Skocz do zawartości

BMW 3 czy Volvo V60 - co wybrać?


prawoimotoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

A więc tak, każdego dnia podejmuję decyzje na rzecz Klientów kancelarii, za które ponoszę odpowiedzialność, a jak to zawsze w życiu bywa, najtrudniej jest podjąć decyzję we własnej sprawie.

Leasing na Merca się skończył, ale samochód zostaje jeszcze z nami na ok. 2 lata, a leasing na Leona kończy się za 2 miesiące, i on idzie na sprzedaż, także potrzebny jest jego następca.

 

Odpadły, z różnych względów, takie samochody jak Cupra Formentor, Cupra Leon ST, Arteon, Audi A4 Avant.

 

Na placu boju zostały dwa samochody: BMW G21 oraz Volvo V60.

Cena końcowa obu mniej więcej na podobnym poziomie, różni się trochę wyposażanie, ale o tym poniżej.

 

BMW:

plusy: 

- prowadzenie, wygląd, czucie samochodu, ą, bardzo wygodne siedzenia, relatywnie niskie zużycie paliwa, bardzo dobre audio, przyjemność jazdy, multimedia zaawansowane, świetne wyciszenie, świetny automat oraz układ kierowniczy, szyby klejone za 1000 zł,

 

Minusy:

- AA  w cenie ok. 2.000 zł tylko w połączeniu za nawi za 6.000 zł (łącznie 8.000 zł, żeby mieć AA), pozycja za kierownicą mogłaby być niższa, dopłata do laserów prawie 10.000 zł, a rozszerzone ledy za 4.500 zł nie mają opcji wycinania, 

 

Volvo V60

Plusy:

- lepsze wyposażenie w tej samej cenie, AA bez nawi w cenie 1.800 zł, przyjemniejsze odczucia za kierownicą (jakoś tak przyjemniej się siedzi), aktywne LEDy za 5.000 zł, bardzo dobre audi, wirtualne zegary, przyjemnie się podróżuje - komfortowo i relaksująco, bardzo wygodne siedzenia, wizualnie wnętrze bardziej mi się podoba, 

 

Minusy:

- większe spalanie przy gorszych osiągach (przy 140 km/h prawie 2 litry więcej pali Volvo od BMW), gorsze prowadzenie, czuć masę samochodu również podczas hamowania, gorszy automat i układ kierowniczy, 4.000 zł dopłaty za laminowane szyby, gorsze multimedia, ogranicznik prędkości do 180 km/h.

 

Który samochód Wy byście wybrali? Auto na 3 lata i wylot zapewne.

 

Jakieś doświadczenia ktoś z Was ma w zakresie V60/S60 lub G20/21?

 

 

 

Edytowane przez prawoimotoryzacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, prawoimotoryzacja said:

Który samochód Wy byście wybrali? Auto na 3 lata i wylot zapewne.

 

Ten ktorym by mi sie lepiej jezdzilo ;] :ok: PS, Ktores z tych aut ma AA bezprzewodowo?

Bo podpinanie za kazdym razem kabla to rownie dobrze dla mnie AA moze wcale nie byc...

Z tej 2-ki raczej bym wzial BMW ze wzgledu na osiagi i prowadzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Piotrus napisał:

Jesteś pewien? W konfiguratorze są opisane jako adaptacyjne więc powinny to mieć.

 

Tak, są tylko skrętne i nic poza tym, nawet w połączeniu z asystentem świateł drogowych. W X3 taki połączenie daje efekt wycinania, ale nie  w G20/21.

 

12 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Ten ktorym by mi sie lepiej jezdzilo ;] :ok: PS, Ktores z tych aut ma AA bezprzewodowo?

Bo podpinanie za kazdym razem kabla to rownie dobrze dla mnie AA moze wcale nie byc...

Z tej 2-ki raczej bym wzial BMW ze wzgledu na osiagi i prowadzenie.

