Skocz do zawartości

Nowy I30N Performance


Fisherman

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj właśnie oglądałem Pertyna 😁 Fajne auto które świetnie jeździ a samą skrzynią zachwycony. Nawet manuala uważa za jedną z najlepszych skrzyń. Ja bym brał choćby z racji tego, że jest ich mało na drodze 👍

Edytowane przez stig
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, stig napisał:

Wczoraj właśnie oglądałem Pertyna 😁 Fajne auto które świetnie jeździ a samą skrzynią zachwycony. Nawet manuala uważa za jedną z najlepszych skrzyń. Ja bym brał choćby z racji tego, że jest ich mało na drodze 👍

Co  mi tam mało na drodze... mam 5 min. do Słomczyna 😁 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Fisherman napisał:

Czy w tej kasie znajdę coś konkurencyjnego? Myślę o najmocniejszej wersji z automatem. Planowałem Stingera GT za dwa lata ale chyba skłaniam się ku i30... no i tydzień temu premierę miała Elantra N 🙄

i20N + 40tys na mody ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wujek napisał:

Jest sporo aut w podobnej cenie. BMW 330e Cupry i Golfy. Podobnie będą jechać audi 250KM. Chyba że chcesz na prawdę szybko po zakrętach wtedy brać coś ż mechaniczna szpera jak hultaj. 

Na pewno w podobnej cenie oferują tak wiele? Nie tylko KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Fisherman napisał:

Na pewno w podobnej cenie oferują tak wiele? Nie tylko KM.

Nawet więcej. Koreance są mocno z tyłu jeśli chodzi o systemy wspomagające jazdę. Na codzień przecież nie lata się cały czas z gazem w podłodze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujek napisał:

Nawet więcej. Koreance są mocno z tyłu jeśli chodzi o systemy wspomagające jazdę. Na codzień przecież nie lata się cały czas z gazem w podłodze. 

Jakie konkretnie systemy masz na myśli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wujek napisał:

Nawet więcej. Koreance są mocno z tyłu jeśli chodzi o systemy wspomagające jazdę. Na codzień przecież nie lata się cały czas z gazem w podłodze. 

 

To znaczy jakie? 

 

Mam aktywny tempomat, asystenta pasa ruchu co potrafi sam jechać środkiem pasa a nie odbijać się od linii. Są czujniki martwego pola i monitorowanie ruchu poprzecznego z tyłu pojazdu. Automatyczne parkowanie wciska auto w miejsca gdzie zostaje tylko 20 cm po każdej stronie.

 

Jedyny minus, to kierownica nie jest pojemnościowa i wymaga lekkiego oporu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wujek napisał:

Nawet więcej. Koreance są mocno z tyłu jeśli chodzi o systemy wspomagające jazdę. Na codzień przecież nie lata się cały czas z gazem w podłodze. 

W starym Tucsonie mam utrzymanie pasa ruchu, rozpoznawanie znaków :ok:

A były bogatsze wersje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, K3 napisał:

 

To znaczy jakie? 

 

Mam aktywny tempomat, asystenta pasa ruchu co potrafi sam jechać środkiem pasa a nie odbijać się od linii. Są czujniki martwego pola i monitorowanie ruchu poprzecznego z tyłu pojazdu. Automatyczne parkowanie wciska auto w miejsca gdzie zostaje tylko 20 cm po każdej stronie.

 

Jedyny minus, to kierownica nie jest pojemnościowa i wymaga lekkiego oporu.

Za każdym razem jak jechałem kia albo hultajem to np aktywny tempomat działał lepiej u konkurencji. Nie hamowal przy zmianie pasa, reagował plynniej. Subtelne różnice ale jednak są. Parkowanie rzeczywiście działa super. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
To znaczy jakie? 
 
Automatyczne parkowanie wciska auto w miejsca gdzie zostaje tylko 20 cm po każdej stronie.
 


Poważnie tak mało? To jest chyba blisko granicy, przy której czujniki parkowania przestają różnicować dźwięk.

Vag obiecuje chyba 80 cm powyżej długości auta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, VVojteck napisał:

 


Poważnie tak mało? To jest chyba blisko granicy, przy której czujniki parkowania przestają różnicować dźwięk.

Vag obiecuje chyba 80 cm powyżej długości auta.

 

 

Tu wjechał. Owszem, z przodu jest może 30cm, a nie dwadzieścia...

 

IMG_20190916_164744.jpg.b0b95bd62de0f942ff5b4df3be2cb7b1.jpgIMG_20190916_164736.jpg.3cf7839be1edf83084a400a00bf20540.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.