Skocz do zawartości

EcoBlue 2.0 190 KM + hydrokinetyk Forda A8 + AWD


Seth

Rekomendowane odpowiedzi

26 minutes ago, Seth said:

Czy ktokolwiek ma opinię na temat dowolnego z tych elementów, lub wszystkich w komplecie?

Źródło pytania jest w Kudze mk3, ale zakładam, że to bez większego znaczenia.

Pytam raczej głównie o potencjalne problemy.

 

To juz nie Puma? :)

Szukalbym raczej na grupach/forach dedykowanych dla Forda.

Tu chyba nie ma nikogo z takim autem, co by sie aktywnie udzielal.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Maciej__ napisał:

 

To juz nie Puma? :)

Szukalbym raczej na grupach/forach dedykowanych dla Forda.

Tu chyba nie ma nikogo z takim autem, co by sie aktywnie udzielal.

 

Błagam, nie pytaj.

"Nie zrozumieliśmy" się z żoną i oczywiście to moja wina tzn to ja nie zrozumiałem niewypowiedzianej oczywistości...:facepalm:

  • Lubię to 1
  • Haha 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, Seth said:

Błagam, nie pytaj.

"Nie zrozumieliśmy" się z żoną i oczywiście to moja wina tzn to ja nie zrozumiałem niewypowiedzianej oczywistości...:facepalm:

 

No to pozostaje sie cieszyc, ze u nas wybor auta dla zony ograniczyl sie do wizyt w 2 salonach i 1 jazdy probnej ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Maciej__ napisał:

 

No to pozostaje sie cieszyc, ze u nas wybor auta dla zony ograniczyl sie do wizyt w 2 salonach i 1 jazdy probnej ;]

 

My się nie dogadaliśmy co do tego czyje auto będzie główne tzn jeżdżące w trasy. Ja byłem przekonany, że żony Puma będzie nowym trendem (nigdy nie mówiłem, że to jednorazowa akcja), a dla żony było oczywiste, że to pojedynczy przypadek.

I teraz jako auto dla niej widzi się Ecosport, lub wykastrowana Puma, a dla siebie rozglądam się za Kugą.

I wszystko zaczyna się prawie od początku. Już mnie łeb od tego boli. Więc w sumie Ci zazdraszczam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Rado_ napisał:

Jak to dobrze, że moja ma służbowy, wiec mi to zbytnio nie robi co sobie wybierzeemoji1739.png

U mnie podobnie ... służbowy którą to ja "flotą" zarządzam :phi:.

Ostatni zakup/decyzja była podjęta w mniej niż min przez jeden telefon: "Może być czerwony ?" ... "Może, tylko ma być mały i automat" ;).

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Seth napisał:

I teraz jako auto dla niej widzi się Ecosport, lub wykastrowana Puma, a dla siebie rozglądam się za Kugą.

 

Ecosport ? - brzyyyyyyyydal !!!!! 😉

100x bardziej podoba mi się Puma

ale oczywiście to małżonce musi się podobać

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Bartłomiej napisał:

 

Ecosport ? - brzyyyyyyyydal !!!!! 😉

100x bardziej podoba mi się Puma

ale oczywiście to małżonce musi się podobać

Mi się bardziej podoba Ecosport. Oraz Kuga mk2 niż mk3.

Nie podchodzi mi wygląd obecnej linii Fordów. Mojej żonie też się Puma na początku nie podobała. Zaczęła się podobać gdy się przejechała nią z silnikiem 155 KM 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Seth napisał:

To może zapytam tutaj o coś bardziej powszechnego, żeby wątków nie mnożyć.

Czy kwestia zamarzania adblue w osobówce to jest realny problem i faktycznie można nie wyjechać spod pracy jak auto sobie postoi na mrozie?

Nie. Adblue ma układ zapobiegający tego typu zdarzeniom.

 

Oczywiście nie wiem jak jest w Fordzie, bo ta marka już mnie parę razy zaskoczyła :) 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.06.2021 o 17:53, Seth napisał:

Czy ktokolwiek ma opinię na temat dowolnego z tych elementów, lub wszystkich w komplecie?

