Skocz do zawartości

Jazda probna 24h -> VW id.4


jaceq

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec daja u nas na 24h jazde probna vw id.4 (pewnie u was tez bo to akcja VW), wiec pomyslalem sobie, czemu nie, no i dzisiaj dostalem:

image.png.e3b6a8e9491789e818304eee5ad4b5c1.png

 

Wersja PRO (czyli srodkowa pomiedzy bieda a wersja GTX z dwoma silnikami), 204knie, bateria 77kWh

Ogolnie pomimo umiarkowanych osiagow jak na elekryka przyspieszenie spod swiatel robi robote, choc w prownaniu do >400koni w Polestar2 ktorym tez mialem okazje sie przejechac roznica jest jednak duza (do tego to duze auto jest, zaskakujaco szerokie).

Auto w srodku wyglada dobrze, choc widac ze premium to to nie jest, jest dosyc sztywne zawiszeniowo i spodziewalem sie ze bedzie ciszej, jest wyrazny szum z opon (kola sa ogolnie duze, ten konkretny ma felgi 20 cali)  i przy wiekszej predkosci (tj 120-140) slychac juz wyraznie wiatr (szyby boczne, przynajmniej w tej wersji nie sa klejone).

Co do zasiegu to ponoc >400km , jak go dostalem mial 79% baterii i pokazywal 370-380km.

W srokdu miejsca sporo, przestrzennie, bagaznik calkiem spory - tutaj zdecydowanie na plus.

Na minus natomiast brak bagaznika z przodu, sa tam luzno ulokowane klamowy, chlodnica (nie wiem czy klimy czy baterii czy obie), nawiewy itp,

 

Cenowo wyglada jednak bardzo dobrze, ta konkretna wersja z taka tapicerka wychodzi mi w konfiguratorze ok 53k chf (czyli mnie wiecej cena @twinsen'owego prestiza. (GTX ktory ma ponoc 6sek do setki - ale nawet nie wiem jaka moc  zaczyna sie od 57).

 

Czy bym kupil? (jakbym mial w domu gdzie ladowac bo to stoi przedewszystkim na przeszkodzie obecnie)

 Sam nie wiem, z pewnoscia wzial bym Tesle 3, cenowo podobnie, choc wiem ze to znacznie mniejsze auto, jednak tesla LR ma znaczaco wiekszy zasieg, sam Polestar2 tez fajny i byl w nim efekt wow (a w VW go nie ma), zainteresowal bym sie tez wersja GTX bo jesli jest lepiej wyciszona (to chyba najwiekszy minus w mojej opinii) to moze byc ciekawie.

 

(Auto mam do jutra wiec jak ktos chce wiecej fotek to dajcie znac)

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, sherif said:

Jak ze zużyciem En ?

Daj jakieś fotki wnętrza.

Zuzyciem En? wyjasnij co to bo ja z elektrykami nie mam jeszcze za duzo wspolnego ;)

 

Teraz juz dostc ciemno jest (a stoi na dworze) ale generalnie jest identycznie jak na fotach innego egzemplarza na sprzedaz:

VW ID.4 Pro Performance 77 kWh Life (SUV / Geländewagen), Neu, Aussenfarbe: weiss, Innenfarbe: grau

VW ID.4 Pro Performance 77 kWh Life (SUV / Geländewagen), Neu, Aussenfarbe: weiss, Innenfarbe: grau

VW ID.4 Pro Performance 77 kWh Life (SUV / Geländewagen), Neu, Aussenfarbe: weiss, Innenfarbe: grau

VW ID.4 Pro Performance 77 kWh Life (SUV / Geländewagen), Neu, Aussenfarbe: weiss, Innenfarbe: grau

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zuzyciem En? wyjasnij co to bo ja z elektrykami nie mam jeszcze za duzo wspolnego
 
Teraz juz dostc ciemno jest (a stoi na dworze) ale generalnie jest identycznie jak na fotach innego egzemplarza na sprzedaz:
4.jpg
5.jpg
6.jpg
9.jpg
 
Te małe zegary nie pasują mi do wielkości auta. Kojarzą mi się z autami miejskimi a nie klasy średniej.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, FrugOs said:

Ciekawy na zewnątrz, okropny w środku 🥸

 

Na fotkach wyglada gorzej niz w realu, tez bylem zaskoczony...

 

1 hour ago, grogi said:

 

Ile kWh na 100km.

