maro_t Posted January 20 Share Posted January 20 49 minut temu, Cendra napisał: Czekam na nową Fabię jako auto służbowe. Widzieliście to gdzieś na żywo, na drogach? Miał ktoś styczność? Pytam z ciekawości, co to przyjedzie. spokojnie, pewnie już za jakieś 12 miesięcy sam się przekonasz 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost2255 Posted January 20 Share Posted January 20 12 minut temu, maro_t napisał: spokojnie, pewnie już za jakieś 12 miesięcy sam się przekonasz Chyba, ze będzie opóźnienie...albo zamówiony jest jakiś "trudny" element wyposażenie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cendra Posted January 20 Share Posted January 20 Akurat 3 szt. mamy dostać w lutym, zamówione... jakoś w lato chyba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spad Posted January 20 Share Posted January 20 Czekam na nową Fabię jako auto służbowe. Widzieliście to gdzieś na żywo, na drogach? Miał ktoś styczność? Pytam z ciekawości, co to przyjedzie.Wygląda ciekawie, rozstaw osi większy niz Octavi I. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rado_ Posted January 20 Share Posted January 20 Czekam na nową Fabię jako auto służbowe. Widzieliście to gdzieś na żywo, na drogach? Miał ktoś styczność? Pytam z ciekawości, co to przyjedzie.Na YouTubie zobacz zobacz jak wyglada, sa testy. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wujek Posted January 21 Share Posted January 21 6 godzin temu, Cendra napisał: Czekam na nową Fabię jako auto służbowe. Widzieliście to gdzieś na żywo, na drogach? Miał ktoś styczność? Pytam z ciekawości, co to przyjedzie. Widziałem na żywo i wyglada na auto 3x droższe. Muszę przyznać ze fajne auto. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawlaa1370 Posted January 21 Share Posted January 21 Cenę jakoś trzeba wytłumaczyć .Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cendra Posted January 21 Share Posted January 21 16 godzin temu, wujek napisał: Widziałem na żywo i wyglada na auto 3x droższe. Muszę przyznać ze fajne auto. nie sądzę, żeby Ambition na 15 alu robił jakiś szał, ale mam nadzieję, że będzie się przyjemnie jeździło. Miałem wybór, Golf VII kombi po kimś, czyli kilkuletni z przebiegiem znacznym, albo nówka Fabia. Golf 1.6 TDI 115 KM, Fabia 1.0 TSI 95 KM. Głównie na dojazdy do roboty chyba lepsza będzie Fabia, wyposażenie lepsze niż Golf, ma np. tempomat, podgrzewane fotele, smartlink, line assist. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mPh Posted January 21 Share Posted January 21 W dniu 7.05.2021 o 12:24, Filipfm napisał: Skoda jest chyba bardziej dojrzalym autem, ale Dacia z kazda generacja robi spore postępy. Obecna Sandero wyglada troche jak Clio i jest mniej prymitywne niz poprzednie generacje. Nie widzialem jeszcze na zywo, ale przy zalozeniu mocno ograniczonego budzetu chyba bym wybral Sandero 90KM niz dychawiczna wolnossaca Fabie. Jechałeś Fabią 1.0? Ja jestem w szoku jak dobrze to idzie spod świateł. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czachabrava Posted January 21 Share Posted January 21 9 minut temu, mPh napisał: Jechałeś Fabią 1.0? Ja jestem w szoku jak dobrze to idzie spod świateł. Jechałeś 1.0 tsi w 4 generacji? Kolega który był zadowolony z 1.0 tsi w III na jeździe próbnej IV nie był już taki zadowolony. Ciekawe, czy to dodatkowe kilogramy, czy jakiś eko soft jak kangury w 1.5 tsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mPh Posted January 21 Share Posted January 21 2 godziny temu, czachabrava napisał: Jechałeś 1.0 tsi w 4 generacji? Kolega który był zadowolony z 1.0 tsi w III na jeździe próbnej IV nie był już taki zadowolony. Ciekawe, czy to dodatkowe kilogramy, czy jakiś eko soft jak kangury w 1.5 tsi. Mam 1.0 MPI z gazem w Fabii i jestem mega zadowolony z elastyczności i dynamiki tego silniczka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bielaPL Posted January 21 Share Posted January 21 Mam 1.0 MPI z gazem w Fabii i jestem mega zadowolony z elastyczności i dynamiki tego silniczka.Teściowa ma fb2 z 1.0 60KM i spod świateł startowało przeważnie pierwsze... To ma charakterystykę szczeniaka trzymanego w rękach przed wypuszczeniem na trawę Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej__ Posted January 21 Share Posted January 21 1 hour ago, mPh said: Mam 1.0 MPI z gazem w Fabii i jestem mega zadowolony z elastyczności i dynamiki tego silniczka. 