Skocz do zawartości

DS3 powitanie, pytań kilka


_luk_

Rekomendowane odpowiedzi

Hejo,

Kolejny francowaty w moim życiu

Tym razem DS3 z legendarnym THP, zobaczymy 😅

Mamy kogokolwiek z tym modelem??

Wtyczka w bagażniku po prawej to subwoofer ?? trzeba coś jeszcze kombinować oprócz kupna fabrycznego głośniczka z wzmacniaczem??

Jest szansa podmienić wyświetlacz na dotykowy??

Lexia pozwala coś w tym modelu odblokować? 
Jest ktoś kto dłubał to THP?


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, _luk_ napisał:

Hejo,

Kolejny francowaty w moim życiu

Tym razem DS3 z legendarnym THP, zobaczymy 😅

Mamy kogokolwiek z tym modelem??

Wtyczka w bagażniku po prawej to subwoofer ?? trzeba coś jeszcze kombinować oprócz kupna fabrycznego głośniczka z wzmacniaczem??

Jest szansa podmienić wyświetlacz na dotykowy??

Lexia pozwala coś w tym modelu odblokować? 
Jest ktoś kto dłubał to THP?


 

 

Generalnie na początku bym nie myślał o szczególnym inwestowaniu w pierdy :) bo Cię zasadnicze wydatki mogą przerosnąć :)

 

A może się okazać, że masz NOWY silnik :) np. już 3 (trzeci) lub 4 (czwarty) :)
Miałem taką faworytkę na sprawdzeniu :) DS3 1.6THP 156 :) z CH wg danych z bazy PSA :) przy przebiegu 80000 km miała już:

1. 3x wymieniony silnik;

2. 4x rozrząd (oprócz tych 3 silników);

3. 2x głowicę (oprócz tych 3 silników);

4. kilkanaście razy robione/czyszczone doloty :)

.... i tuż po gwarancji trafiła do PL :P była młoda, fajnie wyposażona, z małym przebiegiem i ... tania :P

 

Edytowane przez jedrocha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, jedrocha napisał:

 

Nooo może się okazać że masz NOWY silnik :) np. już 3 (trzeci) lub 4 (czwarty) :)
Miałem taką faworytkę :) DS3 1.6THP 156 :) z CH wg danych z bazy PSA :) przy przebiegu 80000 km miała już:

1. 3x wymieniony silnik;

2. 4x rozrząd (oprócz tych 3 silników);

3. 2x głowicę (oprócz tych 3 silników);

4. kilkanaście razy robione/czyszczone doloty :)

.... i tuz po gwarancji trafiła do PL :P

 

Chyba nie bedzie tak zle :)
Pracuje równo,

Właściciel zmieniał olej co max 10kkm

Zarzekał się też że cały czas na 98

No i to 2015 więc teoretycznie więcej szans na poprawną pracę, czytałem też że im mocniejsza wersja tym mniej szans na problemy.

dodatkowo ja raczej nie bede jeździł od 1500 obrotów a 2000+  (w mieście wystarczają mi 3 biegi :D)

no ale znam ryzyko

Póki co bardzo pozytywnie mnie spalanie zaskoczyło z 300km 7.3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, _luk_ napisał:

Chyba nie bedzie tak zle :)
Pracuje równo,

Właściciel zmieniał olej co max 10kkm

Zarzekał się też że cały czas na 98

No i to 2015 więc teoretycznie więcej szans na poprawną pracę, czytałem też że im mocniejsza wersja tym mniej szans na problemy.

dodatkowo ja raczej nie bede jeździł od 1500 obrotów a 2000+  (w mieście wystarczają mi 3 biegi :D)

no ale znam ryzyko

Póki co bardzo pozytywnie mnie spalanie zaskoczyło z 300km 7.3

 

Z tego co pamiętam to ma być 95 ...

Na papierze ten silnik jest "zajebisty" pod każdym względem, niestety życie zweryfikowało go sromotnie ...

 

PS.

A co Ci miał powiedzieć jak chciał koniecznie sprzedać :)

Ile ją miał, ile km zrobił ... ?

W tych silnikach nigdy nic tak naprawdę nie poprawiono, tym bardziej ze względu na moce... 156, 165 czy 200 :P

A różnica w awaryjności jest taka, że im mocniejsze tym mniej ich na rynku :P

Edytowane przez jedrocha
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy właściciel, 65kkm
BMW czy Mini jeździ mnóstwo i aż tyle narzekania nie ma.

98 zalecają ze względu na większą ilość dodatków czyszczących co przeciwdziała powstawaniu nagaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, _luk_ napisał:

Pierwszy właściciel, 65kkm
BMW czy Mini jeździ mnóstwo i aż tyle narzekania nie ma.

98 zalecają ze względu na większą ilość dodatków czyszczących co przeciwdziała powstawaniu nagaru

 

w BMW/Mini "nie ma aż tyle narzekania" .... powiadasz :) to chyba nie słuchasz/nie czytasz :P

ale OK, kupiłeś to już pozamiatane ... 

jedynym ratunkiem może być fakt, że poprzednik był świadomym użytkownikiem od nowości :) zmieniał zawsze olej co 8-10 kkm i jeździł na "wysokich obrotach" :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy właściciel, 65kkm
BMW czy Mini jeździ mnóstwo i aż tyle narzekania nie ma.
98 zalecają ze względu na większą ilość dodatków czyszczących co przeciwdziała powstawaniu nagaru
A jak to sie ma do odkładania nagaru na dolotach? Ptzeciez to wtrysk bezposredni.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rado_ napisał:
4 godziny temu, _luk_ napisał:
Pierwszy właściciel, 65kkm
BMW czy Mini jeździ mnóstwo i aż tyle narzekania nie ma.
98 zalecają ze względu na większą ilość dodatków czyszczących co przeciwdziała powstawaniu nagaru

A jak to sie ma do odkładania nagaru na dolotach? Ptzeciez to wtrysk bezposredni.

Z tego co ja rozumiem chodzi o nagar na zaworach i w głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja rozumiem chodzi o nagar na zaworach i w głowicy
Tak ale to jest właściwie najmniejszy problem w tym silniku jeżeli chodzi o Nagar bo Największym problemem jest Nagar na zaworach dolotowych które nie są czyszczone w żaden sposób do tego olej po trzonkach zaworów wpływa do komory spalania
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minutes ago, Rado_ said:

Tak ale to jest właściwie najmniejszy problem w tym silniku jeżeli chodzi o Nagar bo Największym problemem jest Nagar na zaworach dolotowych które nie są czyszczone w żaden sposób do tego olej po trzonkach zaworów wpływa do komory spalania

 

W Mini to czyszcza mechanicznie :ok:

Tutaj pewnie tez by sie przydalo co jaki czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

W Mini to czyszcza mechanicznie :ok:

Tutaj pewnie tez by sie przydalo co jaki czas.

 

Wszystko można, można nawet od nowości nie jeździć i mieć w idealnym stanie 😁😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
W Mini to czyszcza mechanicznie default_ok.gif
Tutaj pewnie tez by sie przydalo co jaki czas.
2 razy miałem czyszczone mechanicznie doloty i zawory.
Sa tez tacy, co czyszczą razem ze zmianą oleju, a właściwie to filtra oleju hehe
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.