Jump to content

Zawieszenie obniżajace Mitsu ASX - co kupić?


TWENTIS
 Share

Recommended Posts

Mamy takie cudow rodzinie 1.6 z 2015(?)

 

Sprezyny znalazlem - jest Eibach po 600 zl i H&R za 1200

 

Ale amorkow nie ma - w sensie do tych sprezyn

 

One obnizaja o 2-3 cm

 

Zalozyc zwykla KYB albo Bilsteina?

Link to comment
Share on other sites

Ja bym zakładał standardowe choć szczerze mówiąc wolę podwyższać niż obniżać.

Nie ma nic bardziej wku... niż obcieranie spodem auta o przeszkody:(

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, TWENTIS napisał:

 

Mamy takie cudow rodzinie 1.6 z 2015(?)

 

Sprezyny znalazlem - jest Eibach po 600 zl i H&R za 1200

 

Ale amorkow nie ma - w sensie do tych sprezyn

 

One obnizaja o 2-3 cm

 

Zalozyc zwykla KYB albo Bilsteina?

 

 

Ale po co? Ten samochód w żaden sposób sportowy nie jest i nie będzie.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja bym zakładał standardowe choć szczerze mówiąc wolę podwyższać niż obniżać.
Nie ma nic bardziej wku... niż obcieranie spodem auta o przeszkody

Misialbym go z 10 obnizyzyc zeby obcieral
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, TWENTIS napisał:

 

Mamy takie cudow rodzinie 1.6 z 2015(?)

 

Sprezyny znalazlem - jest Eibach po 600 zl i H&R za 1200

 

Ale amorkow nie ma - w sensie do tych sprezyn

 

One obnizaja o 2-3 cm

 

Zalozyc zwykla KYB albo Bilsteina?

 

ZTCP, to obniżenie 20-30mm samymi springami jest akceptowalne z seryjnymi amortyzatorami. Modyfikowane pod obniżenie amortyzatory są w zestawach -40mm i więcej, albo gwint - tylko nie wiem, czy do ASX ktoś robi.

Edited by zejk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Po co kupować podwyższony samochód i go obniżać?
Serio pytam, bo jestem ciekaw.

Samochod mozna powiedzirc otrzymany w prezencie po osobie ktora nie za bardzo dbała o niego.
Wiec wychodza po kolei kwiatki jak amorki, cos z przepustnica, nigdy nie ruszana klima itd.

Wiec bardziej na zadadzie ulepszenia tego co jest

Nigdy nie kupilbym takiego auta. Straszne gowno.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 
Ale po co? Ten samochód w żaden sposób sportowy nie jest i nie będzie.

Ale nie taka jest idea.
Jak mam zamienic seryjne zużyte na seryjne gowniane to wole cos ulepszyc.
Dlatego szukam
Link to comment
Share on other sites

47 minut temu, TWENTIS napisał:


Ale nie taka jest idea.
Jak mam zamienic seryjne zużyte na seryjne gowniane to wole cos ulepszyc.
Dlatego szukam

 

Na sprawnym seryjnym jest przynajmniej dosyć wygodny...

Na obniżonym dalej będzie gówno tylko twardsze.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

 
Na sprawnym seryjnym jest przynajmniej dosyć wygodny...
Na obniżonym dalej będzie gówno tylko twardsze.

Na serii to jedno z najwiekszych gowien jakim jezdzilem

W ogole nie rozumiem ideo takiego auta

4 doroalych nie wchodzi. Bagaznika nie ma. Nie jedzie. Pali duzo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, TWENTIS said:

W ogole nie rozumiem ideo takiego auta

 

Auto typowo do miasta, ktore pewnie nigdy sie popsuje i bedzie jezdzic i jedzic nawet jak olejesz serwis i wynienisz olej jak CI sie przypomni.

Wbrew pozorom moze to byc zaleta dla sporej grupy osob. Bagaznik na zakupy spokojnie wystarczy, a 4 osoby od biedy tez kawalek przejada.