Chyba w BMW jest bezprzewodowy, lecz i tak często zrywa połączenie - bazuję na opinii znajomego. AA daje ten plus, że mapy można rzucić na ekran multimediów, zamiast gapić się na ekran tel. Aktualnie korzystam i w Mercu i w Seacie, także AA musi być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, prawoimotoryzacja said:

Chyba w BMW jest bezprzewodowy, lecz i tak często zrywa połączenie - bazuję na opinii znajomego. AA daje ten plus, że mapy można rzucić na ekran multimediów, zamiast gapić się na ekran tel. Aktualnie korzystam i w Mercu i w Seacie, także AA musi być.

 

W jakas dalsza trase, to faktycznie mozna podpiac, ale na codzien to troche upierdliwe...

Ja zazwyczaj i tak odpalam na telefonie i wystarcza mi komunikaty glosowe, albo rzut oka na tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

W jakas dalsza trase, to faktycznie mozna podpiac, ale na codzien to troche upierdliwe...

Ja zazwyczaj i tak odpalam na telefonie i wystarcza mi komunikaty glosowe, albo rzut oka na tel.

Tak, na co dzień jest to upierdliwe, ale kilka razy w tyg. jestem w trasie. Czasami codziennie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AA w BMW działa tylko bezprzewodowo szybko i sprawnie. O zrywaniu nie wypowiem się bo za krótko to mam. 

 

U mnie, nieszczęsne X3 adaptive led wycina i się nie myli w przeciwieństwie do kolegi A6, które za to robi to w bajerancki sposób. Miałem zastępcza nową 3 kombi i ogólnie podobała mi się. Miała zwykłe ledy i asystent długich. Myślałem że następny Level to działanie jak u mnie. Sprawdź to jeszcze. 

 

A to podłączenie do AA to będzie też ładowanie bezprzewodowe, z tyłu USB. 

Nawigacja jest całkiem dobra a wykorzystują ją jeszcze jakieś tam systemy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Harp napisał:

A to podłączenie do AA to będzie też ładowanie bezprzewodowe, z tyłu USB. 

Nawigacja jest całkiem dobra a wykorzystują ją jeszcze jakieś tam systemy. 

Bezprzewodowe ładowanie platne dodatkowo.

 

 

Godzinę temu, sherif napisał:

To co się bardziej podoba i lepiej się jeździ :). Przy V60 zastanowiłbym się nad fotelami z tapicerką nappa.

V60 nie jest wyraźnie większe ?

 

Mniej więcej podobne. Żadnych znaczących różnic. 

 

 

44 minuty temu, Zbynek napisał:


 

 


Jakie silniki porównujesz? Jakie spalanie osiągałeś w trasie?

Taptaraptap
 

 

bmw 318i/320i - ok 7.0 przy 140 km/h

volvo B3/B4 - ok. 9.0 przy 140 km/h.

 

 

40 minut temu, RABIN napisał:

dla mnie volvo to takie prawie premium a co do bmw to chyba nie ma wątpliwości.

 

Ja bym brał BMW :oki:

 

Po wnętrzu wrażenie jest takie, że Volvo jest bardziej premium niż bmw.

 

 

11 minut temu, HelixSv napisał:

Trudny wybór. 

Jakby chodziło o phev, to szedłbym w V60. W innym wypadku remis.

3 wygrywa wrażeniami z jazdy i deską rozdzielczą, V60 przestrzenią. 

 

Wybór bardzo trudny...

 

11 minut temu, sdss napisał:

BMW

 

Gdyz?

 

3 minuty temu, wujek napisał:

Nowa trójka bez wyglądu mi się nie podoba. Właściciele Volvo są co najmniej dziwni zawsze chcą się że mną ścigać. Brałbym z tych dwóch merca. 

 

Nowa trójka wreszcie ma sensowne wnętrze, w porównaniu do topornego poprzednika.

 

Merca już mamy - C Coupe. Nowy dopiero w sierpniu będzie w salonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się zastanawiałem nad sedanami i chciałem 3 lub s60. Poszedłem do volvo bo według mnie lepiej wyglądało, osiągi w granicach 8s do setki mi wystarczały więc na to nie patrzyłem.
Ostatecznie kupiłem xc60 bo zona chciała suva

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Bezprzewodowe ładowanie platne dodatkowo.

 

 

 

Mniej więcej podobne. Żadnych znaczących różnic. 