Źródło pytania jest w Kudze mk3, ale zakładam, że to bez większego znaczenia.

Pytam raczej głównie o potencjalne problemy.

 

Braciak ma w SMax to połączenie. Zbyt nowy, żeby powiedzieć coś o awaryjności.

Skrzynia to klasyczny hydrokinetyk, wolny zapewne od wad PS. Odpowiednio wolniejszy i jakoś tam zmieniający biegi. Adblue jak w każdym innym.

Silnik to chyba dalej ten sam 2.0 TDCi DW10 lecz jakoś tam zmodyfikowany. Trudniej kodowalny już, ale jak masz mapę na 190 KM to nic więcej nie ugrasz na samym sterowniku. Jeszcze w takim nie grzebałem, więc i doświadczenia nie mam.

 

Ogólnie jest ok, wyboru już chyba nie ma, bo w cenniku chyba tylko hybryda i diesel???

 

W dniu 20.06.2021 o 19:00, Seth napisał:

I wszystko zaczyna się prawie od początku. Już mnie łeb od tego boli. Więc w sumie Ci zazdraszczam :)

dlatego żonie trzeba niespodzianki robić i trafić w jej gust ;] Moja usiadła w nowym w garażu z przebiegiem 300 km prosto z salonu rotfl

 

Edytowane przez komor
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.06.2021 o 13:34, komor napisał:

Ogólnie jest ok, wyboru już chyba nie ma, bo w cenniku chyba tylko hybryda i diesel???

Jest chyba jeszcze benzyna 150 KM.

Ale to i tak nie ma znaczenia, bo Ford zablokował możliwość zamawiania pakietu Driver Assistance (dla mnie absolutna podstawa) a w samochodach, które jeszcze się na ten pakiet załapały zablokował jakiekolwiek rabatowanie. Sufit im się na łeb spadł jeśli im się wydaje, że ktoś za Kugę (nawet jeśli to Vignale) da 193k.

Tak czy inaczej polazłem do VW, wziąłem na jazdę Tiguana i chyba nim się skończy (piekło wtedy zamarznie). Jeszcze tylko muszę go objechać w dieslu 150 KM żeby się upewnić, że wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, cesarz napisał:

Gdzie czytałem że to już nie jest silnik DW tylko jakaś jednostka czysto fordowska tak jak 1.5TDCI. A jak im wyszło to 1.5 to wystarczy poczytać opinie - silniki się kończą przed zrobieniem 100k...

No póki co opinii negatywnych nie ma, fakt że młode auta z tymi silnikami latają, ale nie jeden już ponad 200 kkm na pewno zrobił. o 1.5 TDCi nie wczytywałem się, wiem jedynie że 1.5 EB czyli turbo 120-165 KM to kibel straszy, większość nie ma problemu, ale zdarzają się pady silnika w ok. 100 kk przebiegu co dyskwalifikuje dla mnie jednostkę.

 

7 minut temu, Seth napisał:

Jest chyba jeszcze benzyna 150 KM.

Ale to i tak nie ma znaczenia, bo Ford zablokował możliwość zamawiania pakietu Driver Assistance (dla mnie absolutna podstawa) a w samochodach, które jeszcze się na ten pakiet załapały zablokował jakiekolwiek rabatowanie. Sufit im się na łeb spadł jeśli im się wydaje, że ktoś za Kugę (nawet jeśli to Vignale) da 193k.

Tak czy inaczej polazłem do VW, wziąłem na jazdę Tiguana i chyba nim się skończy (piekło wtedy zamarznie). Jeszcze tylko muszę go objechać w dieslu 150 KM żeby się upewnić, że wystarczy.

Tanio już było :facepalm: Ale też bez przesady, to tylko Ford. Ogólnie jak widać im nowsze tym większe problemy ze wszystkim, jak nie jest za drogi to jest niedostępny.

Teraz rządzi producent, za duży popyt i się im w głowach przewraca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.