Jump to content

Nowa mordka 2022 Subaru Forester


OZI
 Share

Recommended Posts

1d1c2a3a0890961c76978d50d067d66f.jpg

 

 

 

Małe zmiany.

 

Morda nowa, ślepia dokładnie.

 

Zmienione materiały wewnątrz na siedzeniach suade, skóra z ‚pomoranczowa nicia’, odporność na wodę - polyurethane.

 

CD poszło papa.

 

 

da4c1e5ea214142dbca472aa5253f5f3.jpg

 

 

Silniki bez zmian

 

Wersja bieda 2.5l 4 cyl 136kW/239Nm

Za extra $$$ ‘e-Boxer' hybrid 2.0l 110kW/196Nm polaczony z 12.3kW elektrycznym mororem.

 

Zmieniony tuning zawieszenia. Nowe kolory. Cena poszła $190 w górę zmian i tyle, dalej ok 100- 110 PLN

 

U dealer-a od przyszłego miesiąca.

 

 

164ec425f24525ad548cc22b973cbd57.jpg

 

 

 

dbc1dcecc7594cfedda66bced5f3e0e0.jpg

 

 

896d606a1ccd5cb46ef2c87b512e9d01.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Autko potrzebuje większych zmian stylistycznych bo za bardzo się nie zmieniło. No i bez plug-in hybrid lub EV w EU to chyba pozamykają salony i raczej to nie wpłynie na standing firmy ;) 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, OZI napisał:

Małe zmiany.

 

Morda nowa, ślepia dokładnie.

 

Zmienione materiały wewnątrz na siedzeniach suade, skóra z ‚pomoranczowa nicia’, odporność na wodę - polyurethane.

 

CD poszło papa.

 

 

 

 

 

Silniki bez zmian

 

Wersja bieda 2.5l 4 cyl 136kW/239Nm

Za extra $$$ ‘e-Boxer' hybrid 2.0l 110kW/196Nm polaczony z 12.3kW elektrycznym mororem.

 

Zmieniony tuning zawieszenia. Nowe kolory. Cena poszła $190 w górę emoji33.png zmian i tyle, dalej ok 100- 110 PLN

 

U dealer-a od przyszłego miesiąca.

 

 

 

 

 

Straszna pokraka, więc jestem na tak.

;]

 

 

 

Szkoda, że od tylu już lat nie zmieniali silników, że pod maską widok jak w muzeum.  Tu najbardziej przydałyby się zmiany.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, OZI napisał:

U dealer-a od przyszłego miesiąca.

 

Auto jest wręcz obrzydliwe.

Nie wiem czy to nie kwestia tego, że ma zbyt duże zwisy, jakby katalogowo miało udawać zbyt duże auto.

Moze jest zrobione na jakiejs płycie od mniejszego auta?

Link to comment
Share on other sites

U nas Subaru jest premium. I dość drogie w PL ceny w Euro. Od ładnych kilku lat sprzedają bardzo mało w EU. Nie wiem jak oni się jeszcze utrzymuja. A auto średnie. 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, OZI napisał:

 

1d1c2a3a0890961c76978d50d067d66f.jpg

 

 

 

Małe zmiany.

 

Morda nowa, ślepia dokładnie.

 

Zmienione materiały wewnątrz na siedzeniach suade, skóra z ‚pomoranczowa nicia’, odporność na wodę - polyurethane.

 

CD poszło papa.

 

 

da4c1e5ea214142dbca472aa5253f5f3.jpg

 

 

Silniki bez zmian

 

Wersja bieda 2.5l 4 cyl 136kW/239Nm

Za extra $$$ ‘e-Boxer' hybrid 2.0l 110kW/196Nm polaczony z 12.3kW elektrycznym mororem.

 

Zmieniony tuning zawieszenia. Nowe kolory. Cena poszła $190 w górę emoji33.png zmian i tyle, dalej ok 100- 110 PLN

 

U dealer-a od przyszłego miesiąca.

 

 

164ec425f24525ad548cc22b973cbd57.jpg

 

 

 

dbc1dcecc7594cfedda66bced5f3e0e0.jpg

 

 

896d606a1ccd5cb46ef2c87b512e9d01.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Dramat

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Teraz sie sprzedaja tablety, klamki na guzik i inne mniej lub bardziej niepotrzebne gadzety, a nie własnosci jezdne i prowadzenie. 

Wiec Subaru i generalnie japonska motoryzacja odstaje i bedzie miala coraz trudniej w walce o europejskiego klienta. 

Link to comment
Share on other sites

45 minut temu, Filipfm napisał:

Teraz sie sprzedaja tablety, klamki na guzik i inne mniej lub bardziej niepotrzebne gadzety, a nie własnosci jezdne i prowadzenie. 

