Skocz do zawartości

2022 Lexus NX - auto bez klamek- ewolucja niz rewolucja.


OZI

Rekomendowane odpowiedzi


Juz jest.
 
366181ab7c61f03a883ea209731ae7c0.jpg
 
Ewolucja niz rewolucja.
Ale oczywiscie musi byc e-costam, wiec calkowicie nowe centrum Shimoyama Technical Centre w Nagoya, gdzie opracowano NX drugiej generacji wymyslilo.
 
a6a157fa378d4dc5aa1bd493acdba105.jpg
 
ccbde82d959b9c09fc10a9b67dfba87a.jpg
 
5120bf6b0b15f86263630fde26423e3d.jpg
 
9c01f84e4851f7b01788fd97c51c0b6b.jpg
 
ff4ad2a84645021fd1dc53dab7bf68e1.jpg
 
d4092939cb5ec67ee9d6437ab575a7b5.jpg
 
e-latch czyli brak klamek ... wewnątrz! Yeees!
 
e0853f10bfefdccb32a382181b701c4b.jpg
 
 
 
 
Kolejne juz auto ToMoCo na tej samej platformie GA-K co popularne produkty dla plebs RAV4/Kruger aka Highlander i juz uzwana w Lexus ES.
 
20mm dłuższe i szersze niż obecną wersja - 4660mm & 1865mm, 5mm nizsze (1840mm) a jeździ na 30mm dłuższym rozstawie osi (2690mm). Środek ciężkości został też obniżony.
 
Wersja bieda NX250 - 2.5l silnik od Camry/RAV4. 8s automat i napęd na przód lub AWD. 152kW aka 205KM & 243Nm.
 
9a3ff5e81d9fce38b0dae63c2209ccc0.jpg
 
Wersja popularna - NX350 - nowy 2.4l 4cyl Turbo silnik z centralnie umieszczonym wtryskiem i turbo tuż obok, ma dawać dużo rpm w od bardzo niskich obrotów.
 
220kW aka 300KM & 440Nm. AWD elektroniczny- 50-50 lub 75 przód, 25% Tył.
 
Hybrid NX350h - znów ctrl+c +v z RAV4. 2.5l silnik z E-Four elektrycznym AWD. 240KM.
 
9af16b8814e261a503fa1bbf2bfb64c5.jpg
 
I w końcu 450h 2.5l 4 cylindrowy silnik w kombinacji znów z elektrycznym silnikiem po 1 na os & 18.1kWh bateria
 
NX450h+ ma przejechać 75km na ładowaniu.
 
Najważniejsze zmiany, wpakowano dodatkowe kilogramy mat wygłuszających, chwała się ze teraz mają 16mm.
 
Ma być tym co Lexus zawsze daje, czyli ma być poskładany jak Rolex, ma byc cicho i przyjemnie.
 
c3f3be5807217b1b7a89dfb0136b649a.jpg
 
075297ba4e333ae9682790d2f374c935.jpg
 
3e9b6f6634c199e00d3cabc100b01c40.jpg
 
b213e6bf272b36b717bdf3b986321068.jpg
 
 
 
Dodatkowo iPod 14' LCD przed kierowca 7' i HUD 10'
 
c959f67a5e40468da40d3dec69f41e5f.jpg
 
6573323520c5b8e90786516592344773.jpg
 
Wygląda, że Toaleta z NAJgorszego systemu Audio/nawigacji opracowała teraz najlepszy, gdzie niby wszystko ma być intuicyjne, czytałem pierwsze review ale dopóki nie pomacam - nie uwierzę...
 
14 rodzajów 'nastrojów' & 64 kolory podświetlania w środku.
 
Niektóre wybrane rynki EU/HongKong rynki mają dostać wersję 'zdechlak' 2.0l z 4 cylindrami bez turbo. Ma być poniżej 1998cm3.
 
7b5f3cfee903d79929050e752dfef1fb.jpg
 
 
 
NX jest drugim po 'nowym' IS z 25 odnowionych lub nowych modeli do 2025.
 
d720853b245f0fef429056a35f8f752f.jpg
 
 
e03383dad83ac2c8ab7c31c066e7ef0b.jpg
 
Sent using $hit Tapatalk
 
 

  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wierzę dotykowy ekran. Ciekawe jak to będzie działać bo to co teraz, jest to dramat chociaż VAG ich goni w beznadziejności multimediów. 
Reviews brak, ale pierwsze oceny sa 'marketingowo' przynajmniej ach, och...





Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OZI napisał:


Juz jest.
 
366181ab7c61f03a883ea209731ae7c0.jpg
 
Ewolucja niz rewolucja.
Ale oczywiscie musi byc e-costam, wiec calkowicie nowe centrum Shimoyama Technical Centre w Nagoya, gdzie opracowano NX drugiej generacji wymyslilo.
 
a6a157fa378d4dc5aa1bd493acdba105.jpg
 
ccbde82d959b9c09fc10a9b67dfba87a.jpg
 
5120bf6b0b15f86263630fde26423e3d.jpg
 
9c01f84e4851f7b01788fd97c51c0b6b.jpg
 
ff4ad2a84645021fd1dc53dab7bf68e1.jpg
 
d4092939cb5ec67ee9d6437ab575a7b5.jpg
 
e-latch emoji111.pngemoji106.pngemoji1782.png czyli brak klamek ... wewnątrz! Yeees!
 
e0853f10bfefdccb32a382181b701c4b.jpg
 
 
 
 
Kolejne juz auto ToMoCo na tej samej platformie GA-K co popularne produkty dla plebs RAV4/Kruger aka Highlander i juz uzwana w Lexus ES.
 
20mm dłuższe i szersze niż obecną wersja - 4660mm & 1865mm, 5mm nizsze (1840mm) a jeździ na 30mm dłuższym rozstawie osi (2690mm). Środek ciężkości został też obniżony.
 
Wersja bieda NX250 - 2.5l silnik od Camry/RAV4. 8s automat i napęd na przód lub AWD. 152kW aka 205KM & 243Nm.
 
9a3ff5e81d9fce38b0dae63c2209ccc0.jpg
 
Wersja popularna - NX350 - nowy 2.4l 4cyl Turbo silnik z centralnie umieszczonym wtryskiem i turbo tuż obok, ma dawać dużo rpm w od bardzo niskich obrotów.
 
220kW aka 300KM & 440Nm. AWD elektroniczny- 50-50 lub 75 przód, 25% Tył.
 
Hybrid NX350h - znów ctrl+c +v z RAV4. 2.5l silnik z E-Four elektrycznym AWD. 240KM.
 
9af16b8814e261a503fa1bbf2bfb64c5.jpg
 
I w końcu 450h 2.5l 4 cylindrowy silnik w kombinacji znów z elektrycznym silnikiem po 1 na os & 18.1kWh bateria
 
NX450h+ ma przejechać 75km na ładowaniu.
 
Najważniejsze zmiany, wpakowano dodatkowe kilogramy mat wygłuszających, chwała się ze teraz mają 16mm.
 
Ma być tym co Lexus zawsze daje, czyli ma być poskładany jak Rolex, ma byc cicho i przyjemnie.
 
c3f3be5807217b1b7a89dfb0136b649a.jpg
 
075297ba4e333ae9682790d2f374c935.jpg
 
3e9b6f6634c199e00d3cabc100b01c40.jpg
 
b213e6bf272b36b717bdf3b986321068.jpg
 
 
 
Dodatkowo iPod 14' LCD przed kierowca 7' i HUD 10'
 
c959f67a5e40468da40d3dec69f41e5f.jpg
 
6573323520c5b8e90786516592344773.jpg
 
Wygląda, że Toaleta z NAJgorszego systemu Audio/nawigacji opracowała teraz najlepszy, gdzie niby wszystko ma być intuicyjne, czytałem pierwsze review ale dopóki nie pomacam - nie uwierzę...
 
14 rodzajów 'nastrojów' & 64 kolory podświetlania w środku.
 
Niektóre wybrane rynki EU/HongKong rynki mają dostać wersję 'zdechlak' 2.0l z 4 cylindrami bez turbo. Ma być poniżej 1998cm3.
 
