Skocz do zawartości

Ibiza 2022


Cinos

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Cinos napisał:

ladna

 

Seat-Ibiza-2022-1600-01.jpg

Seat-Ibiza-2022-1600-03.jpg

Seat-Ibiza-2022-1600-07.jpg

Seat-Ibiza-2022-1600-0e.jpg

 

1.5 TSI + DSG i fajna furka na miasto

https://www.netcarshow.com/seat/2022-ibiza/

Na miasto to 1.0TSI się sprawdzi . Jest szansa ,że będzie mniej palić . Ciekawe czy dadzą 1.0 E-TEC ( Mild hibrid ) i to będzie ciekawe połączenie . Octavia IV ma ten silnik w ofercie 

 

https://youtu.be/O3flJrsJOzE

 

Edytowane przez mmaciejosss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby to Motokącik, ale chyba przez tą cholerna pandemię myslałem że piszesz o wakacjach na Ibizie i jakis paszportach covidowych ;]

 

A auto bardzo ladne. Bym bral z jakims 1.5TSI i DSG.

Tylko zeby cena nie byla jak za Tesle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, RABIN napisał:

ładna w przeciwieństwie do nowej arony ;)

A wystarczyło, żeby tych pryszczy na pysku nie dali Aronie i wyglądałaby zacnie.

 

BTW prowadziłem ostatnio Aronę 1.0 TSI 115 KM z DSG i był to mój pierwszy kontakt zarówno z TSI jak i DSG.

Nie byłem w stanie zrozumieć jak to możliwe, że ta kosiarka może tak sprawnie się zbierać (fakt, że potrzebna była zmiana na S, bo na D to tak średnio).

Jak człowiek jest typem, który jeździ bardzo długo jednym samochodem, to świat mu trochę ucieka :)

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladna
 
Seat-Ibiza-2022-1600-01.jpg
Seat-Ibiza-2022-1600-03.jpg
Seat-Ibiza-2022-1600-07.jpg
Seat-Ibiza-2022-1600-0e.jpg
 
1.5 TSI + DSG i fajna furka na miasto
https://www.netcarshow.com/seat/2022-ibiza/
Na miasto w zupełności wystarczy 1.0 95km

Przez chwilę powozilem, wystarczy, a co do wyglądu hmm

Taki mniejszy Leon poprzedniej generacji :ok:

Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Cinos napisał:

1.5 TSI + DSG i fajna furka na miasto

https://www.netcarshow.com/seat/2022-ibiza/

 

z takim wyposażeniem będzie lecieć w okolice 100tys patrząc ile chcą za polo

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-polo-highline-1-0-tsi-95-km-dsg-ID6DvjIO.html#020fa0c027

 

a to już zahacza o ceny leafa z 2020r, więc jak ktoś ma możliwość ładowania to tamten na mieście lepiej się sprawdzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bielaPL napisał:

 

z takim wyposażeniem będzie lecieć w okolice 100tys patrząc ile chcą za polo

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-polo-highline-1-0-tsi-95-km-dsg-ID6DvjIO.html#020fa0c027

 

a to już zahacza o ceny leafa z 2020r, więc jak ktoś ma możliwość ładowania to tamten na mieście lepiej się sprawdzi

Leaf to elektryk

wolałbym taką kasę przeznaczyć na spalenie w piecu do ogrzania się jak Escobar niż wydać na elektryka kiedy są jeszcze dostępne auta z ICE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Cinos napisał:

Leaf to elektryk

wolałbym taką kasę przeznaczyć na spalenie w piecu do ogrzania się jak Escobar niż wydać na elektryka kiedy są jeszcze dostępne auta z ICE