Wiec Subaru i generalnie japonska motoryzacja odstaje i bedzie miala coraz trudniej w walce o europejskiego klienta. 

Świat idzie do przodu teraz ważna jest integracja z telefonem i fajne multimedia., bezprzewodowy car play, obsługa spotify etc. Subaru zostaje tylko azja. 

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, wujek napisał:

Świat idzie do przodu teraz ważna jest integracja z telefonem i fajne multimedia., bezprzewodowy car play, obsługa spotify etc. Subaru zostaje tylko azja. 

Ale to wszystko tam działa. I to bardzo dobrze. A co kupisz za 140 kzł czyli cenę Forestera?

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, marcindzieg napisał:

Ale to wszystko tam działa. I to bardzo dobrze. A co kupisz za 140 kzł czyli cenę Forestera?

Wszystko w sumie. Koreański Tucson, VAGi nawet coś że stellantis. Wszyscy maja lepsza sieć serwisowa, tańsze części, bardziej przyjazna deske i obsługę. 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, wujek napisał:

Wszyscy maja lepsza sieć serwisowa

Zgoda

1 minutę temu, wujek napisał:

tańsze części

Nieprawda

2 minuty temu, wujek napisał:

bardziej przyjazna deske i obsługę. 

Kwestia gustu.

2 minuty temu, wujek napisał:

Koreański Tucson, VAGi nawet coś że stellantis.

Hybrydę 4x4 tych rozmiarów? (no niech będzie bez hybrydy bo to taka pseudo).

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, marcindzieg napisał:

Zgoda

Nieprawda

Kwestia gustu.

Hybrydę 4x4 tych rozmiarów? (no niech będzie bez hybrydy bo to taka pseudo).

37 tysięcy euro wersja druga od dołu. To jest 170 tysięcy złotych. Oszałamiające 12 do 100. Myślę że konkurencja jest po prostu lepsza. Inaczej by sprzedawali więcej. Szkoda bo im większą konkurencja tym lepiej dla nas. 

  • shocked 1
Link to comment
Share on other sites

41 minut temu, marcindzieg napisał:

Ale to wszystko tam działa. I to bardzo dobrze. A co kupisz za 140 kzł czyli cenę Forestera?

RAV4, Sportage bo jest w przecenie stary model, SX4 ale nie wiem czy można te samochody porównywać, nowy Tucson ;/, Kuga, Koleos, może Tiguan, X3. Jest w czym wybierać, a napewno konkurncja bdzie mniej palić, prawdopodobnie będzie bardziej komfortowa ale.....żaden z nich nie będzie jeździć jak Subaru, no i wspomagacze typu fornt assist, ACC są w Subi na wysokim poziomie skuteczności ;) 

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, marcindzieg said:

No niestety. I pali więcej od konkurencji. Natomiast za 140 kupisz bez problemu.

 

Nie ma sie co czarowac, sprzedaz Subaru lezy i kwiczy w PL...

Obecnie to auta dla zatwardzialych zwolennikow marki, albo tych co potrzebuja dobrego 4x4.

Tak jak Foresterow SG czy SH bylo pelno na ulicach, to obecnej generacji w ogole nie widac.

Oferta silnikowa praktycznie zadna, wiec nawet nie ma z czego wybierac.

Edited by Maciej__
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, marcindzieg napisał:

No niestety. I pali więcej od konkurencji. Natomiast za 140 kupisz bez problemu.

Ja wiem ze tu wszyscy negocjują ja po prostu otworzyłem cennik. Ciekawe jakie finansowanie mają pewnie też od czapy. 

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, wujek napisał:

Ja wiem ze tu wszyscy negocjują ja po prostu otworzyłem cennik. Ciekawe jakie finansowanie mają pewnie też od czapy. 

Na Otomoto są. Natomiast finansowania to chyba nie ma :)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, marcindzieg napisał:

Na Otomoto są. Natomiast finansowania to chyba nie ma :)

 

Finansowanie można se wziąć po prostu w banku. Zwykle wychodzi podobnie, jeśli nie lepiej (jeśli to Twój bank i Cię lubią).

 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

Oferta silnikowa praktycznie zadna, wiec nawet nie ma z czego wybierac.

To prawda. Natomiast dużo ich było jak w ofercie był diesel. Co się jakoś szczególnie dobrze nie skończyło.

Link to comment
Share on other sites

Teraz, Dark_Knight napisał:

 

Finansowanie można se wziąć po prostu w banku. Zwykle wychodzi podobnie, jeśli nie lepiej (jeśli to Twój bank i Cię lubią).

