Skocz do zawartości

Budżet 50 tysi i co dalej?


bb_maciek

Rekomendowane odpowiedzi

Powoli staję przed wyborem "nowego" używanego auta, które zastąpi mojego wysłużonego Accorda.

Potrzebuję Waszych porad, bo z Accordem żyło nam się nie najgorzej, ale dość długo, więc nie bardzo mam rozeznanie na co teraz warto patrzeć...

Na starcie założenia:

- budżet max 50 tysi, przy czym im mniej tym wiadomo ;)

- ma być dla rodziny 2+1, ale przyda się większy bagażnik gdzie czasem będzie można wrzucić trochę więcej gratów

- wielkość - rozważam raczej kompakt (hatchback/małe kombi, raczej nie sedan)

- rocznik - od 2014 wzwyż

- silnik - nie mam specjalnych wymagań (Accord przyzwyczaił mnie do niezawodności w dużych benzynach, stąd takie lubię, ale nie ukrywam, że coś oszczędnego na trasie byłoby wskazane), byle nie przeładowany elektroniką (Accord nie ma jej praktycznie w ogóle stąd tutaj mam święty spokój)

- polskie pochodzenie -  przy tak dużej dla mnie kwocie preferowane, chociaż nie konieczne;

 

Co się podoba:

- Civic IX gen (silnik tylko 1,8, miałem wcześniej UFO i bardzo dobrze wspominam) przy czym przerażają mnie aktualne ceny tego modelu; ale do Hondy mam słabość

- Golf VII (tu rozważam wersję kombi) opcja diesel/benzyna - nie wiem na co warto patrzeć (i czy rozważać motor 1.4 tsi dość często pojawiający sie w tym modelu)

- Leon - j.w. przy czym podoba mi się z wyglądu (z wyglądu dużo konkretniejszy niż golf, przy czym jedynie rozważana opcja to FR)

- Mazda 3 (tylko benzyna) piękny i tyle co o nim wiem :)

- Focus - jakościowo chyba trochę niższa półka od wspomnianych, ale jest szansa w tym budżecie na stosunkowo najmłodszy egzemplarz

- V40 poza tym, że ładny to nie umiem nic więcej o nim powiedzieć

- biorę pod uwagę jeszcze inne opcje pod uwagę (np. Octavia w kombi, BMW 1, może jakiś SUV)

Jak widzicie rozrzut modelowy jest spory.

Właściwie dopiero zaczynam poszukiwania, jednak decyzja już zapadła stąd Wasze rady (które modele/silniki warte polecenia/a które nie) będą mi niezwykle pomocne :piwko:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Leon 1.4 125/150 FR. Bardzo dobrze się prowadzi, jest fajnie lekki w jeździe, a do tego bardzo dobrze się klei drogi. Dla mnie najlepszy kompakt nie-premium.

 

Bardzo mi się widzi, jednak mam pewne opory przed silnikiem 1,4 TSI (być może niesłusznie, nie miałem z nim do czynienia, ale opinie są skrajnie różne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bb_maciek napisał:

 

Bardzo mi się widzi, jednak mam pewne opory przed silnikiem 1,4 TSI (być może niesłusznie, nie miałem z nim do czynienia, ale opinie są skrajnie różne)

 

To jeden z lepszych silników VW w ostatnich latach. Niskie spalanie i w wersjach po 2012 roku brak kłopotów.

Edytowane przez pejus1982
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, bb_maciek napisał:

 

Bardzo mi się widzi, jednak mam pewne opory przed silnikiem 1,4 TSI (być może niesłusznie, nie miałem z nim do czynienia, ale opinie są skrajnie różne)

125 nie ma nawet dmumasy. Silnik raczej bezawaryjny, a do tego śmiesznie mało palący. Mnie średnia z zimy wyszła 6,4 l/100 km, lato 6,5 wychodzi. Przy 140 km/h pali ok. 6,8 l/100 km.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szukałem poprzedniego auta to próbowałem golfa, leona, octavie, v40. Z wymienionych jeśli chodzi o całokształt v40 dla mnie najlepsza. Super jest praca skrzyni biegów, byłem zachwycony. Dobrze wygląda i wnętrze mi odpowiada. Taki focus w premium wersji. Ecoboost jednak pali więcej niż tsi vaga.

