bielaPL Napisano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2021 W zeszłym roku kupiłem Aprilie 650 z 2004. Pojeździłem nim kilka razy, było ok. Jako że przy wymianie oleju ukręciłem gwint to oddałem do serwisu, żeby zrobili co trzeba skoro już u nich jest, żeby śmigało bezpiecznie i bezproblemowo. To tak informacyjnie jakie mogą wystąpić koszta jak ktoś nie jest dłubkiem i oddaje maszynkę do serwisu żeby było dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2021 I tak taniej niż kupić nową Jakbym zrobił zestawienie wydatków na reanimacje i przygotowanie R6 do zabawy na torze, to bym pewnie zawału dostał. Pewnie kupiłbym 2 letnią R3 i miał święty spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 16 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2021 27 minut temu, Olas1 napisał: I tak taniej niż kupić nową Jakbym zrobił zestawienie wydatków na reanimacje i przygotowanie R6 do zabawy na torze, to bym pewnie zawału dostał. Pewnie kupiłbym 2 letnią R3 i miał święty spokój zastanawiałem się wtedy nad nowym benelli imperiale 400 w cenie 15k oraz ktm 390 adventure za 25k ktm dosyc fajny był ale ciut mały wyglądowo, poza tym ja to jeszcze słaby w moto jestem więc szkoda nówkę rozwalać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2021 1 minutę temu, bielaPL napisał: zastanawiałem się wtedy nad nowym benelli imperiale 400 w cenie 15k oraz ktm 390 adventure za 25k ktm dosyc fajny był ale ciut mały wyglądowo, poza tym ja to jeszcze słaby w moto jestem więc szkoda nówkę rozwalać... Nie ma lepszego moto niż nowy I czemu miałbyś rozwalić? Nawet jak coś się trafi to nowy ma AC, a stary rzadko kiedy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 16 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2021 Godzinę temu, Olas1 napisał: Nie ma lepszego moto niż nowy I czemu miałbyś rozwalić? Nawet jak coś się trafi to nowy ma AC, a stary rzadko kiedy. już jeden skasowałem długa historia hehe, na tym chcę trochę podszlifować technikę - jestem gdzieś obecnie na 2 chciałbym dojść do 10 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2021 5 godzin temu, bielaPL napisał: (...) To tak informacyjnie jakie mogą wystąpić koszta jak ktoś nie jest dłubkiem i oddaje maszynkę do serwisu żeby było dobrze ISM niestety najtańszy nie jest (powiedziałbym nawet, że dość drogi), ale przynajmniej nie ma obaw by zostawić tam motocykl. A u innych różnie to bywało. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2021 zastanawiałem się wtedy nad nowym benelli imperiale 400 w cenie 15k oraz ktm 390 adventure za 25k ktm dosyc fajny był ale ciut mały wyglądowo, poza tym ja to jeszcze słaby w moto jestem więc szkoda nówkę rozwalać...Tyle, że spora część wydatków z tej listy to normalna eksploatacja. Opony, dętki, klocki, płyn, łożyska kół etc to rzeczy które wymieniasz regularnie. Na komplecie opon robię circa 8 tys km. Innymi słowy rocznie 2 lub 3 komplety opon schodzą. 3 wymiany oleju. 2 wymiany filtra powietrza. Co najmniej regulacja zaworów. Napęd 2x e sezonie... Pewnych kosztów nie obejdziesz nowym motocyklem.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 17 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2021 (edytowane) 10 godzin temu, coenmz napisał: Tyle, że spora część wydatków z tej listy to normalna eksploatacja. Opony, dętki, klocki, płyn, łożyska kół etc to rzeczy które wymieniasz regularnie. Na komplecie opon robię circa 8 tys km. Innymi słowy rocznie 2 lub 3 komplety opon schodzą. 3 wymiany oleju. 2 wymiany filtra powietrza. Co najmniej regulacja zaworów. Napęd 2x e sezonie... Pewnych kosztów nie obejdziesz nowym motocyklem. ładne przebiegi, opony też Ci szybko schodzą, jakimś sportem jeździsz? edit: a nie już znalazłem DR BIG Edytowane 17 Czerwca 2021 przez bielaPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2021 Skroili Cię na cenie accu. Powinien kosztować ~130-135 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 17 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2021 (edytowane) 17 minut temu, Olleo napisał: Skroili Cię na cenie accu. Powinien kosztować ~130-135 zł. ja wiem... ceny są różne, oni mają taką średnią więc wygląda ok 155 zł 250 zł Edytowane 17 Czerwca 2021 przez bielaPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2021 Spoko, to nie jest duża różnica. Zwróciłem uwagę, bo w kwietniu kupowałem żelowy za 135 w norauto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bekon Napisano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2021 Cześć Aprilia ode mnie to powiem też kilka słów Przeglądy były robione tylko w ISM i oni ten gwint urwali przy pierwszej wymianie oleju i potem nie kasowali za wstawianie Vcoil. Pewnie nie chciało im się tego sprawdzać w historii. Akumulator był chyba kupiony w 2019 roku więc nie wiem dlaczego wcisnęli nowy, może ten regulator go zabił. Nie stwierdzali wcześniej jego złej pracy. Reszta to już eksploatacja. w końcu ma już te swoje 17 lat ;). Miłej zabawy teraz tylko przy 30 stopniach na zewnątrz jest ciężko bo jajca też moto