Jump to content

Skoda Scala vs VW Golf VIII


kravitz
 Share

Recommended Posts

Auta nowe.

Wymogów specjalnych odnośnie wyposażenia brak.

Musi być skrzynia automat.

 

Ktoś może miał podobne dylematy ostatnio?

Co wybrał? :)

 

Przyjmę propozycje aut podobnej wielkości, ale trzeba pamiętać, że rozmawiamy tutaj o finansowaniu leasingiem od VW ;]

A ten jest mocno konkurencyjny.

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, kravitz napisał:

Auta nowe.

Wymogów specjalnych odnośnie wyposażenia brak.

Musi być skrzynia automat.

 

Ktoś może miał podobne dylematy ostatnio?

Co wybrał? :)

 

Przyjmę propozycje aut podobnej wielkości, ale trzeba pamiętać, że rozmawiamy tutaj o finansowaniu leasingiem od VW ;]

A ten jest mocno konkurencyjny.

 

Ja bym wziął pod uwagę głównie system sterowania audio i klimatyzacją, w Golfie masz ekran, Scalę jeszcze kupisz z tradycyjnymi bezawaryjnymi pokrętłami. 

Nowym Golfem nie jechałem, Scala jest bardzo cicha, a ja zwracam dużą uwagę na poziom hałasu we wnętrzu. 

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, bizz napisał:

 

Ja bym wziął pod uwagę głównie system sterowania audio i klimatyzacją, w Golfie masz ekran, Scalę jeszcze kupisz z tradycyjnymi bezawaryjnymi pokrętłami. 

Nowym Golfem nie jechałem, Scala jest bardzo cicha, a ja zwracam dużą uwagę na poziom hałasu we wnętrzu. 

 

Uwaga o sterowaniu ekranem istotna :ok:

Czy mozliwe, aby Golf VIII był głośniejszy of VII ktorym jeżdzę? Ten jest mega cichy :)

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, kravitz napisał:

 

Uwaga o sterowaniu ekranem istotna :ok:

Czy mozliwe, aby Golf VIII był głośniejszy of VII ktorym jeżdzę? Ten jest mega cichy :)

 

Nie mam pojęcia, nie wypowiem się. Na pewno jest bardzo cicho bo mam hopla na tym punkcie i od razu zwróciłem uwagę na dobre wyciszenie. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, kravitz napisał:

Auta nowe.

Wymogów specjalnych odnośnie wyposażenia brak.

Musi być skrzynia automat.

 

Ktoś może miał podobne dylematy ostatnio?

Co wybrał? :)

 

Przyjmę propozycje aut podobnej wielkości, ale trzeba pamiętać, że rozmawiamy tutaj o finansowaniu leasingiem od VW ;]

A ten jest mocno konkurencyjny.

 

Scala jest ciaśniejsza do Golfa VII, może nie w nogach dla pasażerów z tyłu, ale na szerokość w kabinie na pewno. Zakładam, że Golf VIII nie jest ciaśniejszy od swojego poprzednika. Rozumiem, że interesuje cię buda HB bo nie porównujesz Golfa z Octavią. To może Leona zobacz. Podobno zyskał na przestrzeni w środku w stosunku do poprzednika.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Teraz, spad napisał:

 

Scala jest ciaśniejsza do Golfa VII, może nie w nogach dla pasażerów z tyłu, ale na szerokość w kabinie na pewno. Zakładam, że Golf VIII nie jest ciaśniejszy od swojego poprzednika. Rozumiem, że interesuje cię buda HB bo nie porównujesz Golfa z Octavią. To może Leona zobacz. Podobno zyskał na przestrzeni w środku w stosunku do poprzednika.

 

Octavia jest za długa.

Nie potrzebujemy takiego auta. Obecny Mitsu Lancer swoja długościa już powoduje problemy w garazu ;)

 

Jeszcze rozważam T-Roc, muszę przejść sie do salonu i w nim posadzić żonę.

Problem z T-Roc jest taki, że to crossover, a moja małzonka zupełnie nie jest zainteresowana tego typu autami.

A to w sumie dla niej auto ma być.

 

Co do miejsca na szerokość, to dla nas nie jest problemem (chyba). Nie jeździmy nigdy w 5 osób.

