Skocz do zawartości

Dobra zaczynamy. e-Golf


kravitz

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, kravitz napisał:

Tak, kupiłem drugiego Golfa.

 

Po pierwsze witamy w klubiku ;]

Po drugie zazdroszczę ciszy- z tego co czytałem golf przez lenistwo VW jest wzorowy pod tym względem. (Dasz się przejechać?)

Po trzecie zegary są koszmarne- im bardziej na nie patrzę, tym bardziej mi się nie podobają. Może nawet nie tyle nie podobają, co mój rozum ich nie ogarnia.

 

A tak zupełnie poważnie, to drugie auto do domu, dla żony idealne (moja też wychwala buspasy i darmowy parking). Zobaczysz, że będziesz miał banana na twarzy za każdym razem, jak Ci żona pożyczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Maxit napisał:

 

Po pierwsze witamy w klubiku ;]

Po drugie zazdroszczę ciszy- z tego co czytałem golf przez lenistwo VW jest wzorowy pod tym względem. (Dasz się przejechać?)

Po trzecie zegary są koszmarne- im bardziej na nie patrzę, tym bardziej mi się nie podobają. Może nawet nie tyle nie podobają, co mój rozum ich nie ogarnia.

 

A tak zupełnie poważnie, to drugie auto do domu, dla żony idealne (moja też wychwala buspasy i darmowy parking). Zobaczysz, że będziesz miał banana na twarzy za każdym razem, jak Ci żona pożyczy :)


Spoko. Jak chcesz się karnąć to daj znać ;)

Mam czas głównie wieczorami.

 

Co do zegarów  to potwierdzam.

Wolalbym te analogowe.

Te są nieczytelne a dodatkowo pochylone jakby pod ujemnym kątem, zupełnie jak dla osoby o wzroście 1.4m

Zapewne chodzi o to żeby słońce się nie odbijało. Efekt marny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za golfa zawsze plus ;)

Mnie tam się koncept ID3 podoba, pewnie dlatego, że jestem "tatusiem". Ale z tymi tabletami i beznadziejną obsługą menu to przegięli (zarówno w ID3 jak i w golfie 8 ) 😎i mam nadzieję, że w kolejnej wersji wrócą do normalnych pokręteł i klawiszy, bo nie znam nikogo komu by się to obecne rozwiązanie podobało. 

Edytowane przez iwik
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje ! Jaką to ma baterię i zasięg ?

Cena imho świetna, tak wyposażony kompakt noPb a automatem nie wyszedłby jakoś dużo taniej :).

Mogę się jedynie zgodzić z k. wyżej, że zegary wyglądają kiepsko, szwagier ma zwykłe w G7 i znacznie lepiej to wygląda. 

BTW. Trzymasz dwa Golfy w garażu? Musi to fajnie wyglądać :phi:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maxit napisał:

 

Jak patrzę na dane, to w zasadzie bliźniak Ioniq`a  ;]

Mocno rozważałem Golfa w trakcie zakupu. Auto jest ultra ciche, ale też ultra nudne, jak każdy Golf 😜
Do jeżdżenia w koło komina świetna i nie doceniana opcja. W trasy brak chłodzenia baterii, więc kulawo jak w Leafie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, mrBEAN napisał:

Mocno rozważałem Golfa w trakcie zakupu. Auto jest ultra ciche, ale też ultra nudne, jak każdy Golf 😜
Do jeżdżenia w koło komina świetna i nie doceniana opcja. W trasy brak chłodzenia baterii, więc kulawo jak w Leafie. 

 

Jakoś się ustawię z Piotrkiem, to porównam na żywo. Będę może miał coś mądrego do powiedzenia.

 

BTW. Za miesiąc będzie u nas 3 lata z Ioniq`iem. Moim zdaniem to świetne auto. Gdyby miał ze 40-50kWh baterii byłby idealny.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maxit napisał:

 

Jakoś się ustawię z Piotrkiem, to porównam na żywo. Będę może miał coś mądrego do powiedzenia.

