_luk_ Napisano 6 Maja 2021 Udostępnij Napisano 6 Maja 2021 Hejo, Kolejny francowaty w moim życiu Tym razem DS3 z legendarnym THP, zobaczymy Mamy kogokolwiek z tym modelem?? Wtyczka w bagażniku po prawej to subwoofer ?? trzeba coś jeszcze kombinować oprócz kupna fabrycznego głośniczka z wzmacniaczem?? Jest szansa podmienić wyświetlacz na dotykowy?? Lexia pozwala coś w tym modelu odblokować? Jest ktoś kto dłubał to THP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Maja 2021 Udostępnij Napisano 6 Maja 2021 Hejo, Jest ktoś kto dłubał to THP? Ciągle dłubię, bez końca he he 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 7 Maja 2021 Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 (edytowane) 17 godzin temu, _luk_ napisał: Hejo, Kolejny francowaty w moim życiu Tym razem DS3 z legendarnym THP, zobaczymy Mamy kogokolwiek z tym modelem?? Wtyczka w bagażniku po prawej to subwoofer ?? trzeba coś jeszcze kombinować oprócz kupna fabrycznego głośniczka z wzmacniaczem?? Jest szansa podmienić wyświetlacz na dotykowy?? Lexia pozwala coś w tym modelu odblokować? Jest ktoś kto dłubał to THP? Generalnie na początku bym nie myślał o szczególnym inwestowaniu w pierdy bo Cię zasadnicze wydatki mogą przerosnąć A może się okazać, że masz NOWY silnik np. już 3 (trzeci) lub 4 (czwarty) Miałem taką faworytkę na sprawdzeniu DS3 1.6THP 156 z CH wg danych z bazy PSA przy przebiegu 80000 km miała już: 1. 3x wymieniony silnik; 2. 4x rozrząd (oprócz tych 3 silników); 3. 2x głowicę (oprócz tych 3 silników); 4. kilkanaście razy robione/czyszczone doloty .... i tuż po gwarancji trafiła do PL była młoda, fajnie wyposażona, z małym przebiegiem i ... tania Edytowane 7 Maja 2021 przez jedrocha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 7 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 1 minutę temu, jedrocha napisał: Nooo może się okazać że masz NOWY silnik np. już 3 (trzeci) lub 4 (czwarty) Miałem taką faworytkę DS3 1.6THP 156 z CH wg danych z bazy PSA przy przebiegu 80000 km miała już: 1. 3x wymieniony silnik; 2. 4x rozrząd (oprócz tych 3 silników); 3. 2x głowicę (oprócz tych 3 silników); 4. kilkanaście razy robione/czyszczone doloty .... i tuz po gwarancji trafiła do PL Chyba nie bedzie tak zle Pracuje równo, Właściciel zmieniał olej co max 10kkm Zarzekał się też że cały czas na 98 No i to 2015 więc teoretycznie więcej szans na poprawną pracę, czytałem też że im mocniejsza wersja tym mniej szans na problemy. dodatkowo ja raczej nie bede jeździł od 1500 obrotów a 2000+ (w mieście wystarczają mi 3 biegi :D) no ale znam ryzyko Póki co bardzo pozytywnie mnie spalanie zaskoczyło z 300km 7.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 7 Maja 2021 Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 (edytowane) 4 minuty temu, _luk_ napisał: Chyba nie bedzie tak zle Pracuje równo, Właściciel zmieniał olej co max 10kkm Zarzekał się też że cały czas na 98 No i to 2015 więc teoretycznie więcej szans na poprawną pracę, czytałem też że im mocniejsza wersja tym mniej szans na problemy. dodatkowo ja raczej nie bede jeździł od 1500 obrotów a 2000+ (w mieście wystarczają mi 3 biegi :D) no ale znam ryzyko Póki co bardzo pozytywnie mnie spalanie zaskoczyło z 300km 7.3 Z tego co pamiętam to ma być 95 ... Na papierze ten silnik jest "zajebisty" pod każdym względem, niestety życie zweryfikowało go sromotnie ... PS. A co Ci miał powiedzieć jak chciał koniecznie sprzedać Ile ją miał, ile km zrobił ... ? W tych silnikach nigdy nic tak naprawdę nie poprawiono, tym bardziej ze względu na moce... 156, 165 czy 200 A różnica w awaryjności jest taka, że im mocniejsze tym mniej ich na rynku Edytowane 7 Maja 2021 przez jedrocha 