 

Seatem nigdy się nie interesowałem jakoś. Może warto :ok:

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, Cinos napisał:

ja wsiadając w Golfa 8 się rozczarowałem po Golfie 7

 

nie wiem czy nie wolałbym T-Roc'a

 

Patrząc na wyniki sprzedaży T-Roc'a i Golfa VIII widać, że wielu klientów przesiadło się na tego pierwszego i on przejął sprzedaż Golfa. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 minut temu, kravitz napisał:

 

Octavia jest za długa.

Nie potrzebujemy takiego auta. Obecny Mitsu Lancer swoja długościa już powoduje problemy w garazu ;)

 

Jeszcze rozważam T-Roc, muszę przejść sie do salonu i w nim posadzić żonę.

Problem z T-Roc jest taki, że to crossover, a moja małzonka zupełnie nie jest zainteresowana tego typu autami.

A to w sumie dla niej auto ma być.

 

Co do miejsca na szerokość, to dla nas nie jest problemem (chyba). Nie jeździmy nigdy w 5 osób.

 

Seatem nigdy się nie interesowałem jakoś. Może warto :ok:

 

Nie chodzi o jeżdżenie w pięć osób. Idź z żoną do Skody, wsiądźcie do Scali a potem do Golfa. Czuć różnicę w przestrzeni pomiędzy wami. Choć sama Scala bardzo mi się spodobała, cenowo z DSG dobrze wychodziła i na pewno jest to ciekawe auto jeżeli nie potrzebujesz kombi. Ja potrzebowałem kombi, więc Scala odpadła. O dziwo Scala z silnikiem 1.0 już fajnie jedzie. 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, kravitz napisał:

Auta nowe.

Wymogów specjalnych odnośnie wyposażenia brak.

Musi być skrzynia automat.

 

Ktoś może miał podobne dylematy ostatnio?

Co wybrał? :)

 

Przyjmę propozycje aut podobnej wielkości, ale trzeba pamiętać, że rozmawiamy tutaj o finansowaniu leasingiem od VW ;]

A ten jest mocno konkurencyjny.

 

Ja miałem dylematy

U mnie padło na Kię z wyprzedaży (ja szukałem kombiaka), dla Ciebie byłoby coś w stylu

https://www.otomoto.pl/oferta/kia-ceed-1-4t-gdi-7dtc-wersja-m-ID6Dzk9c.html#6fa0e1ff20 

Wersja M jest druga od dołu ale oferuje już całkiem sporo. Zależy co tam potrzebujesz bo każdy co innego lubi. Mi akurat podpasowało.

 

Golfa odrzuciłem bo wnętrze przekombinowane

Scala po prostu z zewnątrz mnie nie kręci, ani przód ani tył ani bok..., no i brak kombi.

Leon znacząco droższy.

Padło na Kia bo z wyprzedaży są jeszcze sztuki, leasing u nich droższy, za to cena niższa więc suma sumarum...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, bielaPL said:

 

Ja miałem dylematy

U mnie padło na Kię z wyprzedaży (ja szukałem kombiaka), dla Ciebie byłoby coś w stylu

https://www.otomoto.pl/oferta/kia-ceed-1-4t-gdi-7dtc-wersja-m-ID6Dzk9c.html#6fa0e1ff20 

Wersja M jest druga od dołu ale oferuje już całkiem sporo. Zależy co tam potrzebujesz bo każdy co innego lubi. Mi akurat podpasowało.

 

Golfa odrzuciłem bo wnętrze przekombinowane

Scala po prostu z zewnątrz mnie nie kręci, ani przód ani tył ani bok..., no i brak kombi.

Leon znacząco droższy.

Padło na Kia bo z wyprzedaży są jeszcze sztuki, leasing u nich droższy, za to cena niższa więc suma sumarum...

 

 

80kPLN i lampy halogenowe 😕Francuzi juz do aut klasy B montuja LEDy, lacznie z Dacia ;]

 

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

80kPLN i lampy halogenowe 😕Francuzi juz do aut klasy B montuja LEDy, lacznie z Dacia ;]

 

 

można kupić francuza, można kupić wersje L, jak pisałem co komu pasuje, ja w trasy bardzo mało jeżdżę, a tym bardziej po nocy, a lokalnie mam w większości latarnie, dlatego technologicznie lampy mnie nie interesowały

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, kravitz napisał:

Problem z T-Roc jest taki, że to crossover, a moja małzonka zupełnie nie jest zainteresowana tego typu autami.