 

BTW. Za miesiąc będzie u nas 3 lata z Ioniq`iem. Moim zdaniem to świetne auto. Gdyby miał ze 40-50kWh baterii byłby idealny.

Świetnie, ciekawe porównanie by było. 
 

Ojj tak, żeby dało się teraz wymienić baterię na 2x taką to mógłbym jeździć kolejne lata, choć jeszcze AWD bym nie pogardził 😜

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, mrBEAN napisał:

Z jego nóżką baletnicy do zrobienia 😎 Tylko temperatury bez klimy potrzebne. 

 

Ostatnio wieczorem wiozłem dzieciaka na zajęcia. Bez klimy, w trybie "żeglowania" (bez rekuperacji po zdjęciu nogi z gazu) zaliczyłem "spalanie" 7.6 kWh/100km. Zdziwiłem się mocno.

  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mrBEAN napisał:

Tylko 37 tras przez 3 lata 😜

 

Fajny Golfik, cisza w nich jest niesamowita 😎 

Pierwszych 300 km na jednym ładowaniu życzę ;) 


Taki mały przebieg, bo jest drugie auto w domu, jeżdżące tyle samo.

A dodatkowo rok pandemii…

Home office.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Może dopiszę w tym wątku, jako jakas kontynuację z doświadczeń w eksploatacji ;)

 

odkąd ten e-Golf jest kupiony, Golf spalinowy stał.

Cokolwiek, kiedykolwiek było załatwiane w okolicy, na miescie, czy w krótsza podróż (była jedna, razem 210km), to był brany elektryk.

 

Wczoraj musielismy pokonac prawie tą sama podróż, ale jednak dłuższą ze 40km i nieco szybciej, więc pojechalismy spalinówką.

 

Na lusterkach zewnętrznych były...pajęczyny ;]

 

Jazda spalinówką po jakiejś tam krótszej przerwie na elektryka (przejechalismy jakieś 600km przez ten czas) była cokolwiek ciekawa ;]

Raz że ręczna skrzynia biegów która w spalinówkach jest lekkim archaizmem, a dwa to reakcja na gaz.

Na papierze 1.0TSI i e-Golf mają podobne czasy przyspieszeń do 100, ale po tej przerwie, TSI jeździło mi się jakbym ciągnał przeciążona budowlana przyczepkę...i zawsze na niewłaściwym biegu.

Tylko na wyświetlaczu centralnym świeciło się coś nieosiągalne w tej chwili dla elektryka. Przejechane ponad 600km, a jeszcze ponad 300km na baku ;)

  • Lubię to 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kravitz pamiętam jak trochę marudziłeś po kupnie tego pierwszego Golfa, jaki to on nijaki, nudny  bez emocji - nie to co Micubiszu,  że nawet nie wiesz co on tam ma w wyposażeniu...

A teraz dwa Golfy w garażu 🤣

No to niech się dobrze użytkuje :oki: ;]

Edytowane przez tomy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, tomy napisał:

@kravitz pamiętam jak trochę marudziłeś po kupnie tego pierwszego Golfa, jaki to on nijaki, nudny  bez emocji - nie to co Micubiszu,  że nawet nie wiesz co on tam ma w wyposażeniu...

A teraz dwa Golfy w garażu 🤣

No to niech się dobrze użytkuje :oki: ;]

 

To jest ogólnie dziwne.

Ten mój "szary" Golf jest zupełnie nijaki.

Przez niego żona w ogóle nie była zainteresowana jazdą próbna tym białym elektrykiem.

jak szliśmy na jazdę testową Golfem VIII hybrydą, to żona jechała jak na skazanie.

 

Ten biały Golf jest jednak deko ładniejszy. Może dlatego że biały, a może dlatego, że z zewnątrz jest chociaz odrobinę inny, ale i ja i żona uważamy, że ten biały juz nie jest jakimś nudnym dupozowem, ale całkiem fajnym autem ;)

Mitsu jeszcze stoi pod płotem i czeka na klienta, ale ostatnio jak nam ekipa od kładzenia kostki zastawiła bramę, to musieliśmy trochę Lancerem pojeździć. 

I ten biały Golf jest już fajniejszy od Lancera.

