Skocz do zawartości

Dsg 7. Sucha. Aż taki kibel?


exor

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, exor napisał:

Co to znaczy "bez klika" ?

To znaczy, że pedał przyspieszenia ma na końcu opór, ale jak go wciśniesz mocniej, żeby ten opór przełamać, to robi "klik" i wpada kolejne kilka milimetrów. To daje sygnał do sterownika skrzyni, że na prawdę ci się spieszy i ma pozwolenie na zredukowanie więcej niż jednego biegu, żeby cię zadowolić.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, exor napisał:

Co to znaczy "bez klika" ?

Jak dociśniesz gaz do końca, to jest opór. Jak dociśniesz jeszcze mocniej, to wciśnie się przycisk i będzie "klik". To znak dla sterownika skrzyni, że ma dać z siebie wszystko, m.in. ignorować ręczną blokadę danego biegu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

Z kronikarskiego obowiązku, dziś przy przebiegu równo 40kkm po odstawieniu auta do serwisu z przyczyny dziwnych dźwięków podczas zmiany biegów została podana diagnoza w postaci wymiany kompletu sprzęgieł w DSG DQ200. Auto 4 dni po upływie fabrycznej gwarancji, ale mam przedłużoną. Już 15kkm temu podczas 1wszego przeglądu zgłaszałem delikatne piski przy zmianie na 3, ale olali. Teraz wymiana sprzęgieł bez słowa dyskusji.

 

W ramach ciekawostki, w lipcu remontowałem automatyczną skrzynię w W124 300E-24V. Była w pełni fabryczna, nigdy nie otwierana poza zmianami oleju. Wszystko było jak z fabryki. Remont (szarpała troszkę, niejeden by to olał) odbył się po przejechaniu .... 402kkm.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Mars_wrc napisał:

Z kronikarskiego obowiązku, dziś przy przebiegu równo 40kkm po odstawieniu auta do serwisu z przyczyny dziwnych dźwięków podczas zmiany biegów została podana diagnoza w postaci wymiany kompletu sprzęgieł w DSG DQ200. Auto 4 dni po upływie fabrycznej gwarancji, ale mam przedłużoną. Już 15kkm temu podczas 1wszego przeglądu zgłaszałem delikatne piski przy zmianie na 3, ale olali. Teraz wymiana sprzęgieł bez słowa dyskusji.

 

W ramach ciekawostki, w lipcu remontowałem automatyczną skrzynię w W124 300E-24V. Była w pełni fabryczna, nigdy nie otwierana poza zmianami oleju. Wszystko było jak z fabryki. Remont (szarpała troszkę, niejeden by to olał) odbył się po przejechaniu .... 402kkm.

Czyli trwalosc obliczyli idealnie :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Raczej slabo, bo zdecydowana wiekszosc aut zrobi jednak wiecej niz 40kkm w okresie gwarancji.

Czyli eksploatacja. To ja już wolę ten alternator jednak wymieniać chociaż jeszcze w żadnym w którym miałem to nie padł 😂

  • Lubię to 1
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, wladmar napisał:

 

Przebieg albo czas, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Wyliczyli idealnie. 

Komputer liczy, ma zapisane do kiedy gwarancja. Tutaj ktoś ewidentnej zapomniał dodać info o przedłużonej i VAG w plecy. 

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.