 

 

bmw 318i/320i - ok 7.0 przy 140 km/h

volvo B3/B4 - ok. 9.0 przy 140 km/h.

 

 

 

Po wnętrzu wrażenie jest takie, że Volvo jest bardziej premium niż bmw.

 

 

 

Wybór bardzo trudny...

 

 

Gdyz?

 

 

Nowa trójka wreszcie ma sensowne wnętrze, w porównaniu do topornego poprzednika.

 

Merca już mamy - C Coupe. Nowy dopiero w sierpniu będzie w salonie.

Gdyż ponieważ ma lepszy napęd i wizualnie mi lepiej leży.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak, każdego dnia podejmuję decyzje na rzecz Klientów kancelarii, za które ponoszę odpowiedzialność, a jak to zawsze w życiu bywa, najtrudniej jest podjąć decyzję we własnej sprawie.
Leasing na Merca się skończył, ale samochód zostaje jeszcze z nami na ok. 2 lata, a leasing na Leona kończy się za 2 miesiące, i on idzie na sprzedaż, także potrzebny jest jego następca.
 
Odpadły, z różnych względów, takie samochody jak Cupra Formentor, Cupra Leon ST, Arteon, Audi A4 Avant.
 
Na placu boju zostały dwa samochody: BMW G21 oraz Volvo V60.
Cena końcowa obu mniej więcej na podobnym poziomie, różni się trochę wyposażanie, ale o tym poniżej.
 
BMW:
plusy: 
- prowadzenie, wygląd, czucie samochodu, ą, bardzo wygodne siedzenia, relatywnie niskie zużycie paliwa, bardzo dobre audio, przyjemność jazdy, multimedia zaawansowane, świetne wyciszenie, świetny automat oraz układ kierowniczy, szyby klejone za 1000 zł,
 
Minusy:
- AA  w cenie ok. 2.000 zł tylko w połączeniu za nawi za 6.000 zł (łącznie 8.000 zł, żeby mieć AA), pozycja za kierownicą mogłaby być niższa, dopłata do laserów prawie 10.000 zł, a rozszerzone ledy za 4.500 zł nie mają opcji wycinania, 
 
Volvo V60
Plusy:
- lepsze wyposażenie w tej samej cenie, AA bez nawi w cenie 1.800 zł, przyjemniejsze odczucia za kierownicą (jakoś tak przyjemniej się siedzi), aktywne LEDy za 5.000 zł, bardzo dobre audi, wirtualne zegary, przyjemnie się podróżuje - komfortowo i relaksująco, bardzo wygodne siedzenia, wizualnie wnętrze bardziej mi się podoba, 
 
Minusy:
- większe spalanie przy gorszych osiągach (przy 140 km/h prawie 2 litry więcej pali Volvo od BMW), gorsze prowadzenie, czuć masę samochodu również podczas hamowania, gorszy automat i układ kierowniczy, 4.000 zł dopłaty za laminowane szyby, gorsze multimedia, ogranicznik prędkości do 180 km/h.
 
Który samochód Wy byście wybrali? Auto na 3 lata i wylot zapewne.
 
Jakieś doświadczenia ktoś z Was ma w zakresie V60/S60 lub G20/21?
 
 
 
Mam sentyment do Volvo, więc byłoby pierwszym wyborem, ale BMW kusi napędem (nie miałem jeszcze nic z napędem na tył). Do dokonania wyboru dodałbym jeszcze warunki finansowania i ew. pakiet serwisowy

Taptaraptap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

A więc tak, każdego dnia podejmuję decyzje na rzecz Klientów kancelarii, za które ponoszę odpowiedzialność, a jak to zawsze w życiu bywa, najtrudniej jest podjąć decyzję we własnej sprawie.

Leasing na Merca się skończył, ale samochód zostaje jeszcze z nami na ok. 2 lata, a leasing na Leona kończy się za 2 miesiące, i on idzie na sprzedaż, także potrzebny jest jego następca.

 

Odpadły, z różnych względów, takie samochody jak Cupra Formentor, Cupra Leon ST, Arteon, Audi A4 Avant.