Nie wiem gdzie tkwi tajemnica.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy później...

Awaria!

 

Ladowarka się zrąbała.

 

Podłączam do gniazdka, robi taki szybki autotest i powinny zaświecić się zielone lampki

Swieca się czerwone. Auto oczywiście się nie ładuje.

 

Mialem tak kiedyś jak u teścia podłączyłem ładowarkę do gniazdka gdzie nie było bolca z uziemieniem.

 

Mam drugą ładowarkę na gniazdo siłowe. Ta działa i auto się ładuje.

 

Chyba mi przyjdzie sprawdzić czy ten element jest na gwarancji :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kravitz napisał:

Awaria!

 

Ladowarka się zrąbała.

 

Podłączam do gniazdka, robi taki szybki autotest i powinny zaświecić się zielone lampki

Swieca się czerwone. Auto oczywiście się nie ładuje.

 

Mialem tak kiedyś jak u teścia podłączyłem ładowarkę do gniazdka gdzie nie było bolca z uziemieniem.

 

Mam drugą ładowarkę na gniazdo siłowe. Ta działa i auto się ładuje.

 

Chyba mi przyjdzie sprawdzić czy ten element jest na gwarancji :(

Sprawdź inne gniazdko jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, format napisał:

Ładowarka (prostownik) jest częścią samochodu, zazwyczaj ulokowana bezpośrednio obok baterii.


Dokladnie.

A tak wyglada ta do komórki 

 

PS. Naprawiona własnoręcznie. Podgiąłem trochę blaszkę we wtyczce w tym otworze do którego wchodzi bolec z gniazdka

 

 

D7ED9DA4-4F15-423E-911D-BDFC5D3E2112.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, chyba jednak awaria tej ładowarki, bo i tak włącza się losowo.

 

Tutaj muszę zrobić juz wstępna reklamę serwisom VW.

Dzwoniłem do dwóch i w każdym wygląda to tak, że muszę dostarczyc całe auto, a nie tylko ładowarkę.

Nic nie dają twierdzenia, że auto się ładuje z każdej jednej ładowarki, a z tej nie i juz sama ładowarka po podłączeniu do prądu rzyga errorem.

 

Auto jest na gwarancji, ale to i tak nic nie znaczy.

Ja auto zostawiam, mogę sobie wrócić do domu taxi albo mogą mi odpłatnie pożyczyć auto zastępcze.

 

Jest taka ewentualność, że mogę powiedzieć, że nie mam drugiej ładowarki, a auto już nie dojedzie do serwisu.

Wtedy o dziwo przyprowadzają lawetę z autem zastępczym, ale....jak okaże się, że ładowarka jest jakoś uszkodzona dajmy na to fizycznie (czołg przejechał, czy coś), to płacę i za auto i za lawetę, no i oczywiście za naprawę/wymianę ładowarki.

 

Prawda że fajnie i prokliencko?

 

 

Zepsuła się ładowarka do telefonu, ale w serwisie zostawiasz cały telefon :)

 

Jak to się mówi, pierwsze auto sprzedaje salon, a drugie serwis. ;)

 

Serwisy VW w Nadarzynie i w Wawie na Grochowskiej, jakby ktoś był zainteresowany.

Ten na Grochowskiej to ten który mi auto sprzedał, stąd chciałem się pofatygować nawet tam, bo naiwnie myślałem że jednak obsłużą mnie lepiej.

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, kravitz napisał:

Dobra, chyba jednak awaria tej ładowarki, bo i tak włącza się losowo.

 

Tutaj muszę zrobić juz wstępna reklamę serwisom VW.

Dzwoniłem do dwóch i w każdym wygląda to tak, że muszę dostarczyc całe auto, a nie tylko ładowarkę.

Nic nie dają twierdzenia, że auto się ładuje z każdej jednej ładowarki, a z tej nie i juz sama ładowarka po podłączeniu do prądu rzyga errorem.

 

Pewnie mają schemat wg ktorego muszą działać. Naprawę zaczną więc od rozebrania auta i popsują coś przy okazji.