 

elektryk do miasta dobry

nie ma się co onanizować nad ibizą 1.5 ... co tam ma być emocjonującego?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Cinos napisał:

ladna

 

ibiza już obecnie jest ładna. Ta nowa jakby bardziej zaokrąglona w kilku miejscach i jeszcze ładniejsza. Na pewno to najładniejszy Seat obecnie, bo nowy Leon jest taki sobie. I to nie musi być auto miejskie. Dla dwóch osób, czy nawet 2+1 to spokojnie może być podstawowe auto. W mieście jeszcze w miarę nieduże i zwrotne, a na trasy też się spokojnie nada nawet z 1.0 TSI. A 1.5 TSI ma osiągi w tym autku jak moja Astra 200KM, jak ktoś nie potrzebuje wozić ciągle kompletu pasażerów albo dużego psa to więcej nie trzeba

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, maro_t napisał:

 

ibiza już obecnie jest ładna. Ta nowa jakby bardziej zaokrąglona w kilku miejscach i jeszcze ładniejsza. Na pewno to najładniejszy Seat obecnie, bo nowy Leon jest taki sobie. I to nie musi być auto miejskie. Dla dwóch osób, czy nawet 2+1 to spokojnie może być podstawowe auto. W mieście jeszcze w miarę nieduże i zwrotne, a na trasy też się spokojnie nada nawet z 1.0 TSI. A 1.5 TSI ma osiągi w tym autku jak moja Astra 200KM, jak ktoś nie potrzebuje wozić ciągle kompletu pasażerów albo dużego psa to więcej nie trzeba

Obecnie klasa B spokojnie moze robic za glowne auto. Widac to na zachodzie EU. U nas nadal lepsza uzywka D.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, bergerac napisał:

dobry krok, ale ciągle słabo ze stylistyką. Może kolejne generacja będzie nowocześniejsza.

 

w sensie czego Ci brakuje pod względem stylistycznym? Bo dla mnie to jest prawie ideał. Wygląda zgrabnie, dynamicznie, a nie jest przekombinowany jak coraz więcej aut teraz, typu ledy zachodzące na błotniki czy inne cuda. Środek czytelny, schludny, tak samo bez zbędnych bajerów. Gdyby to tylko miało lepsze materiały to dla mnie byłby ideał.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, maro_t napisał:

 

w sensie czego Ci brakuje pod względem stylistycznym? Bo dla mnie to jest prawie ideał. Wygląda zgrabnie, dynamicznie, a nie jest przekombinowany jak coraz więcej aut teraz, typu ledy zachodzące na błotniki czy inne cuda. Środek czytelny, schludny, tak samo bez zbędnych bajerów. Gdyby to tylko miało lepsze materiały to dla mnie byłby ideał.

Z zewn pełna zgoda, niemal ideał. Ten sterczący tablet jedynie razi jak mam się czepiać na siłę :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, maro_t napisał:

 

w sensie czego Ci brakuje pod względem stylistycznym? Bo dla mnie to jest prawie ideał. Wygląda zgrabnie, dynamicznie, a nie jest przekombinowany jak coraz więcej aut teraz, typu ledy zachodzące na błotniki czy inne cuda. Środek czytelny, schludny, tak samo bez zbędnych bajerów. Gdyby to tylko miało lepsze materiały to dla mnie byłby ideał.

Na szybko moje spostrzeżenia (jak wiadomo subiektywne):

Z zewnątrz:

- mało odważna linia, zachowawcza sylwetka

- samochód sprawia wrażenie wąskiego, słabe proporcje pomiędzy długością a szerokością

- mało dynamiczna sylwetka

 

Wewnątrz:

- materiały wyglądają na słabej jakości

- fotele wyglądają fatalnie, ale może to kwestia tej wizualizacji

- wyłącznik świateł :hehe:

 

Ale jak pisałem wcześniej, ogólnie oceniam, że wykonali dobry krok :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bergerac napisał:

Na szybko moje spostrzeżenia (jak wiadomo subiektywne):

Z zewnątrz:

- mało odważna linia, zachowawcza sylwetka

- samochód sprawia wrażenie wąskiego, słabe proporcje pomiędzy długością a szerokością

- mało dynamiczna sylwetka

 

Wewnątrz:

- materiały wyglądają na słabej jakości

- fotele wyglądają fatalnie, ale może to kwestia tej wizualizacji

- wyłącznik świateł :hehe:

 