7b5f3cfee903d79929050e752dfef1fb.jpg
 
 
 
NX jest drugim po 'nowym' IS z 25 odnowionych lub nowych modeli do 2025.
 
d720853b245f0fef429056a35f8f752f.jpg
 
 
e03383dad83ac2c8ab7c31c066e7ef0b.jpg
 
Sent using $hit Tapatalk
 
 
 

Czy to auto jest dla szpitali dla psychicznie chorych ? Taki pokój bez klamek na kołach? 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, OZI napisał:

Reviews brak, ale pierwsze oceny sa 'marketingowo' przynajmniej ach, och...
 

 

 

 


Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 

 

 

 

W końcu Lexus mnie jakoś zainteresował obecne modele są po prostu słabe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.06.2021 o 09:40, OZI napisał:


 
Wygląda, że Toaleta z NAJgorszego systemu Audio/nawigacji opracowała teraz najlepszy, gdzie niby wszystko ma być intuicyjne, czytałem pierwsze review ale dopóki nie pomacam - nie uwierzę...
 
 

 

Taaaak, a Fiat i Renault tym razem już naprawdę na 100% będą bezawaryjne...

:hehe:

 

Ile razy już takie rzeczy słyszeliśmy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, fosfor napisał:

Brak klamek na zewnatrz mialby jakis sens- opory powietrza, wyglad. ale brak wewnatrz czemu ma sluzyc i dlaczego ma byc lepszy?

Na zewnątrz ma Tesla i jak to u nich bywa z małymi usterkami nie wysunęły się raz po wypadku. Świadkowie nie dali rady wyciągnąć kierowcy, wybić szyby a auto płonęło. Finisz śmiertelny. 
Także mechaniczne klamki jednak pewniejsze i choćby z tego względu bym tu nie kombinował.

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, stig napisał:

Na zewnątrz ma Tesla i jak to u nich bywa z małymi usterkami nie wysunęły się raz po wypadku. Świadkowie nie dali rady wyciągnąć kierowcy, wybić szyby a auto płonęło. Finisz śmiertelny. 
Także mechaniczne klamki jednak pewniejsze i choćby z tego względu bym tu nie kombinował.

Czyli jak w Lexusie nastąpi taka sytuacja, to jako kierowca czy pasażer muszę mieć nadzieję, że ktoś z zewnątrz mnie wypuści?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, fosfor napisał:

Czyli jak w Lexusie nastąpi taka sytuacja, to jako kierowca czy pasażer muszę mieć nadzieję, że ktoś z zewnątrz mnie wypuści?

 

Jest szansa, że jednak będzie to lepiej dopracowane i wyskoczy może z zaślepki parciany pasek do awaryjnego otwierania 😂 Na poważnie to nie wiem, ale z elektroniką to czasem różnie jest co pokazał przypadek z Teslą.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak klamek na zewnatrz mialby jakis sens- opory powietrza, wyglad. ale brak wewnatrz czemu ma sluzyc i dlaczego ma byc lepszy?
Wbrew temu co tu napisano, klamki są tylko działanie trochę inne. Aby otworzyc drzwi, należy je przycisnąć i elektryka otwiera lekko drzwi. Jak nie ma zasilania, to klamkę ciągniesz do siebie i cięgno otwiera.
  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak w Lexusie nastąpi taka sytuacja, to jako kierowca czy pasażer muszę mieć nadzieję, że ktoś z zewnątrz mnie wypuści?
 
Napisałem co jak. A na zewnatrz tez sa klamki jak cis i tez idzie mechanicznie otworzyć, z ta różniącą, ze sama klamka sie nie rusza
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Rado_ napisał:

Wbrew temu co tu napisano, klamki są tylko działanie trochę inne. Aby otworzyc drzwi, należy je przycisnąć i elektryka otwiera lekko drzwi. Jak nie ma zasilania, to klamkę ciągniesz do siebie i cięgno otwiera.

 

Przekombinowane. Po kiego grzyba tak komplikować?

:nie_wiem:

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Przekombinowane. Po kiego grzyba tak komplikować?

:nie_wiem:

 

Gdzie tu jest komplikowanie?