 

No ale wiesz - przychodzisz do VW i wszystko masz na miejscu. Przynajmniej z punktu widzenia firmy.

Link to comment
Share on other sites

Teraz, marcindzieg napisał:

No ale wiesz - przychodzisz do VW i wszystko masz na miejscu. Przynajmniej z punktu widzenia firmy.

 

Oczywiście. Ale jak patrzyłem na liczby to oferta VW na tle np. oferty mojego banku wypada blado. Może da się w VW to jakoś negocjować? Nie wiem bo nie próbowałem.

:ok:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

36 minut temu, wujek napisał:

Ja wiem ze tu wszyscy negocjują ja po prostu otworzyłem cennik. Ciekawe jakie finansowanie mają pewnie też od czapy. 

Masz rację. Faktycznie 170 kzł. Kilka miesięcy temu były po 140.

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, lucash napisał:

RAV4, Sportage bo jest w przecenie stary model, SX4 ale nie wiem czy można te samochody porównywać

Nie ma już SX4 , jest SX4 S-CROSS i w max wersji kosztuje pewnie z 100-110kzł , ale to mniejsze auto jest 

 

Wg cennika z automatem max to 113.500zł

 

 

Edited by mmaciejosss
Link to comment
Share on other sites

dokładnie - to tak jak suzuki i mitsubishi odświeżanie i pudrowanie prehistorycznych modeli za czapkę kasy.
Subaru ma genialny napęd. Mało kto może konkurować w tym. I nie jest to tylko marketing. Bardzo rozbudowany system asystentów juz w standardzie. Do szczęścia brakuje sipnik i w które są w US czy JP. Niestety EU nie jest rynkiem na którym subaru chce walczyć .

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, ppmarian said:

Subaru ma genialny napęd. Mało kto może konkurować w tym. I nie jest to tylko marketing. Bardzo rozbudowany system asystentów juz w standardzie. Do szczęścia brakuje sipnik i w które są w US czy JP. Niestety EU nie jest rynkiem na którym subaru chce walczyć .

Tapatalk
 

 

U mnie troche Subaru jest na ulicach, co wiecej w PL 2 znajjomych ma Subaru (jeden na >10 letnie Legacy 3.0 jak dobrze pamietam, a drugi jakies pol roku temu kupil nowego Forestera wlasnie).

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, jaceq napisał:

 

U mnie troche Subaru jest na ulicach, co wiecej w PL 2 znajjomych ma Subaru (jeden na >10 letnie Legacy 3.0 jak dobrze pamietam, a drugi jakies pol roku temu kupil nowego Forestera wlasnie).

 

Panie, to jacyś fanatycy są od tego Subaru. 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, chojny said:

 

Panie, to jacyś fanatycy są od tego Subaru. 

Jeden kumpel (ten od Legacy) w sumie tak, kupil jednego i... obecny to jego 4-ty jest :)

Drugi to  totalny laik samochodowy (IT i te sprawy).

Link to comment
Share on other sites

Wyskoczył mi dzisiaj na wp taki artykuł utworzony "we współpracy z Toyotą" :hehe:

 

To coś na obrazku wygląda równie ohydnie. Może to bliźniak tego Subaru na rynek EU?

 

"Stylowe" ;l

 

image.png.bbf32c83af66ede78e80f5ef1f4d5f59.png

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, kravitz said:

Może to bliźniak tego Subaru na rynek EU

nie  ;] 

 

to blizniak Suzuki Across  

 

 

 

 

;l;l 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Przeciez to zwykle Rav4, ktorych pelno na ulicach...

Dopiero teraz odkryles w reklamie? ;]

 


Moze do tej pory zawsze mi się udawało to odzobaczyc.

  • shocked 1
Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Przeciez to zwykle Rav4, ktorych pelno na ulicach...

Dopiero teraz odkryles w reklamie? ;]

 

 

Nie jest takie złe. Jak ma jeszcze jakąś fajną kolorystykę to nawet całkiem fajne. Taka moda.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bez turbo to jest zwykła popierdółka która nie jedzie...
 
Krawiec
Zadziwiająco lud jakos nie narzeka na ten 2.5l - opinie tych którzy kupili są ' wystarcza' ale nie na ciągnięcie przyczepki czy łódkę...

dabe0eaa5b9b7522f225140d5a1089d4.jpg


'Nowy' Outback biję rekordy popularności, zamówisz dziś, wyjeżdżasz Nov/Dec 2021 lub pierwsza Q1 2022 - i to nie dlatego że im chip brakuje. Fuji ma problem z ilością klepania na USDM/Asia-Pacific.

