Skocz do zawartości

Nowa mordka 2022 Subaru Forester


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

1d1c2a3a0890961c76978d50d067d66f.jpg

 

 

 

Małe zmiany.

 

Morda nowa, ślepia dokładnie.

 

Zmienione materiały wewnątrz na siedzeniach suade, skóra z ‚pomoranczowa nicia’, odporność na wodę - polyurethane.

 

CD poszło papa.

 

 

da4c1e5ea214142dbca472aa5253f5f3.jpg

 

 

Silniki bez zmian

 

Wersja bieda 2.5l 4 cyl 136kW/239Nm

Za extra $$$ ‘e-Boxer' hybrid 2.0l 110kW/196Nm polaczony z 12.3kW elektrycznym mororem.

 

Zmieniony tuning zawieszenia. Nowe kolory. Cena poszła $190 w górę zmian i tyle, dalej ok 100- 110 PLN

 

U dealer-a od przyszłego miesiąca.

 

 

164ec425f24525ad548cc22b973cbd57.jpg

 

 

 

dbc1dcecc7594cfedda66bced5f3e0e0.jpg

 

 

896d606a1ccd5cb46ef2c87b512e9d01.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OZI napisał:

Małe zmiany.

 

Morda nowa, ślepia dokładnie.

 

Zmienione materiały wewnątrz na siedzeniach suade, skóra z ‚pomoranczowa nicia’, odporność na wodę - polyurethane.

 

CD poszło papa.

 

 

 

 

 

Silniki bez zmian

 

Wersja bieda 2.5l 4 cyl 136kW/239Nm

Za extra $$$ ‘e-Boxer' hybrid 2.0l 110kW/196Nm polaczony z 12.3kW elektrycznym mororem.

 

Zmieniony tuning zawieszenia. Nowe kolory. Cena poszła $190 w górę emoji33.png zmian i tyle, dalej ok 100- 110 PLN

 

U dealer-a od przyszłego miesiąca.

 

 

 

 

 

Straszna pokraka, więc jestem na tak.

;]

 

 

 

Szkoda, że od tylu już lat nie zmieniali silników, że pod maską widok jak w muzeum.  Tu najbardziej przydałyby się zmiany.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OZI napisał:

U dealer-a od przyszłego miesiąca.

 

Auto jest wręcz obrzydliwe.

Nie wiem czy to nie kwestia tego, że ma zbyt duże zwisy, jakby katalogowo miało udawać zbyt duże auto.

Moze jest zrobione na jakiejs płycie od mniejszego auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, OZI napisał:

 

1d1c2a3a0890961c76978d50d067d66f.jpg

 

 

 

Małe zmiany.

 

Morda nowa, ślepia dokładnie.

 

Zmienione materiały wewnątrz na siedzeniach suade, skóra z ‚pomoranczowa nicia’, odporność na wodę - polyurethane.

 

CD poszło papa.

 

 

da4c1e5ea214142dbca472aa5253f5f3.jpg

 

 

Silniki bez zmian

 

Wersja bieda 2.5l 4 cyl 136kW/239Nm

Za extra $$$ ‘e-Boxer' hybrid 2.0l 110kW/196Nm polaczony z 12.3kW elektrycznym mororem.

 

Zmieniony tuning zawieszenia. Nowe kolory. Cena poszła $190 w górę emoji33.png zmian i tyle, dalej ok 100- 110 PLN

 

U dealer-a od przyszłego miesiąca.

 

 

164ec425f24525ad548cc22b973cbd57.jpg

 

 

 

dbc1dcecc7594cfedda66bced5f3e0e0.jpg

 

 

896d606a1ccd5cb46ef2c87b512e9d01.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Dramat

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz sie sprzedaja tablety, klamki na guzik i inne mniej lub bardziej niepotrzebne gadzety, a nie własnosci jezdne i prowadzenie. 