Ale jak pisałem wcześniej, ogólnie oceniam, że wykonali dobry krok :ok: 

 

A Seat nie ma być w założeniu (od 20 lat) "sportowy"? VW ma być "default", Skoda to taki tańszy VW, Audi premium, a Seat ma być "sportowy", tak mówią. Co tu jest "sportowego" i czym się różni od Skody (poza wyższą ceną)? Nie czepiam się, ale po prostu jak dla mnie pozycjonowanie tej marki jest zagadką, moim zdaniem zupełnie niepotrzebny klon VW, po co to w ogóle istnieje? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, sherif napisał:

Z zewn pełna zgoda, niemal ideał. Ten sterczący tablet jedynie razi jak mam się czepiać na siłę :)

tablet akurat wygląda bardzo przyzwoicie, w miejskim aucie trudno się do tego czepić, bo miejsca mniej, żeby skomponować deskę rozdzielczą. Natomiast w innych autach to często jest żart. Nie wiem kto zaprojektował np. wnętrze Merca :hehe: 

 

z22702233IER,Mercedes-Klasy-A-2018.jpg

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wladmar napisał:

 

A Seat nie ma być w założeniu (od 20 lat) "sportowy"? VW ma być "default", Skoda to taki tańszy VW, Audi premium, a Seat ma być "sportowy", tak mówią. Co tu jest "sportowego" i czym się różni od Skody (poza wyższą ceną)? Nie czepiam się, ale po prostu jak dla mnie pozycjonowanie tej marki jest zagadką, moim zdaniem zupełnie niepotrzebny klon VW, po co to w ogóle istnieje? 

Niestety nie maja pomyslu na marke. Ja tam sie ciesze mam wiecej KM w Leonie za nizsza cene vs nudny Golf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wladmar napisał:

 

A Seat nie ma być w założeniu (od 20 lat) "sportowy"? VW ma być "default", Skoda to taki tańszy VW, Audi premium, a Seat ma być "sportowy", tak mówią. Co tu jest "sportowego" i czym się różni od Skody (poza wyższą ceną)? Nie czepiam się, ale po prostu jak dla mnie pozycjonowanie tej marki jest zagadką, moim zdaniem zupełnie niepotrzebny klon VW, po co to w ogóle istnieje? 

ano właśnie ma być, też mam wrażenie, że to od wielu lat już takie udawane. Leon jest nudny jak flaki z olejem, ewolucja modelu zupełnie nie poszła w dobrą stronę, a potencjał był. Podobnie w Ibizie - już Ford Fiesta jest bardziej dynamiczny :) 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, wujek napisał:

Niestety nie maja pomyslu na marke. Ja tam sie ciesze mam wiecej KM w Leonie za nizsza cene vs nudny Golf.

 

No nowy Golf jest na tyle paskudny w środku, że faktycznie Leon wypada lepiej, ale nadal nie rozumiem sensu istnienia tej marki, no ale może to czysto subiektywna rzecz. 

 

Edit:

Właśnie przeklikałem cennik i w zasadzie Leon i Golf kosztują podobnie, to już lepiej dopłacić trochę i mieć Octavię (jeżeli upieramy się przy VAG), jest większa i nawet ładniejsza (o ile można użyć tego przymiotnika w przypadku Skody). 

Edytowane przez wladmar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, bergerac napisał:

tablet akurat wygląda bardzo przyzwoicie, w miejskim aucie trudno się do tego czepić, bo miejsca mniej, żeby skomponować deskę rozdzielczą

Przez poprzednią dekadą jakoś udawało się zabudować LCD aby nic nie wystawała. Niektórym nadal się to udaje, jak np w obecnym Polo:

volkswagen-polo-1.0-tsi-highline-14.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, bergerac napisał:

ano właśnie ma być, też mam wrażenie, że to od wielu lat już takie udawane. Leon jest nudny jak flaki z olejem, ewolucja modelu zupełnie nie poszła w dobrą stronę, a potencjał był. Podobnie w Ibizie - już Ford Fiesta jest bardziej dynamiczny :) 