 

Mi tak serwis Opla kiedyś zepsuł Lacetti gdy zepsuła się centralka alarmu o czym im POWIEDZIAŁEM a oni zaczęli od pompy paliwa, zepsuli wskaźnik jego poziomu a potem cały panel wskaźników. Przy okazji źle zmontowali deskę rozdzielczą. Żeby ograniczyć kolejne straty musiałem auto doprowadzić do porządku w innym serwisie na swój koszt.

 

Więc życzę powodzenia. 

;]

 

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dark_Knight napisał:

 

Pewnie mają schemat wg ktorego muszą działać. Naprawę zaczną więc od rozebrania auta i popsują coś przy okazji.

 

Mi tak serwis Opla kiedyś zepsuł Lacetti gdy zepsuła się centralka alarmu o czym im POWIEDZIAŁEM a oni zaczęli od pompy paliwa, zepsuli wskaźnik jego poziomu a potem cały panel wskaźników. Przy okazji źle zmontowali deskę rozdzielczą. Żeby ograniczyć kolejne straty musiałem auto doprowadzić do porządku w innym serwisie na swój koszt.

 

Więc życzę powodzenia. 

;]

 

 


Wlasnie tego chciałem uniknąć zawożąc, a nawet wysyłając im kurierem samą ładowarkę.

 

Nie mam takich przeżyć na szczęście z serwisem VW, ale z Fiat/Alfa i Opel/Chevy/Daewoo już tak :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, kravitz napisał:

Wlasnie tego chciałem uniknąć zawożąc, a nawet wysyłając im kurierem samą ładowarkę.

 

Domyślam się. :ok:

 

25 minut temu, kravitz napisał:

Nie mam takich przeżyć na szczęście z serwisem VW, ale z Fiat/Alfa i Opel/Chevy/Daewoo już tak :(

 

Daj im szansę. ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dark_Knight napisał:

 

Domyślam się. :ok:

 

 

Daj im szansę. ;]

 


No moze być ciekawie, bo baba z serwisu najpierw popytala o numer vin, i powiedziała ze być moze jest jakaś akcja naprawcza na to auto.

 

Boje się odebrać z nowym softem z możliwością korzystania z połowy baterii ;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.03.2022 o 16:14, kravitz napisał:

Dobra, chyba jednak awaria tej ładowarki, bo i tak włącza się losowo.

 

Tutaj muszę zrobić juz wstępna reklamę serwisom VW.

Dzwoniłem do dwóch i w każdym wygląda to tak, że muszę dostarczyc całe auto, a nie tylko ładowarkę.

Nic nie dają twierdzenia, że auto się ładuje z każdej jednej ładowarki, a z tej nie i juz sama ładowarka po podłączeniu do prądu rzyga errorem.

 

Auto jest na gwarancji, ale to i tak nic nie znaczy.

Ja auto zostawiam, mogę sobie wrócić do domu taxi albo mogą mi odpłatnie pożyczyć auto zastępcze.

 

Jest taka ewentualność, że mogę powiedzieć, że nie mam drugiej ładowarki, a auto już nie dojedzie do serwisu.

Wtedy o dziwo przyprowadzają lawetę z autem zastępczym, ale....jak okaże się, że ładowarka jest jakoś uszkodzona dajmy na to fizycznie (czołg przejechał, czy coś), to płacę i za auto i za lawetę, no i oczywiście za naprawę/wymianę ładowarki.

 

Prawda że fajnie i prokliencko?

 

 

Zepsuła się ładowarka do telefonu, ale w serwisie zostawiasz cały telefon :)

 

Jak to się mówi, pierwsze auto sprzedaje salon, a drugie serwis. ;)

 

Serwisy VW w Nadarzynie i w Wawie na Grochowskiej, jakby ktoś był zainteresowany.

Ten na Grochowskiej to ten który mi auto sprzedał, stąd chciałem się pofatygować nawet tam, bo naiwnie myślałem że jednak obsłużą mnie lepiej.

Widzę ten sam standard co w Skodzie, w końcu to VAG :skromny:.