 

Golf w highline z opcjonalnymi fotelami nie odstawał wnętrzem od mercedesa którego wybrałem. Jazda przyjemna. Tylko wygląd jest jaki jest.

 

Octavia na trzecim miejscu, ale w elegance i na ksenonie wygląd ma ok.

 

Leon fr mnie nie urzekł, wrażenie nazbyt twardego zawieszenia i tandety w środku. Wygląd super, ale traci przy bliższym poznaniu.

 

Teraz szukam v40, ale benzyna to biały kruk. Zaznaczę jednak, że to co się z tyłu dzieje mnie nie interesuje, bo tam nikt przy moim użytkowaniu nie jeżdzi. :)

 

Proponuję się przejechać każdym :)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minutes ago, bb_maciek said:

- Mazda 3 (tylko benzyna) piękny i tyle co o nim wiem :)

 

Mysle, ze z tych co wymieniles, Mazda to auto koncepcyjnie najbardziej zblizone do Accorda.

Sporo krajowych egzemplarzy, ale ceny uzywanych niestety dosc wysokie. Latwo znalezc z automatem :ok:

Z wad to przecietne osiagi, wyciszenie, cienki lakier, etc.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

125 nie ma nawet dmumasy. Silnik raczej bezawaryjny, a do tego śmiesznie mało palący. Mnie średnia z zimy wyszła 6,4 l/100 km, lato 6,5 wychodzi. Przy 140 km/h pali ok. 6,8 l/100 km.

 

Rozumiem, ze mówimy o wersji z rozrządem na pasku?

Czy 125KM to jest równoznaczne z tym, że jest na pasku?

o ile nie mieszam, to czytałem, wcześniejszy silnik na łańcuchu miał 122KM 🙄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, rafciojuve napisał:

Jak szukałem poprzedniego auta to próbowałem golfa, leona, octavie, v40. Z wymienionych jeśli chodzi o całokształt v40 dla mnie najlepsza. Super jest praca skrzyni biegów, byłem zachwycony. Dobrze wygląda i wnętrze mi odpowiada. Taki focus w premium wersji. Ecoboost jednak pali więcej niż tsi vaga.

 

Golf w highline z opcjonalnymi fotelami nie odstawał wnętrzem od mercedesa którego wybrałem. Jazda przyjemna. Tylko wygląd jest jaki jest.

 

Octavia na trzecim miejscu, ale w elegance i na ksenonie wygląd ma ok.

 

Leon fr mnie nie urzekł, wrażenie nazbyt twardego zawieszenia i tandety w środku. Wygląd super, ale traci przy bliższym poznaniu.

 

Teraz szukam v40, ale benzyna to biały kruk. Zaznaczę jednak, że to co się z tyłu dzieje mnie nie interesuje, bo tam nikt przy moim użytkowaniu nie jeżdzi. :)

 

Proponuję się przejechać każdym :)

 

V40 mi się widzi i to bardzo, ale wyczytałem (póki co nie miałem okazji sprawdzić). że dużą bolączką tego modelu jest właśnie ilość miejsca z tyłu i w bagażniku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bb_maciek napisał:

 

Rozumiem, ze mówimy o wersji z rozrządem na pasku?

Czy 125KM to jest równoznaczne z tym, że jest na pasku?

o ile nie mieszam, to czytałem, wcześniejszy silnik na łańcuchu miał 122KM 🙄

Wszystkie 1.4 tsi z gVII, octy 3 i tegoż leona są na pasku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Mysle, ze z tych co wymieniles, Mazda to auto koncepcyjnie najbardziej zblizone do Accorda.

Sporo krajowych egzemplarzy, ale ceny uzywanych niestety dosc wysokie. Latwo znalezc z automatem :ok:

Z wad to przecietne osiagi, wyciszenie, cienki lakier, etc.