 

Na placu boju zostały dwa samochody: BMW G21 oraz Volvo V60.

Cena końcowa obu mniej więcej na podobnym poziomie, różni się trochę wyposażanie, ale o tym poniżej.

 

BMW:

plusy: 

- prowadzenie, wygląd, czucie samochodu, ą, bardzo wygodne siedzenia, relatywnie niskie zużycie paliwa, bardzo dobre audio, przyjemność jazdy, multimedia zaawansowane, świetne wyciszenie, świetny automat oraz układ kierowniczy, szyby klejone za 1000 zł,

 

Minusy:

- AA  w cenie ok. 2.000 zł tylko w połączeniu za nawi za 6.000 zł (łącznie 8.000 zł, żeby mieć AA), pozycja za kierownicą mogłaby być niższa, dopłata do laserów prawie 10.000 zł, a rozszerzone ledy za 4.500 zł nie mają opcji wycinania, 

 

Volvo V60

Plusy:

- lepsze wyposażenie w tej samej cenie, AA bez nawi w cenie 1.800 zł, przyjemniejsze odczucia za kierownicą (jakoś tak przyjemniej się siedzi), aktywne LEDy za 5.000 zł, bardzo dobre audi, wirtualne zegary, przyjemnie się podróżuje - komfortowo i relaksująco, bardzo wygodne siedzenia, wizualnie wnętrze bardziej mi się podoba, 

 

Minusy:

- większe spalanie przy gorszych osiągach (przy 140 km/h prawie 2 litry więcej pali Volvo od BMW), gorsze prowadzenie, czuć masę samochodu również podczas hamowania, gorszy automat i układ kierowniczy, 4.000 zł dopłaty za laminowane szyby, gorsze multimedia, ogranicznik prędkości do 180 km/h.

 

Który samochód Wy byście wybrali? Auto na 3 lata i wylot zapewne.

 

Jakieś doświadczenia ktoś z Was ma w zakresie V60/S60 lub G20/21?

 

 

 

 

Bierz BMW i nie marudź :phi:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, HelixSv napisał:

3 wygrywa wrażeniami z jazdy i deską rozdzielczą, V60 przestrzenią. 

Rzeczywiście ta trójka w końcu jakoś wygląda wew. Jak wybierałem auto 2lata temu to nie miało to startu do Volvo mocno myszką trąciło :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Nowa trójka wreszcie ma sensowne wnętrze, w porównaniu do topornego poprzednika.
 
Merca już mamy - C Coupe. Nowy dopiero w sierpniu będzie w salonie.


Bezprzewodowe ładowanie płatne dodatkowo]

bmw 318i/320i - ok 7.0 przy 140 km/h
volvo B3/B4 - ok. 9.0 przy 140 km/h.



1. Trochę nie rozumiem fetyszu bezprzewodowości. Może kwestia potrzeb. Na krótkich dystansach nie potrzebuję zwykle AA / CP. Na długich potrzebuję ładowania, więc i tak telefon muszę wyjąć z kieszeni. Podłączenie jest mnie problematyczne niż wyszarpywanie z kieszeni spodni w pozycji siedzącej.

2. Spalanie - Myślę, że warunki nie były porównywalne. Poziom 9/ 100 to już blisko SUVa o mocy porównywalnej do B4, a opory jednak inne.

3. Dyskusja to gdybanie bez większego sensu, bo nie ma żadnych istotnych kryteriów ani konkretnych wątpliwości. Nie wiadomo, pod jakim względem doradzać.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, goden napisał:

Też się zastanawiałem nad sedanami i chciałem 3 lub s60. Poszedłem do volvo bo według mnie lepiej wyglądało, osiągi w granicach 8s do setki mi wystarczały więc na to nie patrzyłem.
Ostatecznie kupiłem xc60 bo zona chciała suvaemoji3.png

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
 

 

XC60 jest bardzo fajne, ale suva nie chcę :) Za dwa lata Merc pewnie zostanie zamieniony na Suva albo na M2.

 

13 godzin temu, sdss napisał:

Gdyż ponieważ ma lepszy napęd i wizualnie mi lepiej leży.

