Skocz do zawartości

Nowa Astra - 6gen


Maciej__

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba jeszce nie bylo, ale Opel zaprezentowal niedawno nowy model Astry:

Nowa Astra

O ile ta stylizacja calkiem fajnie pasuje do Mokki to tutaj jakos mi nie lezy...

W podstawowych wersjach bedzie pewnie wygladac jeszcze gorzej ;]

 

Ciekawe jak go wycenia na tle blizniaczej 308-ki, ale bez wahania poszedlbym raczej po Puga :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Maciej__ napisał:

Chyba jeszce nie bylo, ale Opel zaprezentowal niedawno nowy model Astry:

Nowa Astra

O ile ta stylizacja calkiem fajnie pasuje do Mokki to tutaj jakos mi nie lezy...

W podstawowych wersjach bedzie pewnie wygladac jeszcze gorzej ;]

 

Ciekawe jak go wycenia na tle blizniaczej 308-ki, ale bez wahania poszedlbym raczej po Puga :ok:

 

Faktycznie, jeżeli to jest maks maksów to wygląd podstawowych modeli może niemile zaskoczyć. Ogólnie słaby debiut rzekłbym. Środkowa konsola niczym z Octavii i Golfa, wiec znany już schemat. To co zawsze podobało mi się zarówno w Astrze J i K to ciągłość środkowej konsoli z przednimi drzwiami, linie i listwy ze środkowego kokpitu były kontynuowane na drzwiach.  Tutaj są ostre cięcia, jedno kończy się bez płynnego przejścia w drugie. Patrząc, że de zdjęcia to bardziej komputerowa grafika niż rzeczywistość, więc pozostaje poczekać na prawdziwe auto w salonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada bardzo fajnie, widac francuska reke w design :)

 

Co ciekawe duzo ludzi nie kojarzy ze opel jest francuski... slyszalem pare opiniit typu 'eee francuskich to nie chce, aa ten opel, no ten jest niezly' 😄

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, jaceq napisał:

wyglada bardzo fajnie, widac francuska reke w design :)

 

Co ciekawe duzo ludzi nie kojarzy ze opel jest francuski... slyszalem pare opiniit typu 'eee francuskich to nie chce, aa ten opel, no ten jest niezly' 😄

 

Bo w sumie on jest i nie jest francuski. Zresztą tak jest ze wszystkim. Czy Mercedes jest francuski bo ma silniki od Renault? Co jak co, ale design budy i środka jest niemiecki i tego kierunku się trzyma. Francja jednak inaczej projektuje auta i też to widać. Biorąc pod uwagę jak doszło do wielu przetasowań w branży, jak wiele podzespołów używa wielu producentów, to mówienie w ogóle o narodowości pojazdu chyba jest bezpodstawne. Większość ludzi, w tym ja określa narodowość pojazdu po kraju pochodzenia marki i cechach projektowych danego kraju, czy jak to tam określić. Wiadomo, że klasycznie będzie niemieckie VW, Opel, Merc, BWM, finezyjnie włoskie to Alfa, a miękko i kanapowato po francusku. A co pod spodem, mechanika, to ludzi nie interesuje. To tak jak z Jeepem, niejeden kupił Compasa bo to w końcu amerykańska terenówka. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, spad said:

 

Bo w sumie on jest i nie jest francuski. Zresztą tak jest ze wszystkim. Czy Mercedes jest francuski bo ma silniki od Renault? Co jak co, ale design budy i środka jest niemiecki i tego kierunku się trzyma. Francja jednak inaczej projektuje auta i też to widać. Biorąc pod uwagę jak doszło do wielu przetasowań w branży, jak wiele podzespołów używa wielu producentów, to mówienie w ogóle o narodowości pojazdu chyba jest bezpodstawne. Większość ludzi, w tym ja określa narodowość pojazdu po kraju pochodzenia marki i cechach projektowych danego kraju, czy jak to tam określić. Wiadomo, że klasycznie będzie niemieckie VW, Opel, Merc, BWM, finezyjnie włoskie to Alfa, a miękko i kanapowato po francusku. A co pod spodem, mechanika, to ludzi nie interesuje. To tak jak z Jeepem, niejeden kupił Compasa bo to w końcu amerykańska terenówka. ;)

 

Ale on jest na francyskiej platformie, srodek tez jest podobny do Peugeota niemieckie to tam sa tylko detale (od strony designu) - z reszta nie zdziwil bym sie jakby w calosci byl projektowany w FR - w koncu taniej utrzymywac jedno miejsce gdzie sie projektuje niz kilka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

Chyba jeszce nie bylo, ale Opel zaprezentowal niedawno nowy model Astry:

Nowa Astra

O ile ta stylizacja calkiem fajnie pasuje do Mokki to tutaj jakos mi nie lezy...

