Skocz do zawartości

Volvo XC90 opinie


dunkin

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, kocur100 napisał:

Płacisz, płacisz.. 🙂

Koszty wszelkich wymaganych przez producenta czynności serwisowych i napraw związanych z normalnym zużyciem auta są uwzględniane przez firmy leasingowe przy wyliczaniu miesięcznej raty.. 

Skoro wiesz lepiej za co płacę ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, atlantic napisał:

Pracowałem w Aso Volvo i nigdy nie zdażyło się żeby benzyna nie dojechała interwału. 240tys/10lat na oryginalnych częściach - można się tego spokojnie trzymać. Niezależny warsztat po prostu chciał zarobić 😁. Ciekawe co zamontowali, bo na zamiennikach tak naprawdę nikt nie wie ile można bezpiecznie przejechać. Olej w asb po rabatach dynamicznie 1400zl brutto. Przegląd bez świec zapłonowych po rabatach w 4+ 1,5-1,7k pln. Jakbyś przyjechał ze swoim olejem to następne 3 stówy w kieszeni.

Ogolnie silnik bardzo dobry wybór. Nic się z tymi benzynami nie działo.

No prawie nic, przy przebiegach 100-150kkm katalizatory pękały.

Pogodzić sie ze spalaniem i jeździć. 
 

Super w końcu konkretna opinia :) dzdzieki!

No właśnie to dziwne że niezależne podają 120-150kkm a producent sporo więcej.

Założyli komplet INA.

Jak bylem w warsztacie to mieli na tapecie chyba 3sztuki z silnikami diesla i wszystkie na wymianę turbiny - małej ale zintegrowane z dużą w zestaw. Zamienników brak - skromne 12tysi. 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.08.2021 o 08:54, sherif napisał:

Skoro wiesz lepiej za co płacę ..

Mam w leasingu niewielką flotę (trochę ponad 50 samochodów) a więc w sumie wydaje mi się że wiem, ale nie będę się spierał. Nieważne - niech Volvo się dobrze sprawuje !! Za chwilę odbieram 5 sztuk XC60 i mam nadzieję że też nie będzie z nimi problemów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.08.2021 o 13:14, dunkin napisał:

 

Jak bylem w warsztacie to mieli na tapecie chyba 3sztuki z silnikami diesla i wszystkie na wymianę turbiny - małej ale zintegrowane z dużą w zestaw. Zamienników brak - skromne 12tysi. 😄

Przy jakich przebiegach?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te turbiny w dieslach d42 to potrafiły padać przy jeszcze mniejszych przebiegach. Była nawet akcja, raczej już wygasła w większości aut. Warunkiem był urwany wirnik małego turbo + konkretny błąd z komputera. Wtedy na koszt Volvo w goodwill wymieniano małe turbo. Na szczęście benzyna nie ma tego problemu 😁

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie te silniki d4 i d5 maja oznaczenie d4204. Diesel 4 cyl biturbo.
Być może nowe tak, ale w starszych modelach D5 oznaczało silnik 5-cio cylindrowy

Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.