 

I to ma sens! ;)

 

13 godzin temu, fosfor napisał:

Widać, który chcesz :)

 

Brawo za spostrzegawczość!

 

13 godzin temu, Zbynek napisał:

Mam sentyment do Volvo, więc byłoby pierwszym wyborem, ale BMW kusi napędem (nie miałem jeszcze nic z napędem na tył). Do dokonania wyboru dodałbym jeszcze warunki finansowania i ew. pakiet serwisowy emoji106.png

Taptaraptap
 

 

Również nie miałem jeszcze samochodu z napędem na tył i z jednej strony radocha, a z drugiej osoba jak to będzie w zimie? 

 

Leasing droższy w Volvo o 2%.

Trochę droższy serwis w Volvo.

Ubezpieczenia w obu ok. 6 tys zł.

 

13 godzin temu, mrBEAN napisał:

 

Bierz BMW i nie marudź :phi:

 

330e byłoby spoko...

 

12 godzin temu, sherif napisał:

Rzeczywiście ta trójka w końcu jakoś wygląda wew. Jak wybierałem auto 2lata temu to nie miało to startu do Volvo mocno myszką trąciło :).

 

2 lata temu BMW nie miało żadnego startu do Volvo pod względem wyglądu wnętrza.

 

2 godziny temu, VVojteck napisał:

 

 

 


1. Trochę nie rozumiem fetyszu bezprzewodowości. Może kwestia potrzeb. Na krótkich dystansach nie potrzebuję zwykle AA / CP. Na długich potrzebuję ładowania, więc i tak telefon muszę wyjąć z kieszeni. Podłączenie jest mnie problematyczne niż wyszarpywanie z kieszeni spodni w pozycji siedzącej.

2. Spalanie - Myślę, że warunki nie były porównywalne. Poziom 9/ 100 to już blisko SUVa o mocy porównywalnej do B4, a opory jednak inne.

3. Dyskusja to gdybanie bez większego sensu, bo nie ma żadnych istotnych kryteriów ani konkretnych wątpliwości. Nie wiadomo, pod jakim względem doradzać.

 

 

 

 

1. Skoro jest bezprzewodowe ładowanie, to po co mam mieć na kablu AA, skoro również może być bezprzewodowe?

2. Wydaje się, że były ok. Merc jadąc w podobny sposób bierze mi ok 7,5-8.

3.  Czego brakuje? 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

XC60 jest bardzo fajne, ale suva nie chcę :) Za dwa lata Merc pewnie zostanie zamieniony na Suva albo na M2.

 

 

I to ma sens! ;)

 

 

Brawo za spostrzegawczość!

 

 

Również nie miałem jeszcze samochodu z napędem na tył i z jednej strony radocha, a z drugiej osoba jak to będzie w zimie? 

 

Leasing droższy w Volvo o 2%.

Trochę droższy serwis w Volvo.

Ubezpieczenia w obu ok. 6 tys zł.

 

 

330e byłoby spoko...

 

 

2 lata temu BMW nie miało żadnego startu do Volvo pod względem wyglądu wnętrza.

 

 

1. Skoro jest bezprzewodowe ładowanie, to po co mam mieć na kablu AA, skoro również może być bezprzewodowe?

2. Wydaje się, że były ok. Merc jadąc w podobny sposób bierze mi ok 7,5-8.

3.  Czego brakuje? 

160 netto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Który samochód Wy byście wybrali? Auto na 3 lata i wylot zapewne.

 

BMW. Bo się lepiej prowadzi a ten AA to szajs. Mając wbudowaną navi BMW (całkiem niezłą przecież) nawet bym się nie fatygował żeby to włączać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

Również nie miałem jeszcze samochodu z napędem na tył i z jednej strony radocha, a z drugiej osoba jak to będzie w zimie? 

 

W zimie będziesz się męczył i klął. Latem będziesz się cieszył i twierdził, że zima nie ma znaczenia. I tak w kółko.

Ja bym już nie kupił auta z napędem na przód.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

BMW. Bo się lepiej prowadzi a ten AA to szajs. Mając wbudowaną navi BMW (całkiem niezłą przecież) nawet bym się nie fatygował żeby to włączać.