 

Ogólnie najbardziej widziałoby mi się auto pokroju Mazdy 3 lub Civica (sprawdzałem ceny młodszych Accordów i wygląda to kosmicznie)

Co do wyciszenia to chyba jest to bolączka wszystkich japońskich pojazdów i juz do tego przywykłem (Corolla/Civic/Accord)

osiągi nie są dla mnie super istotne, chociaż UFO, które miałem i obecny Accord dynamiką całkowicie mnie zadawalają

niestety do pełni szczęścia brakuje normalnej ceny...

kilka dobrych lat temu jak kupowałem Civica UFO jako siedmioletni pojazd kosztowawł mnie niespełna 30 tysi (polski, super historia ASO itp)

teraz siermioletni civic to wydatek 50 tysi... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bb_maciek napisał:

 

V40 mi się widzi i to bardzo, ale wyczytałem (póki co nie miałem okazji sprawdzić). że dużą bolączką tego modelu jest właśnie ilość miejsca z tyłu i w bagażniku 

No to już wypada obejrzeć na żywo najbliższy egzemplarz (nawet jeśli akurat ten konkretny Cię nie interesuje) i się przymierzyć. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

125 nie ma nawet dmumasy. Silnik raczej bezawaryjny, a do tego śmiesznie mało palący. Mnie średnia z zimy wyszła 6,4 l/100 km, lato 6,5 wychodzi. Przy 140 km/h pali ok. 6,8 l/100 km.

 

a jak z trwałością wtrysków, turbiny itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minutes ago, bb_maciek said:

 

Ogólnie najbardziej widziałoby mi się auto pokroju Mazdy 3 lub Civica (sprawdzałem ceny młodszych Accordów i wygląda to kosmicznie)

Co do wyciszenia to chyba jest to bolączka wszystkich japońskich pojazdów i juz do tego przywykłem (Corolla/Civic/Accord)

osiągi nie są dla mnie super istotne, chociaż UFO, które miałem i obecny Accord dynamiką całkowicie mnie zadawalają

niestety do pełni szczęścia brakuje normalnej ceny...

kilka dobrych lat temu jak kupowałem Civica UFO jako siedmioletni pojazd kosztowawł mnie niespełna 30 tysi (polski, super historia ASO itp)

teraz siermioletni civic to wydatek 50 tysi... 

 

W ostatnich latach ceny uzywek poszly mocno do gory...

Dobre ceny maja nadal Astry K 1.4T 125 lub 150KM :ok:

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-wd9617j-krajowy-serwisowany-fv23-klima-automat-ID6DzbeE.html#6a788338d8

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-4-turbo-salon-polska-1-wlasciciel-fv23-ID6DJya9.html#aface33727

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, bb_maciek napisał:

 

a jak z trwałością wtrysków, turbiny itp?

Chyba ok. Używki poszło bardzo mocno do góry. Jakiś czas temu za ok. 50 tys zł można było kupić FR jeszcze z jakimś okresem gwarancji, a teraz nie ma szans.

 

V40 jest bardzo fajnym samochodem. Na minus ilość przestrzeni nad głową, w szczególności, jeżeli fotel pasażera nie zawiera regulacji wysokości.

 

Pytanie jak z problemami EcoBoost, w tym układem chłodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Maciej__ napisał:

Powariowali 

 

Jak chcesz leona z dsg to trzeba prawie 80k... Za używkę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, Chalek said:

Powariowali 

 

Jak chcesz leona z dsg to trzeba prawie 80k... Za używkę..

 

No coz, w takim ukladzie pozostaje kupno nowki, z nadzieja ze za kilka lat sprzedasz za podobne pieniadze ;]

Ale fakt, faktem ze w ostanich latach zakup aut 3-4 letnich stal sie duzo mniej atrakcyjny niz kiedys.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Chalek napisał:

Powariowali 

 

Jak chcesz leona z dsg to trzeba prawie 80k... Za używkę..

 

Civic IX gen na Otomoto z 2015-2016 z przebiegami w okolicy 60-70 tysi stoją nawet po 60-70 tys zł:sciana: i to nie jest odosobniona sytuacja a conajmniej kilka egzemplarzy...

Edytowane przez bb_maciek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Astra jakoś nie trafia do mnie wizualnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Maciej__ napisał:

 

No coz, w takim ukladzie pozostaje kupno nowki, z nadzieja ze za kilka lat sprzedasz za podobne pieniadze ;]

Ale fakt, faktem ze w ostanich latach zakup aut 3-4 letnich stal sie duzo mniej atrakcyjny niz kiedys.

No dokladasz 20k i wyjezdzasz chyba nowym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bb_maciek napisał:

Powoli staję przed wyborem "nowego" używanego auta, które zastąpi mojego wysłużonego Accorda.

