Skocz do zawartości

Volvo XC90 opinie


dunkin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, planuje zakup Volvo XC90 t6 320km 2017rok, przebieg 150tys.

Próbowałem znaleźć jakieś opinie w Internecie ale jest ciężko. Poza informacja że dane producenta odnośnie spalania można między bajki włożyć 😄

Auto będzie 2 w rodzinie - jazda wokół komina z dzieciakami  ewentualnie wyjazd wakacyjny.

 

 

Może ktoś tutaj użytkuje/użytkował i napiszę kilka zdań?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sąsiad z wczasów skarżył mi się, że straszne padło i z ulgą pozbył się go po zakończeniu leasingu.

Za dużo nie pamiętam, bo rozmawialiśmy po spożyciu wielu %%%, ale w decyzji pomogla mu diagnoza ASO o wymianie w najbliższym czasie ponoć koszmarnie drogiego zawieszenia.

Przebieg ledwo 100kkm przekroczył, nie wiem jaki silnik ani wyposażenie.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, planuje zakup Volvo XC90 t6 320km 2017rok, przebieg 150tys.
Próbowałem znaleźć jakieś opinie w Internecie ale jest ciężko. Poza informacja że dane producenta odnośnie spalania można między bajki włożyć
Auto będzie 2 w rodzinie - jazda wokół komina z dzieciakami  ewentualnie wyjazd wakacyjny.
 
 
Może ktoś tutaj użytkuje/użytkował i napiszę kilka zdań?
Żony szefowa ma XC90, nie wiem jaki silnik, pewnie jakiś topowy bo to firmowe auto Presesa. Nie ma chyba miesiąca żeby coś w aucie się nie działo, a to klima, a to koła, światła, etc. Co chwilę narzeka na auto. Żona mi opowiada bo ta jej opowiada o kolejnych przygodach. Już dwukrotnie musieli na szybko zmieniać auto na wyjazd służbowy bo Volvo odmówiło posłuszeństwa a nie pojedziesz w Alpy czy do Chorwacji autem, które płata figle. Ogólnie czeka na koniec leasingu i oddaje auto.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał z tego rocznika ale D5 plus polestar. Top wersja 7miejsowa. Fajnie to jeździło i mało paliło jak taką kolumbrynę (w tym czasie miałem xc70 z 2.4d i paliło więcej).

Do ok 90kkm/3 lata kiedy sprzedał auto problemów brak, jedynie zgłosił na przeglądzie że w boczku siedzenie przetarły się szfy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kiedyś była przymiarka do tego auta. Pytałem bo może po 3latach uda się uzyskać trochę konkretnych informacji. Poprzednim razem opinie były zbliżone i temat porzucony - generalnie loteria w zależności od egzemplarza jak kto trafi 

Natomiast wtedy to miało być podstawowe a dzisiaj będzie drugie w rodzinie, w związku z tym perspektywa jest trochę inna.

A auto robi świetne wrażenie, jeździ też przyzwoicie.

Obecne auto za małe więc trzeba coś kupić.

Osobiście nie lubię Vag więc Audi odpada., 200-300tys za Forda to dla mnie za dużo. Podobają się jeszcze range rovera, ale one wręcz słyną z awaryjnosci i kosztów więc się nie odważne.

Stąd wróciliśmy do Volvo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać ze i tutaj nie za wiele informacji
W każdym razie dziękuję Panowie za jakiekolwiek info.
Auto kupione. Liczę że jako że nie jest z początku produkcji to być może ominą nas problemy wieku dziecięcego
Znam jedno z tego roku co zaraz po kupnie stało 3 mce w ASO, bo nie wiedzieli co rozładowuje przez noc akumulator.
  • Haha 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkuje od nowości D5 2018

teraz 75kkm

na początku na gwarancji był zrobiony jakiś tam pęknięty wlot powietrza (nie wiem jak to się nazywa)

Dalej problemów brak

jestem mega zadowolony z samochodu 

Edytowane przez akisel
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Auto kupione. Jutro jedzie na przegląd z wymiana rozrządu, oleju w skrzyni i napędach.

