Skocz do zawartości

Auto nie za milion ale gruba reklamacja


Harp

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję na merytoryczny wątek a sam postaram się relacjonować swoje zmagania z dostawcą auta. Wszystkie uwagi, szczególnie osób doświadczonych i niosące próbę pomocy są mile widziane.

Jak ktoś che pocisnąć i będzie to na poziomie to też fajnie.

 

Mam 11 miesięcznego premiuma finansowany leasingiem (JDG), który trzykrotnie był już naprawiany w związku z niewytłumaczalną awarią systemu redukcji NOx, ostatnio konsultowaną z "centralą", kalibrowaną, wymienianym oprogramowaniem i za każdym razem czujnikami. W niedziele sytuacja się powtarza, wszystko wskazuje na tę samą, czwartą już usterkę.

Mam podejrzenie występowania wady już od nowości ponieważ system pokładowy od nowości nie wykazywał pobierania AdBlue.

 

Sprawa jest dla mnie upierdliwa, serwis oddalony 100km, około 2 godziny jazdy i to pomimo całkiem dobrej obsługi z ich strony.

Postanowiłem reklamować auto z tytułu rękojmi i w tym celu zaangażowałem radcę i dzisiaj chcę wysłać pismo, które oparte będzie na art. 561 § 1 w zw. z art. 709 (8) § 2 Kodeksu cywilnego i wnosi o wymianę towaru wolnego od wad w związku z niemożnością normalnego jego użytkowania...

 

Wiem, że łatwo nie będzie ale zobaczymy co tym osiągnę. Ozi i Florydziak pewnie się uśmieją mając swoje Lemon Law a nie te EU słabe prawa ;) 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, Harp said:

Mam nadzieję na merytoryczny wątek a sam postaram się relacjonować swoje zmagania z dostawcą auta. Wszystkie uwagi, szczególnie osób doświadczonych i niosące próbę pomocy są mile widziane.

Jak ktoś che pocisnąć i będzie to na poziomie to też fajnie.

 

Mam 11 miesięcznego premiuma finansowany leasingiem (JDG), który trzykrotnie był już naprawiany w związku z niewytłumaczalną awarią systemu redukcji NOx, ostatnio konsultowaną z "centralą", kalibrowaną, wymienianym oprogramowaniem i za każdym razem czujnikami. W niedziele sytuacja się powtarza, wszystko wskazuje na tę samą, czwartą już usterkę.

Mam podejrzenie występowania wady już od nowości ponieważ system pokładowy od nowości nie wykazywał pobierania AdBlue.

 

Sprawa jest dla mnie upierdliwa, serwis oddalony 100km, około 2 godziny jazdy i to pomimo całkiem dobrej obsługi z ich strony.

Postanowiłem reklamować auto z tytułu rękojmi i w tym celu zaangażowałem radcę i dzisiaj chcę wysłać pismo, które oparte będzie na art. 561 § 1 w zw. z art. 709 (8) § 2 Kodeksu cywilnego i wnosi o wymianę towaru wolnego od wad w związku z niemożnością normalnego jego użytkowania...

 

Wiem, że łatwo nie będzie ale zobaczymy co tym osiągnę. Ozi i Florydziak pewnie się uśmieją mając swoje Lemon Law a nie te EU słabe prawa ;) 

 

Kolega @prawoimotoryzacja chyba zajmuje sie zawodow takimi tematami :ok:

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Harp napisał:

To może powie jak wyglądają takie sprawy w praktyce

 

Może to głupia rada, ale zawsze jakaś a u mnie poskutkowało natychmiastową reakcją importera przez ASO. Wchodzisz na profil marki na FB i pod postami wstawiasz komentarz jakie to awaryjne auto masz i że trzy razy naprawiano, i nadal bubel. Nikt nie lubi brzydkich komentarzy na FB, szczególnie jak post miał coś zachwalać a ty wylewasz smutki i żale. 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Harp napisał:

Mam 11 miesięcznego premiuma finansowany leasingiem (JDG), który trzykrotnie był już naprawiany

Fajnie by był ojak byś rozświetlił opcje finansowania:

 

Leasing operacyjny? Jeśli tak to przez spółkę córkę importera?

To dość kluczowe rzeczy bo jak sądzę łatwiej oddać auto w stylu "mercedesa za bańkę" gdy importer i finansujący są ze sobą pośrednio lub bezpośrednio związani niż firmie zewnętrznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, spad napisał:

 

Może to głupia rada, ale zawsze jakaś a u mnie poskutkowało natychmiastową reakcją importera przez ASO. Wchodzisz na profil marki na FB i pod postami wstawiasz komentarz jakie to awaryjne auto masz i że trzy razy naprawiano, i nadal bubel. Nikt nie lubi brzydkich komentarzy na FB, szczególnie jak post miał coś zachwalać a ty wylewasz smutki i żale. 