Zamiast wyginać sobie nadgarstek/palce dotykasz punktu kciukiem w naturalnej pozycji ręki. Jak zawsze jestem pierwszy do krytykowania takich wynalazków tak po obejrzeniu na filmie jak to wygląda uważam, że to naprawdę może być wygodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ktos myślał, myślał i wymyslił. Nie do końca widzę wartość dodaną z tej rewolucji, ale skoro w autach luksusowych są już siłowniki otwierające drzwi, zeby sie użytkownik auta nie zmęczył, to może klamka na guzik tez jest niezbędna do życia :nie_wiem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Taaaak, a Fiat i Renault tym razem już naprawdę na 100% będą bezawaryjne...
:hehe:
 
Ile razy już takie rzeczy słyszeliśmy?
 
Miałem dwa renault. W grad scenic 1.6bt diesel nic nie robiłem przez 70kkm (został sprzedany) w drugim kangoo 1.5dci w granicę 100kkm wyjeżdżał na 3 silniku

Więc coś w tym musi być :)

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, ppmarian napisał:

Więc coś w tym musi być

Jakbyś popracował z nimi trochę to by Cię to wcale nie dziwiło. Potrafią robić rzeczy genialne ale wszystko zależy od dnia. Czasem było idealnie a czasem trzeba było wszystko po nich poprawiać. I tak samo jest z autami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, lucash napisał:

Że np 6 latek sam otworzy drzwi bo nie zawsze to sie udaje. A tak to dotknie klamki i voila ;)

Jak otworzy z blokadą? Prawie każde auto ma blokadę otwarcia tylnych drzwi z wewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, sdss napisał:

Jak otworzy z blokadą? Prawie każde auto ma blokadę otwarcia tylnych drzwi z wewnątrz.

ale rozumiem że one powinny działać podobnie przy wsiadaniu. Ja z 6 latkiem nie blokuje drzwi od przypadkowego otwarcia ze środka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.06.2021 o 09:40, OZI napisał:

Wygląda, że Toaleta z NAJgorszego systemu Audio/nawigacji opracowała teraz najlepszy, gdzie niby wszystko ma być intuicyjne, czytałem pierwsze review ale dopóki nie pomacam - nie uwierzę...

Ten system działa super i jest intuicyjny! Pod warunkiem, że podepnie się Apple Car :hehe: bo system multimedialny Toyoty no... nie jest najlepszym systemem

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minutes ago, Seth said:

Chory jest ten brak przycisków chociażby do klimy.

Mam wielką nadzieję, że w tej kwestii użytkownicy wygrają z debilami, którzy to projektują.

 

Tez tak zawsze myslalem, ale po 4 miesiacach w Citroenie C3 doszedlem do wniosku, ze to w niczym nie przeszkadza.

Temperatura jest ustawiona na 21 stopni, klima auto i w zasadzie sie tego nie dotyka :ok:

A nawet jak trzeba to grafiki na ekranie sa na tyle duze, ze trafisz praktycznie w ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Tez tak zawsze myslalem, ale po 4 miesiacach w Citroenie C3 doszedlem do wniosku, ze to w niczym nie przeszkadza.

Temperatura jest ustawiona na 21 stopni, klima auto i w zasadzie sie tego nie dotyka :ok:

A nawet jak trzeba to grafiki na ekranie sa na tyle duze, ze trafisz praktycznie w ciemno.

No przyznaję, że gadam na podstawie teorii, a nie praktyki.

Może to zależy od ilości korekt. W Mondeo robię ich niestety trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Tez tak zawsze myslalem, ale po 4 miesiacach w Citroenie C3 doszedlem do wniosku, ze to w niczym nie przeszkadza.
Temperatura jest ustawiona na 21 stopni, klima auto i w zasadzie sie tego nie dotyka :ok:
A nawet jak trzeba to grafiki na ekranie sa na tyle duze, ze trafisz praktycznie w ciemno.
Bardzo rzadko zmieniam ustawioną temperaturę, wiec przy klimie auto mogę nie mieć pokręteł. Jedynie obieg zamknięty , czy wyłączenie klimy wolałbym fizyczne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Rado_ napisał:
54 minuty temu, Maciej__ napisał:
 
Tez tak zawsze myslalem, ale po 4 miesiacach w Citroenie C3 doszedlem do wniosku, ze to w niczym nie przeszkadza.
Temperatura jest ustawiona na 21 stopni, klima auto i w zasadzie sie tego nie dotyka :ok:
A nawet jak trzeba to grafiki na ekranie sa na tyle duze, ze trafisz praktycznie w ciemno.

