Skocz do zawartości

Kosiarka briggs&stratton ciężko odpala na ciepłym silniku


Marko33

Rekomendowane odpowiedzi

Kosiarka AL-KO z silnikiem Briggs&stratton 190ccm na zimno pali od strzała.

Po nagrzaniu trzeba kilka razy pociągnąć szarpak aż zaskoczy. Jak załapie to też tak przez chwilę pyrka co drugi zapłon aż złapie i kosi jak zła.

Świeca nowa

Pompki paliwa toto nie ma żeby podpompować.

WTF?

 

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Marko33 napisał:

 

Kosiarka AL-KO z silnikiem Briggs&stratton 190ccm na zimno pali od strzała.

Po nagrzaniu trzeba kilka razy pociągnąć szarpak aż zaskoczy. Jak załapie to też tak przez chwilę pyrka co drugi zapłon aż złapie i kosi jak zła.

Świeca nowa

Pompki paliwa toto nie ma żeby podpompować.

WTF?

 

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

może gaźnik zmienić?

 

"Najczęściej spotykaną usterką po stronie układu zasilania silnika paliwem jest, w przypadku silników gaźnikowych, rozgrzewanie się gaźnika w wyniku zastosowania niewłaściwej uszczelki, zbyt cienkiej lub nieizolującej termicznie. W rozgrzanym gaźniku paliwo paruje, w komorze pływakowej wytwarza się nadciśnienie, które wypycha paliwo przez dysze do gardzieli gaźnika a stamtąd dostaje się ono w nadmiarze do cylindrów, gdzie z braku dostatecznej ilości tlenu nie dochodzi do zapłonu. Silnik jest więc zalany, świece zawilgocone i jego uruchomienie staje się bardzo trudne.

"

https://mojafirma.infor.pl/moto/auta-zabytkowe/eksploatacja/275673,Jak-znalezc-przyczyne-trudnego-rozruchu-silnika-goracego.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Marko33 napisał:

 

 

Po nagrzaniu trzeba kilka razy pociągnąć szarpak aż zaskoczy. Jak załapie to też tak przez chwilę pyrka co drugi zapłon aż złapie i kosi jak zła.

 

 

 

W ramach eksperymentu na początek zrzuć linkę rozruchu z oczka przy rękojeści, niech się zwinie i spróbuj odpalić energicznie z pełnej długości sznurka. Przy okazji jak poszarpiesz to czy zakopci po odpaleniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, wilu napisał:

 

 

W ramach eksperymentu na początek zrzuć linkę rozruchu z oczka przy rękojeści, niech się zwinie i spróbuj odpalić energicznie z pełnej długości sznurka. Przy okazji jak poszarpiesz to czy zakopci po odpaleniu?

 

Tak, jak pisałem wcześniej, jak już załapie silnik to trochę zakopci, parę suwów pochodzi nierówno a potem już wszystko ok.

Tak jakby zalewał świecę przy wyłączaniu - rączką odcinam zapłon a silnik wykonuje jeszcze parę obrotów kiedy leje paliwem na niepracującą świecę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



 
Tak, jak pisałem wcześniej, jak już załapie silnik to trochę zakopci, parę suwów pochodzi nierówno a potem już wszystko ok.
Tak jakby zalewał świecę przy wyłączaniu - rączką odcinam zapłon a silnik wykonuje jeszcze parę obrotów kiedy leje paliwem na niepracującą świecę


Chyba nie zapłon. Tam powinien być hamulec silnika. Nie wiem jaki model masz ale w starszych z prostokatnym filtrem powietrza dało się zdjąć filtr i widać było jak podawane jest paliwo. IMO do rozebrania Ggóra. Plastk i metalowy kosz z mechanizmem rozuchu. Pod tym widać cięgna sprężynki itp

Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.