 

 

No ale Yanosika też trzeba mieć odpalonego w trasie 😇

 

5 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

W zimie będziesz się męczył i klął. Latem będziesz się cieszył i twierdził, że zima nie ma znaczenia. I tak w kółko.

Ja bym już nie kupił auta z napędem na przód.

 

 

Czyli jest trochę problemów w zimie z trakcją. Pamiętam, że jak w zimie klienci wyslizgali wyjazd z kancelarii, mała gorka, a temperatura była ok 0 st C, to 4Matic do czasu wyłączenia ESP nie dawał rady, aby się włączyć do ruchu z miejsca...

 

Najwyżej jakieś nakładki z tylne koła się kupi na sytuację kryzysowe .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.04.2021 o 15:29, prawoimotoryzacja napisał:
W dniu 17.04.2021 o 15:22, Piotrus napisał:

Jesteś pewien? W konfiguratorze są opisane jako adaptacyjne więc powinny to mieć.

 

Tak, są tylko skrętne i nic poza tym, nawet w połączeniu z asystentem świateł drogowych

Faktycznie, dopiero doczytałem. Nieźle golą- w tej samej cenie były prawdziwe adaptacyjne w modelu F3X.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

No ale Yanosika też trzeba mieć odpalonego w trasie 😇

 

Można też dopasować cyfry na prędkościomierzu do cyfr na znaku ale to niepopularne w Polsce. Sądziłbym że Polacy to analfabeci ale zauważyłem, że po przekroczeniu granicy wracają im podstawowe umiejętności odróżniania od siebie cyfr. Dziwne.

 

 

Godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Czyli jest trochę problemów w zimie z trakcją. Pamiętam, że jak w zimie klienci wyslizgali wyjazd z kancelarii, mała gorka, a temperatura była ok 0 st C, to 4Matic do czasu wyłączenia ESP nie dawał rady, aby się włączyć do ruchu z miejsca...

 

Najwyżej jakieś nakładki z tylne koła się kupi na sytuację kryzysowe .

 

Może dopłać do xdrive i bądź szczęśliwy cały rok?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Można też dopasować cyfry na prędkościomierzu do cyfr na znaku ale to niepopularne w Polsce. Sądziłbym że Polacy to analfabeci ale zauważyłem, że po przekroczeniu granicy wracają im podstawowe umiejętności odróżniania od siebie cyfr. Dziwne.

 

Wystarczy włączyć aktywny tempomat. Nagle się okazuje, że auto pali tyle ile w katalogu 😂🤣😂

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dark_Knight napisał:

 

Można też dopasować cyfry na prędkościomierzu do cyfr na znaku ale to niepopularne w Polsce. Sądziłbym że Polacy to analfabeci ale zauważyłem, że po przekroczeniu granicy wracają im podstawowe umiejętności odróżniania od siebie cyfr. Dziwne.

 

 

 

Może dopłać do xdrive i bądź szczęśliwy cały rok?

 

 

Można dopłacać za jeszcze wiele innych rzeczy, lecz trzeba ustawić kwotę graniczną, bo inaczej to i 250 tys zł można wywalić na takie BMW do jazdy na co dzień.

 

3 godziny temu, Piotrus napisał:

Faktycznie, dopiero doczytałem. Nieźle golą- w tej samej cenie były prawdziwe adaptacyjne w modelu F3X.

 

Również mnie to zdziwiło i zacząłem drążyć temat. Fakty są takie jakie są. Wydaje się, że w takim wypadku średnio się opłaca brać rozszerzone ledy.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Można dopłacać za jeszcze wiele innych rzeczy, lecz trzeba ustawić kwotę graniczną, bo inaczej to i 250 tys zł można wywalić na takie BMW do jazdy na co dzień.

Xdrive to powinien być absolutny priorytet, a nie jedna z "wielu innych rzeczy".

:ok:

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

i tak i nie. W drugim aucie mam 4Matic. Jeżeli BMW to właśnie ze względu na napęd na tył.

 

Xdrive właśnie potrafi jeździć jak tylny napęd latem i jak AWD zimą.