Do tego podwyzszony przeswit wiec torowiska, krawezniki niestraszne.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, TWENTIS napisał:


Na serii to jedno z najwiekszych gowien jakim jezdzilem

W ogole nie rozumiem ideo takiego auta

4 doroalych nie wchodzi. Bagaznika nie ma. Nie jedzie. Pali duzo

Co się będziesz z nim męczył.

Daję czapkę śliwek i wysyłam lawetę, tylko adres podaj.

:phi:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Abstrahując od w/w przypadku "prezentu", to generalnie idea zakupu crossovera czy tam SUV'a i modowania w nim zawieszenia na niższe ma z pewnością jakiś głębszy sens, którego jednakże nie bardzo potrafię się doszukać 😆

  • Like 1
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

Abstrahując od w/w przypadku "prezentu", to generalnie idea zakupu crossovera czy tam SUV'a i modowania w nim zawieszenia na niższe ma z pewnością jakiś głębszy sens, którego jednakże nie bardzo potrafię się doszukać 

Wiesz jakbym szukał gwintu na tor to moze mialbys racje. Ale tu jest poprawienie serii do codziennej jazdy.


Wskoczyliscie na mnie jakbym szukl co najmniej stozka, czipa i magnetyzerow :-)
Link to comment
Share on other sites

:piwko:

Których sprężyn byś nie założył, to będzie odrobinę sztywniej i niżej. Do tego amorki jakiś Kyb i jest ok. Sprawdź wszelkie elementy gumowe i gumowo metalowe w zawieszeniu. U siebie w Sorento mam H&R, tylko w drugą stronę +45mm. Szukałem czegoś wyżej i sztywniej, bo fabryka to był kuter rybacki. U mnie się sprawdziło. Jest wyżej i sztywniej. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, el_diablo napisał:

 

Ale po co? Ten samochód w żaden sposób sportowy nie jest i nie będzie.

 

Ostatnio jechalem za takim na slimaku zjazdowym z S2 i elegancko rzucilo mu dupa i VSA mial co robic. U mnie zero emocji a ASX walczyl o zycie. Wiec moze cos pomoga te sprezyny

Edited by Filipfm
Link to comment
Share on other sites

Nie polecam obniżających sprężyn do zwykłych amorów, prowadzenie jak na serii, a nawet bardziej gumowato się auto prowadziło. Miałem Pro-kit + KYB Excel-G, niby wziąłem dedykowane te amory do TypeR ale to nie to samo, po zmianie na AGXy zaczęło się prowadzić o niebo lepiej. Półroczne amory sprzedalem i wziąłem te KYB AGX.

 

Do Mitsubishi nie ma, jak masz dostępne Bilstein B6 to je bym polecił, zawsze można je zmodyfikować i zregenerować.

 

W innym przypadku zostaje gwint np. KW V2

 

Edited by analyzer64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, analyzer64 napisał:

Nie polecam obniżających sprężyn do zwykłych amorów, prowadzenie jak na serii, a nawet bardziej gumowato się auto prowadziło. Miałem Pro-kit + KYB Excel-G, niby wziąłem dedykowane te amory do TypeR ale to nie to samo, po zmianie na AGXy zaczęło się prowadzić o niebo lepiej. Półroczne amory sprzedalem i wziąłem te KYB AGX.

 

Do Mitsubishi nie ma, jak masz dostępne Bilstein B6 to je bym polecił, zawsze można je zmodyfikować i zregenerować.

 

W innym przypadku zostaje gwint np. KW V2

 

 

Moze to zalezy od auta, ale do ufoka Eibach jest mieciutki - u mnie jezdzi na Bilsteinie ale zwykłym - to chyba B4 bo innych nie ma do ufoka i jest naprawde bardzo ok. 

