Jump to content

Recommended Posts

Witam!

 

 

 

Ostatnio zainteresowała mnie jazda po piasku. Czytałem sporo w internecie jednak nie wiem jak zachowuje się samochód z napędem na przednie koła właśnie w jeździe po pustyni lub plaży, jakie są plusy napędu 4x4 przy takiej jeździe i najważniejsze jaka różnica będzie w jeździe przy tych napędach. 

 

 

 

Prosiłbym o więcej wskazówek na temat jazdy po tym podłożu. Z góry dziękuję, miłego dnia Mirek

Link to post
Share on other sites

Na piasek są proste zasady:

4x4.

Szeroka guma i/lub zrzucone ciśnienie dla większego "footprint".

Bieżnik mało agresywny - idealnie RT lub AT. Opony MT lub typu simex bardziej kopią w dół.

Jak najniższa masa auta.

 

Na piasku z reguły lekkie Suzuki (Samurai, Jimny, Vitara) objeżdżają ciężkie terenówki.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

nigdy nie upuszczałem ciśnienia czy to w Cabrio czy GV nawet w Outlanderze nie robię takich zabiegów. Nie ma złotej zasady jeśli chodzi o technikę jazdy. Tu dla przykładu masz podjazd gdzie mało kto robił ten tor za pierwszym razem Ciś. w kołach 2.0Bar.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.