A to w sumie dla niej auto ma być.

Niech więc żona wsiądzie do T-Roc, przejdzie się, a później wysiądzie. Szczerze to właśnie przy wysiadaniu widać największą różnicę na plus w stosunku do niższych samochodów. Też tego nie zauważałem do momentu jak kupiłem zabawkę czyli Grand Vitarę, później doszedł pick-up i teraz T-Roc jest w drodze. Na ten moment nie planuję powrotu do niskich aut używanych w codziennym trybie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Jeśli porównujesz Scala vs Golf VIII to wybieram Golfa. T-Roc do mnie nie przemawia, to takie bardziej podniesione Polo. Czasami mam do dyspozycji T-Roca 1.0 i jakoś to auto do mnie nie przemawia. Czemu? Głośne i mam wrażenie że takie plastikowe. Natomiast słusznie tutaj piszą i pomyśl nad Leonem. Jak coś wyższego ze stajni VW to Tiguan, tylko kwestia cena...

Edited by pejus1982
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, kravitz napisał:

Auta nowe.

Wymogów specjalnych odnośnie wyposażenia brak.

Musi być skrzynia automat.

 

Ktoś może miał podobne dylematy ostatnio?

Co wybrał? :)

 

Przyjmę propozycje aut podobnej wielkości, ale trzeba pamiętać, że rozmawiamy tutaj o finansowaniu leasingiem od VW ;]

A ten jest mocno konkurencyjny.

 

Scala ma chyba większy bagażnik, jeśli to istotne.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, kravitz napisał:

Czy mozliwe, aby Golf VIII był głośniejszy of VII ktorym jeżdzę? Ten jest mega cichy

Tak, oszczędzają na czym się da i niektóre modele są głośniejsze w nowej rewizji.

Z tym, że ja nie piszę, że jest, lecz, że nastały takie wspaniałe czasy, że wszystko jest możliwe.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

80kPLN i lampy halogenowe 😕Francuzi juz do aut klasy B montuja LEDy, lacznie z Dacia ;]

 

Pytanie jak to swieci... ostatnio Scala jezdzilem z podstawowymi LED i swiecilo slabo.  

Link to comment
Share on other sites

Ja też odrzucałem crossovery, a skończyłem z T-Roc'iem. Właściwie to żona, bo ona na co dzień nim jeździ. Sugeruję przejażdżkę nim i T-Cross'em.

tapatalked

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, wujek napisał:

Ten ich nowy cudowny tablet od wszystkiego jest do niczego, brac Trocka albo Scale. A budzet jaki? Bo jak duzy to bym sie nad A3 zastanowil. https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a3-a3-sportback-30-tfsi-s-tronic-ID6DJWby.html#f5187ebe21 

 

Bedzie ciszej i przyjemniej.

 

Fajne są te nowe oznaczenia Audi ;]

Wersja 30

A tam 1.0 110KM ;]

 

30 sugeruje, że to nie najgorsza bieda, bo pewnie jest jeszcze 20 i 10 ;]

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, bizz napisał:

 

Ja bym wziął pod uwagę głównie system sterowania audio i klimatyzacją, w Golfie masz ekran, Scalę jeszcze kupisz z tradycyjnymi bezawaryjnymi pokrętłami. 

Nowym Golfem nie jechałem, Scala jest bardzo cicha, a ja zwracam dużą uwagę na poziom hałasu we wnętrzu. 

Golf jest w każdym aspekcie lepszym samochodem,  poza kwestia sterowania klima.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, kravitz napisał:

 

Fajne są te nowe oznaczenia Audi ;]

Wersja 30

A tam 1.0 110KM ;]

 

30 sugeruje, że to nie najgorsza bieda, bo pewnie jest jeszcze 20 i 10 ;]

 

Bralem na rentalu 35. mysle sobie fajnie, wyglada ok, jakies pakiet stylistyczny. A to 1.5 TFSI 😄 

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

80kPLN i lampy halogenowe 😕Francuzi juz do aut klasy B montuja LEDy, lacznie z Dacia ;]

 

Ponad 100 tys. kosztuje w miarę przyzwoicie wyposażony T-roc w promocji -16 tys. ;]

 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
8 godzin temu, kravitz napisał:

Auta nowe.

Wymogów specjalnych odnośnie wyposażenia brak.

Musi być skrzynia automat.

