Jump to content

Turbo benzyna podatna na chipa 1.4-1.8 @180+


_luk_
 Share

Recommended Posts

1 minutę temu, analyzer64 napisał:

A budżet? ;]

 

Masz Corsę OPC, jakiegoś Colta CZT też można znaleźć.

Powiedzmy 30-50. 

Z prostych rozwiazan fiesta st, ibiza sc, mini, clio, 208, c3. Ale moze jest cos co sie da zrobic jak ecoboost z 100 na 150  a przy okazji jest wycenione zupelnie inaczej. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, _luk_ said:

Powiedzmy 30-50. 

Z prostych rozwiazan fiesta st, ibiza sc, mini, clio, 208, c3. Ale moze jest cos co sie da zrobic jak ecoboost z 100 na 150  a przy okazji jest wycenione zupelnie inaczej. 

Corsy 1.4T lub 1.6T.
Przykład:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-corsa-opc-nurburgring-edition-210-km-recaro-ID6DKwSO.html#b9aa2e4528

Cichociemna:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-corsa-1-6tbenz-150km-12r-opclinenaviskoraklimagrzanakierow-fotelepdc-ID6DJxq0.html#67b786421d

Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, AstraC napisał:

Corsy 1.4T lub 1.6T.

1.4T to wg mnie od opla zupelnie nietrafiony pomysl. Jezdzilem tym w astrze 140KM , wiem, cieżka buda ale ten silnik do 120KM 1.4 w bravo zupełnie sie nie umywał.
1.6T 150 ciekawy pomysł ale nie w tej budzie ;)

6 godzin temu, jqr napisał:

ibiza IV 1.8tsi ?

Jeden z pomysłów, tyle że ona już w standardzie jest ok :)

Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, _luk_ napisał:

ibiza IV 1.8tsi ?

Jeden z pomysłów, tyle że ona już w standardzie jest ok :)

 

jeździłem takim po sofcie na 260KM/430nm i uwierz mi, że wtedy jest OK

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, wladmar napisał:

Boosterjet Suzuki. Tunerzy bez problemu robią 180 KM, podobno i 200 się da. 

mowisz o tym 1.4 ??

fajna propozycja gdyby nie to ze szukac ze swieca,

na otomoto 2 sztuki, obie rozwalone :)

reszta poza budzetem

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, _luk_ said:

Szukam jakiegos silnika dostepnego w aucie miejskim z ktorego mozna wycisnąć jeszcze troche mocy. Jakie znacie motorki? 

 

Ten 2.0T z Mini Coopera S podobniez sie bardzo fajnie chpiuje, ale z budzetem moze byc slabo.

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, jqr napisał:

 

jeździłem takim po sofcie na 260KM/430nm i uwierz mi, że wtedy jest OK

nie bede tym sie scigac

to jest wozidlo wokol komina

ma sie w miare komfortowo odpychac

wiec jasne wiecej miec milo ale w porownaniu do oobecnego rs'a i tak bedzie progres

Link to comment
Share on other sites

Jeden z pomysłów, tyle że ona już w standardzie jest ok
Odnośnie forsy 1.4t ostatnio widziałem filmik na yt jak to się czipuje.
IMO wyszło bardzo zacnie. Zmiana IC oraz softu.
Jakieś 190km.

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka


Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, jqr napisał:

 

jeździłem takim po sofcie na 260KM/430nm i uwierz mi, że wtedy jest OK

Trakcja przy bucie występuje w ogóle ? W moim małym aucie 240Nm skutecznie pozbywa mnie możliwości dynamicznego napędzenia się na mokrym nawet na 3 biegu....

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, wujek napisał:

Za 50k to szukac Clio GT i nie cudowac, ewentualnie Fiesta ST, jak braknie to 1.0T i zrobic na 170KM. 

 :old:

Clio RS chciałeś napisać ;] GT miało jedynie silnik 1.2T, 2.0T w małym autku to dobra rzecz :oki:

Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, stig napisał:

Trakcja przy bucie występuje w ogóle ? W moim małym aucie 240Nm skutecznie pozbywa mnie możliwości dynamicznego napędzenia się na mokrym nawet na 3 biegu....

 

Może opony kijowe i/lub stare?

 

Ja mam w Golfie deko mniej, ale na III biegu żeby zerwało, to chyba tylko na lodzie ;)

 

W Alfie 159 z tego co pamiętam, było 400Nm (tak, wiem diesel i inne przełożenia biegów) i na III biegu też nie zrywało. Tam był ciężki przód, ale jednak...400Nm ;)

Link to comment
Share on other sites

49 minut temu, stig napisał:

Trakcja przy bucie występuje w ogóle ? W moim małym aucie 240Nm skutecznie pozbywa mnie możliwości dynamicznego napędzenia się na mokrym nawet na 3 biegu....

Z rolki co za problem? Od zera w deszczu to tylko 4x4 ale to nie ta klasa i nie ten budzet. 

Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, kravitz napisał:

 

Może opony kijowe i/lub stare?

 

Ja mam w Golfie deko mniej, ale na III biegu żeby zerwało, to chyba tylko na lodzie ;)

 

W Alfie 159 z tego co pamiętam, było 400Nm (tak, wiem diesel i inne przełożenia biegów) i na III biegu też nie zrywało. Tam był ciężki przód, ale jednak...400Nm ;)

Raczej bym szedł w kierunku lekkiego auta (przodu) , krótkiej skrzyni biegów no i nisko położonej wartości Nm w stosunku do obrotów. Mocno interweniuje TC przez co jak pisałem na mokrym nie można się tak skutecznie dynamicznie napędzić (przy większym bucie).

 

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, wujek napisał:

Z rolki co za problem? Od zera w deszczu to tylko 4x4 ale to nie ta klasa i nie ten budzet. 

Z rolki to żaden. Dlatego pytam jak się zachowuje ośka w aucie klasy B z takimi wartościami (400Nm).

Link to comment
Share on other sites

57 minut temu, stig napisał:

Z rolki to żaden. Dlatego pytam jak się zachowuje ośka w aucie klasy B z takimi wartościami (400Nm).

Bez szpery to sie nie da a szpere mechaniczna ma tylko nowa Fiesta ST w tej klasie. Co nie zmienia faktu, ze ta Ibiza to bedzie maly fajny wariat.

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Ten 2.0T z Mini Coopera S podobniez sie bardzo fajnie chpiuje, ale z budzetem moze byc slabo.

Dokładnie, ze standardowej mocy robi się bez problemu na około 270KM a to już pięknie idzie w tej budzie :)

Za 50 parę spokojnie do kupienia.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, pakuu1 napisał:

Dokładnie, ze standardowej mocy robi się bez problemu na około 270KM a to już pięknie idzie w tej budzie :)

Za 50 parę spokojnie do kupienia.

 

sam soft ?

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, _luk_ said:

1.4T to wg mnie od opla zupelnie nietrafiony pomysl. Jezdzilem tym w astrze 140KM , wiem, cieżka buda ale ten silnik do 120KM 1.4 w bravo zupełnie sie nie umywał.
1.6T 150 ciekawy pomysł ale nie w tej budzie

Pytałeś o chip - myślę, że 1.4T w okolicach 170-180KM można ograć.
1.6T powinno do 200KM dobić. To są bardzo dobre propozycje, można poszukać Corsy E z 1.4T.
W sumie Corsa D OPC tutaj była by super. :ok:

Ewentualnie z dziwnych rzeczy jest Meriva A OPC 1.6T, takie śmieszne autko ;] :
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-meriva-1-6-turbo-180km-opc-ID6DFlpz.html#19a8d4b4bc

Albo Astra J:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-6t-180km-gtc-sport-bixenon-ID6DIrfm.html#a55c4f70be

Albo może nawet K:

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-4-t-150-km-krajowa-serwisowa-w-aso-niski-przebieg-ID6DIANg.html#ce515268c8

Moim zdaniem dość ciekawe propozycje i samochody. :ok:

Link to comment
Share on other sites

W dniu 16.04.2021 o 11:08, stig napisał:

Trakcja przy bucie występuje w ogóle ? W moim małym aucie 240Nm skutecznie pozbywa mnie możliwości dynamicznego napędzenia się na mokrym nawet na 3 biegu....

 

Dobre UHP na lato i zejdziesz z utratą trakcji o jeden, nawet półtora biegu niżej. Trust me ;] 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, psyhol napisał:

Corsa?

 

 

 

Kiwi najlepiej mi sie spodobal jak probowal Kia 2.0 turbo z aluminiowym blokiem ktory na stocku ma problemy zeby 100kkm zrobić bez kapitalki stuningowac nastawami cisnienia;]

Link to comment
Share on other sites

W dniu 17.04.2021 o 14:20, format napisał:

 

Dobre UHP na lato i zejdziesz z utratą trakcji o jeden, nawet półtora biegu niżej. Trust me ;] 

Nie będę próbował bo sprzedaję auto 😎

Link to comment
Share on other sites

Trakcja przy bucie występuje w ogóle ? W moim małym aucie 240Nm skutecznie pozbywa mnie możliwości dynamicznego napędzenia się na mokrym nawet na 3 biegu....
Dobra i możliwie szeroka opona CONTIsport2 225/40/18 powodowała, że na trójce na suchym już tylko lekko się ślizgał.

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

On 4/18/2021 at 2:24 PM, tower said:

Kiwi najlepiej mi sie spodobal jak probowal Kia 2.0 turbo z aluminiowym blokiem ktory na stocku ma problemy zeby 100kkm zrobić bez kapitalki stuningowac nastawami cisnienia;]

 

sorry za OT ;) ale nie powiem kierownik sklepu mięsnego ma poczucie humoru i opowieści które całkiem mi pasują :] Całkiem zacnie sięgo ogląda.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 15.04.2021 o 21:38, _luk_ napisał:

Szukam jakiegos silnika dostepnego w aucie miejskim z ktorego mozna wycisnąć jeszcze troche mocy. Jakie znacie motorki? 