Potrzebuję Waszych porad, bo z Accordem żyło nam się nie najgorzej, ale dość długo, więc nie bardzo mam rozeznanie na co teraz warto patrzeć...

Na starcie założenia:

- budżet max 50 tysi, przy czym im mniej tym wiadomo ;)

- ma być dla rodziny 2+1, ale przyda się większy bagażnik gdzie czasem będzie można wrzucić trochę więcej gratów

- wielkość - rozważam raczej kompakt (hatchback/małe kombi, raczej nie sedan)

- rocznik - od 2014 wzwyż

- silnik - nie mam specjalnych wymagań (Accord przyzwyczaił mnie do niezawodności w dużych benzynach, stąd takie lubię, ale nie ukrywam, że coś oszczędnego na trasie byłoby wskazane), byle nie przeładowany elektroniką (Accord nie ma jej praktycznie w ogóle stąd tutaj mam święty spokój)

- polskie pochodzenie -  przy tak dużej dla mnie kwocie preferowane, chociaż nie konieczne;

 

Co się podoba:

- Civic IX gen (silnik tylko 1,8, miałem wcześniej UFO i bardzo dobrze wspominam) przy czym przerażają mnie aktualne ceny tego modelu; ale do Hondy mam słabość

- Golf VII (tu rozważam wersję kombi) opcja diesel/benzyna - nie wiem na co warto patrzeć (i czy rozważać motor 1.4 tsi dość często pojawiający sie w tym modelu)

- Leon - j.w. przy czym podoba mi się z wyglądu (z wyglądu dużo konkretniejszy niż golf, przy czym jedynie rozważana opcja to FR)

- Mazda 3 (tylko benzyna) piękny i tyle co o nim wiem :)

- Focus - jakościowo chyba trochę niższa półka od wspomnianych, ale jest szansa w tym budżecie na stosunkowo najmłodszy egzemplarz

- V40 poza tym, że ładny to nie umiem nic więcej o nim powiedzieć

- biorę pod uwagę jeszcze inne opcje pod uwagę (np. Octavia w kombi, BMW 1, może jakiś SUV)

Jak widzicie rozrzut modelowy jest spory.

Właściwie dopiero zaczynam poszukiwania, jednak decyzja już zapadła stąd Wasze rady (które modele/silniki warte polecenia/a które nie) będą mi niezwykle pomocne :piwko:

 

 

polecam Auris 2 po liftingu w kombi z silnikiem 1.6, w tych pieniądzach przy tym silniku rocznik będzie satysfakcjonujący i mały przebieg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, bb_maciek napisał:

Powoli staję przed wyborem "nowego" używanego auta, które zastąpi mojego wysłużonego Accorda.

 

A może i30/Cee'd ? Dwa tygodnie temu kupiłem Kię w zakładanym budżecie (rocznik 2017, rejestracja styczeń 2018). 50 wyszło z ubezpieczeniem AC oraz podatkiem PCC.

 

W sumie szukałem Tipo SW z silnikiem tJet, ale wbrew pozorom ciężko. Jak się wykluczy sprowadzane, uszkodzone, słabo bądź wcale nie wyposażone i jeszcze te z najsłabszym silnikiem, to są głównie "krótkie" hatchbacki (głównie poleasingowe), a jak już się trafiało jakieś fajne kombi, to na drugim końcu kraju i na drugi dzień ogłoszenie było nieaktualne ;)

A w Wielki Piątek jak co dzień odświeżam ogłoszenia i trafił się Cee'd na pobliskim osiedlu. Bardzo zadbany, przyzwoicie wyposażony i stwierdziłem, że nie chce mi się dalej szukać, później  jeździć itd.

 

 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Majkiel napisał:

 

A może i30/Cee'd ? Dwa tygodnie temu kupiłem Kię w zakładanym budżecie (rocznik 2017, rejestracja styczeń 2018). 50 wyszło z ubezpieczeniem AC oraz podatkiem PCC.