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, iwik napisał:

Abstrahując od w/w przypadku "prezentu", to generalnie idea zakupu crossovera czy tam SUV'a i modowania w nim zawieszenia na niższe ma z pewnością jakiś głębszy sens, którego jednakże nie bardzo potrafię się doszukać 😆

 

o Panie, to jest cały biznes! Zobacz sobie cennik jakieś Tiguana na przykład. Najpierw wyjściowo płacisz 20 tys. więcej za to że masz wysokiego SUVa, a potem w opcjach możesz sobie dobrać sportowe obniżone zawieszenie za kolejnych kilka tysięcy. Marketingowo genialne, prawda? ;]

  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

36 minut temu, maro_t napisał:

 

o Panie, to jest cały biznes! Zobacz sobie cennik jakieś Tiguana na przykład. Najpierw wyjściowo płacisz 20 tys. więcej za to że masz wysokiego SUVa, a potem w opcjach możesz sobie dobrać sportowe obniżone zawieszenie za kolejnych kilka tysięcy. Marketingowo genialne, prawda? ;]

Przecież wtedy wygląda o wiele lepiej!

image.jpeg.ab0ada194a9402af4974b7ccd362a8cb.jpeg

  • Like 1
  • Haha 3
  • shocked 2
Link to comment
Share on other sites

Jakie koła siedzą w tym ASX?

IMHO oryginalne zawieszenie ASX na bardzo fajne.

Złą robotę robią baloniaste opony.

Latem jeżdżę na 225/55/18 i śmiać mi się chce o opowieściach o zarzucającym tyle.

Naprawdę trzeba się mocno postarać aby interweniowało ESP.

Nawet wczoraj sprawdzałem na górskich serpentynach. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, DamU napisał:

Jakie koła siedzą w tym ASX?

IMHO oryginalne zawieszenie ASX na bardzo fajne.

Złą robotę robią baloniaste opony.

Latem jeżdżę na 225/55/18 i śmiać mi się chce o opowieściach o zarzucającym tyle.

Naprawdę trzeba się mocno postarać aby interweniowało ESP.

Nawet wczoraj sprawdzałem na górskich serpentynach. 

 

 

Moge zerknac czy mi sie filmik nie nadgrał na kamerce 😄 Nie wiem co zrobił kierownik tego ASXa, na slimaku z S2 na S79 jechał pewnie troche ponad ograniczenie 50kmh i rzucilo mu dupą 😄 mogl byc niesprawny, mogl byc na łysych i starych oponach, ale przy temperaturze w okolicach +25 i suchym asfalcie to nie powinien byc czynnik wpływający na takie zachowanie nawet przy ujęciu gazu. 

Link to comment
Share on other sites

Jakie koła siedzą w tym ASX?
IMHO oryginalne zawieszenie ASX na bardzo fajne.
Złą robotę robią baloniaste opony.
Latem jeżdżę na 225/55/18 i śmiać mi się chce o opowieściach o zarzucającym tyle.
Naprawdę trzeba się mocno postarać aby interweniowało ESP.
Nawet wczoraj sprawdzałem na górskich serpentynach. 
 

Nie pamietam. Chyba 17 jakas

Ale opony sa jeszcze ok a zawieszenie juz nie
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, TWENTIS napisał:


Nie pamietam. Chyba 17 jakas

Ale opony sa jeszcze ok a zawieszenie juz nie

IMHO nie ma co kombinować.

Oryginalne zawieszenie jest dość sztywne.

Porównałbym je do sztywności zawieszeń VW. 

Jeżeli zamontowane są opony np. 215/70/16 to są to straszne balony i w szybkich łukach buja. 

 

Jeżeli bardzo chcesz obniżać to Eibach+KYB powinno być 👍

 

Zakładam, że pozostałe elementy zawieszenia są sprawne. Nawet drobne luzy przy wielowahaczu potrafią wpływać na dziwne zachowania auta.

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 19.07.2021 o 18:47, Maciej__ napisał:

 

Auto typowo do miasta, ktore pewnie nigdy sie popsuje i bedzie jezdzic i jedzic nawet jak olejesz serwis i wynienisz olej jak CI sie przypomni.

Wbrew pozorom moze to byc zaleta dla sporej grupy osob. Bagaznik na zakupy spokojnie wystarczy, a 4 osoby od biedy tez kawalek przejada.

Do tego podwyzszony przeswit wiec torowiska, krawezniki niestraszne.

 

Do tego wsiada się łatwo i przestrzeń wewnątrz całkiem niezła. W tej wersji to jest auto dla emerytów, którzy przesiedli się z Fabii sedan.