Rada OK ale to zostawię sobie na później. Czuję do tego jakiś niesmak i mam nadzieję, że sprzedawca / importer podejdą do sprawy satysfakcjonująco.

Chociaż teraz patrząc na reklamy i jak to jest pięknie to też czuję pewien niesmak.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, komor napisał:

Fajnie by był ojak byś rozświetlił opcje finansowania:

 

Leasing operacyjny? Jeśli tak to przez spółkę córkę importera?

To dość kluczowe rzeczy bo jak sądzę łatwiej oddać auto w stylu "mercedesa za bańkę" gdy importer i finansujący są ze sobą pośrednio lub bezpośrednio związani niż firmie zewnętrznej.

Tak i tak.

Przy czym ja nie chcę odstępować od umowy (to raczej opcja trudniejsza bo wyłącza ją umowa) a przedmiot wolny od wad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Harp napisał:

Sprawa jest dla mnie upierdliwa, serwis oddalony 100km, około 2 godziny jazdy i to pomimo całkiem dobrej obsługi z ich strony.

Postanowiłem reklamować auto z tytułu rękojmi i w tym celu zaangażowałem radcę i dzisiaj chcę wysłać pismo, które oparte będzie na art. 561 § 1 w zw. z art. 709 (8) § 2 Kodeksu cywilnego i wnosi o wymianę towaru wolnego od wad w związku z niemożnością normalnego jego użytkowania...

 

Wiem, że łatwo nie będzie ale zobaczymy co tym osiągnę. Ozi i Florydziak pewnie się uśmieją mając swoje Lemon Law a nie te EU słabe prawa ;) 

 

Tak na szybko:

1) co stanowi w takich sytuacjach Twoja umowa leasingu? Od tego należy zacząć analizę sprawy, gdyż mamy obrót B2B. Przepisy dot. JDL zmieniły się dopiero w tym roku - traktowanie jako konsumenta.

2) koszt dojazdów do serwisu i z do zwrotu, plus. ew. utracone korzyści.

3) kierunek działania słuszny.

4) czasem wystarczy jeszcze sprawę nagłośnić w social mediach - czasem wykorzystuję do tego swoje SM, niezależnie od działań prawnych. Konsekwencją tego często mam spory z działami PR, ale siła działania jest jeszcze większa.

5) problemem pozostaje ew. możliwość dochodzenia zwrotu opłat tyt. rat leasingowych za okres niemożliwości korzystania z pojazdu.

  • Lubię to 6
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Harp napisał:

Rada OK ale to zostawię sobie na później. Czuję do tego jakiś niesmak i mam nadzieję, że sprzedawca / importer podejdą do sprawy satysfakcjonująco.

Chociaż teraz patrząc na reklamy i jak to jest pięknie to też czuję pewien niesmak.

Najgorzej zawsze było z Fordem - zamiatanie pod dywan, brak odpowiedzi, zbywanie, itd. Z Hyundaiem sprawy kończyły się ugodami. Z kolei KIA również fatalnie podchodzi do temu roszczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, wujek said:

Nie ma to jak stworzyc watek i opisac auto widmo. Dla jednych premium to Skoda i Pezot dla innych Maybach. 

 

Przeciez masz w podpisie F25... Domysl sie Sherlocku :hehe:

 

Edytowane przez Maciej__
  • Lubię to 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, wujek napisał:

Nie ma to jak stworzyc watek i opisac auto widmo. Dla jednych premium to Skoda i Pezot dla innych Maybach. 

Jakie to ma znacznie, skoro liczy się sedno problemu? Jedynie takie, że w premium zazwyczaj gorzej traktują klienta..

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, wujek napisał:

Nie ma to jak stworzyc watek i opisac auto widmo. Dla jednych premium to Skoda i Pezot dla innych Maybach. 

Przeczytaj na spokojnie, bo napisał co to za auto, marka zanim się zbulwersowałeś.

Edytowane przez ZUBERTO
  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kravitz napisał:

 

Sorki za byc może głupie pytanie.

To jest diesel? Czy w benzynie tez takie cudo montują i to jednak jest auto na benzynę?