W podstawowych wersjach bedzie pewnie wygladac jeszcze gorzej ;]

 

Ciekawe jak go wycenia na tle blizniaczej 308-ki, ale bez wahania poszedlbym raczej po Puga :ok:

 

mnie się taka prostota designu podoba. Zarówno na zewnątrz jak i w środku. Jeśli tylko te ekrany i sterowanie wszystkim będzie działać dobrze i nic nie będzie trzeszczeć to jestem na tak. No i wiadomo, brakuje mocniejszego benzyniaka. Ale może tym razem powstanie wersja OPC... ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, chojny napisał:

 Ładny Golf od tyłu. :oki:

 

 

VW dało strasznie ciała, konkurencja poradziła sobie zdecydowanie lepiej, nawet Opel. 

 

Takie teksty czytam na AK przy każdej premierze w VAG, że konkurencja poradziła sobie lepiej. A potem statystyki sprzedaży mówią co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, chojny napisał:

 

 

To sprawdź statystki sprzedaży Golfa 8. ;)

 

To sprawdź statystyki T-Roca bo wszędzie kraczą, że masz kanibalizację w VW i podwyższony Golf sprzedaje się lepiej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, spad napisał:

 

To sprawdź statystyki T-Roca bo wszędzie kraczą, że masz kanibalizację w VW i podwyższony Golf sprzedaje się lepiej. 

 

To jeszcze Passata sprawdź, Craftera i na tej podstawie broń zmian w Golfie 8. :lol:

 

 

Jestem, byłem wielkim fanem Golfa, dla mnie to idealny gabaryt samochodu, miałem Golfa IV, Golfa V, Golfa VI, Golfa VII i Golfa VII i pół... i na tym będzie koniec bo Golf 8 to padaka. 

Edytowane przez chojny
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, chojny napisał:

 

To jeszcze Passata sprawdź, Craftera i na tej podstawie broń zmian w Golfie 8. :lol:

 

 

Jestem, byłem wielkim fanem Golfa, dla mnie to idealny gabaryt samochodu, miałem Golfa IV, Golfa V, Golfa VI, Golfa VII i Golfa VII i pół... i na tym będzie koniec bo Golf 8 to padaka. 

 

Poczekamy, zobaczymy :) Nie bronię Golfa, mam gdzieś jak się będzie sprzedawał. Ale schemat narzekania jest zawsze podobny, padaka, nuda, etc. A potem sprzedaje się to tak czy siak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, spad napisał:

 

Poczekamy, zobaczymy :) Nie bronię Golfa, mam gdzieś jak się będzie sprzedawał. Ale schemat narzekania jest zawsze podobny, padaka, nuda, etc. A potem sprzedaje się to tak czy siak. 

 

Nudny był zawsze ale padaką nie był nigdy, do teraz.  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, chojny napisał:

...miałem Golfa IV, Golfa V, Golfa VI, Golfa VII i Golfa VII i pół... i na tym będzie koniec bo Golf 8 to padaka. 

 Co takiego oprócz multimediów to padają? Nie oglądałem na żywi 8, jedynie kilka testów gdzie większość krytykowała właśnie multimedia i jakość materiałów. Silniki i skrzynia to samo co w 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, pejus1982 napisał:

 Co takiego oprócz multimediów to padają? Nie oglądałem na żywi 8, jedynie kilka testów gdzie większość krytykowała właśnie multimedia i jakość materiałów. Silniki i skrzynia to samo co w 7.


Nie widziałem, nie jeździłem, nie mam pojęcia ale się wypowiem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Manx napisał:

Wygląda jak auto z lat 80 po grubym liftingu. Ile ludzi, tyle zdań, ale moim zdaniem to będzie jeden z najbrzydszych kompaktów. Zdecydowanie lepiej wygląda dotychczasowy model.

 

W sumie taka miała być Astra. Pierwsze serie, do Astry H to były mega proste wizualnie i konstrukcyjnie samochody. Astra H to wręcz w środku wyglądała jak ciosana siekierką przez brodatego cieślę w Szwarcwaldzie. Potem w Astrze J nastąpiła "przyciskoloza", w Astrze K to poprawili i uprościli, a teraz wypuszczą taką współczesną wersję AH ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pejus1982 napisał:

 

To Ty napisałeś że Golf 8 to padaka. W związku z tym pytam dlaczego tak surowo oceniasz to auto. Jakieś konkrety.

 

 

Jest brzydki na zewnątrz, kiepski jakościowo, nieergonomiczny, beznadziejny w środku.

 

Golf jak już pisano był zawsze dość nudny ale był wzorem i klasą samą dla siebie, często w Golfie było lepiej niż w autach wyższych segmentów oferowanych przez VW o innych producentach nie wspominając.

 

Golf 8 jest padaką jak na Golfa.  

 

Nawet drzwi zamykają się jak w kartonie a nie jak w samochodzie. 