Z kolei po wyposażeniu tego auta w sensowny silnik, AWD i dodatki wewnątrz robi się z tego bardzo fajny, nieduży SUV o przyzwoitych osiągach (mój robił 100km/h poniżej 10s co w tej klasie w tamtych czasach było dobrym wynikiem), całkiem niezłej dzielności poza asfaltem (napęd 4x4 od Mitsubishi wiele potrafi) i jeszcze większej dzielności w mieście (kompaktowe rozmiary). A bezawaryjność i dobry serwis mamy nadal, tak jak w słabszej wersji.

Niestety dramatyczną większość sprzedaży robiła wersja 1.6, która jest zwykłą taczką na kołach dla emeryta.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Filipfm napisał:

 

Moge zerknac czy mi sie filmik nie nadgrał na kamerce 😄 Nie wiem co zrobił kierownik tego ASXa, na slimaku z S2 na S79 jechał pewnie troche ponad ograniczenie 50kmh i rzucilo mu dupą 😄 mogl byc niesprawny, mogl byc na łysych i starych oponach, ale przy temperaturze w okolicach +25 i suchym asfalcie to nie powinien byc czynnik wpływający na takie zachowanie nawet przy ujęciu gazu. 

 

Wersja 1.6 ma jakieś wąskie oponki. W porównaniu do tych 225/55 jest przepaść.

 

Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, DamU napisał:

IMHO nie ma co kombinować.

Oryginalne zawieszenie jest dość sztywne.

Porównałbym je do sztywności zawieszeń VW. 

Jeżeli zamontowane są opony np. 215/70/16 to są to straszne balony i w szybkich łukach buja. 

 

Jeżeli bardzo chcesz obniżać to Eibach+KYB powinno być 👍

 

Zakładam, że pozostałe elementy zawieszenia są sprawne. Nawet drobne luzy przy wielowahaczu potrafią wpływać na dziwne zachowania auta.

 

 

Ja na miejscu autora wątku zamiast rzeźbić w zawieszeniu zmieniłbym felgi z oponami i wszystkie problemy znikną.

:ok:

 

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 20.07.2021 o 08:00, Filipfm napisał:

 

Ostatnio jechalem za takim na slimaku zjazdowym z S2 i elegancko rzucilo mu dupa i VSA mial co robic. U mnie zero emocji a ASX walczyl o zycie. Wiec moze cos pomoga te sprezyny

 

Nie wiesz w jakim stanie było zawieszenie i jakie były opony.

U mnie w Golfie na letnich fabrycznych Hankookach auto prowadzi się całkiem fajnie.

W tych samych miejscach na zimówkach Dębicy jest źle/bardzo źle

Mowa o takich ślimakach na kórych można przejechac deko szybciej niz 30km/h

Link to comment
Share on other sites

51 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Wersja 1.6 ma jakieś wąskie oponki. W porównaniu do tych 225/55 jest przepaść.

 

 

Szwagier ma 1.6 i o ile pamiętam ma 18 czy nawet 19"

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, kravitz napisał:

 

Szwagier ma 1.6 i o ile pamiętam ma 18 czy nawet 19"

 

18, większych nie było. One faktycznie są powiązane z wyposażeniem nie z silnikiem ale zwykle 1.6 łączono z wersją invite. Intense czy instyle już miały często lepsze silniki i 4x4. Założyłem, że to najtańsza wersja skoro autor pisze, że tam wszystko takie złe.

 

Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Założyłem, że to najtańsza wersja skoro autor pisze, że tam wszystko takie złe.

 

 

 

Najtańszość wersji nie ma nic wspólnego z tym czy auto jest złe.

Po prostu połaczenie małej ilości miejsca czy w sodku czy w bagazniku, plus tragiczne osiagi, niewygodne fotele dają obraz auta nie za bardzo  - powiedzmy wymarzonego 🙂

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 7/19/2021 at 3:14 PM, ghost2255 said:

Po co kupować podwyższony samochód i go obniżać?

Serio pytam, bo jestem ciekaw.