Jestem pozytywnie zaskoczony bo serwis nie kosztuje milionów ;)

Dziwna sprawa bo producent podaje dla tego auta wymianę rozrządu 1800/240kkm, a wszystkie niezależne warsztaty mówią 120/ maks 150kkm.

Niedługo podzielę się też zdjęciami :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dunkin napisał:

Auto kupione. Jutro jedzie na przegląd z wymiana rozrządu, oleju w skrzyni i napędach.

Jestem pozytywnie zaskoczony bo serwis nie kosztuje milionów ;)

Dziwna sprawa bo producent podaje dla tego auta wymianę rozrządu 1800/240kkm, a wszystkie niezależne warsztaty mówią 120/ maks 150kkm.

Niedługo podzielę się też zdjęciami :)

Czyli jak w Lanosie fajnie patrzec jak swiat idzie do przodu a premium Volvo stoi w miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dunkin napisał:

Auto kupione. Jutro jedzie na przegląd z wymiana rozrządu, oleju w skrzyni i napędach.

Jestem pozytywnie zaskoczony bo serwis nie kosztuje milionów ;)

Dziwna sprawa bo producent podaje dla tego auta wymianę rozrządu 1800/240kkm, a wszystkie niezależne warsztaty mówią 120/ maks 150kkm.

Niedługo podzielę się też zdjęciami :)

Piszesz o ASO ?

Jeżeli tak to pochwal się kosztami, bo AFAIR podstawowy przegląd to niecałe 2kzł :).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, sherif napisał:

Piszesz o ASO ?

Jeżeli tak to pochwal się kosztami, bo AFAIR podstawowy przegląd to niecałe 2kzł :).

 

ASO proponuję przegląd za ok 1,7k.

W polecanym warsztacie przegląd ok 800-1000zl, wymiana oleju w skrzyni ok 600zl, rozrząd ok 1600zl.

Uważam że jak to mówią 'premium' to jest ok.

Więcej zobaczymy po przeglądzie bo może się jeszcze okazać że kwoty podane się zmienia i jednak będzie prawdziwe Premium ... 😆

Edytowane przez dunkin
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, wujek napisał:

Czyli jak w Lanosie fajnie patrzec jak swiat idzie do przodu a premium Volvo stoi w miejscu.

Lanosika do dzisiaj bardzo dobrze wspominam :) moje pierwsze auto. Poza tym naprawy i części kosztowały naprawdę nieduże 💸.

Fakt - rozrządu w nim nie wymienialem.

Natomiast tutaj w xc90 zastanawiające że są aż takie rozbieżności. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lanosika do dzisiaj bardzo dobrze wspominam moje pierwsze auto. Poza tym naprawy i części kosztowały naprawdę nieduże .
Fakt - rozrządu w nim nie wymienialem.
Natomiast tutaj w xc90 zastanawiające że są aż takie rozbieżności. 

Ja bym jednak potwierdzil kwote z ASO bo 1,7 kPLN za robote + czesci jest kompletenie nierealne ;]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech się dobrze sprawuje.

 

Mieliśmy XC90 D5 z 2015 roku. Jak na tę klasę auta to była pomyłka. Ciągle coś się działo - chyba 8 razy w serwisie na tylne czujniki cofania, raz holowanie bo pękła rura przy kolektorze ssącym, kolejna rura wymieniona bo pękła i gwizdało (tym razem bez holowania), nigdy skutecznie nie usunięte problemy z Apple CarPlay itp..A dealer od którego od lat kupuję różne Volvo ostrzegał - "nie kupujcie auta z początku produkcji"..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:


Ja bym jednak potwierdzil kwote z ASO bo 1,7 kPLN za robote + czesci jest kompletenie nierealne ;]