 

 

Edytowane przez chojny
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, chojny napisał:

 

 

Jest brzydki na zewnątrz, kiepski jakościowo, nieergonomiczny, beznadziejny w środku.

 

Golf jak już pisano był zawsze dość nudny ale był wzorem i klasą samą dla siebie, często w Golfie było lepiej niż w autach wyższych segmentów oferowanych przez VW o innych producentach nie wspominając.

 

Golf 8 jest padaką jak na Golfa.  

 

Nawet drzwi zamykają się jak w kartonie a nie jak w samochodzie. 

 

 


No to masakra. Ale z tego co piszą tutaj na AK to T-Roc jest jeszcze gorzej wykonany w środku a sprzedaż ma się dobrze. Chyba ludzie kupują cokolwiek byle „podwyższone”.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...
2 minutes ago, Kiwal said:

Fajne ceny, szczerze to na wszystkie premiumy majac grupe zawodowa i dzialalnosc mozna dostac taka znizke ze ceny wychodza jak za Opla;-)

 

Mozna bylo, czy nadal mozna? Bo to jednak spora roznica ;]

Do niedawna to Opla tez sie kupowalo z rabatem 15-20% ale to juz raczej historia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Mozna bylo, czy nadal mozna? Bo to jednak spora roznica ;]

Do niedawna to Opla tez sie kupowalo z rabatem 15-20% ale to juz raczej historia...

Z moich obserwacji to ciagle mozna....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

Pojawil sie w koncu cennik, jakies 6-7kPLN mniej niz Pug 308 ale i tak prawie 100kPLN trzeba liczyc:

https://francuskie.pl/nowy-opel-astra-juz-na-polskim-rynku-jaka-cena/

IMHO automat dopiero od wersji Elegance to spory blad. 

 

 

No to dużo się nie myliłeś, pytanie czy w Niemczech też jest dostępna wersja bieda?

Ale koniec końców zwykła wersja Edition to okolice 100 k PLN :skromny: i ten mocarny silnik ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maciej__ napisał:

 

To jest laczna moc silnika spalinowego i elektrycznego.

Tam masz zasieg na samym pradzie pewnie kilkadziesiat km.

Być może :ok:

Bardziej mnie interesowałby 1,6 turbo.

W mieście nie mam gniazdka w garażu. Ostatnio pozamykali wszystkie :no:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Mozna bylo, czy nadal mozna? Bo to jednak spora roznica ;]

Do niedawna to Opla tez sie kupowalo z rabatem 15-20% ale to juz raczej historia...

 

jeśli od tych cen nie można będzie nic urwać to niezły dramat. W 2018 kupiłem Astrę kombi 200KM za 85 tys. Tyle co tutaj najtańsze dychawiczne R3. Żeby chociaż jakiś sensowny benzynowy silnik dali. W tej hybrydzie plug-in jest 1.6 150KM. Dlaczego nie zrobili wersji benzynowej z samym tym silnikiem?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

Nawet jak 1,6T byl dostepny w poprzedniej generacji, to sprzedaz byla marginalna...

 

Bo był drogi... Większość wybierała 1,4T 125 lub 150 KM.
150 KM też całkiem nieźle jeździło...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minutes ago, maro_t said:

 

jeśli od tych cen nie można będzie nic urwać to niezły dramat. W 2018 kupiłem Astrę kombi 200KM za 85 tys. Tyle co tutaj najtańsze dychawiczne R3. Żeby chociaż jakiś sensowny benzynowy silnik dali. W tej hybrydzie plug-in jest 1.6 150KM. Dlaczego nie zrobili wersji benzynowej z samym tym silnikiem?

 

Ten silnik 1,6 bez pradu ma pewnie zbyt wysoka emisje ;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minutes ago, Prezo said:

 

Bo był drogi... Większość wybierała 1,4T 125 lub 150 KM.
150 KM też całkiem nieźle jeździło...

 

No tak, ale to potwierdza, ze w tym segmencie nie ma zbytnio sensu oferowac mocnych silnikow...

Dodatkowo ten silnik byl wystrojony na noPB 98, co podnosi koszty eksploatacji.

Wiekszosc klientow nie szuka mocy, tylko ekonomii i swietego spokoju przy akceptowalnych osiagach.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Maciej__ napisał:

No tak, ale to potwierdza, ze w tym segmencie nie ma zbytnio sensu oferowac mocnych silnikow...

Dodatkowo ten silnik byl wystrojony na noPB 98, co podnosi koszty eksploatacji.

Wiekszosc klientow nie szuka mocy, tylko ekonomii i swietego spokoju przy akceptowalnych osiagach.

Także fakt że trochę podwozie nie nadążało za silnikiem. To zestawienie było drogie i w gruncie rzeczy bardzo takie sobie. Zestawienie z 150 KM silnikiem było zwyczajnie dużo lepsze i do tego tańsze.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.