Skocz do zawartości

VW Polo 2022


Cinos

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, wujek napisał:

Nie ma, sprzedaje się dobrze bez prądu :phi:

I bardzo dobrze. Za kilka/naście lat te wszystkie elektryki będą stały w garażu lub na sprzedaż za 1/10 ceny bo nowe bateria będzie kosztowała 2x tyle co warte auto w danej chwili. Dziś ta klasa w elektryku kosztuje grubo pow. 100kzł. Ile to będzie warte za 10 lat z baterią do wymiany ? Koszty przejazdu na dziś ok , ale utrata wartości i koszt wymiany akumulatora spowoduje że auto palące 5-6l po mieście wyjdzie taniej 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mmaciejosss napisał:

I bardzo dobrze. Za kilka/naście lat te wszystkie elektryki będą stały w garażu lub na sprzedaż za 1/10 ceny bo nowe bateria będzie kosztowała 2x tyle co warte auto w danej chwili. Dziś ta klasa w elektryku kosztuje grubo pow. 100kzł. Ile to będzie warte za 10 lat z baterią do wymiany ? Koszty przejazdu na dziś ok , ale utrata wartości i koszt wymiany akumulatora spowoduje że auto palące 5-6l po mieście wyjdzie taniej 

 

Ile tych baterii wymieniałeś i w czym ?

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, mmaciejosss napisał:

I bardzo dobrze. Za kilka/naście lat te wszystkie elektryki będą stały w garażu lub na sprzedaż za 1/10 ceny bo nowe bateria będzie kosztowała 2x tyle co warte auto w danej chwili. Dziś ta klasa w elektryku kosztuje grubo pow. 100kzł. Ile to będzie warte za 10 lat z baterią do wymiany ? Koszty przejazdu na dziś ok , ale utrata wartości i koszt wymiany akumulatora spowoduje że auto palące 5-6l po mieście wyjdzie taniej 

 

Po co trzymać auto 10 lat? Można sprzedać po 4, kupić nowe i się nie przejmować.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

W obecnej generacji  Polo masz przeciez 1.5 TSI, tak samo w Ibizie...

Inna kwestia, ze tylko w najwyzszej wersji z DSG za 90k PLN ;]

Akurat takiego pyrtka szukałbym z manualem ;]

1 lub 2 pojazdy w garażu muszę mieć z manualem, reszta to i tak automaty, klasyczne, dwusprzęgłówki i cvt mi nie leżą :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, iwik said:

Polo stało się autem bez sensu od momentu jak kosztuje tyle co golf. 

Nie kosztuje tyle co Golf.... Golf też zdrożał :phi:. Niedawno znajomy szukał auta dla rodziców (ludzie po 70-ce) i pierwotnie miał być Golf (zastąpić Golfa VI), a wyszło Polo w najtańszej wersji jaka była na placu: silnik 1.0 z manualem, lakier biały zwykły, klima półautomat, elektryka szyb, Front Assist nawet 8], ale koła 14 " :hehe:, czujniki parkowania, zapłacił coś ok. 60k. Golf najbiedniejszy wyszedłby mu 15 000 zł więcej.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minutes ago, pejus1982 said:

To jest nowy model czy lifting obecnego? Bo z tego co kojarzę to obecny model produkowany jest od 2017 roku.

Lifting upodabniający wizualnie Polo do wyglądu Golfa VIII (zwłaszcza grill i kształt tylnych lamp).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Jak porownasz wypasione Polo z najtanszym Golfem to moze tak bedzie ;]

 

Porównywałem auta z tym samym silnikiem 1.0 turbo i podobnym wyposażeniem. W przypadku golfa była to wersja prawie podstawowa, polo żeby był miał te same rzeczy musiał być wersją drugą od dołu (nie podstawową). Na golfa był większy rabat kwotowo niż na polo, co dawało cenę finalną różniącą się o circa 2-3k PLN. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, iwik said:

Porównywałem auta z tym samym silnikiem 1.0 turbo i podobnym wyposażeniem. W przypadku golfa była to wersja prawie podstawowa, polo żeby był miał te same rzeczy musiał być wersją drugą od dołu (nie podstawową). Na golfa był większy rabat kwotowo niż na polo, co dawało cenę finalną różniącą się o circa 2-3k PLN. 

 

No to byc moze w podstawowych wersjach tak wychodzi, przy zalozeniu i innym poziomie rabatowania.

Inna kwestia, ze mnie np na drugie auto w domu Golf nie jest potrzebny i wybralbym Polo :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

No to byc moze w podstawowych wersjach tak wychodzi, przy zalozeniu i innym poziomie rabatowania.

Inna kwestia, ze mnie np na drugie auto w domu Golf nie jest potrzebny i wybralbym Polo :ok:

 

na szczęście lada moment będzie fabia 4 ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

W obecnej generacji  Polo masz przeciez 1.5 TSI, tak samo w Ibizie...

Inna kwestia, ze tylko w najwyzszej wersji z DSG za 90k PLN ;]

Czyżby staniały :phi: ? Jak szukałem na wyprzedaży rocznika 2019 w 2020r to najtańsze Polo z DSG zaczynało się od 83kzł i AFAIR było to 1.0 w lepszej wersji. Najwyższa wersja kosztowała (wtedy) więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Manx napisał:

Co rozumiesz pod pojęciem przyzwoity? W przypadku Polo, realnie za ok. 60 k to jest podstawa. 