Polo GTi 1.8 TSI 192 KM, potworek.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

No to jest trochę zabawne, gdzie doładowany silnik 1.6 osiąga 102 KM. Turbo jest duże i jest w stanie dmuchnąć na 320 Nm i 250 KM. Coś kojarzę, że 114i stworzyli głównie dla nauki jazdy w Niemczech.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

38 minut temu, kaczorek79 napisał:

No to jest trochę zabawne, gdzie doładowany silnik 1.6 osiąga 102 KM. Turbo jest duże i jest w stanie dmuchnąć na 320 Nm i 250 KM. Coś kojarzę, że 114i stworzyli głównie dla nauki jazdy w Niemczech.

Chyba Corsa miala 1,4T 90KM-sam bylem pewien ze to pomylka bo ten sam 1.4 wolnossacy mial 100KM. 1.2TSI mialo 85KM gdzie wolnossace odpowiedniki innych marek mialy wiecej mocy.

Link to comment
Share on other sites

Chyba pierwszy raz spotykam uturbione auto z taką mocą ;]
Chip obowiązkowo po zakupie ;]
Każdy myśli, że to wolnossący silnik. A w chwilę można uwolnić bestię :)
No może przesadziłem z tą bestią ale różnica będzie kolosalna. A jeszcze można sobie zrobić aktywację takiego programu pod przyciskiem turbo np. i wtedy dajesz sobie auto i jedzie sobie spokojnie sutkiem które ma 102 KM, robisz kliken machen i cyk na ponad 200 i od razu na ryjku pojawia się banan

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, analyzer64 said:

Chyba pierwszy raz spotykam uturbione auto z taką mocą ;]

Chip obowiązkowo po zakupie ;]

 

W Mini masz tez obecnie 1.5T o mocy bodajze 102KM ;] 

Link to comment
Share on other sites

34 minuty temu, volkov napisał:

Każdy myśli, że to wolnossący silnik. A w chwilę można uwolnić bestię :)
No może przesadziłem z tą bestią ale różnica będzie kolosalna. A jeszcze można sobie zrobić aktywację takiego programu pod przyciskiem turbo np. i wtedy dajesz sobie auto i jedzie sobie spokojnie sutkiem które ma 102 KM, robisz kliken machen i cyk na ponad 200 i od razu na ryjku pojawia się banan emoji3.png

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
 

 

Dla mnie taki przycisk to zbędny bajer. W Astrze mam 200KM i bez żadnego ograniczania mocy można tym jeździć normalnie i spokojnie. Taki przycisk ma ewentualnie sens żeby zmienić sposób reakcji na gaz, opór układu kierowniczego czy nastawy zawieszenia jak jest jakieś DCC, ale samo dodawania/obcinanie mocy jest imho bez sensu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Teraz, maro_t napisał:

 

Dla mnie taki przycisk to zbędny bajer. W Astrze mam 200KM i bez żadnego ograniczania mocy można tym jeździć normalnie i spokojnie. Taki przycisk ma ewentualnie sens żeby zmienić sposób reakcji na gaz, opór układu kierowniczego czy nastawy zawieszenia jak jest jakieś DCC, ale samo dodawania/obcinanie mocy jest imho bez sensu.

Reakcję skrzyni automatycznej - trzyma wyższe obroty/niższe biegi :ok:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 
Dla mnie taki przycisk to zbędny bajer. W Astrze mam 200KM i bez żadnego ograniczania mocy można tym jeździć normalnie i spokojnie. Taki przycisk ma ewentualnie sens żeby zmienić sposób reakcji na gaz, opór układu kierowniczego czy nastawy zawieszenia jak jest jakieś DCC, ale samo dodawania/obcinanie mocy jest imho bez sensu.
To zależy. Weź pod uwagę, że w BMW 1 masz napęd na tył i nie każdy może sobie z tym poradzić

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, maro_t napisał:

 

Dla mnie taki przycisk to zbędny bajer. W Astrze mam 200KM i bez żadnego ograniczania mocy można tym jeździć normalnie i spokojnie. Taki przycisk ma ewentualnie sens żeby zmienić sposób reakcji na gaz, opór układu kierowniczego czy nastawy zawieszenia jak jest jakieś DCC, ale samo dodawania/obcinanie mocy jest imho bez sensu.

Pożyczasz auto dziecku/żonie i pyk niech się turla spokojnie 😂 Swego czasu kiedyś Ford takim rozwiązaniem się reklamował i można było w kluczyku zaprogramować funkcję „rodzicielską”. Nie wiem czy to jest jeszcze czy umarło?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.