Wiec Subaru i generalnie japonska motoryzacja odstaje i bedzie miala coraz trudniej w walce o europejskiego klienta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Filipfm napisał:

Teraz sie sprzedaja tablety, klamki na guzik i inne mniej lub bardziej niepotrzebne gadzety, a nie własnosci jezdne i prowadzenie. 

Wiec Subaru i generalnie japonska motoryzacja odstaje i bedzie miala coraz trudniej w walce o europejskiego klienta. 

Świat idzie do przodu teraz ważna jest integracja z telefonem i fajne multimedia., bezprzewodowy car play, obsługa spotify etc. Subaru zostaje tylko azja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wujek napisał:

Świat idzie do przodu teraz ważna jest integracja z telefonem i fajne multimedia., bezprzewodowy car play, obsługa spotify etc. Subaru zostaje tylko azja. 

Ale to wszystko tam działa. I to bardzo dobrze. A co kupisz za 140 kzł czyli cenę Forestera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, marcindzieg napisał:

Ale to wszystko tam działa. I to bardzo dobrze. A co kupisz za 140 kzł czyli cenę Forestera?

Wszystko w sumie. Koreański Tucson, VAGi nawet coś że stellantis. Wszyscy maja lepsza sieć serwisowa, tańsze części, bardziej przyjazna deske i obsługę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wujek napisał:

Wszyscy maja lepsza sieć serwisowa

Zgoda

1 minutę temu, wujek napisał:

tańsze części

Nieprawda

2 minuty temu, wujek napisał:

bardziej przyjazna deske i obsługę. 

Kwestia gustu.

2 minuty temu, wujek napisał:

Koreański Tucson, VAGi nawet coś że stellantis.

Hybrydę 4x4 tych rozmiarów? (no niech będzie bez hybrydy bo to taka pseudo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, marcindzieg napisał:

Zgoda

Nieprawda

Kwestia gustu.

Hybrydę 4x4 tych rozmiarów? (no niech będzie bez hybrydy bo to taka pseudo).

37 tysięcy euro wersja druga od dołu. To jest 170 tysięcy złotych. Oszałamiające 12 do 100. Myślę że konkurencja jest po prostu lepsza. Inaczej by sprzedawali więcej. Szkoda bo im większą konkurencja tym lepiej dla nas. 

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, marcindzieg napisał:

Ale to wszystko tam działa. I to bardzo dobrze. A co kupisz za 140 kzł czyli cenę Forestera?

RAV4, Sportage bo jest w przecenie stary model, SX4 ale nie wiem czy można te samochody porównywać, nowy Tucson ;/, Kuga, Koleos, może Tiguan, X3. Jest w czym wybierać, a napewno konkurncja bdzie mniej palić, prawdopodobnie będzie bardziej komfortowa ale.....żaden z nich nie będzie jeździć jak Subaru, no i wspomagacze typu fornt assist, ACC są w Subi na wysokim poziomie skuteczności ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minutes ago, marcindzieg said:

No niestety. I pali więcej od konkurencji. Natomiast za 140 kupisz bez problemu.

 

Nie ma sie co czarowac, sprzedaz Subaru lezy i kwiczy w PL...

Obecnie to auta dla zatwardzialych zwolennikow marki, albo tych co potrzebuja dobrego 4x4.

Tak jak Foresterow SG czy SH bylo pelno na ulicach, to obecnej generacji w ogole nie widac.

Oferta silnikowa praktycznie zadna, wiec nawet nie ma z czego wybierac.

Edytowane przez Maciej__
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marcindzieg napisał:

No niestety. I pali więcej od konkurencji. Natomiast za 140 kupisz bez problemu.

Ja wiem ze tu wszyscy negocjują ja po prostu otworzyłem cennik. Ciekawe jakie finansowanie mają pewnie też od czapy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, marcindzieg napisał:

Na Otomoto są. Natomiast finansowania to chyba nie ma :)

 

Finansowanie można se wziąć po prostu w banku. Zwykle wychodzi podobnie, jeśli nie lepiej (jeśli to Twój bank i Cię lubią).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dark_Knight napisał:

 

Finansowanie można se wziąć po prostu w banku. Zwykle wychodzi podobnie, jeśli nie lepiej (jeśli to Twój bank i Cię lubią).