Diesel. Silnik benzynowy, gdy nie pracuje na ubogiej mieszance, to problemów z produkcją NOx nie powinien mieć. Diesel pracuje z nadmiarem powietrza i przez to że jest nadmiar tlenu, w wysokich temperaturach, łączy się z azotem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Tak na szybko:

1) co stanowi w takich sytuacjach Twoja umowa leasingu? Od tego należy zacząć analizę sprawy, gdyż mamy obrót B2B. Przepisy dot. JDL zmieniły się dopiero w tym roku - traktowanie jako konsumenta.

2) koszt dojazdów do serwisu i z do zwrotu, plus. ew. utracone korzyści.

3) kierunek działania słuszny.

4) czasem wystarczy jeszcze sprawę nagłośnić w social mediach - czasem wykorzystuję do tego swoje SM, niezależnie od działań prawnych. Konsekwencją tego często mam spory z działami PR, ale siła działania jest jeszcze większa.

5) problemem pozostaje ew. możliwość dochodzenia zwrotu opłat tyt. rat leasingowych za okres niemożliwości korzystania z pojazdu.

1. Leasingodawca nie wyłącza i ceduje rękojmie na leasingobiorcę więc jest ok jak rozumiem.  

 

Ta nowelizacja jest fajna - dowód po stronie sprzedającego, 14 dni... Ale to na przedmioty kupione od tego roku. 

 

2. Jest wspomniane

3. Dzięki, chociaż jakoś pesymistycznie patrzę na sprawę. 

4. Generalnie to stronię od takich działań ale rozważę

5. Wnoszę o auto zastępcze na czas rozwiązywania sprawy

 

Dzięki za merytoryczną wypowiedź :oki:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujek napisał:

Nie ma to jak stworzyc watek i opisac auto widmo. Dla jednych premium to Skoda i Pezot dla innych Maybach. 

Dla sprawy to znaczenia dużego nie ma ale jest to BMW G01 X3 20d. 

 

Nie mam spiny że się popsuło ale że nie potrafią naprawić to już tak. 

Poprzednie f25 8 lat jeździło bezawaryjnie. I to też niczego nie dowodzi. To na wypadek ciśnięcia po marce przy czym jest mi to obojętne. 

Chyba że to fatum że nie wybrałem Stelvio ;)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Przeciez masz w podpisie F25... Domysl sie Sherlocku :hehe:

 

Ale w czym problem aby napisać czego problem dotyczy? Jedna linijka tekstu więcej.  Skoro powstał wątek niech będzie czytelny, po co bawić się w podchody?   

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

Najgorzej zawsze było z Fordem - zamiatanie pod dywan, brak odpowiedzi, zbywanie, itd. Z Hyundaiem sprawy kończyły się ugodami. Z kolei KIA również fatalnie podchodzi do temu roszczeń.

A jak jest np z Range roverem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Jakie to ma znacznie, skoro liczy się sedno problemu? Jedynie takie, że w premium zazwyczaj gorzej traktują klienta..

 

Serio? Jak na razie moje osobiste doświadczenia wskazują na co innego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Aktualizacja:

 

1. Faktycznie rękojmia jest wyłączona w umowie sprzedawca - leasingobiorca i stoi to w Ogólnych Warunkach Zakupu. Wyszperałem to wczoraj w nocy - więc dupa zbita moim skromnym zdaniem

 

2. Sprzedawca, Bawaria odrzuca reklamację ale wyraża chęć podjęcia pojazdu w celu oceny stanu technicznego oraz podjęcia działań w celu identyfikacji i usunięcia problemu... Za dwa tygodnie!

 

Motyla noga :klnie:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, Harp said:

Aktualizacja:

 

1. Faktycznie rękojmia jest wyłączona w umowie sprzedawca - leasingobiorca i stoi to w Ogólnych Warunkach Zakupu. Wyszperałem to wczoraj w nocy - więc dupa zbita moim skromnym zdaniem

 

2. Sprzedawca, Bawaria odrzuca reklamację ale wyraża chęć podjęcia pojazdu w celu oceny stanu technicznego oraz podjęcia działań w celu identyfikacji i usunięcia problemu... Za dwa tygodnie!

 

Motyla noga :klnie:

 

 

 

Nieciekawie to wyglada... Probowales moze w innym ASO?

Auto jezdzi normalnie tylko wyrzuca blad na desce, czy masz uziemione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Nieciekawie to wyglada... Probowales moze w innym ASO?

Auto jezdzi normalnie tylko wyrzuca blad na desce, czy masz uziemione?

Trzy poprzednie naprawy były realizowane w innym ASO - Szczecin. Przy czym były one konsultowane już z "centralą". Oprócz wymiany czujników dostałem jeszcze raz nowe oprogramowanie i w wersji jeszcze nie dystrybuowanej.