Ja miałem problem z ładowaniem się auta. O ładowarkę nie prosili ale był problem z umówieniem się typu: "nabliższy termin mamy za 3tyg" :facepalm:.

Jeden z serwisów poradził mi zgłosić przez assistance, wtedy jak piszesz przyjeżdża laweta odbiera i nie ma problemu jak wrócić, niby też mają większy priorytet naprawy bo to awaria. Tak zrobiłem. Płacić nie kazali ale też do końca nie wiedzieli co jest uszkodzone. Naprawili za drugim razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 16.03.2022 o 17:34, sherif napisał:

Widzę ten sam standard co w Skodzie, w końcu to VAG :skromny:.

Ja miałem problem z ładowaniem się auta. O ładowarkę nie prosili ale był problem z umówieniem się typu: "nabliższy termin mamy za 3tyg" :facepalm:.

Jeden z serwisów poradził mi zgłosić przez assistance, wtedy jak piszesz przyjeżdża laweta odbiera i nie ma problemu jak wrócić, niby też mają większy priorytet naprawy bo to awaria. Tak zrobiłem. Płacić nie kazali ale też do końca nie wiedzieli co jest uszkodzone. Naprawili za drugim razem.

 

Kontynuując ten przemiły wątek... ;)

 

Auto było wczoraj w serwisie. Tak, całe auto. Nie dało się inaczej.

 

Do serwisu zadzwonili po dwóch godzinach. Po olgędzinach stwierdzili że uszkodzenie jest fizyczne wtyczki ładowarki. Jeden bolec (ten 230V) był krótszy, co wskazuje na jego jakieś siłowe wepchnięcie.

Do tego potrzebowali całego auta!

 

Rzeczywiście, jak dobrze popatrzyłem, to ten bolec może był nieco krótszy, może o 2mm od drugiego. Po potraktowaniu kombinerkami i wyciągnięciu tego bolca....ładowarka działa!!. Taaadaaaam!

Dodam że łątwo nie wyszedł, ledwo mi sił starczyło. Nie wiem jak się tam wbił.

 

Oczywiście ASO nie podejmuje się naprawy, ale oferuje nową ładowarkę za cenę ponad 2k PLN.

 

Kupiłem 1m przedłużacz budowlany (jak najkrótszy). Wsadzę w niego z jednej strony ładowarkę aby już nie męczyć tego bolca wsadzaniem i wyjmowaniem go z gniazdka. Koszt 20PLN na allegro.

 

 

Jako "laurka" dla ASO w Nadarzynie dodam, że gość otwierający ASO się spóźnił, a później wpuścił klientów bocznymi drzwiami, bo sobie nie mógł poradzić z zamkiem drzwi głównych.

Polecam.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kravitz napisał:

Kupiłem 1m przedłużacz budowlany (jak najkrótszy). Wsadzę w niego z jednej strony ładowarkę aby już nie męczyć tego bolca wsadzaniem i wyjmowaniem go z gniazdka. Koszt 20PLN na allegro.

Kup sobie Sononff za 30zł, będziesz mógł odłączać przyciskiem/telefonem + będzie Ci zliczał energie. No i jest mniejszy i poręczniejszy niż przedłużacz ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, sherif napisał:

Kup sobie Sononff za 30zł, będziesz mógł odłączać przyciskiem/telefonem + będzie Ci zliczał energie. No i jest mniejszy i poręczniejszy niż przedłużacz ;).


Hmm, jakieś szczegóły?

 

Poszukalem i za 3 dychy znalazłem coś co wyglada jakby się miało zmieścić w puszce pod gniazdkiem.

 

Wole nie odkręcać gniazdka. Zawsze jak to robie „bo coś”, to gniazdko się już rusza i „lepiej nie dotykać” ;]
 

Chyba ze jakaś przejściówka wpinania w gniazdko i do tego ładowarka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kravitz napisał:


Hmm, jakieś szczegóły?

 

Poszukalem i za 3 dychy znalazłem coś co wyglada jakby się miało zmieścić w puszce pod gniazdkiem.

 

Wole nie odkręcać gniazdka. Zawsze jak to robie „bo coś”, to gniazdko się już rusza i „lepiej nie dotykać” ;]
 

Chyba ze jakaś przejściówka wpinania w gniazdko i do tego ładowarka?