 

No ale wiesz - przychodzisz do VW i wszystko masz na miejscu. Przynajmniej z punktu widzenia firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, marcindzieg napisał:

No ale wiesz - przychodzisz do VW i wszystko masz na miejscu. Przynajmniej z punktu widzenia firmy.

 

Oczywiście. Ale jak patrzyłem na liczby to oferta VW na tle np. oferty mojego banku wypada blado. Może da się w VW to jakoś negocjować? Nie wiem bo nie próbowałem.

:ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, lucash napisał:

RAV4, Sportage bo jest w przecenie stary model, SX4 ale nie wiem czy można te samochody porównywać

Nie ma już SX4 , jest SX4 S-CROSS i w max wersji kosztuje pewnie z 100-110kzł , ale to mniejsze auto jest 

 

Wg cennika z automatem max to 113.500zł

 

 

Edytowane przez mmaciejosss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie - to tak jak suzuki i mitsubishi odświeżanie i pudrowanie prehistorycznych modeli za czapkę kasy.
Subaru ma genialny napęd. Mało kto może konkurować w tym. I nie jest to tylko marketing. Bardzo rozbudowany system asystentów juz w standardzie. Do szczęścia brakuje sipnik i w które są w US czy JP. Niestety EU nie jest rynkiem na którym subaru chce walczyć .

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minutes ago, ppmarian said:

Subaru ma genialny napęd. Mało kto może konkurować w tym. I nie jest to tylko marketing. Bardzo rozbudowany system asystentów juz w standardzie. Do szczęścia brakuje sipnik i w które są w US czy JP. Niestety EU nie jest rynkiem na którym subaru chce walczyć .

Tapatalk
 

 

U mnie troche Subaru jest na ulicach, co wiecej w PL 2 znajjomych ma Subaru (jeden na >10 letnie Legacy 3.0 jak dobrze pamietam, a drugi jakies pol roku temu kupil nowego Forestera wlasnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jaceq napisał:

 

U mnie troche Subaru jest na ulicach, co wiecej w PL 2 znajjomych ma Subaru (jeden na >10 letnie Legacy 3.0 jak dobrze pamietam, a drugi jakies pol roku temu kupil nowego Forestera wlasnie).

 

Panie, to jacyś fanatycy są od tego Subaru. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, chojny said:

 

Panie, to jacyś fanatycy są od tego Subaru. 

Jeden kumpel (ten od Legacy) w sumie tak, kupil jednego i... obecny to jego 4-ty jest :)

Drugi to  totalny laik samochodowy (IT i te sprawy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez turbo to jest zwykła popierdółka która nie jedzie...
 
Krawiec
Zadziwiająco lud jakos nie narzeka na ten 2.5l - opinie tych którzy kupili są ' wystarcza' ale nie na ciągnięcie przyczepki czy łódkę...

dabe0eaa5b9b7522f225140d5a1089d4.jpg


'Nowy' Outback biję rekordy popularności, zamówisz dziś, wyjeżdżasz Nov/Dec 2021 lub pierwsza Q1 2022 - i to nie dlatego że im chip brakuje. Fuji ma problem z ilością klepania na USDM/Asia-Pacific.

Lud chce Roo.

Outback na 'backlog' ma 6 tysiecy sztuk... które miały być dostarczone do.konca tego miesiąca a lud czeka..... wszystkie z tym 2.5l 4 cyl zdychadlem.

Czesc klientow odpadła jak 6 cylindrowy Boxer im odleciał, a RHD nie ma wersji Turbo - bo go w Japan nie klepią tylko w USA, ale myślę że spokojnie wypchają 50,000 aut w tym roku u mnie na wsi...