 

Ktoś może miał podobne dylematy ostatnio?

Co wybrał? :)

 

Przyjmę propozycje aut podobnej wielkości, ale trzeba pamiętać, że rozmawiamy tutaj o finansowaniu leasingiem od VW ;]

A ten jest mocno konkurencyjny.

Golf bo to Golf. Nowe 308 ?

Edited by sdss
  • shocked 1
Link to comment
Share on other sites

50 minut temu, sdss napisał:

Golf bo to Golf. Nowe 308 ?


Wolakbym coś co wolno traci na wartości.

Auto będzie pewnie sprzedane za niecałe 4 lata.

Z tego powodu skłaniam się tylko w stronę „Niemiec” i „Japonii” ;)

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, kravitz said:

Wolakbym coś co wolno traci na wartości.

 

To juz nie te czasy, ze Peugeot tracil duzo wiecej niz VW....

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, kravitz napisał:

 

 

Czy mozliwe, aby Golf VIII był głośniejszy of VII ktorym jeżdzę? Ten jest mega cichy :)

Weź się przejedź w końcu czymś innym, bo jak Golf VII jest mega cichy, to ja już nie wiem co o tym myśleć. Normalny kompakt nędznie wyciszony, są cichsze kompakty. W Golfie od momentu, gdy zaczyna się tylna kanapa aż po sam zderzak tylny nie ma grama wygłuszenia, tylko blacha i kawałek plastiku, więc nie zdziwi mnie, jeśli G VIII będzie głośniejszy. 

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, kaczorek79 napisał:

Weź się przejedź w końcu czymś innym, bo jak Golf VII jest mega cichy, to ja już nie wiem co o tym myśleć. Normalny kompakt nędznie wyciszony, są cichsze kompakty. W Golfie od momentu, gdy zaczyna się tylna kanapa aż po sam zderzak tylny nie ma grama wygłuszenia, tylko blacha i kawałek plastiku, więc nie zdziwi mnie, jeśli G VIII będzie głośniejszy. 

Jaki kompakt jest cichszy, pomijam premium?

Link to comment
Share on other sites

48 minut temu, sdss napisał:

Jaki kompakt jest cichszy, pomijam premium?

Ja wsiadlem w sobote w poprzednia generacje A3 w $mobility i bylem w szoku jak jest cicho vs Leon. Kompakt nie premium bedzie glosny.

Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, kaczorek79 napisał:

Weź się przejedź w końcu czymś innym, bo jak Golf VII jest mega cichy, to ja już nie wiem co o tym myśleć. Normalny kompakt nędznie wyciszony, są cichsze kompakty. W Golfie od momentu, gdy zaczyna się tylna kanapa aż po sam zderzak tylny nie ma grama wygłuszenia, tylko blacha i kawałek plastiku, więc nie zdziwi mnie, jeśli G VIII będzie głośniejszy. 


Ja mam w swoim G7 jakiś pakiet wyciszenia.

Nie wiem na czym on polega, ale moze właśnie ten dodatek robi robotę.

Link to comment
Share on other sites

Odgłosy drogi, zawieszenia, szum wiatru lepiej są tłumione np w Citroenie C4 z 2017, którym niedawno jechałem. Odgłosy drogi i silnik lepiej tłumi Focus mk3, a pod każdym względem ciszej jest w BMW f20. No i zupełnie serio ciszej od Golfa VII jest w Golfie VI, także nie nazywałbym siódemki mega cichą.

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, kravitz napisał:


Ja mam w swoim G7 jakiś pakiet wyciszenia.

Nie wiem na czym on polega, ale moze właśnie ten dodatek robi robotę.

A masz np pełną osłonę pod silnikiem, tak, że go od spodu nie widać, bo zakrywa aż do wózka zawieszenia?

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, kravitz napisał:


Wolakbym coś co wolno traci na wartości.

Auto będzie pewnie sprzedane za niecałe 4 lata.

Z tego powodu skłaniam się tylko w stronę „Niemiec” i „Japonii” ;)

To poszukaj używanego Leona (półrocznego), który ma 5 lat gwarancji.

Link to comment
Share on other sites

Z wątku wynika że małżonka będzie użytkować auto głównie w mieście, także nie wiem czy aż taka cichość jest istotna. Wszak nie będzie co i rusz śmigać z Warszawy nad morze albo w góry...

Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

To poszukaj używanego Leona (półrocznego), który ma 5 lat gwarancji.

 

Nie, tylko nowe.

Po pierwsz "bo tak", a po drugie warunki leasingu sa zupełnie inne i może auto używane wyjść drożej niż nowe ;]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, bielaPL napisał:

Z wątku wynika że małżonka będzie użytkować auto głównie w mieście, także nie wiem czy aż taka cichość jest istotna. Wszak nie będzie co i rusz śmigać z Warszawy nad morze albo w góry...

 

Róznie z tym bywa.

Obecny Golf nie ma tempomatu, więc jak nowe by miało, to by nowe robiło długie trasy.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, kaczorek79 napisał:

A masz np pełną osłonę pod silnikiem, tak, że go od spodu nie widać, bo zakrywa aż do wózka zawieszenia?

 

Poszedłem sprawdzić ;]

 

Tak, pod silnikiem nie widać podłoża. Jest jakas pełna płyta. Ma kilka jakis otworów chyba konstrukcyjnych, takich idealnie okrągłych od 5 do 10cm średnicy.

 

Nie wiem czy to ten pakiet wyciszenia, ale na drzwiach nie mam takich zwykłych gumowych uszczelek, ale z takiego materiału przypomnajacego zamsz, takie mechate są.

Być może cos jeszcze w skład tego pakietu wchodzi.

Link to comment
Share on other sites

32 minuty temu, kravitz napisał:

 

Róznie z tym bywa.

Obecny Golf nie ma tempomatu, więc jak nowe by miało, to by nowe robiło długie trasy.

to kijanka nie jest jakaś specjalnie cicha, szczególnie kombi, nie wiem jak hb

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, kravitz napisał:

 

Poszedłem sprawdzić ;]

 

Tak, pod silnikiem nie widać podłoża. Jest jakas pełna płyta. Ma kilka jakis otworów chyba konstrukcyjnych, takich idealnie okrągłych od 5 do 10cm średnicy.

 

Nie wiem czy to ten pakiet wyciszenia, ale na drzwiach nie mam takich zwykłych gumowych uszczelek, ale z takiego materiału przypomnajacego zamsz, takie mechate są.

Być może cos jeszcze w skład tego pakietu wchodzi.

U mnie też osłona pełna, że trzeba całość odkręcać do spuszczenia oleju, a większość G7 i O3 ma taką krótką jakby ćwierć osłony zaraz pod chłodnicami. W dieslach były natomiast tylko pełne, jak w naszych benzynach. Uszczelki u mnie też na karoserii guma + guma i włochaty materiał na drzwiach, o taki.20210511_131915.jpg.719632b978b518c92db5597f8a0fc3bb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pewnie nie odkryłem Ameryki, ale i tak podzielę się zdobytą mądrością Szanownemu Gronu ;]

 

NAJPIERW PYTAĆ BABY CO CHCE ;]
 

Moje pytanie z tytułu wątku nie miało sensu, bo żonę prawie musiałem do salonu Skody wpychać ;]

 

I chociaż zaraz przy drzwiach stała serio ładna Scala błękit metalik z jakimiś sportowymi fotelami, to żona miała wyraz twarzy jak kot ze Shreka i wypisane słowo „Naprawdę?” ;]
 

Co do Golfa, to raczej odpada.

Jest jak VII tylko wszystko gorzej.

T-roc znacznie lepiej, a najlepiej T-cross.

 

Za babą nie trafisz ;]
 

Pewnie zdecydujemy się jednak na inne auto i markę, ale to zależy jak zostaniemy dopieszczeni finansowo.

Żona wsiadła i już wiedziała ze jest dobrze.

Zdradzal chwilowo nie będę ;)
 

 

Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, kravitz napisał:

 

Pewnie zdecydujemy się jednak na inne auto i markę, ale to zależy jak zostaniemy dopieszczeni finansowo.

Żona wsiadła i już wiedziała ze jest dobrze.

Zdradzal chwilowo nie będę ;)
 

 

Pewnie kolor był ładny 😁

Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, kravitz napisał:

a najlepiej T-cross

Żona wsiadła, spojrzała na ten odpustowy plastik i spojrzała na mnie wzrokiem mówiącym coś w stylu "jak mogłeś takie coś w ogóle sugerować jako potencjalne auto".

