Olas1 Napisano 17 Maja 2021 Udostępnij Napisano 17 Maja 2021 W dniu 14.05.2021 o 19:58, goden napisał: W S1000xr trzeba było odblokować obroty w serwisie. Samo się to nie działo A kto mówi, że działo się samo? Przy przeglądzie po 1000km zdejmowali blokadę. I fruuuu ogień! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 17 Maja 2021 Udostępnij Napisano 17 Maja 2021 4 godziny temu, Olas1 napisał: A kto mówi, że działo się samo? Przy przeglądzie po 1000km zdejmowali blokadę. I fruuuu ogień! No właśnie, a wątek jest o tym, że mapy zmieniają się same po jakimś przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 17 Maja 2021 Udostępnij Napisano 17 Maja 2021 16 godzin temu, wujek napisał: No grubo, na prawde grubo. Ja przez pierwsze 500-600km przejechalbym spokojniej a pozniej rura. Ja wiem czy grubo ? Samochód został kupiony z myślą o użytkowaniu przez jakieś 12 -14 lat, dla tego nie było mi śpieszno i chciałem spokojnie dotrzeć / ułożyć silnik. Silnik nie bierze oleju w ogóle a i spalanie jak na ten silnik co niby pali dużo jest na bardzo fajnym poziomie. Nie piszę tu o jeździe w kapeluszu bo jak jest tylko możliwość szybszego przyśpieszania to korzystam z pełnej mocy silnika. Po przesiadce ze stilona 80 KM to nawet w trybie N Alfa osiągi miała ok. Miała bo teraz to jakby się trochę dodatkowych koni pojawiło to było by fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fosfor Napisano 17 Maja 2021 Udostępnij Napisano 17 Maja 2021 4 godziny temu, TADA napisał: Po przesiadce ze stilona 80 KM to nawet w trybie N Alfa osiągi miała ok. Miała bo teraz to jakby się trochę dodatkowych koni pojawiło to było by fajnie. co to jest tryb D i tryb N w alfie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 17 Maja 2021 Udostępnij Napisano 17 Maja 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, fosfor napisał: co to jest tryb D i tryb N w alfie? Strona Alfy cytat. Wykorzystanie innowacyjnej technologii Alfa™ DNA zwiększa bezpieczeństwo na drodze, poprawia komfort jazdy, a tym samym zapewnia jeszcze większą przyjemność za kierownicą. Alfa™ DNA to zaawansowany, elektroniczny system, który zarządza głównymi parametrami pojazdu, takimi jak reakcja silnika, kontrola trakcji pojazdu, przyspieszanie, hamowanie czy układ kierowniczy. To nowatorskie rozwiązanie wpływa na zachowanie i sposób funkcjonowania silnika, na układy hamulcowy i kierowniczy, a także na zawieszenie i skrzynię biegów, pozwalając kierowcy wybrać jeden z trzech różnych trybów ustawień samochodu w zależności od stylu najbardziej odpowiedniego do warunków drogowych i atmosferycznych oraz aktualnych potrzeb kierowcy: d (dynamic) - dynamiczny, sportowy n (natural) - miejski, ekonomiczny a (all weather / advanced efficiency) – pierwszy z nich to tryb umożliwiający zachowanie bezpieczeństwa nawet przy niskiej przyczepności – w przypadku modeli MiTo i Giulietta, drugi – zastosowany w modelach Giulia i Stelvio – gwarantuje optymalną jazdę pod względem emisji spalin i zużycia paliwa. Wybranie trybu „Dynamic” powoduje szybszą reakcję układu hamulcowego, usztywnienie zawieszenia i bardziej precyzyjny układ kierowniczy, co ułatwia jazdę sportową, przez co bywa nazywany „sportowym sercem Alfy”. Ustawienie „Natural” gwarantuje komfortowe zawieszenie oraz idealną równowagę podczas codziennej jazdy. Z kolei „tryb Advanced Efficiency” lub „All Weather” to maksymalna oszczędność, ekonomia jazdy i dynamiczna wydajność. Zwłaszcza ten tryb jest nieoceniony zimą i podczas niekorzystnych warunków na drodze. Wybór tego ustawienia zmienia układy dynamicznej kontroli trakcji w celu zapewnienia maksymalnej przyczepności. To zasługa wykorzystania układów dynamicznej kontroli trakcji VDC (Vehicle Dynamic Control) i ASR (Acceleration Slip Regulation). System CBC (Cornering Brake Control) zapewnia kontrolę hamowania podczas wykonywania zakrętu. Układ ten jest załączany, gdy samochód wykonuje manerw skrętu podczas hamowania. W takiej sytuacji natężenie hamowania jest rozdzielane na każde z kół z osobna, by utrzymać stabilność samochodu, tym samym minimalizując podsterowność czy nadsterowność. Jeśli chodzi zaś o elektroniczny układ kierowniczy, podczas ustawienia „All Weather” zapewnia on maksymalny komfort i łatwość prowadzenia. Z kolei system DST (Dynamic Steering Torque – aktywne sterowanie elektroniczne) jest odpowiedzialny za lepszą kontrolę hamowania połączoną z systemem dynamicznej kontroli trakcji VDC. Dodatkowym atutem jest korekcja układu kierowniczego – lekki impuls na kierownicy podpowiada kierowcy wykonanie prawidłowego manewru. Z kolei standardowa reakcja silnika umożliwia płynne przyspieszanie nawet w warunkach o obniżonej przyczepności. Edytowane 17 Maja 2021 przez TADA 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fosfor Napisano 18 Maja 2021 Udostępnij Napisano 18 Maja 2021 21 godzin temu, TADA napisał: Strona Alfy cytat. Wykorzystanie innowacyjnej technologii Alfa™ DNA zwiększa bezpieczeństwo na drodze, poprawia komfort jazdy, a tym samym zapewnia jeszcze większą przyjemność za kierownicą. Dzięki! Myślałem o automacie i zastnawialem sie jak tu jezdzić na luzie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.