Czego mu brakuje? Ano niczego. Ma klime ma systemy bezpieczenstwa, alufelgi i przyzwpoity silnik. Podlokietnik, duze radio...  https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-polo-demo-polo-comfortline-1-0-tsi-95-km-manualna-5-biegowa-ID6DEgrU.html#81276c7f8d

 

Niedoladowany bedzie  z 5k nizej.

 

 

Edytowane przez wujek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, iwik napisał:

Polo stało się autem bez sensu od momentu jak kosztuje tyle co golf. 

 

Inaczej Golf stałby się bez sensu, skoro Polo jest równie fajne i niewiele mniejsze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Maciej__ napisał:

 

A to nawet nie wiem, Fabia w kazdej jednej generacji koszmarnie nudne auto...

Zona raczej by nie chciala tym jezdzic ;]

 

Ktoś tu kiedyś pisał, że jak zapytał żonę o Skodę, to ta odpowiedziała pytaniem czy chce się rozwieść czy coś w ten deseń ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, wujek said:

Czego mu brakuje? Ano niczego. Ma klime ma systemy bezpieczenstwa, alufelgi i przyzwpoity silnik. Podlokietnik, duze radio...  https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-polo-demo-polo-comfortline-1-0-tsi-95-km-manualna-5-biegowa-ID6DEgrU.html#81276c7f8d

 

Ale to juz 70kPLN + dodatkowo nie kupisz za tyle bez finansowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wujek napisał:

Czego mu brakuje? Ano niczego. Ma klime ma systemy bezpieczenstwa, alufelgi i przyzwpoity silnik. Podlokietnik, duze radio...  https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-polo-demo-polo-comfortline-1-0-tsi-95-km-manualna-5-biegowa-ID6DEgrU.html#81276c7f8d

 

Cena katalogowa:  75 800 zł  *
* Przedstawiona cena w nagłówku ogłoszenia, zawiera rabat dostępny przy finansowaniu Volkswagen Leasing.

Pojazd demonstracyjny Salonu Volkswagen Krotoski Częstochowa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minutes ago, sherif said:

Czyżby staniały :phi: ? Jak szukałem na wyprzedaży rocznika 2019 w 2020r to najtańsze Polo z DSG zaczynało się od 83kzł i AFAIR było to 1.0 w lepszej wersji. Najwyższa wersja kosztowała (wtedy) więcej.

 

Tak to wyglada obecnie: https://cenniki.volkswagen.pl/Polo-RP2021-RM2021.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dark_Knight napisał:

 

Inaczej Golf stałby się bez sensu, skoro Polo jest równie fajne i niewiele mniejsze.

 

To "niewiele mniejsze" nie jest problemem do momentu kiedy mając 190cm wzrostu chcesz usiąść z tyłu :hehe:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Maciej__ napisał:

Czyli jakby mniej niż na "wyprzedaży" rocznika :phi:, bo cenę zapamiętałem dobrze (był wtedy znacznie droższy niż schodzący Golf). Ceny brałem z "auta dostępne od ręki" na stronie VW, nie z olx.

Zobaczymy jak będzie z MY22

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dark_Knight napisał:

 

Do takiej zabawy to Golfa też bym nie wybrał.

 

Szanuję, ale nadal niewielki % ludzi w tym kraju jeszcze nie ma budżetu pozwalającego na zakup nowego Q5, czy bentaygi, więc rozważają plebejskie i uniwersalne auta "na co dzień i od święta", jak golf, który jest jakimś kompromisem. 😆

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, iwik napisał:

Szanuję, ale nadal niewielki % ludzi w tym kraju jeszcze nie ma budżetu pozwalającego na zakup nowego Q5, czy bentaygi, więc rozważają plebejskie i uniwersalne auta "na co dzień i od święta", jak golf, który jest jakimś kompromisem. 😆

 

Tu nie chodzi o budżet. W cenie Golfa bez problemu można kupić auto z większą ilością miejsca z tyłu. Powiedziałbym nawet, że w każdym budżecie można kupić auto z większą lub mniejszą ilością miejsca z tyłu. Jeśli ktoś ma 190cm i chce jeździć z tyłu to po prostu sensowniej jest patrzeć w inną stronę niż akurat Golf.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Dark_Knight napisał:

Jeśli ktoś ma 190cm i chce jeździć z tyłu to po prostu sensowniej jest patrzeć w inną stronę niż akurat Golf

 

Zależy jakiego wzrostu jest kierowca ;)

W naszym Golfie V jak prowadzi moja żona, to siedzący za nią chłop 190cm spokojnie się mieści- akurat mamy znajomego tego wzrostu i słusznej wagi, miał wygodnie.

Mniemam, że nowe modele Golfa są większe w środku niż moja "piątka".

 

Wiadomo, w większym aucie będzie wygodniej ale wokół komina Golfem można śmigać z tyłu, chłop 190cm na spokojnie wejdzie. Przy niskim kierowcy ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, KvM napisał:

baterie można jeszcze długo używać przy wsparciu PV. zużyta bateria ma wciąż 60-70 procent pojemności.

zużyta po jakim czasie ? rok , dwa czy 8lat ?

 

realnie masz na baterii  300-350km po mieście ( cokolwiek napiszą , że np 400-450km ) , po włączeniu klimy , ogrzewania spadnie do 250km czyli przy 60-70% zużycia będzie to już poniżej 200km , ale naładować trzeba będzie tą samąpojemność 

 

wydaje mi się , że baterie im starsze tym przejazd stanie się droższy , bo na tej samej pojemności naładowania przejedziesz mniej , dziś np  100km to ok. 10zł , a przy większym zużyciu baterii będzie to 12zł z czasem 15zł za każde 100km 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.