Za to pomysł z Cuprą imho jest bardzo dobry. Taki Fermentor może się podobać i pozytywnie wyróżniać na ulicy :ok:

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, wladmar napisał:

 

A Seat nie ma być w założeniu (od 20 lat) "sportowy"? VW ma być "default", Skoda to taki tańszy VW, Audi premium, a Seat ma być "sportowy", tak mówią. Co tu jest "sportowego" i czym się różni od Skody (poza wyższą ceną)? Nie czepiam się, ale po prostu jak dla mnie pozycjonowanie tej marki jest zagadką, moim zdaniem zupełnie niepotrzebny klon VW, po co to w ogóle istnieje? 

 

zwłaszcza że teraz seat już nie będzie miał naprawdę sportowych modeli bo powstała oddzielna marka Cupra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, maro_t napisał:

 

zwłaszcza że teraz seat już nie będzie miał naprawdę sportowych modeli bo powstała oddzielna marka Cupra.

 

A tego to w ogóle już nikt nie kojarzy, podejrzewam, że świadomość istnienia tej marki i co to w ogóle jest oscyluje wokół zera. Ale ok, miłośnicy motoryzacji wiedzą. I znowuż ponawiam pytanie - to jaki jest pomysł na Seata? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, wladmar napisał:

 

A tego to w ogóle już nikt nie kojarzy, podejrzewam, że świadomość istnienia tej marki i co to w ogóle jest oscyluje wokół zera. Ale ok, miłośnicy motoryzacji wiedzą. I znowuż ponawiam pytanie - to jaki jest pomysł na Seata? 

Nie podzielam twojego zdania. Jakoś nigdy mnie co prawda Seaty nie kręciły, ale muszę przyznać że mało która marka w ostatnich 2-4latach poszła z designem tak do przodu. Przy okazji przeglądu swojej Skody (łączony salon z Seatem i Cuprą) widziałem bardzo duże zainteresowanie, szczególnie Cuprą. Nawet rodziny z małym dzieckiem przymierzyły się do Fermentora - łatwo to zauważyć bo jest teraz procedura zgłaszania i otwierania przez sprzedawcę danego auta 8-). Te auta w macie, odpowiednio podświetlone i wyeksponowane wyglądały genialnie.

W stolicy też widuję je coraz częściej na ulicy, a jakoś długo tego nie sprzedają. Pomysł na Seata jest prosty - zwykłe auta z ciekawą stylistyką i technologią VW. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, sherif napisał:

Za to pomysł z Cuprą imho jest bardzo dobry. Taki Fermentor może się podobać i pozytywnie wyróżniać na ulicy :ok:

Zgadzam się, dobra koncepcja. Fermentor to chyba pierwsze auto z VAGA poza Arteonem i Tiguanem, które może się podobać :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Seth napisał:

BTW prowadziłem ostatnio Aronę 1.0 TSI 115 KM z DSG i był to mój pierwszy kontakt zarówno z TSI jak i DSG.

Nie byłem w stanie zrozumieć jak to możliwe, że ta kosiarka może tak sprawnie się zbierać (fakt, że potrzebna była zmiana na S, bo na D to tak średnio).

To pan maruda Pertyn już od jakiegoś czasu mówi, że przez normy emisji tryb standardowy jest wykastrowany, żeby w testach wychodziło niskie spalanie. Samochód jest ospały, z tępą reakcją na wciśnięcie pedału przyspieszenia, skrzynia zmienia niżej na obrotach i wolniej. W czasach, gdy nie ma linki między przepustnicą a gazem i wszystko jest "by wire" można się tak bawić softem, że mniej uchyli, wolniej przepnie... a tryb S - on jest takim normalnym trybem sprzed WLTP, gdzie wszystko działa jak powinno.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze, że nie zaszaleli i nie próbowali jej przeszczepić na siłę przodu od np. Formentora.

IMO Ibiza to obecnie jedno z najładniejszych aut segmentu B i mam przeczucie, że jej linia jeszcze długo się wizualnie nie zestarzeje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.