 Fotki ponizej

40 minutes ago, twinsen said:

 

I tu widać jak różne są gusta ;] To jest środek mniej więcej taki jak w moim Passacie. I ja uwielbiam takie środki :) 

E, w pasku jest inaczje

 

ogolnie fotki z danymi pojazdu:

image.png.ff8c05cfa248b071c97cb276fb96aeb5.png

image.png.2b72c732ce9b1877f82db420f409f372.pngimage.png.e2c9c9d0b51853c0daaaaa256ee704c7.png

 

Ogolnie jako podsumowanie, samochod jest poprawny, ten maly wyswitlacz przed kierowca wyglada z boku smiesznie, ale on jest znacznie blizej kierownicy niz normalne zegary i z widoku kierowcy zakrywa cala przestrzen w przeswicie kierownicy - ogolnie ma to sens.

 

No ale po oddaniu tej baterii na kolkach wszedlem do Skody (drzwi w drzwi maja) i wsiadlem do Enyaq i srodek jest poprostu WOW, roznia (pomimo ze mechanicznie / bateryjnie to to samo) odczucie jest jest jak w porzadnym premiumie (z glupot to np. w VW nie mozna wziac skorzanej tapicerki a w skodzie mozna) cenowo stoja podobnie. Takze jesli cos na tej platformie to zdecydowanie Skoda... no i ciakwe moze byc Audi Q4 e-tron - tez blizniak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 hours ago, spad said:

Te małe zegary nie pasują mi do wielkości auta. Kojarzą mi się z autami miejskimi a nie klasy średniej.

 

Tak jak pisalem powyzej, na fotach wyglada to srednio, na zywo jednak ma to sens i wieksze nie mialo by sensu bo bylo by zakrywane przez kierownice (on jest serio blisko kiery, montowany na kolumnie kierownicy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, iwik napisał:

Nie wyobrażam sobie kupna auta za 200 koła nie mogąc go przetestować w każdych warunkach. 

Ja wyobrażam, dwa poprzednie auta tak wybrałem. Jedne już nie produkowali i nie było demo, na drugie nie miałem czasu i zamówiłem przez telefon.

Zakładam, że skoro znam parametry, auto jest nowe a do środka przymierzyłem się w salonie to musi ono dobrze jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, sherif said:

Ja wyobrażam, dwa poprzednie auta tak wybrałem. Jedne już nie produkowali i nie było demo, na drugie nie miałem czasu i zamówiłem przez telefon.

Zakładam, że skoro znam parametry, auto jest nowe a do środka przymierzyłem się w salonie to musi ono dobrze jeździć.

 

I tak i nie, widzisz, tutaj np. jest glosniej niz bym sie po elektryku spodziewal. Wiec bywaja takie niespodzianki i dopoki nie pojedziesz troche szybciej czy w tunelu to nie doswiadczysz tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, jaceq napisał:

 

I tak i nie, widzisz, tutaj np. jest glosniej niz bym sie po elektryku spodziewal. Wiec bywaja takie niespodzianki i dopoki nie pojedziesz troche szybciej czy w tunelu to nie doswiadczysz tego.

Pewnie takie jest wrażenie, bo nie słychać silnika, więc wszystkie inne dźwięki wydają się głośniejsze. Albo rzeczywiście dali mniej wygłuszeń niż w klasycznym aucie, "bo nie ma silnika spalinowego, więc będzie i tak cicho" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sherif napisał:

Ja wyobrażam, dwa poprzednie auta tak wybrałem. Jedne już nie produkowali i nie było demo, na drugie nie miałem czasu i zamówiłem przez telefon

Ja golfa też kupiłem zdalnie 300km od domu, bez jazdy próbnej. Ale po pierwsze to golf, więc wiedziałem, że ergonomicznie będzie git i auto nie będzie miało dużych wad (choć i z butów nie wyrwie jakimś łaaaaał...). A po drugie nie kosztował 200, tylko 65 i żadnej nowatorskiej technologii tam nie ma. 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, iwik said:

Pewnie takie jest wrażenie, bo nie słychać silnika, więc wszystkie inne dźwięki wydają się głośniejsze. Albo rzeczywiście dali mniej wygłuszeń niż w klasycznym aucie, "bo nie ma silnika spalinowego, więc będzie i tak cicho" 

Nope, moje Audi A6 z benzyna bylo cichsze w srodku w czasie jazdy, pomimo silnika.

Patrzylem w konfigurator Skody i tam w Enyaq (w vw moze tez) mozna wziac pakiet w ktorym sa 'klejone / dzwiekoszczelne szyby boczne z przodu i inne, dodatkowe wytlumienia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.