3-cyl pewnie, to sie latwo i chetnie wkrecaja na obroty Ja teraz troche jezdze C3 i w sumie to w codziennej jezdzie te 83KM sa w zupelnosci wystarczajace. Szczegolnie po ostatnich zmianach w mandatach 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spad Posted January 21 Share Posted January 21 3-cyl pewnie, to sie latwo i chetnie wkrecaja na obroty Ja teraz troche jezdze C3 i w sumie to w codziennej jezdzie te 83KM sa w zupelnosci wystarczajace. Szczegolnie po ostatnich zmianach w mandatach Przy citroenie 82 KM, Up 60 KM był bardziej dynamiczny. Masa robiła swoje, ale też charakterystyka silnika. Up! pierwszy spod świateł, ale po 40-50 pierwsze spuchniecie. C3 wolniej na starcie, potem lepiej w miescie. Ale od 120 do 160 Up znowu lepiej przyspieszal. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
demoneczek Posted January 22 Share Posted January 22 17 godzin temu, czachabrava napisał: Jechałeś 1.0 tsi w 4 generacji? Kolega który był zadowolony z 1.0 tsi w III na jeździe próbnej IV nie był już taki zadowolony. Ciekawe, czy to dodatkowe kilogramy, czy jakiś eko soft jak kangury w 1.5 tsi. A mógłbys rozszerzyc temat generacji silnika 1.0 TSI. Dla mnie tylko mocą sie róznia tj 95, 110 i 115 KM . To sa za świeze silniki aby juz mozna było je ując w widełkach "generacji" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czachabrava Posted January 22 Share Posted January 22 6 godzin temu, demoneczek napisał: A mógłbys rozszerzyc temat generacji silnika 1.0 TSI. Dla mnie tylko mocą sie róznia tj 95, 110 i 115 KM . To sa za świeze silniki aby juz mozna było je ując w widełkach "generacji" Chodzilo o generacje Fabii. A co silnika to w sumie jest juz 5 lat na rynku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maro_t Posted January 23 Share Posted January 23 W dniu 21.01.2022 o 17:44, Cendra napisał: nie sądzę, żeby Ambition na 15 alu robił jakiś szał, ale mam nadzieję, że będzie się przyjemnie jeździło. Miałem wybór, Golf VII kombi po kimś, czyli kilkuletni z przebiegiem znacznym, albo nówka Fabia. Golf 1.6 TDI 115 KM, Fabia 1.0 TSI 95 KM. Głównie na dojazdy do roboty chyba lepsza będzie Fabia, wyposażenie lepsze niż Golf, ma np. tempomat, podgrzewane fotele, smartlink, line assist. też bym tak wybrał. Ale ja też lubię małe zwinne autka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej__ Posted January 23 Share Posted January 23 (edited) On 1/22/2022 at 12:11 AM, spad said: Przy citroenie 82 KM, Up 60 KM był bardziej dynamiczny. Masa robiła swoje, ale też charakterystyka silnika. Up! pierwszy spod świateł, ale po 40-50 pierwsze spuchniecie. C3 wolniej na starcie, potem lepiej w miescie. Ale od 120 do 160 Up znowu lepiej przyspieszal. Wczoraj zrobilem ponad 300km C3 i naprawde da sie tym spokojnie jezdzic nawet w trasie 130km/h na tempomacie trzyma bez problemu i halas nie jest jeszcze dokuczliwy. Pomiedzy 100-130 tez sie jakos napedza, bo to akurat zakres 3-4kRPM gdzie ma najwiekszy moment. BTW. Dostalem tez propozycje ubezpieczenia na kolejny rok Wartosc auta o ponad 2kPLN wieksza niz zaplacilem za nowy, a to przeciez rocznik 2020 Na salonie mieli 3 C3 i wszystko sprzedane, gosc mowi ze nie maja juz nic na stanie do sprzedazy. Edited January 23 by Maciej__ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdss Posted January 23 Share Posted January 23 W dniu 20.01.2022 o 19:12, Cendra napisał: Czekam na nową Fabię jako auto służbowe. Widzieliście to gdzieś na żywo, na drogach? Miał ktoś styczność? Pytam z ciekawości, co to przyjedzie. Golf 8 przy Fabi to Premium, a wszyscy wiedzą jaki jest G8. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spad Posted January 23 Share Posted January 23 Wczoraj zrobilem ponad 300km C3 i naprawde da sie tym spokojnie jezdzic nawet w trasie 130km/h na tempomacie trzyma bez problemu i halas nie jest jeszcze dokuczliwy. Pomiedzy 100-130 tez sie jakos napedza, bo to akurat zakres 3-4kRPM gdzie ma najwiekszy moment. BTW. Dostalem tez propozycje ubezpieczenia na kolejny rok Wartosc auta o ponad 2kPLN wieksza niz zaplacilem za nowy, a to przeciez rocznik 2020 Na salonie mieli 3 C3 i wszystko sprzedane, gosc mowi ze nie maja juz nic na stanie do sprzedazy.To prawda, nawet na trasy daje rade. Jednak czuć, że to już wyrośnięta klasa B w rozmiarze kompaktu sprzed kilku lat. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaciejosss Posted January 23 Share Posted January 23 57 minut temu, spad napisał: To prawda, nawet na trasy daje rade. Jednak czuć, że to już wyrośnięta klasa B w rozmiarze kompaktu sprzed kilku lat. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Dzisiejsza Fabia jest większa nic Golf 4 . Klasy aut po prostu rosną https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/skoda/fabia/iv/silnik-benzynowy-1.0-tsi-95km-od-2021/?vs=volkswagen%2Fgolf%2Fiv%2Fhatchback%2Fsilnik-benzynowy-1.6-16v-105km-2000-2003&c1=33326&c2=2835 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cendra Posted January 23 Share Posted January 23 (edited) 4 godziny temu, sdss napisał: Golf 8 przy Fabi to Premium, a wszyscy wiedzą jaki jest G8. ja mam wybór kilkuletni Golf 7 vs. nowa Fabia Posiedziałem sobie w salonie w takiej Fabii i calkiem dobre wrażenie robi z miejsca kierowcy. Bagażnik też spory, 380l. Edited January 23 by Cendra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaciejosss Posted January 23 Share Posted January 23 22 minuty temu, Cendra napisał: ja mam wybór kilkuletni Golf 7 vs. nowa Fabia Posiedziałem sobie w salonie w takiej Fabii i calkiem dobre wrażenie robi z miejsca kierowcy. Bagażnik też spory, 380l. I generacja miała 260l, pytanie czy teraz liczą z miejscem na koło zapasowe ( bo też takie dane widywałem ) , mam nadzieję że nie , a 380l to już całkiem spoko wynik , ciekawe ile będzie miała wersja combi i czy wogóle będzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cendra Posted January 23 Share Posted January 23 Kombiaka nie będzie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaciejosss Posted January 23 Share Posted January 23 Teraz, Cendra napisał: Kombiaka nie będzie. szkoda , bo za +2-3kzł można było mieć "większe" auto , a tak > kup model wyżej za +20-30kzł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spad Posted January 24 Share Posted January 24 20 godzin temu, Cendra napisał: ja mam wybór kilkuletni Golf 7 vs. nowa Fabia Posiedziałem sobie w salonie w takiej Fabii i calkiem dobre wrażenie robi z miejsca kierowcy. Bagażnik też spory, 380l. Kwestia co to znaczy kilkuletni i jaki tam przebieg. Co jak co, ale siódemka to dopracowane auto, na pewno będzie szersze w środku. Fabia to jednak nówka, choć tutaj choroby wieku dziecięcego się kłaniają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdss Posted January 24 Share Posted January 24 3 godziny temu, spad napisał: Kwestia co to znaczy kilkuletni i jaki tam przebieg. Co jak co, ale siódemka to dopracowane auto, na pewno będzie szersze w środku. Fabia to jednak nówka, choć tutaj choroby wieku dziecięcego się kłaniają. Golf to golf , podkarzdym względem będzie lepszym wyborem. Pod warunkiem , że nie jest gruzem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cendra Posted January 24 Share Posted January 24 Mając drugie duże i wygodne auto w domu... jednak lepiej wyposażona i nowa Fabia, niż używany Golf w biedniejszej wersji 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rado_ Posted January 24 Share Posted January 24 Godzinę temu, Cendra napisał: Mając drugie duże i wygodne auto w domu... jednak lepiej wyposażona i nowa Fabia, niż używany Golf w biedniejszej wersji Ceny używek są chore. 4 letni golf 1.4 125 KM z DSG to 80 tyś zl. Za to masz np takie Clio nowe na wypasie. Golf co prawda 40 tys. przebiegu, trochę wiekszy, ale zawsze to 4 letni z miną w postaci DSG. Chyba wolę za to nowe z gwarancją. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cendra Posted January 24 Share Posted January 24 To auto firmowe więc akurat cena tu nie gra roli. Chodzi o użytkowanie, ale o dziwo do tej pory nie widzę prywatnych opinii użytkowników nowej Fabii... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaciejosss Posted January 24 Share Posted January 24 4 minuty temu, Rado_ napisał: Ceny używek są chore. 4 letni golf 1.4 125 KM z DSG to 80 tyś zl. Za to masz np takie Clio nowe na wypasie. Golf co prawda 40 tys. przebiegu, trochę wiekszy, ale zawsze to 4 letni z miną w postaci DSG. Chyba wolę za to nowe z gwarancją. Nowe to nowe ale klasa niżej . Co kto woli. Chyba że nie mieścisz się w ogóle w cenie najtańszego nowego . Można kupić B klasę za 60-70 nową albo c/d mająca już np 5-8 lat 3 minuty temu, Cendra napisał: do tej pory nie widzę prywatnych opinii użytkowników nowej Fabii... A ile ich sprzedali ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cendra Posted January 24 Share Posted January 24 Nie wiem, ale jednak to jeden z najpopularniejszych modeli w PL, przejrzałem różne fora i cisza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdss Posted January 24 Share Posted January 24 27 minut temu, Cendra napisał: Nie wiem, ale jednak to jeden z najpopularniejszych modeli w PL, przejrzałem różne fora i cisza Nowy model. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maro_t Posted January 25 Share Posted January 25 11 godzin temu, Cendra napisał: Nie wiem, ale jednak to jeden z najpopularniejszych modeli w PL, przejrzałem różne fora i cisza na ulicy jeszcze nie widziałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bielaPL Posted January 25 Share Posted January 25 8 minut temu, maro_t napisał: na ulicy jeszcze nie widziałem wiesz ciężko Panu Januszowi zmienić starą wersję którą kupował za 35-40 tys... a teraz musi wyskoczyć z 60 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej__ Posted January 25 Share Posted January 25 Just now, bielaPL said: wiesz ciężko Panu Januszowi zmienić starą wersję którą kupował za 35-40 tys... a teraz musi wyskoczyć z 60 Raczej ciezko czekac nie wiadomo ile na takie auto... Jak ktos chce samochod to idzie tam, gdzie przynajmniej sa w stanie oszacowac z ile bedzie albo maja cos od reki, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladmar Posted January 25 Share Posted January 25 13 godzin temu, Rado_ napisał: Ceny używek są chore. Wcale nie. Zawsze było tak, że w cenie 4-letniego kompakta mozna było kupić nowe klasy B. I nadal tak jest. A że w zł to są inne liczby nie ma znaczenia, po prostu inflacja. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaciejosss Posted January 25 Share Posted January 25 9 godzin temu, bielaPL napisał: wiesz ciężko Panu Januszowi zmienić starą wersję którą kupował za 35-40 tys... a teraz musi wyskoczyć z 60 Raczej pow. 70-75 > Ambition z 95km zaczyna się od 69.000 , wersja 110km 70.500 + lakier metalic pewnie z 2-3kzł >Style które już jest dobrze wyposażony 75/76tyś. + lakier , za DSG + kolejne 5tyś. Cokolwiek nie dołożysz z pakietów jak nic 80-85tyś. a jak byś już sporo dołożył to "stówka" pęknie jak nic https://nowafabia.pl/assets/FAST2221211G.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wujek Posted January 25 Share Posted January 25 2 godziny temu, mmaciejosss napisał: Raczej pow. 70-75 > Ambition z 95km zaczyna się od 69.000 , wersja 110km 70.500 + lakier metalic pewnie z 2-3kzł >Style które już jest dobrze wyposażony 75/76tyś. + lakier , za DSG + kolejne 5tyś. Cokolwiek nie dołożysz z pakietów jak nic 80-85tyś. a jak byś już sporo dołożył to "stówka" pęknie jak nic https://nowafabia.pl/assets/FAST2221211G.pdf Do takiego auta nie opłaca się za dużo dokładać. Bierzesz podstawę i jeździsz. Tak Robi pół EU. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaciejosss Posted January 25 Share Posted January 25 Godzinę temu, wujek napisał: Do takiego auta nie opłaca się za dużo dokładać. Bierzesz podstawę i jeździsz. Tak Robi pół EU. Ale nawet jak podstawowe TSI to i tak prawie 70kzł chyba że chcesz MPI z stalówkami to dasz radę za 60pare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wujek Posted January 25 Share Posted January 25 16 minut temu, mmaciejosss napisał: Ale nawet jak podstawowe TSI to i tak prawie 70kzł chyba że chcesz MPI z stalówkami to dasz radę za 60pare Inflacja zrobiła swoje pare lat temu można było zmieścić się w 60k za przyzwoity egzemplarz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdss Posted January 25 Share Posted January 25 30 minut temu, wujek napisał: Inflacja zrobiła swoje pare lat temu można było zmieścić się w 60k za przyzwoity egzemplarz. Noe tylko inflacja, auto urosło , ma więcej elektroniki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wujek Posted January 26 Share Posted January 26 3 godziny temu, sdss napisał: Noe tylko inflacja, auto urosło , ma więcej elektroniki. Wszystko co monitoruje przód nie jest nowością w VAG a bylo dobra okazja do podniesienia ceny. Auta są coraz bezpieczniejsze to i cena rośnie. W sumie to i lepiej ale to zawsze będzie kulawe vs Merc Tesla etc i przez większość czasu będzie wyłączone. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maro_t Posted January 26 Share Posted January 26 14 godzin temu, mmaciejosss napisał: Raczej pow. 70-75 > Ambition z 95km zaczyna się od 69.000 , wersja 110km 70.500 + lakier metalic pewnie z 2-3kzł >Style które już jest dobrze wyposażony 75/76tyś. + lakier , za DSG + kolejne 5tyś. Cokolwiek nie dołożysz z pakietów jak nic 80-85tyś. a jak byś już sporo dołożył to "stówka" pęknie jak nic https://nowafabia.pl/assets/FAST2221211G.pdf czyli się zgadza, przywoita Fabia 80 tys. mocno doposażona 100 tys. Przyzwoity kompakt 100 tys, mocno doposażony 130 tys. Nadal jest więc taniej niż klasa C. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdss Posted January 26 Share Posted January 26 7 minut temu, maro_t napisał: czyli się zgadza, przywoita Fabia 80 tys. mocno doposażona 100 tys. Przyzwoity kompakt 100 tys, mocno doposażony 130 tys. Nadal jest więc taniej niż klasa C. Za 130 kompakt to będzie średni wersja , raczej bliżej 150. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej__ Posted January 26 Share Posted January 26 3 minutes ago, sdss said: Za 130 kompakt to będzie średni wersja , raczej bliżej 150. Bez przesady, chyba ze wezmiesz wersje plug-in albo poklikasz wszystko co mozlwie w konfiguratorze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdss Posted January 26 Share Posted January 26 11 minut temu, Maciej__ napisał: Bez przesady, chyba ze wezmiesz wersje plug-in albo poklikasz wszystko co mozlwie w konfiguratorze. Mocno wyposażona , czyli mocny silnik i odklikane sporo. Octavia 4 1.5 150KM DSG Style to minimum 129. Dodaj lakier , ładniejsze felgi szklany dach i coś tam jeszcze i wyjdzie 150. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maro_t Posted January 26 Share Posted January 26 15 minut temu, Maciej__ napisał: Bez przesady, chyba ze wezmiesz wersje plug-in albo poklikasz wszystko co mozlwie w konfiguratorze. jak sobie patrzyłem, żeby mieć coś fajniejszego niż Astra 200KM, to podoba mi się Octavia kombi 2.0 TSI 190KM 4x4. I to kosztuje 150 tys. Zwykły kompak, tyle że z napędem na 4 koła, nawet nie RS. Takie czasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej__ Posted January 26 Share Posted January 26 2 minutes ago, sdss said: Mocno wyposażona , czyli mocny silnik i odklikane sporo. Octavia 4 1.5 150KM DSG Style to minimum 129. Dodaj lakier , ładniejsze felgi szklany dach i coś tam jeszcze i wyjdzie 150. Spodziewalem sie, ze padnie przyklad Octavii Mimo wszystko Golf VIII z 1,5TSI + DSG w wersj R-line to 110kPLN. Pewnie mozna go dopakowac do 150kPLN ale takich aut sie sprzedaja pewnie promile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej__ Posted January 26 Share Posted January 26 3 minutes ago, maro_t said: jak sobie patrzyłem, żeby mieć coś fajniejszego niż Astra 200KM, to podoba mi się Octavia kombi 2.0 TSI 190KM 4x4. I to kosztuje 150 tys. Zwykły kompak, tyle że z napędem na 4 koła, nawet nie RS. Takie czasy A ile taka Octavia kosztowala jak kupowales Astre? Pewnie ze 120-130kPLN... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.