Ten zdechlak ma po prostu zadziwiająco ogromny procent powracających klientów.....

e14e4f55dc06dcab79d35b468877fe55.jpg



Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, OZI napisał:

Zadziwiająco lud jakos nie narzeka na ten 2.5l - opinie tych którzy kupili są ' wystarcza' ale nie na ciągnięcie przyczepki czy łódkę...

Tak naprawdę w tym aucie nie ma się do czego przyczepić. Może poza spalaniem. Jeżdżę często w firmie nowymi Kiami Sportage i Sorrento. Auta bardzo fajne, ciężko się do czegoś przyczepić. Tylko siadam później do Forka, głośnego ze śmiesznym silnikiem i archaicznym automatem. I jeździ się dużo przyjemniej. Dlatego jestem w stanie zrozumieć posiadaczy takiej Alfy Stelvio.

Co ciekawe większość krytykantów jeździ z jakimiś silnikami 1.0 czy 1.2 i twierdzi że to jest to.

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu 2.5l na EU warunki sie nie nadaje. Ale w AU czy innych rejonach swiata jest bardzo dobre. Spokojniejszy ruch, mniej okazji do gwaltownego przyspieszania.
Subaru ma % dość duży ilość powracających kupujących. Znam pare osób które są na 6, 7 Subaru. Co ciekawe w wieksozsci są to osoby które mogą wydać na auto 4x tyle co 3 lata.

Heck, czasami też się zastanawiam, czy nie powrócić.

Co mnie uderza, to niezawodność, prostota, wyklepane, na plus tez wsiowy dealer wszędzie.

Generalnie widzę Outback jako alternatywę do Lexus np, za jakieś 40%, ale zdaje sobie sprawę, że to ma odbicie w materiałach na wykończenie, chociaż wiele wnętrzności jest to same.

I tak właśnie widzi to spora ilość kupujących. Plus magia AWD robi swoje..


Drugi typ klienta, to np Forester jest popularny jako matkowy SUV, gdzie marketing pozwala 'wyskoczyć aktywnie na weekend. Na drugi plan schodzi prostota, i plastik z kibla- ważne jest AWD.

Trzeci typ to.... floty. Niezawodne, wsiowy dealer wszędzie, I % mała utrata w wartości.


I to jest wszystko dzięki temu 2.5l - przeciez to jest nieśmiertelne.... :-)

5595c30d3d51542550c05a10820b4586.jpg



Sent from my SM-N986B using Tapatalk

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę w tym aucie nie ma się do czego przyczepić. Może poza spalaniem. Jeżdżę często w firmie nowymi Kiami Sportage i Sorrento. Auta bardzo fajne, ciężko się do czegoś przyczepić. Tylko siadam później do Forka, głośnego ze śmiesznym silnikiem i archaicznym automatem. I jeździ się dużo przyjemniej. Dlatego jestem w stanie zrozumieć posiadaczy takiej Alfy Stelvio.
Co ciekawe większość krytykantów jeździ z jakimiś silnikami 1.0 czy 1.2 i twierdzi że to jest to.
 
Nie ma, jest po prostu ... Do bólu nudne

Pomijam marketing AWD.

Pamiętam swoje Liberty/Legacy, bez ramek na drzwiach.

Fani Subaru mówili, że Subaru umarło, bo ramki będą.

Potem przylazł Lanos, znaczy Impreza. Fani Subaru krzyczeli, że Daewoo zabije Roo.

Potem odeszło 6 cylindrów, Fani mówili, że zdechnie bo nikt tego 2.5l nie kupi...

I za każdym razem Roo jednak zwiększa sprzedaż.... ot po prostu z niszowego produktu, staje się bardziej 'lubiane' dla ogółu.

Subaru nie jest zle, nie jest wyróżniające, ot jest po prostu dobrze wyklepane, że świetnym marketingiem.... starą wypróbowana technologia też pomaga

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.