I wymiana oleju w skrzyni za 600 zł 8] No dobra płaciłem 350 zł za wymianę w 940 ale to nie jest premium. Gdzie mają takei ceny @dunkin? Nie wspomne już że w ASO Subaru zapłaciłem 1800 za dynamiczną wymianę a w Fordzie płaciłem jakieś 1100. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wymiana oleju w skrzyni za 600 zł 8] No dobra płaciłem 350 zł za wymianę w 940 ale to nie jest premium. Gdzie mają takei ceny [mention=148353]dunkin[/mention]? Nie wspomne już że w ASO Subaru zapłaciłem 1800 za dynamiczną wymianę a w Fordzie płaciłem jakieś 1100. 
S80 z D5 - wymiana dynamiczna oleju i to nie w ASO to koszt od 800 do 1200 wszystko zależy od zużycia oleju, bo przy wymianie dynamicznej to nie apteka i nie da się oszacować precyzyjnie.


Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, lucash napisał:

I wymiana oleju w skrzyni za 600 zł 8] No dobra płaciłem 350 zł za wymianę w 940 ale to nie jest premium. Gdzie mają takei ceny @dunkin? Nie wspomne już że w ASO Subaru zapłaciłem 1800 za dynamiczną wymianę a w Fordzie płaciłem jakieś 1100. 

Wymiana w niezależnym warsztacie.

W ASO mówią że oleju nie trzeba wymieniać 😄 wymieniaja od razu cała skrzynie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Raku napisał:

S80 z D5 - wymiana dynamiczna oleju i to nie w ASO to koszt od 800 do 1200 wszystko zależy od zużycia oleju, bo przy wymianie dynamicznej to nie apteka i nie da się oszacować precyzyjnie.


Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka
 

Dokładnie. Ojciec w Kii w niezależnym warsztacie zapłacił ok 750zł przy prawie 9l oleju. Też mówili ok 600zł, ale weszło więcej oleju.

U siebie sam wymieniałem to wyszło ok 200zł za sam olej :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc krótkie podsumowanie serwisu:

1. przegląd z kompletem filtrów i olejem, - 905zł

2. wymiana rozrządu i paska osprzętu, - 1395zł

3. klocki przód, - 576zł

4. klocki tyl - 428zł

5. statyczna wymiana oleju w skrzyni - 480zł

6. odgrzybianie klimatyzacji - 80zł

7.  jakieś duperele - 213zł

Łącznie: 4200zł

 

Generalnie myślę że jak na zakres prac jest zdecydowanie OK.

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.08.2021 o 09:19, lucash napisał:

I wymiana oleju w skrzyni za 600 zł 8] No dobra płaciłem 350 zł za wymianę w 940 ale to nie jest premium. Gdzie mają takei ceny @dunkin? Nie wspomne już że w ASO Subaru zapłaciłem 1800 za dynamiczną wymianę a w Fordzie płaciłem jakieś 1100. 

Robiłem w niezależny warsztacie Volvo w Piasecznie - jak wpiszesz w google to napewno tam trafisz ;) Pogadałem jeszcze z mechanikami - fajne chłopaki, znają się na rzeczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dunkin napisał:

Więc krótkie podsumowanie serwisu:

1. przegląd z kompletem filtrów i olejem, - 905zł

2. wymiana rozrządu i paska osprzętu, - 1395zł

3. klocki przód, - 576zł

4. klocki tyl - 428zł

5. statyczna wymiana oleju w skrzyni - 480zł

6. odgrzybianie klimatyzacji - 80zł

7.  jakieś duperele - 213zł

Łącznie: 4200zł

 

Generalnie myślę że jak na zakres prac jest zdecydowanie OK.

A ile by wyszło w ASO? :cfaniak:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, lucash napisał:

A ile by wyszło w ASO? :cfaniak:

 

W 2008 roku w służbowym Volvo mojego byłego szefam chyba to było S60 podstawowy przegląd olejowy w ASO kosztował 1200 zł. Więc pewnie aktualnie cena bliżej dwójki za zwykły przegląd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, lucash napisał:

Samochód za +200 kPLN więc dla kierownika tego pojazdu to jak splunięcie ;)

Akurat to że ma się takie a nie inne auto, nie zmienia faktu że nie należy za coś wartego x płacić 3x. Bez tego nigdy nie będzie kasy na auto za 50x 😄 ale to przecież wszyscy wiedzą....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, rwIcIk napisał:

Ale jak w leasingu, to auto nic nie kosztuje, a przeglądy krocie ;]

 

Dokładnie tak jest :phi:. Ja tylko się pytam w ASO przy przeglądzie z ciekawości na ile to rachunek pójdzie na f. leasingową :). Ostatnio robiłem po 2latach to przegląd 2kzł + wymiana klocków ok 1kzł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, sherif napisał:

Dokładnie tak jest :phi:. Ja tylko się pytam w ASO przy przeglądzie z ciekawości na ile to rachunek pójdzie na f. leasingową :). Ostatnio robiłem po 2latach to przegląd 2kzł + wymiana klocków ok 1kzł.

Podobnie płacę z własnej kieszeni ;]

Przegląd + klocki, tarcze - ponad 2100 zł. A ostatnio grubszy przegląd 1800 8]

 

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, rwIcIk napisał:

Podobnie płacę z własnej kieszeni ;]

Przegląd + klocki, tarcze - ponad 2100 zł. A ostatnio grubszy przegląd 1800 8]

 

No nie wiem, jak porównywałem ile tata płacił za Kię to min w Volvo x2 :). W poprzednim za same tarcze poszedł rachunek na 2kzł. Grubszy przegląd w Volvo to strach pytać :phi:.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sherif napisał:

Dokładnie tak jest :phi:. Ja tylko się pytam w ASO przy przeglądzie z ciekawości na ile to rachunek pójdzie na f. leasingową :). Ostatnio robiłem po 2latach to przegląd 2kzł + wymiana klocków ok 1kzł.

Nie kumam. To kto placi za ten przegląd? User czy firma leasing? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płacisz, płacisz.. 🙂

Koszty wszelkich wymaganych przez producenta czynności serwisowych i napraw związanych z normalnym zużyciem auta są uwzględniane przez firmy leasingowe przy wyliczaniu miesięcznej raty.. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.08.2021 o 08:48, dunkin napisał:

Auto kupione. Jutro jedzie na przegląd z wymiana rozrządu, oleju w skrzyni i napędach.

Jestem pozytywnie zaskoczony bo serwis nie kosztuje milionów ;)

Dziwna sprawa bo producent podaje dla tego auta wymianę rozrządu 1800/240kkm, a wszystkie niezależne warsztaty mówią 120/ maks 150kkm.

Niedługo podzielę się też zdjęciami :)

Pracowałem w Aso Volvo i nigdy nie zdażyło się żeby benzyna nie dojechała interwału. 240tys/10lat na oryginalnych częściach - można się tego spokojnie trzymać. Niezależny warsztat po prostu chciał zarobić 😁. Ciekawe co zamontowali, bo na zamiennikach tak naprawdę nikt nie wie ile można bezpiecznie przejechać. Olej w asb po rabatach dynamicznie 1400zl brutto. Przegląd bez świec zapłonowych po rabatach w 4+ 1,5-1,7k pln. Jakbyś przyjechał ze swoim olejem to następne 3 stówy w kieszeni.

Ogolnie silnik bardzo dobry wybór. Nic się z tymi benzynami nie działo.

No prawie nic, przy przebiegach 100-150kkm katalizatory pękały.

Pogodzić sie ze spalaniem i jeździć. 
 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, lucash napisał:

A ile by wyszło w ASO? :cfaniak:

-Klocki z wymiana ~7stow na oś

-Przegląd z aktualizacja softów bez p hamulcowego i świec zapłonowych 1500zl

- Rozrząd…z pompa wody bez rabatów jakiś absurd - ale bardzo długo była akcja rabatowa 30% Czesci i 50% robocizna przy tej naprawie. Wtedy da się zrobić takie coś na ori częściach za 2,5k pln. Warto pytać w salonach o akcje rabatowe na serwisie. 
-odgrzybianie klimy około 550zl 😁

-olej w asb 1400zl dynamicznie. Statycznie to na pałacach jednej ręki policzę ze było robione ale na pewno poniżej 1000zl.

Wszystkie ceny brutto

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.