Jump to content

DS3 powitanie, pytań kilka


_luk_
 Share

Recommended Posts

Hejo,

Kolejny francowaty w moim życiu

Tym razem DS3 z legendarnym THP, zobaczymy 😅

Mamy kogokolwiek z tym modelem??

Wtyczka w bagażniku po prawej to subwoofer ?? trzeba coś jeszcze kombinować oprócz kupna fabrycznego głośniczka z wzmacniaczem??

Jest szansa podmienić wyświetlacz na dotykowy??

Lexia pozwala coś w tym modelu odblokować? 
Jest ktoś kto dłubał to THP?


 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
17 godzin temu, _luk_ napisał:

Hejo,

Kolejny francowaty w moim życiu

Tym razem DS3 z legendarnym THP, zobaczymy 😅

Mamy kogokolwiek z tym modelem??

Wtyczka w bagażniku po prawej to subwoofer ?? trzeba coś jeszcze kombinować oprócz kupna fabrycznego głośniczka z wzmacniaczem??

Jest szansa podmienić wyświetlacz na dotykowy??

Lexia pozwala coś w tym modelu odblokować? 
Jest ktoś kto dłubał to THP?


 

 

Generalnie na początku bym nie myślał o szczególnym inwestowaniu w pierdy :) bo Cię zasadnicze wydatki mogą przerosnąć :)

 

A może się okazać, że masz NOWY silnik :) np. już 3 (trzeci) lub 4 (czwarty) :)
Miałem taką faworytkę na sprawdzeniu :) DS3 1.6THP 156 :) z CH wg danych z bazy PSA :) przy przebiegu 80000 km miała już:

1. 3x wymieniony silnik;

2. 4x rozrząd (oprócz tych 3 silników);

3. 2x głowicę (oprócz tych 3 silników);

4. kilkanaście razy robione/czyszczone doloty :)

.... i tuż po gwarancji trafiła do PL :P była młoda, fajnie wyposażona, z małym przebiegiem i ... tania :P

 

Edited by jedrocha
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, jedrocha napisał:

 

Nooo może się okazać że masz NOWY silnik :) np. już 3 (trzeci) lub 4 (czwarty) :)
Miałem taką faworytkę :) DS3 1.6THP 156 :) z CH wg danych z bazy PSA :) przy przebiegu 80000 km miała już:

1. 3x wymieniony silnik;

2. 4x rozrząd (oprócz tych 3 silników);

3. 2x głowicę (oprócz tych 3 silników);

4. kilkanaście razy robione/czyszczone doloty :)

.... i tuz po gwarancji trafiła do PL :P

 

Chyba nie bedzie tak zle :)
Pracuje równo,

Właściciel zmieniał olej co max 10kkm

Zarzekał się też że cały czas na 98

No i to 2015 więc teoretycznie więcej szans na poprawną pracę, czytałem też że im mocniejsza wersja tym mniej szans na problemy.

dodatkowo ja raczej nie bede jeździł od 1500 obrotów a 2000+  (w mieście wystarczają mi 3 biegi :D)

no ale znam ryzyko

Póki co bardzo pozytywnie mnie spalanie zaskoczyło z 300km 7.3

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
4 minuty temu, _luk_ napisał:

Chyba nie bedzie tak zle :)
Pracuje równo,

Właściciel zmieniał olej co max 10kkm

Zarzekał się też że cały czas na 98

No i to 2015 więc teoretycznie więcej szans na poprawną pracę, czytałem też że im mocniejsza wersja tym mniej szans na problemy.

dodatkowo ja raczej nie bede jeździł od 1500 obrotów a 2000+  (w mieście wystarczają mi 3 biegi :D)

no ale znam ryzyko

Póki co bardzo pozytywnie mnie spalanie zaskoczyło z 300km 7.3

 

Z tego co pamiętam to ma być 95 ...

Na papierze ten silnik jest "zajebisty" pod każdym względem, niestety życie zweryfikowało go sromotnie ...

 

PS.

A co Ci miał powiedzieć jak chciał koniecznie sprzedać :)

Ile ją miał, ile km zrobił ... ?

W tych silnikach nigdy nic tak naprawdę nie poprawiono, tym bardziej ze względu na moce... 156, 165 czy 200 :P

A różnica w awaryjności jest taka, że im mocniejsze tym mniej ich na rynku :P

Edited by jedrocha
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pierwszy właściciel, 65kkm
BMW czy Mini jeździ mnóstwo i aż tyle narzekania nie ma.

98 zalecają ze względu na większą ilość dodatków czyszczących co przeciwdziała powstawaniu nagaru

Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, _luk_ napisał:

Pierwszy właściciel, 65kkm
BMW czy Mini jeździ mnóstwo i aż tyle narzekania nie ma.

98 zalecają ze względu na większą ilość dodatków czyszczących co przeciwdziała powstawaniu nagaru

 

w BMW/Mini "nie ma aż tyle narzekania" .... powiadasz :) to chyba nie słuchasz/nie czytasz :P

ale OK, kupiłeś to już pozamiatane ... 

jedynym ratunkiem może być fakt, że poprzednik był świadomym użytkownikiem od nowości :) zmieniał zawsze olej co 8-10 kkm i jeździł na "wysokich obrotach" :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pierwszy właściciel, 65kkm
BMW czy Mini jeździ mnóstwo i aż tyle narzekania nie ma.
98 zalecają ze względu na większą ilość dodatków czyszczących co przeciwdziała powstawaniu nagaru
A jak to sie ma do odkładania nagaru na dolotach? Ptzeciez to wtrysk bezposredni.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Rado_ napisał:
4 godziny temu, _luk_ napisał:
Pierwszy właściciel, 65kkm
BMW czy Mini jeździ mnóstwo i aż tyle narzekania nie ma.
98 zalecają ze względu na większą ilość dodatków czyszczących co przeciwdziała powstawaniu nagaru

A jak to sie ma do odkładania nagaru na dolotach? Ptzeciez to wtrysk bezposredni.

Z tego co ja rozumiem chodzi o nagar na zaworach i w głowicy

Link to comment
Share on other sites

Z tego co ja rozumiem chodzi o nagar na zaworach i w głowicy
Tak ale to jest właściwie najmniejszy problem w tym silniku jeżeli chodzi o Nagar bo Największym problemem jest Nagar na zaworach dolotowych które nie są czyszczone w żaden sposób do tego olej po trzonkach zaworów wpływa do komory spalania
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Rado_ said:

Tak ale to jest właściwie najmniejszy problem w tym silniku jeżeli chodzi o Nagar bo Największym problemem jest Nagar na zaworach dolotowych które nie są czyszczone w żaden sposób do tego olej po trzonkach zaworów wpływa do komory spalania

 

W Mini to czyszcza mechanicznie :ok:

Tutaj pewnie tez by sie przydalo co jaki czas.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

W Mini to czyszcza mechanicznie :ok:

Tutaj pewnie tez by sie przydalo co jaki czas.

 

Wszystko można, można nawet od nowości nie jeździć i mieć w idealnym stanie 😁😂

Link to comment
Share on other sites

 
W Mini to czyszcza mechanicznie default_ok.gif
Tutaj pewnie tez by sie przydalo co jaki czas.
2 razy miałem czyszczone mechanicznie doloty i zawory.
Sa tez tacy, co czyszczą razem ze zmianą oleju, a właściwie to filtra oleju hehe
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.