 

W sumie szukałem Tipo SW z silnikiem tJet, ale wbrew pozorom ciężko. Jak się wykluczy sprowadzane, uszkodzone, słabo bądź wcale nie wyposażone i jeszcze te z najsłabszym silnikiem, to są głównie "krótkie" hatchbacki (głównie poleasingowe), a jak już się trafiało jakieś fajne kombi, to na drugim końcu kraju i na drugi dzień ogłoszenie było nieaktualne ;)

A w Wielki Piątek jak co dzień odświeżam ogłoszenia i trafił się Cee'd na pobliskim osiedlu. Bardzo zadbany, przyzwoicie wyposażony i stwierdziłem, że nie chce mi się dalej szukać, później  jeździć itd.

 

 

Ale nie 1.4 100KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Majkiel napisał:

 

A może i30/Cee'd ? Dwa tygodnie temu kupiłem Kię w zakładanym budżecie (rocznik 2017, rejestracja styczeń 2018). 50 wyszło z ubezpieczeniem AC oraz podatkiem PCC.

 

W sumie szukałem Tipo SW z silnikiem tJet, ale wbrew pozorom ciężko. Jak się wykluczy sprowadzane, uszkodzone, słabo bądź wcale nie wyposażone i jeszcze te z najsłabszym silnikiem, to są głównie "krótkie" hatchbacki (głównie poleasingowe), a jak już się trafiało jakieś fajne kombi, to na drugim końcu kraju i na drugi dzień ogłoszenie było nieaktualne ;)

A w Wielki Piątek jak co dzień odświeżam ogłoszenia i trafił się Cee'd na pobliskim osiedlu. Bardzo zadbany, przyzwoicie wyposażony i stwierdziłem, że nie chce mi się dalej szukać, później  jeździć itd.

 

 

 

jaki silnik wziąłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Majkiel napisał:

 

A może i30/Cee'd ? Dwa tygodnie temu kupiłem Kię w zakładanym budżecie (rocznik 2017, rejestracja styczeń 2018). 50 wyszło z ubezpieczeniem AC oraz podatkiem PCC.

 

W sumie szukałem Tipo SW z silnikiem tJet, ale wbrew pozorom ciężko. Jak się wykluczy sprowadzane, uszkodzone, słabo bądź wcale nie wyposażone i jeszcze te z najsłabszym silnikiem, to są głównie "krótkie" hatchbacki (głównie poleasingowe), a jak już się trafiało jakieś fajne kombi, to na drugim końcu kraju i na drugi dzień ogłoszenie było nieaktualne ;)

A w Wielki Piątek jak co dzień odświeżam ogłoszenia i trafił się Cee'd na pobliskim osiedlu. Bardzo zadbany, przyzwoicie wyposażony i stwierdziłem, że nie chce mi się dalej szukać, później  jeździć itd.

 

 

To fiaty kupują na polskim rynku jako uzywki?? To sie nie miesci w glowie na AK. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, rafciojuve napisał:

Ale nie 1.4 100KM?

 

Nie, wcześniej miałem (mam) 1.4 95KM i szukałem raczej czegoś "T" ;)

 

27 minut temu, bb_maciek napisał:

jaki silnik wziąłeś?

 

1.6 crdi. Szukałem fiata kupiłem kię, szukałem benzyny (lpg) a kupiłem diesla ;)

 

29 minut temu, mmaciejosss napisał:

Ten jedzie jak się mocno kręci , bo nie ma turbo. Do spokojnej jazdy ok i potrafi mało spalić , ale jak ma być dynamicznie to dycha po mieście wyjdzie

 

Wiem coś o tym, w Punto redukcja 6->3 to nic nadzwyczajnego ;)

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 hours ago, Chalek said:

No ale to taka wersja zaslepka bez automatu.

Ja na rzecz nowego, jestem w stanie zrezygnować z kilku dodatków. I w wymaganiach nie ma automatu?

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-2t-110km-edition-mt6-ID6DsTR3.html

Idzie coś znaleźć choć silnik PSA.

Ale generalnie co nowe to nowe, szczególnie jak na długo.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, AstraC napisał:

Ja na rzecz nowego, jestem w stanie zrezygnować z kilku dodatków. I w wymaganiach nie ma automatu?

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-2t-110km-edition-mt6-ID6DsTR3.html

Idzie coś znaleźć choć silnik PSA.

Ale generalnie co nowe to nowe, szczególnie jak na długo.

