Skocz do zawartości

Captur 1.5 dci 90KM 2016 rok.


BOGUS

Rekomendowane odpowiedzi

Fajny silnik ekonomiczny, nie obawiać urban legend. Lać i jeździć, zmieniać olej co max 15000km, nie co 30000km jak książka nakazuje i będzie służył. Lepsze to niż 1.2 tCe...

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, BOGUS napisał:

 

Jak w tytule... Bac się? Na co zwrócić uwagę?

 

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Jeżdżę ostatnim Megane z tym silnikiem. Moc zdaje się coś ponad 100KM, aktualny przebieg 16kkm (16.000) w jednych rękach od nowości (sluzbówka) i auto pije 1l oleju na 1000km, a co jakiś czas sieje komunikatem o awarii układu wtryskowego. O ile komunikaty to tzw. fałszywe alarmy, to olej jednak znika i to jest słabe przy tym przebiegu. 

  • Haha 1
  • Skonfundowany 2
  • zszokowany 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, el_guapo said:

Jeżdżę ostatnim Megane z tym silnikiem. Moc zdaje się coś ponad 100KM, aktualny przebieg 16kkm (16.000) w jednych rękach od nowości (sluzbówka) i auto pije 1l oleju na 1000km, a co jakiś czas sieje komunikatem o awarii układu wtryskowego. O ile komunikaty to tzw. fałszywe alarmy, to olej jednak znika i to jest słabe przy tym przebiegu. 

 

A co na to Renault? Bo to juz zuzycie na pewno powyzej dopuszczalnej normy...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, el_guapo napisał:

Jeżdżę ostatnim Megane z tym silnikiem. Moc zdaje się coś ponad 100KM, aktualny przebieg 16kkm (16.000) w jednych rękach od nowości (sluzbówka) i auto pije 1l oleju na 1000km, a co jakiś czas sieje komunikatem o awarii układu wtryskowego. O ile komunikaty to tzw. fałszywe alarmy, to olej jednak znika i to jest słabe przy tym przebiegu. 

Jak na gwarancji jedz do ASO, mialem taki przypadek w serwisie, skończyło się aktualizacja ECU, klient więcej nie zgłaszał problemów z ubywaniem oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Maciej__ napisał:

 

A co na to Renault? Bo to juz zuzycie na pewno powyzej dopuszczalnej normy...

 

35 minut temu, SebeKK napisał:

Jak na gwarancji jedz do ASO, mialem taki przypadek w serwisie, skończyło się aktualizacja ECU, klient więcej nie zgłaszał problemów z ubywaniem oleju.

 

Za 28 dni oddaje auto i dostaje nowe.

Wypożyczalnia zaleca dolewać i jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny silnik ekonomiczny, nie obawiać urban legend. Lać i jeździć, zmieniać olej co max 15000km, nie co 30000km jak książka nakazuje i będzie służył. Lepsze to niż 1.2 tCe...
Zastanawiam się czy nie zrobić żonie niespodzianki. Cena fajna, ale auto z FR, jak był serwisowany nie wiem, na pl blachach od 2 lat. Malowany bok ale ładnie. Zdjęć przed naprawą brak. Fajnie wyposażony.?

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, BOGUS napisał:

Zastanawiam się czy nie zrobić żonie niespodzianki. Cena fajna, ale auto z FR, jak był serwisowany nie wiem, na pl blachach od 2 lat. Malowany bok ale ładnie. Zdjęć przed naprawą brak. Fajnie wyposażony.?

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
 

 

Niespodziankę żonie można robić z nowym z salonu, przy używanym możesz zrobić niespodziankę sobie ;]

  • Lubię to 1
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten silnik w Megane 3 z 2011 roku z przebiegiem 191 000 km. Troche muł, ale na 90 procent przebiegu w mieście jest wystarczający.

Podjechałem kiedyś na chipa do Zibiego. Fabrycznie wypluł 95 KM, a po chipie 100 KM, więc coś może być nie do końca ok z moim egzemplarzem, ale ogólnie kicha z chipowaniem tego.

Oleju nie bierze nic między wymianami 10 000 km).

Po Warszawie pali max 6.5l/100km.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, na zakonczenie tematu dodam, że Capturem 0,9 TCe jeżdżę od dwóch lat i powiem, że autko mega wygodne, idealne do miasta, bardzo oszczędne. Jak się wyskoczy na drogę ekspresową od czasu do czasu to też nie będzie tragedii w odczuciach. Oleju nie bierze ani grama, silnik nie sprawiał problemów przy największych mrozach tej zimy, jedynie teraz dopadł mnie "stukający" sworzeń wahacza przy 40 kkm. Do normalnej jazdy miejskiej czy podmiejskiej auto godne polecenia.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.