 

Bo ktos lubi kapusniak a nie pomidorowa 😄

 

Na autostradzie w DE juz ze 3 razy widzialem mega zglebione Q7 - dosc nietypowo ale spoko.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Dark_Knight napisał:

 

Do tego wsiada się łatwo i przestrzeń wewnątrz całkiem niezła. W tej wersji to jest auto dla emerytów, którzy przesiedli się z Fabii sedan.

Z kolei po wyposażeniu tego auta w sensowny silnik, AWD i dodatki wewnątrz robi się z tego bardzo fajny, nieduży SUV o przyzwoitych osiągach (mój robił 100km/h poniżej 10s co w tej klasie w tamtych czasach było dobrym wynikiem), całkiem niezłej dzielności poza asfaltem (napęd 4x4 od Mitsubishi wiele potrafi) i jeszcze większej dzielności w mieście (kompaktowe rozmiary). A bezawaryjność i dobry serwis mamy nadal, tak jak w słabszej wersji.

Niestety dramatyczną większość sprzedaży robiła wersja 1.6, która jest zwykłą taczką na kołach dla emeryta.

 

 

Nie wiem, może ten egzemplarz jest słaby.

Pali jak smok, ma bardzo niefajną reakcję na gaz jak ruszasz - do tego takie 0/1 sprzęgło i dławienie się jak przerzucasz na 2 bieg.

Mega niewygodne fotele.

 

I oczywiście po wyposazeniu tego auta w fajny silnik i 4x4 to było by ok.

Tylko to jest 1.6 FWD i jedyny plus jak narazie to to co napisałeś o wsiadaniu.

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, TWENTIS napisał:

 

Nie wiem, może ten egzemplarz jest słaby.

Pali jak smok, ma bardzo niefajną reakcję na gaz jak ruszasz - do tego takie 0/1 sprzęgło i dławienie się jak przerzucasz na 2 bieg.

Mega niewygodne fotele.

 

czemu tego nie sprzedaż? 

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, TWENTIS napisał:

Nie wiem, może ten egzemplarz jest słaby.

Pali jak smok, ma bardzo niefajną reakcję na gaz jak ruszasz - do tego takie 0/1 sprzęgło i dławienie się jak przerzucasz na 2 bieg.

Mega niewygodne fotele.

 

I oczywiście po wyposazeniu tego auta w fajny silnik i 4x4 to było by ok.

Tylko to jest 1.6 FWD i jedyny plus jak narazie to to co napisałeś o wsiadaniu.

 

Ja miałem diesla 150KM, 4x4 i prawie wszystkie możliwe wypasy, ze szklanym dachem włącznie. Zupełnie inne auto.

:ok:

 

Link to comment
Share on other sites

34 minuty temu, TWENTIS napisał:

Nie wiem, może ten egzemplarz jest słaby.

Pali jak smok, ma bardzo niefajną reakcję na gaz jak ruszasz - do tego takie 0/1 sprzęgło i dławienie się jak przerzucasz na 2 bieg.

Mega niewygodne fotele.

Chyba jednak zepsuty. W znanym mi egzemplarzu żadne taki problemy nie występują i przy spokojnej jeździe można zejść poniżej 7 l/100 km.

Fotele faktycznie takie sobie.

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, TWENTIS napisał:

 

Nie wiem, może ten egzemplarz jest słaby.

Pali jak smok, ma bardzo niefajną reakcję na gaz jak ruszasz - do tego takie 0/1 sprzęgło i dławienie się jak przerzucasz na 2 bieg.

Mega niewygodne fotele.

 

I oczywiście po wyposazeniu tego auta w fajny silnik i 4x4 to było by ok.

Tylko to jest 1.6 FWD i jedyny plus jak narazie to to co napisałeś o wsiadaniu.

 

Zobacz, czy jakiś hamulec nie jest zapieczony i czy silnik w miare zdrowy. moze wydech zapchany i go muli?

Obniżanie ASX to naprawdę, eufemistycznie mówiąc, kontrowersyjny pomysł i mocno odradzam. Wyrzucisz kasę w błoto, części bedzie bardzo trudno znaleźć, a przy próbie odsprzedaży tylko stracisz.

 

Kiedy kupiłeś auto i zabrakło na felgi ( ͡° ͜ʖ... - Enignum - Wykop.pl

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

 
czemu tego nie sprzedaż? 

