BOGUS Napisano 27 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2021 Warta coś ten silnik? Wiem że ma turbo i łańcuch. Auto pl salon, pierwszy wlasciciel 90kkm nalotu mówi że nie dolewa oliwy. Coś ktoś? Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 27 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2021 Godzinę temu, BOGUS napisał: Warta coś ten silnik? Wiem że ma turbo i łańcuch. Auto pl salon, pierwszy wlasciciel 90kkm nalotu mówi że nie dolewa oliwy. Coś ktoś? Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka Warto. Jeździ to fajnie i z fabryki wychodzi z bonusem mocy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 27 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2021 Czasami poruszam się Polo z tym silnikiem. Baaardzo niskie spalanie paliwa. Wydaje mi się jednak że po 2012r już jest pasek rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 27 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2021 Czasami poruszam się Polo z tym silnikiem. Baaardzo niskie spalanie paliwa. Wydaje mi się jednak że po 2012r już jest pasek rozrządu.W tej jest łańcuch. I moja pomylka 2012 rokWysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 27 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2021 3 godziny temu, BOGUS napisał: Warta coś ten silnik? Wiem że ma turbo i łańcuch. Auto pl salon, pierwszy wlasciciel 90kkm nalotu mówi że nie dolewa oliwy. Coś ktoś? Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka Ten silniki mialy problemy z rozrzadem.Jesli po odpaleniu na zimno nic nie slychac ponadplanowego to znaczy ze jest dobrze.Zdarza sie ze zacina sie sterowanie turbina.Takze byly przypadki padu UPG. Do wad mozna zaliczyc tez wolne nagrzewanie sie.Ja mam wersje 105KM i mimo ciezkiego nadwozia daje rady.Przez ponad rok eksploatacji nie dolalem ani grama oleju-ale jezdze glownie po miescie .Silnik bardzo cichy . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 27 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2021 3 godziny temu, BOGUS napisał: Warta coś ten silnik? Wiem że ma turbo i łańcuch. Auto pl salon, pierwszy wlasciciel 90kkm nalotu mówi że nie dolewa oliwy. Coś ktoś? Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka Silnik kibel, omijać. 2013r to Fabia II, o ile auto bardzo fajne i dobrze się tym jeździ, to niestety silniki serii ea111 lepiej odpuścić. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 27 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2021 Jak rozrząd był niedawno zmieniony i po odpaleniu zimnego silnika nic nie słychac, to za dobre pieniadze mozna zaryzykowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 27 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2021 Jak rozrząd był niedawno zmieniony i po odpaleniu zimnego silnika nic nie słychac, to za dobre pieniadze mozna zaryzykowac.Rozrząd pierwszy... Gość odkupił demo z salonuWysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 28 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2021 9 godzin temu, BOGUS napisał: Rozrząd pierwszy... Gość odkupił demo z salonu Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka z jakieś 2-2.5 tys wymiana łańcucha, podzwoń po okolicy ile cenią, i musisz się przygotować żeby to tak wymieniać max co 80kkm, a może i częściej dla bezpieczeństwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mack1805 Napisano 28 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2021 9 godzin temu, BOGUS napisał: Rozrząd pierwszy... Gość odkupił demo z salonu Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka Od połowy 2011 roku montowali w tych silnikach poprawiony rozrzad (szerszy łańcuch i inny napinacz). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 28 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2021 2 godziny temu, mack1805 napisał: Od połowy 2011 roku montowali w tych silnikach poprawiony rozrzad (szerszy łańcuch i inny napinacz). Co nie rozwiązywało problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mack1805 Napisano 28 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2021 Jeśli pilnujesz poziomu oleju i zmieniasz go regularnie co 10-15tys. nic się nie dzieje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 28 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2021 4 godziny temu, sdss napisał: Co nie rozwiązywało problemu. Ale chyba znacznie go zmniejszylo-na forum Skody jest mnostwo postow o wymianie lancucha przy 40-60kkm w starszych modelach a ciezko znalezc o najmlodszych rocznikach.Moj ma blisko 100kkm i nic nie wskazuje aby trzeba bylo go wymieniac. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 28 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2021 5 godzin temu, wlad napisał: Ale chyba znacznie go zmniejszylo-na forum Skody jest mnostwo postow o wymianie lancucha przy 40-60kkm w starszych modelach a ciezko znalezc o najmlodszych rocznikach.Moj ma blisko 100kkm i nic nie wskazuje aby trzeba bylo go wymieniac. Mi wymienili w ramach gwarancji dwa razy. Niby pozamianowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 29 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2021 W dniu 27.07.2021 o 20:54, wlad napisał: Ten silniki mialy problemy z rozrzadem.Jesli po odpaleniu na zimno nic nie slychac ponadplanowego to znaczy ze jest dobrze.Zdarza sie ze zacina sie sterowanie turbina.Takze byly przypadki padu UPG. Do wad mozna zaliczyc tez wolne nagrzewanie sie.Ja mam wersje 105KM i mimo ciezkiego nadwozia daje rady.Przez ponad rok eksploatacji nie dolalem ani grama oleju-ale jezdze glownie po miescie .Silnik bardzo cichy . 1.4 tsi z tego okresu ma żeliwny blok silnika, także 1.2 tsi też pewnie go ma. Jednakże po rozgrzaniu bardzo długo trzyma ciepło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 29 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2021 W dniu 28.07.2021 o 07:35, bielaPL napisał: z jakieś 2-2.5 tys wymiana łańcucha, podzwoń po okolicy ile cenią, i musisz się przygotować żeby to tak wymieniać max co 80kkm, a może i częściej dla bezpieczeństwa Takie ceny to już w ASO można spotkać. U Mirka za 1.500 zł max. Był zestaw naprawczy w Skodzie, który był dosyć tani i załatwiał sprawę. W dniu 28.07.2021 o 07:52, mack1805 napisał: Od połowy 2011 roku montowali w tych silnikach poprawiony rozrzad (szerszy łańcuch i inny napinacz). dokładnie 13 godzin temu, sdss napisał: Mi wymienili w ramach gwarancji dwa razy. Niby pozamianowy. Wszystko zależy od tego jak upiedliwy byłeś, gdyż ten rozrząd i tak trochę sobie stuka na zimno 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alvin Napisano 30 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2021 Ja mam Fabię 2 EA111 1.2 105 koni z 2013 i jest łańcuch, zmieniałem przy 100k chyba, teraz mam 140 i czasem (rzadko) słychać, że już ma minimalny luz ale to wina napinacza - nadal w pełni nie trzyma po wyłączeniu silnika. Wymieniać jeszcze nie trzeba. Nie mniej - w ASO chyba 3 lata temu skasowali mnie 1500 zł chyba - tyle samo oferował zaprzyjaźniony mechanik. Oleju bierze mi dokładnie nic- nigdy nie dolewałem a jeździ się tym uroczo. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 30 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2021 (edytowane) 3 godziny temu, alvin napisał: Ja mam Fabię 2 EA111 1.2 105 koni z 2013 i jest łańcuch, zmieniałem przy 100k chyba, teraz mam 140 i czasem (rzadko) słychać, że już ma minimalny luz ale to wina napinacza - nadal w pełni nie trzyma po wyłączeniu silnika. Wymieniać jeszcze nie trzeba. Nie mniej - w ASO chyba 3 lata temu skasowali mnie 1500 zł chyba - tyle samo oferował zaprzyjaźniony mechanik. Oleju bierze mi dokładnie nic- nigdy nie dolewałem a jeździ się tym uroczo. Bo czasami jest tak, ze jak silnik ma zła opinie w Internecie to ludzie uciekają od tego jak tylko mogą, a okazuje się że to może być całkiem przyjemny silnik. Jak kupowałem Megane II to w sieci ludzie straszyli że padają cewki zapłonowe i koło zmiennych faz rozrządu. Trochę byłem wystraszony, ale kupiłem to auto i był to bardzo dobry wybór. Cewki zapłonowe wymienił już I właściciel na te poprawione i już nie miałem problemu (z Sagem na Beru), a koło zmiennych faz rozrządu to o ile pamiętam wymieniłem raz przy wymianie rozrządu i był to koszt jakieś 400 - 500zł. To wszystko przy silniku z awarii. Dzięki takim obiegowym opinią czasami można kupić auto w dobrej cenie bo sprzedający dość ma znawców z Internetu. Edytowane 30 Lipca 2021 przez pejus1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.