 

Cena przy zakupie gotówkowym lub w finansowaniu własnym wynosi 62 900 zł brutto :(

 

Autor wątku szuka max do 50ciu. Do tego "...przyda się większy bagażnik gdzie czasem będzie można wrzucić trochę więcej gratów ...", a Astra ma  370 litrów (310 w przypadku koła dojazdowego), co jest raczej skromną wartością. Ale Astra dość popularna, powinno dać się znaleźć używaną w wersji kombi od prywatnego właściciela.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na rzecz nowego, jestem w stanie zrezygnować z kilku dodatków. I w wymaganiach nie ma automatu?
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-2t-110km-edition-mt6-ID6DsTR3.html
Idzie coś znaleźć choć silnik PSA.
Ale generalnie co nowe to nowe, szczególnie jak na długo.
To nie jest silnik PSA tylko GM. Było już o tym wielokrotnie ;)
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

No coz, w takim ukladzie pozostaje kupno nowki, z nadzieja ze za kilka lat sprzedasz za podobne pieniadze ;]

Ale fakt, faktem ze w ostanich latach zakup aut 3-4 letnich stal sie duzo mniej atrakcyjny niz kiedys.

Patrząc na ceny mojego obecnego auta rodzinnego kupionego pod koniec 2020 śmiem twierdzić, że zrobiłem dobrą inwestycję, gdybym chciał go teraz po pół roku sprzedać mógł bym już zarobić ;]

 

22 godziny temu, bb_maciek napisał:

Powoli staję przed wyborem "nowego" używanego auta, które zastąpi mojego wysłużonego Accorda.

Właściwie dopiero zaczynam poszukiwania, jednak decyzja już zapadła stąd Wasze rady (które modele/silniki warte polecenia/a które nie) będą mi niezwykle pomocne

Na Twoim miejscu rozeznałbym temat, które z aut nie szaleje z wartością i da się go kupić jeszcze za rozsądne pieniądze patrząc w odniesieniu do konkurencji.

To moim zdaniem dobra opcja przy drożejących używkach i Twoim budżecie, bo ciężko z nim wyrwać obecnie coś sensownego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, AstraC napisał:

Ja na rzecz nowego, jestem w stanie zrezygnować z kilku dodatków. I w wymaganiach nie ma automatu?

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-2t-110km-edition-mt6-ID6DsTR3.html

Idzie coś znaleźć choć silnik PSA.

Ale generalnie co nowe to nowe, szczególnie jak na długo.

A jak nie ma potrzeby AT to jasne. Dobrac kolor i astra super autko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Maciej__ napisał:

Znajomy w 2017 kupil jakos ponizej 90k nowke :phi: Kto to kupi za takie pieniadze? 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Tylko w zakładanym budżecie, to raczej będą takie:

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-civic-sprzedam-ID6DKtJY.html#083094977f

 

3 minuty temu, wujek napisał:

Znajomy w 2017 kupil jakos ponizej 90k nowke :phi: Kto to kupi za takie pieniadze? 

 

Dziś też kupi - ale podstawową wersję Civica z "kartonem mleka" pod maską ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Mnie sie nie pytaj... Problem w tym, ze ciezko sie cofnac w czasie do 2017 po nowke ;]

 

Tu chodzi o cene z kosmosu za tyle sa nowe auta. I jakos nie wierze, ze nowa Megane za cene tego Civica bedzie gorszym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Maciej__ napisał:
38 minut temu, wujek napisał:
Tu chodzi o cene z kosmosu za tyle sa nowe auta. I jakos nie wierze, ze nowa Megane za cene tego Civica bedzie gorszym autem.

To znajdź nowe Megane z automatem w cenie tego Civica...

Fakt najtanszy jest za 85k. Co i tak lepsze od uzywanego Civic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nowa Scala w jakimś 50/50:36czy tam innej kombinacji w tej chwili auto cię wyniesie mniej a raty kredytu "spłaca się same)
Szwagier też rozglądał się za używka. Spora wpłata dobra cena za kijankę w rozliczeniu ( już te nie młoda)+ z jakimś psim oprocentowaniem+ pakiet przeglądów za chyba 600plnow na trzy lata i policzył pokalkulowal i wyjechał nowa scala 1,0-115KM
Zadowolony. Do tego nówka.Kawal auta w sumie.sensowne spalanie z tego co ludzie raportują... Może poza mocniejszym silnikiem to nie ma się do czego przyczepić w zasadzie

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.