Nie .. chodziło mi o wersję zewn. OK, poszukaj pod nazwą "inteligentne gniazdko", tego typu:

obraz.png.209d65962a7e7a7c419f9f10e09cff23.png

Swego czasu w MediaExpert były po 30zł. Zwróć uwagę tylko, że było 15A (większy zapas mocy).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, sherif napisał:

Nie .. chodziło mi o wersję zewn. OK, poszukaj pod nazwą "inteligentne gniazdko", tego typu:

obraz.png.209d65962a7e7a7c419f9f10e09cff23.png

Swego czasu w MediaExpert były po 30zł. Zwróć uwagę tylko, że było 15A (większy zapas mocy).


Ok, dzieki.

 

Przedluzacz i tak potrzebuje, bo biorę czasem ładowarkę ze sobą jak jade do rodziny gdzieś i liczę na ewentualne podładowania ;)

 

Ale gniazdko w sumie zliczającej pobór prądu moze być fajne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kravitz napisał:


Ok, dzieki.

 

Przedluzacz i tak potrzebuje, bo biorę czasem ładowarkę ze sobą jak jade do rodziny gdzieś i liczę na ewentualne podładowania ;)

 

Ale gniazdko w sumie zliczającej pobór prądu moze być fajne.

Fajne i wygodne. W domu nie trzeba tej ładowarki wypinać ciągle, wystarczy przycisk wcisnąć na górze wtyczki. Czasem też przydaje się zaplanowane (jak auto jest podpięte) włączenie czy wyłączenie zasilanie ładowania np bo rozpoczyna się produkcja prądu z PV. Tak wiem, że można to też zrobić z poziomu aplikacji VAG ... ale ta zazwyczaj nie działa ;).

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Dla fanów Bjorna ;)

 

Zastanawiam się czy jego wyliczenia mają sens.

Z tego co widziałem mierzył auto w temperaturze 4.5-7 stopni. Przed jazdą padał śnieg ;]

Czy już od samej temperatury bateria nie ma mniejszej pojemności?

A jej pojemność zmierzył z wyników średniego zużycia prądu i przejechanej odległości.

 

Chyba nie wiedziałem że eGolf mógł mieć analogowe zegary. Śmiesznie to wygląda. Może o tym zapomniałem.

Ciekawie rozwiązali maksymalną moc przy słabej baterii przyznam. Na wyświetlaczach LCD pojawia się taki ogranicznik na tym wykresie mocy.

Dodatkowo wyświetlacze LCD mają coś czego nie ma na tych analogach, tzn jak jest auto w pełni naładowane, to na tym niebieskim wykresie (jak wskazówka mocy wychyla się w drugą stronę) też jest ogranicznik ile auto może pobrać mocy z hamowania. I ten ogranicznik idzie coraz dalej, w miarę rozładowywania się baterii.

No i zazdroszczę tych przycisków fizycznych przy wyświetlaczu centralnym. U mnie dotykowe g00wno.

To jest Golf z mniejszą baterią, ja mam tą większą, chociaż przy dzisiejszych standardach i tak jest mała.

 

Z moich doświadczeń, eGolf jest bardzo mało popularny w PL. Widziałem może ze 3 inne sztuki na ulicy.

Natomiast spacer po Kopenhadze to eGolf co 3-5 minut.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.06.2022 o 12:20, kravitz napisał:

Chyba nie wiedziałem że eGolf mógł mieć analogowe zegary.

Testowałem takiego i prawie kupiłem :)

Mega wyciszony był ale finalnie był tak mdły i nudny, że nie zniesłem 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, mrBEAN napisał:

Testowałem takiego i prawie kupiłem :)

Mega wyciszony był ale finalnie był tak mdły i nudny, że nie zniesłem 😄 

 

Mnie się bardzo podobał, ale że testowałem wersję 24kWh to szybko stwierdziłem że to nie ma sensu. To niestety nie ma efektywności Ionica, stąd do podróży nie nadaje się zupełnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.