Pokaż więcej  

Bardzo rzadko zmieniam ustawioną temperaturę, wiec przy klimie auto mogę nie mieć pokręteł. Jedynie obieg zamknięty , czy wyłączenie klimy wolałbym fizyczne.

Ja często zmieniam o pół stopnia. Wtedy klima zmniejsza lub zwiększa intensywność nadmuchu 👍

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Tez tak zawsze myslalem, ale po 4 miesiacach w Citroenie C3 doszedlem do wniosku, ze to w niczym nie przeszkadza.
Temperatura jest ustawiona na 21 stopni, klima auto i w zasadzie sie tego nie dotyka :ok:
A nawet jak trzeba to grafiki na ekranie sa na tyle duze, ze trafisz praktycznie w ciemno.
Mi przeszkadza. Szczególnie jak chce coś szybko zrobić. Radio ma tradycyjnie i do klimy tez chciałbym tak mieć. Reszta może być w tablecie Ale Klima i radio powinna być na "guziki

Tapatalk

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Tez tak zawsze myslalem, ale po 4 miesiacach w Citroenie C3 doszedlem do wniosku, ze to w niczym nie przeszkadza.

Temperatura jest ustawiona na 21 stopni, klima auto i w zasadzie sie tego nie dotyka :ok:

A nawet jak trzeba to grafiki na ekranie sa na tyle duze, ze trafisz praktycznie w ciemno.

Poczekaj do zimy ;) Ekrany lubią tracić swoją czułość na dotyk. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.06.2021 o 19:16, Seth napisał:

Chory jest ten brak przycisków chociażby do klimy.

Mam wielką nadzieję, że w tej kwestii użytkownicy wygrają z debilami, którzy to projektują.

 

Po co komu przyciski do klimy? Przecież tego się używa może kilka razy w życiu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Po co komu przyciski do klimy? Przecież tego się używa może kilka razy w życiu.
 
Zima? Jak wracam z nart i chce tylko nogi ogrzac? Lub latem jak nie chce żeby mi dmuchana bo mam 500m podjechać do sklepy? Lub żona która przysypis i chce sobie podnieść delikatnie temp. Klikanie po tablecie wymaga uwagi i skupienia, zrób to na półśpiąco. .

W brew pozorom jest wiele takich sytuacji.

Tapatalk



  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, ppmarian napisał:

Zima? Jak wracam z nart i chce tylko nogi ogrzac? Lub latem jak nie chce żeby mi dmuchana bo mam 500m podjechać do sklepy? Lub żona która przysypis i chce sobie podnieść delikatnie temp. Klikanie po tablecie wymaga uwagi i skupienia, zrób to na półśpiąco. .

W brew pozorom jest wiele takich sytuacji.

 

Jeśli ten Lexus ma taki system jak obiecują to prawdopodobnie wystarczy mu to tylko powiedzieć. Znikanie guzików jest wprost proporcjonalne do rozwoju systemów obsługi głosowej.

:ok:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Jeśli ten Lexus ma taki system jak obiecują to prawdopodobnie wystarczy mu to tylko powiedzieć. Znikanie guzików jest wprost proporcjonalne do rozwoju systemów obsługi głosowej.

:ok:

 

 

Znakomite rozwiązanie jak żona śpi obok, lub dzieci z tyłu :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

Po co komu przyciski do klimy? Przecież tego się używa może kilka razy w życiu.

 

Masz silna psychike. Ja czesto zmieniam ustawienia klimy. Inna jak jade tenisa, czy silowni, inna jak wracam z nart itd. Niby okolice 19 stopni ale czesto zmieniam o te pare w dol czy w gore. Jak dodac kiepskiej jakosci system plus slaba obsluga dotykowa to jednak nie iphone i jest kiszka.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Jeśli ten Lexus ma taki system jak obiecują to prawdopodobnie wystarczy mu to tylko powiedzieć. Znikanie guzików jest wprost proporcjonalne do rozwoju systemów obsługi głosowej.
:ok:
 
 
Już to widzę. Ja ze 1 słuchawka w uchu jezdze żeby audiobookiem nie budzić rodziny A Ty mi proponujesz "gadać z autem" żeby Klima zmienić...

