Skocz do zawartości

Vectra C 2.2dti koło pasowe wału


Doom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Padło mi dzisiaj gumowo metalowe koło pasowe wału korbowego w 2.2 dti - Y22DTR. Było słychać uderzenie i dym, smród spalonej gumy pod filtrem powietrza a później brak ładowania, wnioskuje że się rozwulkanizowało. Szukałem po alledrogo i zauważyłem coś dziwnego, są koła febi za 311 PLN o numerze 27215 9533 1017 lub też febi za 523 PLN 27215 9533 0919. I teraz pytanie które się samo nasówa, czy te tańsze będzie pasować? Drugie pytanie rozumiem że ściągam koło, osłonę o ile jest, zdejmuje pasek osprzętu, odkręcam koło, wymieniam i skręcam wszystko i koniec, są tam jakieś niespodzianki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje.

 

Edit:

 

 

Chcialem tylko dodać że jedynym problemem w całej operacji jest śruba koła pasowego, metrowy klucz i 100kg operatora klucza nie dało rady, zadziałał dopiero sposób znaleziony gdzieś w internecie o którym nie powinienem pisać bo z BHP nie ma nic wspólnego  Założenie klucza na śrubę, zaparcie o wahacz i uruchomienie silnika. Wymiana 30-40min. 

 

 

 

 

Edytowane przez Doom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.