Bo auto jest z PL salonu, bezwypadkowe i ma jakis normalny przebieg
Plany leasingowe sie posypaly w zwizku z niepewna sytuacja w mojej pracy i tak jestesmy w zawieszeniu.

Tak ze na te chwile i tak musi jezdzic / zostac
Link to comment
Share on other sites

Chyba jednak zepsuty. W znanym mi egzemplarzu żadne taki problemy nie występują i przy spokojnej jeździe można zejść poniżej 7 l/100 km.
Fotele faktycznie takie sobie.

No to ani ja ani zona nie umiemy zejsc ponizej 9 jak juz mega zamulamy a i tak za moment jakis korek wyprzedzanie i 10.5 wskakuje.
Jezdzimy tylko bardzo krotkie odcinki 4-6 km

Musz jakis interfejs skolowac….
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, TWENTIS napisał:


No to ani ja ani zona nie umiemy zejsc ponizej 9 jak juz mega zamulamy a i tak za moment jakis korek wyprzedzanie i 10.5 wskakuje.
Jezdzimy tylko bardzo krotkie odcinki 4-6 km

Musz jakis interfejs skolowac….

Zerknij w podstawowe parametry, czujniki, ale przy tych odcinkach to nic dziwnego. Zrób jednorazowo z 50-60km i wtedy sprawdź. Może być silnik zamulony...

"Italian tune" zrób i będzie jeździł...

Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, kravitz napisał:

 

Nie wiesz w jakim stanie było zawieszenie i jakie były opony.

U mnie w Golfie na letnich fabrycznych Hankookach auto prowadzi się całkiem fajnie.

W tych samych miejscach na zimówkach Dębicy jest źle/bardzo źle

Mowa o takich ślimakach na kórych można przejechac deko szybciej niz 30km/h

 

Oczywiscie. Ale fizyki nie oszukasz. Przy dwoch autach o tych samych parametrach podwoziowych, to podwyzszone sie bedzie prowadzic gorzej. I ktos zaraz napisze o Cayenne czy Stelvio :) i to fakt, one prowadza sie pewnie lepiej niz np Octavia, ale jak porownac Cayenne z Panamera a Stelvio z Giulia to faworyt tych pojedynkow jest jasny :) 

Edited by Filipfm
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, TWENTIS napisał:


No to ani ja ani zona nie umiemy zejsc ponizej 9 jak juz mega zamulamy a i tak za moment jakis korek wyprzedzanie i 10.5 wskakuje.
Jezdzimy tylko bardzo krotkie odcinki 4-6 km

Musz jakis interfejs skolowac….

 

Jakiego spalania oczekiwałbyś przy takich krótkich odcinkach? Ja też mam w dużej mierze taki tryb użytkowania i żaden samochód nie zszedł mi poniżej 10.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, el_diablo napisał:

 

Jakiego spalania oczekiwałbyś przy takich krótkich odcinkach? Ja też mam w dużej mierze taki tryb użytkowania i żaden samochód nie zszedł mi poniżej 10.

Na krótkich odcinkach, do 10 km, to mój diesel pokazuje spalanie bliskie 8 :ok:

 

Link to comment
Share on other sites

 
Jakiego spalania oczekiwałbyś przy takich krótkich odcinkach? Ja też mam w dużej mierze taki tryb użytkowania i żaden samochód nie zszedł mi poniżej 10.

No jakbym 8 palil to bym sie nie pogniewal

Tu nie chodzi o spalanie bo dla mnie moze i 15 palic byle by jechal
A to nie jedzie a pali
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

c75b0fa23841311e9448cd059acc64d0.jpg
41c4bf4e1a9c50d9d65555f3ac6f3641.jpg
cd09876a4e5927555b213a686d7dbb21.jpg
00a1520723df8c814ea37bcc0ae6eefb.jpg
4f4325d6bfe79f73ddffb0835e7f657a.jpg


Wjechał Eibach i Bilstein B4

Roznica w precyzji prowadzenia potworna

Z minusow daje o sobie znac krotki rozstaw osi

Obniżenia w ogole nie czuć ani widać

IMO warto

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.