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz silna psychike. Ja czesto zmieniam ustawienia klimy. Inna jak jade tenisa, czy silowni, inna jak wracam z nart itd. Niby okolice 19 stopni ale czesto zmieniam o te pare w dol czy w gore. Jak dodac kiepskiej jakosci system plus slaba obsluga dotykowa to jednak nie iphone i jest kiszka.
Dokładnie latem staram się utrzymać nie więcej niż -6 niż to co na zewnątrz czyli obecnie w aucie mam ustawione 26 ale rano miałem 21...



Tapatalk

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ppmarian napisał:

Już to widzę. Ja ze 1 słuchawka w uchu jezdze żeby audiobookiem nie budzić rodziny A Ty mi proponujesz "gadać z autem" żeby Klima zmienić...
 

 

No to rzeczywiście lekki sen mają. A dźwięk wciskanego guzika ich wobec tego nie budzi? Bo w tej sytuacji dotykowy panel będzie przecież lepszy. Oczywiście pod warunkiem, że będziesz go odpowiednio cicho dotykał.

;l

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Seth napisał:

Znakomite rozwiązanie jak żona śpi obok, lub dzieci z tyłu :ok:

 

Kącikowicze codziennie do pracy jeżdżą przez kilka stref klimatycznych ze śpiącą obok rodziną. Ja jednak robię to na tyle rzadko, że jak raz na rok kliknę w ekran to nic mi się od tego nie stanie.

 

BTW, jak będę kupował używane auto to nigdy od AKowicza. Bo będą wytarte guziki/pokrętło od klimy od ciągłego klikania.

;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wujek napisał:

Masz silna psychike. Ja czesto zmieniam ustawienia klimy. Inna jak jade tenisa, czy silowni, inna jak wracam z nart itd. Niby okolice 19 stopni ale czesto zmieniam o te pare w dol czy w gore. Jak dodac kiepskiej jakosci system plus slaba obsluga dotykowa to jednak nie iphone i jest kiszka.

 

U mnie 22 lato czy zima. Może akurat dobre systemy mi się trafiają albo jestem mało delikatny.

:nie_wiem:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dark_Knight napisał:

 

U mnie 22 lato czy zima. Może akurat dobre systemy mi się trafiają albo jestem mało delikatny.

:nie_wiem:

 

U mnie różnie. Latem daje trochę więcej, bo nie lubię, gry mi zbyt zimnym po uszach dmucha. Żona przeważnie ustawia sobie ciut inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie różnie. Latem daje trochę więcej, bo nie lubię, gry mi zbyt zimnym po uszach dmucha. Żona przeważnie ustawia sobie ciut inaczej.
Ja wtedy walczę z kratkami, ale fakt, że w kazdym aucie klima moze inaczej działać, lepiej lub gorzej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Rado_ napisał:
10 godzin temu, rwIcIk napisał:
U mnie różnie. Latem daje trochę więcej, bo nie lubię, gry mi zbyt zimnym po uszach dmucha. Żona przeważnie ustawia sobie ciut inaczej.

Ja wtedy walczę z kratkami, ale fakt, że w kazdym aucie klima moze inaczej działać, lepiej lub gorzej.

Kratki mam ustawione na pół, ale i tak lubię kręcić temperaturą o stopień lub pół ... żona po swojej stronie też ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

U mnie 22 lato czy zima. Może akurat dobre systemy mi się trafiają albo jestem mało delikatny.

:nie_wiem:

 

 

To tak jak ja. Pasuje mi jak działają automatyczne nawiewy, cały rok ustawione na 22 i auto. Natomiast bardzo cenię to, że jest druga strefa, bo żona lubi kręcić i generalnie nie akceptuje tego faktu, że system jest nastawiony na utrzymanie zadanej temperatury, tylko wsiada do auta - gorąco, więc kręci na 18, robi się zimno, więc daje na 25 i taka sinusoida póki się nie ustabilizuje na 22 ;] No i niech sobie kręci swoją strefę, mnie nie przeszkadza ;]

  • Lubię to 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.