Z ciekawości weszliśmy też do Dacii i środek mimo nie powalania był lepszy niż w tym czymś. W VW się komuś coś na łeb zwaliło, bardzo ciężkie coś, patrząc na cenę t-crossa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

33 minuty temu, kravitz napisał:

Żona wsiadła i już wiedziała ze jest dobrze.

Do Juka jak się wsiada, to jest bardzo dobrze. Pierwszy kontakt z drzwiami i czuje się masę/porządność, wsiada się wysoko. Potem człowiek się "zapada" w super wygodne fotele i patrzy na świetnie wykonane wnętrze.

Link to comment
Share on other sites

16 minut temu, Seth napisał:

Żona wsiadła, spojrzała na ten odpustowy plastik i spojrzała na mnie wzrokiem mówiącym coś w stylu "jak mogłeś takie coś w ogóle sugerować jako potencjalne auto".

Z ciekawości weszliśmy też do Dacii i środek mimo nie powalania był lepszy niż w tym czymś. W VW się komuś coś na łeb zwaliło, bardzo ciężkie coś, patrząc na cenę t-crossa.


W t-cross podobno pozycja za kołkiem była świetna.

To był argument za tym autem.

Link to comment
Share on other sites

Teraz, kravitz napisał:


W t-cross podobno pozycja za kołkiem była świetna.

To był argument za tym autem.

To się zgadza, byłem całkowicie zaskoczony jak dobrze mi się siedziało jeśli chodzi o pozycję (a mam 194 cm). Ale fotele to jakiś dramat nad dramaty. Twarde stołki obszyte jakąś szmatką. Te z Dacii przy nich to komfort nie z tej ziemi.

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Seth napisał:

To się zgadza, byłem całkowicie zaskoczony jak dobrze mi się siedziało jeśli chodzi o pozycję (a mam 194 cm). Ale fotele to jakiś dramat nad dramaty. Twarde stołki obszyte jakąś szmatką. Te z Dacii przy nich to komfort nie z tej ziemi.


Ta sama szmata była we wszystkich VW w jakich żona siedziała i w Audi A3.

 

Na to akurat zwracała uwagę, bo mamy psa i czasem go wozimy.

O ile jak jedzie kundel w Lancerze to nie ma problemu z wyczyszczeniem sierści, to jak jedziemy Golfem to ta sierść ma jakieś wiązania atomowe do tapicerki w VW ;]

A tapicerka faktycznie wyglada bublowato.
 

W salonie nie było Polo, a to tez chcieliśmy obadać.

Moze wrócimy tam w przyszłym tygodniu, bo wtedy Polo ma być.

 

Co do jakości plastików, to żona w ogóle na to nie zwracała uwagi, a ja tez nie chciałem robić za jakiegoś mentora nerda. ;)

Ma się podobać i tyle.

 

Wsiadla jeszcze do Id.3, ale komentarz był tylko taki „Vanów nie chce” ;]
To tylko jako ciekawostka, bo tego typu auta nie rozważaliśmy zupełnie.

 

Jako ciekawostka jeszcze kobiecego podejścia, to wg niej T-roc był za duży i szeroki i będzie problem z wjazdem do garażu.

A jak znalazła auto które jej się spodobało i wymiarami jest wieksze od T-roc, to tego argumentu już w ogóle nie było :hehe:

Nawet jak go przypomniałem, to tylko wzruszyła ramionami.

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, kravitz napisał:

Jako ciekawostka jeszcze kobiecego podejścia, to wg niej T-roc był za duży i szeroki i będzie problem z wjazdem do garażu.

A jak znalazła auto które jej się spodobało i wymiarami jest wieksze od T-roc, to tego argumentu już w ogóle nie było :hehe:

 

W T-rocku takie jest wrażenie- wyżej się siedzi, widać całą szerokość maski.

Wrażenie jeszcze bardziej krowaistego auta miałem w Renault Kadjar, ale to przez nadmuchane nadkola.

 

W zwykłych kompaktach jakoś inaczej się te wymiary czuje niż w SUV/Crossover, nawet z tego samego segmentu.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, kravitz napisał:

Pewnie zdecydujemy się jednak na inne auto i markę, ale to zależy jak zostaniemy dopieszczeni finansowo.

Żona wsiadła i już wiedziała ze jest dobrze.

Zdradzal chwilowo nie będę

 

Opel Mokka! ;]

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.