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 7 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 Pierwszy właściciel, 65kkm BMW czy Mini jeździ mnóstwo i aż tyle narzekania nie ma. 98 zalecają ze względu na większą ilość dodatków czyszczących co przeciwdziała powstawaniu nagaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 7 Maja 2021 Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 8 minut temu, _luk_ napisał: Pierwszy właściciel, 65kkm BMW czy Mini jeździ mnóstwo i aż tyle narzekania nie ma. 98 zalecają ze względu na większą ilość dodatków czyszczących co przeciwdziała powstawaniu nagaru w BMW/Mini "nie ma aż tyle narzekania" .... powiadasz to chyba nie słuchasz/nie czytasz ale OK, kupiłeś to już pozamiatane ... jedynym ratunkiem może być fakt, że poprzednik był świadomym użytkownikiem od nowości zmieniał zawsze olej co 8-10 kkm i jeździł na "wysokich obrotach" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Maja 2021 Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 Pierwszy właściciel, 65kkm BMW czy Mini jeździ mnóstwo i aż tyle narzekania nie ma. 98 zalecają ze względu na większą ilość dodatków czyszczących co przeciwdziała powstawaniu nagaruA jak to sie ma do odkładania nagaru na dolotach? Ptzeciez to wtrysk bezposredni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 7 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 2 godziny temu, Rado_ napisał: 4 godziny temu, _luk_ napisał: Pierwszy właściciel, 65kkm BMW czy Mini jeździ mnóstwo i aż tyle narzekania nie ma. 98 zalecają ze względu na większą ilość dodatków czyszczących co przeciwdziała powstawaniu nagaru A jak to sie ma do odkładania nagaru na dolotach? Ptzeciez to wtrysk bezposredni. Z tego co ja rozumiem chodzi o nagar na zaworach i w głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Maja 2021 Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 Z tego co ja rozumiem chodzi o nagar na zaworach i w głowicyTak ale to jest właściwie najmniejszy problem w tym silniku jeżeli chodzi o Nagar bo Największym problemem jest Nagar na zaworach dolotowych które nie są czyszczone w żaden sposób do tego olej po trzonkach zaworów wpływa do komory spalania 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Maja 2021 Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 45 minutes ago, Rado_ said: Tak ale to jest właściwie najmniejszy problem w tym silniku jeżeli chodzi o Nagar bo Największym problemem jest Nagar na zaworach dolotowych które nie są czyszczone w żaden sposób do tego olej po trzonkach zaworów wpływa do komory spalania W Mini to czyszcza mechanicznie Tutaj pewnie tez by sie przydalo co jaki czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 7 Maja 2021 Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 1 minutę temu, Maciej__ napisał: W Mini to czyszcza mechanicznie Tutaj pewnie tez by sie przydalo co jaki czas. Wszystko można, można nawet od nowości nie jeździć i mieć w idealnym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Maja 2021 Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 W Mini to czyszcza mechanicznie Tutaj pewnie tez by sie przydalo co jaki czas.2 razy miałem czyszczone mechanicznie doloty i zawory. Sa tez tacy, co czyszczą razem ze zmianą oleju, a właściwie to filtra oleju hehe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 7 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 Czytałem też coś o wodorowaniu ale niewiem co o tym sadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Maja 2021 Udostępnij Napisano 7 Maja 2021 Czytałem też coś o wodorowaniu ale niewiem co o tym sadzićTo samo co o modlitwie o deszcz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.