Teraz, przy czwartej awarii, zgłosiłem do sprzedawcy problem z naprawieniem auta i żądaniem wymiany na wolny od wad.

 

Auto jeździ normalnie. Za radą radcy uziemiłem je sam by nie podnosili argumentu, że przyczyniałem się do powiększania szkody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Harp napisał:

Aktualizacja:

 

1. Faktycznie rękojmia jest wyłączona w umowie sprzedawca - leasingobiorca i stoi to w Ogólnych Warunkach Zakupu. Wyszperałem to wczoraj w nocy - więc dupa zbita moim skromnym zdaniem

 

2. Sprzedawca, Bawaria odrzuca reklamację ale wyraża chęć podjęcia pojazdu w celu oceny stanu technicznego oraz podjęcia działań w celu identyfikacji i usunięcia problemu... Za dwa tygodnie!

 

Motyla noga :klnie:

 

 

Zadzwoń na Assistance zgłoś problem podstawia furę zastępcza, a auto na lawecie do serwisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Harp napisał:

Aktualizacja:

 

1. Faktycznie rękojmia jest wyłączona w umowie sprzedawca - leasingobiorca i stoi to w Ogólnych Warunkach Zakupu. Wyszperałem to wczoraj w nocy - więc dupa zbita moim skromnym zdaniem

 

2. Sprzedawca, Bawaria odrzuca reklamację ale wyraża chęć podjęcia pojazdu w celu oceny stanu technicznego oraz podjęcia działań w celu identyfikacji i usunięcia problemu... Za dwa tygodnie!

 

Motyla noga :klnie:

 

 

Twój pełnomocnik nie weryfikował treści umow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kondziu napisał:

Zadzwoń na Assistance zgłoś problem podstawia furę zastępcza, a auto na lawecie do serwisu

To problemem nie jest a skuteczność napraw.

BTW z assistance czy to BMW mobil care (albo jakoś tak)  czy ubezpieczenia zastępczak przy awarii jest na kilka dni 3-4. Na dłużej to jest to już dobra wola serwisu. No i po odbiór auta muszę już sam dymać a te wycieczki już mi się znudziły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Harp napisał:

Aktualizacja:

 

1. Faktycznie rękojmia jest wyłączona w umowie sprzedawca - leasingobiorca i stoi to w Ogólnych Warunkach Zakupu. Wyszperałem to wczoraj w nocy - więc dupa zbita moim skromnym zdaniem

 

2. Sprzedawca, Bawaria odrzuca reklamację ale wyraża chęć podjęcia pojazdu w celu oceny stanu technicznego oraz podjęcia działań w celu identyfikacji i usunięcia problemu... Za dwa tygodnie!

 

Motyla noga :klnie:

 

 

Masz Gap?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Twój pełnomocnik nie weryfikował treści omów?

Weryfikował połowicznie na to wychodzi. Bo wygląda, że przeczytał tylko wersje elektroniczne jakie mu wysłałem a nie przeczytał papierowych gdzie były te OWZ.

Czekam teraz na jego zdanie.

A jakie jest Twoje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Harp napisał:

To problemem nie jest a skuteczność napraw.

BTW z assistance czy to BMW mobil care (albo jakoś tak)  czy ubezpieczenia zastępczak przy awarii jest na kilka dni 3-4. Na dłużej to jest to już dobra wola serwisu. No i po odbiór auta muszę już sam dymać a te wycieczki już mi się znudziły.

Tak wiem, ale po 1 nie musisz latać do serwisu (przynajmniej w 1 stronę), masz auto do jeżdżenia (podobnej klasy) a jak auto na gwarancji i jest dłużej w serwisie niż zapewnia Assistance to chyba musza Ci zapewnić inny pojazd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kondziu napisał:

Tak wiem, ale po 1 nie musisz latać do serwisu (przynajmniej w 1 stronę), masz auto do jeżdżenia (podobnej klasy) a jak auto na gwarancji i jest dłużej w serwisie niż zapewnia Assistance to chyba musza Ci zapewnić inny pojazd ?

Jest to opcja, którą ćwiczyłem. Awaria teraz występuje co 400km. Serwis po naprawie robi z 50km w celach weryfikacji i kalibracji, ostatnio 100 bo robili cuda wianki z osuszaniem układu AdBlue, zalewaniem itp. Ja wracam do domu kolejne 100. Przejadę 200 i powtórka z rozrywki.