:ok:

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Jeżeli BMW to właśnie ze względu na napęd na tył.

Ja do jazdy na codzień wybrałem xdrive, 250 kucy w RWD oznacza problemy z trakcją nie tylko w zimie ale i na mokro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.04.2021 o 15:05, prawoimotoryzacja napisał:

Który samochód Wy byście wybrali? Auto na 3 lata i wylot zapewne.

 

 

Oszacuj całkowity koszt samochód + eksploatacja przez 3 lata. Być może te dwa litry mniej na setkę skompnesują wyższy koszt wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy jak chcesz jeździć, jak chcesz chilloutowo/dziadkowo to volvo, jak lubisz pobawić się w kubicę no to bmw... pewnie bejca będzie bardziej korciła do małych szaleństw, volvo przez ospały charakter zmniejszy ryzyko głupoty na drodze ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem ani jeden ani drugi. Sądząc z tego co piszesz, to Volvo jest rozważane w wersji B3? Z jakąś makietą silnika która nie ma przyzwoitej mocy (to spory i ciężki samochód)? 

 

Skonfigurowalem Ci Volvo tak jak powinno być:

https://s.volvocars.com/gUwfbTZyQpQVT1Kz

 

(W USA podobna konfiguracja kosztuje mniej-więcej 60% tego co w PL).

Edytowane przez Florydziak_Florydziak_Flor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

Moim zdaniem ani jeden ani drugi. Sądząc z tego co piszesz, to Volvo jest rozważane w wersji B3? Z jakąś makietą silnika która nie ma przyzwoitej mocy (to spory i ciężki samochód)? 

 

Skonfigurowalem Ci Volvo tak jak powinno być:

https://s.volvocars.com/gUwfbTZyQpQVT1Kz

 

(W USA podobna konfiguracja kosztuje mniej-więcej 60% tego co w PL).

Pakiet serwisów do 90.000km za prawie 9kPLN... Coś dużo się wydaje. W VAG-u płaciłem 3 lub 4 kPLN za pakiet do 120.000km. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, Zbynek said:

Pakiet serwisów do 90.000km za prawie 9kPLN... Coś dużo się wydaje. W VAG-u płaciłem 3 lub 4 kPLN za pakiet do 120.000km. 

 

Mi dali za darmo przy zakupie. 3 lata / 36 tysięcy mil. Ale w cenie nie ma np. wymiany piór wycieraczek które to sam muszę zmieniać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

Moim zdaniem ani jeden ani drugi. Sądząc z tego co piszesz, to Volvo jest rozważane w wersji B3? Z jakąś makietą silnika która nie ma przyzwoitej mocy (to spory i ciężki samochód)? 

 

Skonfigurowalem Ci Volvo tak jak powinno być:

https://s.volvocars.com/gUwfbTZyQpQVT1Kz

 

(W USA podobna konfiguracja kosztuje mniej-więcej 60% tego co w PL).

 

339k za Volvo? Trzeba być fanem marki.

:lol:

 

 

BMW za tę kwotę zjada te Volvo na śniadanie.

 

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/jyugvdkg

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Dark_Knight said:

 

339k za Volvo? Trzeba być fanem marki.

:lol:

 

 

BMW za tę kwotę zjada te Volvo na śniadanie.

 

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/jyugvdkg

 

 

 


No nie wiem. Konfiguruje to BMW i wychodzi mi znacznie drożej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:


No nie wiem. Konfiguruje to BMW i wychodzi mi znacznie drożej. 

 

Bo dodajesz jakieś szklane dachy. To jest do jeżdżenia a nie do gapienia się w niebo.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, Dark_Knight said:

 

Bo dodajesz jakieś szklane dachy. To jest do jeżdżenia a nie do gapienia się w niebo.

 


Próbuję porównywać podobne konfigurację choć w BMW można albo mieć hybrydę albo 4 sekundy do setki ale razem już się nie da. O masażu w siedzeniach też w BMW nie słyszeli. Sprzęt audio też trudno znaleźć przyzwoity. Generalnie widać że poziomem wyposażenia S60 jest raczej bliższe BMW 5 a nie 3. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.