Lud chce Roo.

Outback na 'backlog' ma 6 tysiecy sztuk... które miały być dostarczone do.konca tego miesiąca a lud czeka..... wszystkie z tym 2.5l 4 cyl zdychadlem.

Czesc klientow odpadła jak 6 cylindrowy Boxer im odleciał, a RHD nie ma wersji Turbo - bo go w Japan nie klepią tylko w USA, ale myślę że spokojnie wypchają 50,000 aut w tym roku u mnie na wsi...

Ten zdechlak ma po prostu zadziwiająco ogromny procent powracających klientów.....

e14e4f55dc06dcab79d35b468877fe55.jpg



Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

45 minut temu, OZI napisał:

Zadziwiająco lud jakos nie narzeka na ten 2.5l - opinie tych którzy kupili są ' wystarcza' ale nie na ciągnięcie przyczepki czy łódkę...

Tak naprawdę w tym aucie nie ma się do czego przyczepić. Może poza spalaniem. Jeżdżę często w firmie nowymi Kiami Sportage i Sorrento. Auta bardzo fajne, ciężko się do czegoś przyczepić. Tylko siadam później do Forka, głośnego ze śmiesznym silnikiem i archaicznym automatem. I jeździ się dużo przyjemniej. Dlatego jestem w stanie zrozumieć posiadaczy takiej Alfy Stelvio.

Co ciekawe większość krytykantów jeździ z jakimiś silnikami 1.0 czy 1.2 i twierdzi że to jest to.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Po prostu 2.5l na EU warunki sie nie nadaje. Ale w AU czy innych rejonach swiata jest bardzo dobre. Spokojniejszy ruch, mniej okazji do gwaltownego przyspieszania.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Po prostu 2.5l na EU warunki sie nie nadaje. Ale w AU czy innych rejonach swiata jest bardzo dobre. Spokojniejszy ruch, mniej okazji do gwaltownego przyspieszania.
Subaru ma % dość duży ilość powracających kupujących. Znam pare osób które są na 6, 7 Subaru. Co ciekawe w wieksozsci są to osoby które mogą wydać na auto 4x tyle co 3 lata.

Heck, czasami też się zastanawiam, czy nie powrócić.

Co mnie uderza, to niezawodność, prostota, wyklepane, na plus tez wsiowy dealer wszędzie.

Generalnie widzę Outback jako alternatywę do Lexus np, za jakieś 40%, ale zdaje sobie sprawę, że to ma odbicie w materiałach na wykończenie, chociaż wiele wnętrzności jest to same.

I tak właśnie widzi to spora ilość kupujących. Plus magia AWD robi swoje..


Drugi typ klienta, to np Forester jest popularny jako matkowy SUV, gdzie marketing pozwala 'wyskoczyć aktywnie na weekend. Na drugi plan schodzi prostota, i plastik z kibla- ważne jest AWD.

Trzeci typ to.... floty. Niezawodne, wsiowy dealer wszędzie, I % mała utrata w wartości.


I to jest wszystko dzięki temu 2.5l - przeciez to jest nieśmiertelne.... :-)

5595c30d3d51542550c05a10820b4586.jpg



Sent from my SM-N986B using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Tak naprawdę w tym aucie nie ma się do czego przyczepić. Może poza spalaniem. Jeżdżę często w firmie nowymi Kiami Sportage i Sorrento. Auta bardzo fajne, ciężko się do czegoś przyczepić. Tylko siadam później do Forka, głośnego ze śmiesznym silnikiem i archaicznym automatem. I jeździ się dużo przyjemniej. Dlatego jestem w stanie zrozumieć posiadaczy takiej Alfy Stelvio.
Co ciekawe większość krytykantów jeździ z jakimiś silnikami 1.0 czy 1.2 i twierdzi że to jest to.
 
Nie ma, jest po prostu ... Do bólu nudne

Pomijam marketing AWD.

Pamiętam swoje Liberty/Legacy, bez ramek na drzwiach.

Fani Subaru mówili, że Subaru umarło, bo ramki będą.

Potem przylazł Lanos, znaczy Impreza. Fani Subaru krzyczeli, że Daewoo zabije Roo.

Potem odeszło 6 cylindrów, Fani mówili, że zdechnie bo nikt tego 2.5l nie kupi...

I za każdym razem Roo jednak zwiększa sprzedaż.... ot po prostu z niszowego produktu, staje się bardziej 'lubiane' dla ogółu.

Subaru nie jest zle, nie jest wyróżniające, ot jest po prostu dobrze wyklepane, że świetnym marketingiem.... starą wypróbowana technologia też pomaga

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.