grzeje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 17 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2021 44 minuty temu, bekon napisał: Aprilia ode mnie to powiem też kilka słów Akumulator był chyba kupiony w 2019 roku więc nie wiem dlaczego wcisnęli nowy, może ten regulator go zabił. Nie stwierdzali wcześniej jego złej pracy. Reszta to już eksploatacja. w końcu ma już te swoje 17 lat ;). Miłej zabawy teraz tylko przy 30 stopniach na zewnątrz jest ciężko bo jajca też moto grzeje spoko, normalnie jakbym tego gwintu nie ukręcił to pewnie ten sezon przelatał bym na tych częściach co były a że już oddałem do serwisu to powiedziałem żeby tiptop zrobili co do jajek to dobra antykoncepcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2021 ładne przebiegi, opony też Ci szybko schodzą, jakimś sportem jeździsz? edit: a nie już znalazłem DR BIG Pirelli MT21 na przodzie, Mitas E-09 na tyle. Jak na gatunek opony i użytkowanie 50/50 to i tak robią ładne przebiegi. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2021 Wszystkie te prace można było wykonać we własnym garażu (no może poza wymianą opon). Wystarczyłby podstawowy zestaw narzędzi. I jeszcze ten smaczek - dopłata za elektrolit do akku który jest w zestawie... Inna sprawa, to jak można kupić moto z oponami i tarczami do wymiany, bez ładowania... a jeszcze inna jak można takie moto sprzedawać.... ech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 21 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2021 25 minut temu, zet napisał: Wszystkie te prace można było wykonać we własnym garażu (no może poza wymianą opon). Wystarczyłby podstawowy zestaw narzędzi. I jeszcze ten smaczek - dopłata za elektrolit do akku który jest w zestawie... można można, jak się nie ma dwóch lewych rąk i pecha do mechaniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2021 5 hours ago, zet said: Inna sprawa, to jak można kupić moto z oponami i tarczami do wymiany, bez ładowania... a jeszcze inna jak można takie moto sprzedawać.... ech A skad wiesz jaka byla cena transakcyjna za ten motocykl? Czasem lepiej kupic taniej i ogarnac na wlasna reke 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 21 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2021 Inna sprawa, to jak można kupić moto z oponami i tarczami do wymiany, bez ładowania... a jeszcze inna jak można takie moto sprzedawać.... echNormalnie. Miałem budżet i dostałem propozycję. Dla mnie jest wszystko git. Mam teraz prawie wszystko cacy i sobie prykam po okolicy zadowolony. Zresztą widziałem co biorę .Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 29 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2021 W dniu 21.06.2021 o 10:17, zet napisał: I jeszcze ten smaczek - dopłata za elektrolit do akku który jest w zestawie... Też mnie to zastanowiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2021 zestaw naprawczy CIe skasowali jak za zboże powinni miec go na miejscu a nie kupować "cały" ale z drugiej strony masz tanie tarcze... I kto uzywa jeszcze kwasowych aku do napełniania Cena normalna. ja oddalem 4 letniego KTMa na serwis "roczny" i wyszło mi 2700 ale byly 2 opony i napęd w tym 4 tys za moto ktory jak widac wymagał sporo pracy to nie jest zla cena :) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 30 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2021 1 minutę temu, jimbo22 napisał: Cena normalna. ja oddalem 4 letniego KTMa na serwis "roczny" i wyszło mi 2700 ale byly 2 opony i napęd w tym myślałem że sam grzebiesz 2 minuty temu, jimbo22 napisał: 4 tys za moto ktory jak widac wymagał sporo pracy to nie jest zla cena no pierdów prostych się sporo nazbierało, ale że jeepa już nie mam i na niego nie leci kasa to mogła tu wrzuciłem to po prostu jako ciekawostkę ile może kosztować... równie dobrze można było tylko wymienić olej/załatać wyciek i latać na tym co było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2021 9 minut temu, bielaPL napisał: myślałem że sam grzebiesz nie. juz mi sie nie chce:) teraz topie Wranglera w wolnym czasie poza tym KTM jest tak napakowany "diwajsami" wszelakimi , komputerami, akcelerometrami, regulatorami, że mi się nie chce próbowałem raz w tym zdjąć bak - co musiałem porozpinać wtyczek i odkręcić "owiewek"... ech tyle co sobie olej wymienie co 5-6kkm (tj. 2 razy na sezon). 9 minut temu, bielaPL napisał: no pierdów prostych się sporo nazbierało, ale że jeepa już nie mam i na niego nie leci kasa to mogła tu wrzuciłem to po prostu jako ciekawostkę ile może kosztować... równie dobrze można było tylko wymienić olej/załatać wyciek i latać na tym co było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 19 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2021 W dniu 21.06.2021 o 10:17, zet napisał: I jeszcze ten smaczek - dopłata za elektrolit do akku który jest w zestawie... W dniu 29.06.2021 o 19:07, MARS napisał: Też mnie to zastanowiło. Tyle że w obsługowej Yuasie nie ma elektrolitu w zestawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.