Zastępczaka zawsze miałem, ostatnio z 1,5 czy 2 tygodnie bo tyle trwały te konsultacje, naprawy... Zastępczak od ASO jest ich dobrą wolą a ponoć przycinają tę wolę bo aut sprzedanych i awarii jest dużo.

Do sprzedawcy mam 350km / 6 godzin w jedną stronę. Deklaruje odbiór auta w celach weryfikacji i podstawienie zastępczaka za dwa tygodnie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Harp napisał:

Jest to opcja, którą ćwiczyłem. Awaria teraz występuje co 400km. Serwis po naprawie robi z 50km w celach weryfikacji i kalibracji, ostatnio 100 bo robili cuda wianki z osuszaniem układu AdBlue, zalewaniem itp. Ja wracam do domu kolejne 100. Przejadę 200 i powtórka z rozrywki.

Zastępczaka zawsze miałem, ostatnio z 1,5 czy 2 tygodnie bo tyle trwały te konsultacje, naprawy... Zastępczak od ASO jest ich dobrą wolą a ponoć przycinają tę wolę bo aut sprzedanych i awarii jest dużo.

Do sprzedawcy mam 350km / 6 godzin w jedną stronę. Deklaruje odbiór auta w celach weryfikacji i podstawienie zastępczaka za dwa tygodnie.

Kurczę nie zazdroszczę. Przykra sprawa, takie syfy odbierają radość posiadania nowej zabawki; masz w umówie limit kilometrów ? Jeśli tak to te warunki powinny być zaktualizowane? 700km na dojazdy do serwisu plus testy serwisu-trochę się zbiera...Straconego czasu nie liczę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minutes ago, Harp said:

Jest to opcja, którą ćwiczyłem. Awaria teraz występuje co 400km. Serwis po naprawie robi z 50km w celach weryfikacji i kalibracji, ostatnio 100 bo robili cuda wianki z osuszaniem układu AdBlue, zalewaniem itp. Ja wracam do domu kolejne 100. Przejadę 200 i powtórka z rozrywki.

Zastępczaka zawsze miałem, ostatnio z 1,5 czy 2 tygodnie bo tyle trwały te konsultacje, naprawy... Zastępczak od ASO jest ich dobrą wolą a ponoć przycinają tę wolę bo aut sprzedanych i awarii jest dużo.

Do sprzedawcy mam 350km / 6 godzin w jedną stronę. Deklaruje odbiór auta w celach weryfikacji i podstawienie zastępczaka za dwa tygodnie.

 

Ty chyba mieszkasz w Swinoujsciu... Rozwazales zgloszenie w niemieckim serwisie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Ty chyba mieszkasz w Swinoujsciu... Rozwazales zgloszenie w niemieckim serwisie ?

 

A wiesz, że nie. Najbliżej mam Greifswald 80km. Tylko, że w obecnych pandemicznych czasach, też nie byłoby to łatwe.

 

Myślę, że rozsądnie będzie dać szansę sprzedawcy - Gdańsk zajęcia się sprawą. Liczę, że po takiej akcji trochę lepiej przyłożą się do weryfikacji problemu. Może wymienią cały układ jak wymiana elementów nie przynosi rezultatów.

 

Cały czas podejrzewam, że wada występowała od nowości bo system pokładowy nie raportował zużywania AdBlue.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz, że nie. Najbliżej mam Greifswald 80km. Tylko, że w obecnych pandemicznych czasach, też nie byłoby to łatwe.
 
Myślę, że rozsądnie będzie dać szansę sprzedawcy - Gdańsk zajęcia się sprawą. Liczę, że po takiej akcji trochę lepiej przyłożą się do weryfikacji problemu. Może wymienią cały układ jak wymiana elementów nie przynosi rezultatów.
 
Cały czas podejrzewam, że wada występowała od nowości bo system pokładowy nie raportował zużywania AdBlue.
Zdunek?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Fili_P napisał:
1 godzinę temu, Harp napisał:
A wiesz, że nie. Najbliżej mam Greifswald 80km. Tylko, że w obecnych pandemicznych czasach, też nie byłoby to łatwe.
 
Myślę, że rozsądnie będzie dać szansę sprzedawcy - Gdańsk zajęcia się sprawą. Liczę, że po takiej akcji trochę lepiej przyłożą się do weryfikacji problemu. Może wymienią cały układ jak wymiana elementów nie przynosi rezultatów.
 
Cały czas podejrzewam, że wada występowała od nowości bo system pokładowy nie raportował zużywania AdBlue.

Pokaż więcej  

Zdunek?

Sprzedawca to Bawaria Motors.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.