Jump to content

Otomoto Klik


Polarny
 Share

Recommended Posts

Kontrola stanu technicznego będzie odbywała się zgodnie z wytycznymi DEKRY, z zachowaniem standardu ISO 9001:2015. W trakcie inspekcji eksperci przyjrzą się 120 elementom samochodu, takim jak: opony, szyby, lusterka, powłoka lakiernicza, oświetlenie, silnik, podwozie, układ kierowniczy czy wyposażenie kabiny. Po przejrzeniu auta zostanie wystawiony raport z kodem QR i pełna dokumentacja wad oraz uszkodzeń.

 

https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/cyfrowe-paszporty-dla-samochodow-nowa-usluga-otomoto-klik/011lcqv

 

Jak myślicie - przyjmie się?

Oglądanie używek to masakra - sprawdzanie każdej, doszukiwanie się wad. A tu - certyfikat, gwarancja + 14 dni na odstąpienie.

Wszystko fajnie wg mnie, ale jak zobaczyłem ceny używek z "klika' to chyba już wolę ryzykować remont silnika ...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, Polarny napisał:

Jak myślicie - przyjmie się?

To do wróżki pytanie :)

 

Na chwilę obecną można sobie poczytać wzór umowy:
https://storage.otomotoklik.pl/static/umowa-sprzedazy-pojazdu.pdf

 

oraz ogólne warunki ubezpieczenia - a w szczególności wyłączenia

https://storage.otomotoklik.pl/static/owu.pdf

 

o którym to ubezpieczeniu mowa w par. 5 umowy.
 

Cytat

§ 5 Ubezpieczenie od mechanicznych i elektrycznych awarii w pojazdach silnikowych zwane dalej “Gwarancją”

1.W ramach zapłaconej ceny Kupujący otrzymuje Gwarancję na Pojazd. Gwarancja obowiązuje przez okres ......... miesięcy od dnia zawarcia Umowy Ubezpieczenia.

2.Ubezpieczycielem jest Fortegra Europe Insurance Company Ltd

3.Kupujący oświadcza,  że  zapoznał  się  z  Ogólnymi   Warunkami Ubezpieczenia dostępnymi na stronie internetowej www.otomotoklik.pl.

 

W tychże wyłączeniach chyba w każdym punkcie powołują się na "typowe zużycie eksploatacyjne",

więc w razie jakiejś awarii bardzo prawdopodobna będzie odmowy wypłaty "z uwagi na zużycie eksploatacyjne"

i trzeba się będzie pewno sądzić - wygrana jest mocno niepewna.
Czyli pół żartem-pół serio "gwarancja do stu dni, a studnia za bramą" 😄

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

41 minut temu, kordirko napisał:

Czyli pół żartem-pół serio "gwarancja do stu dni, a studnia za bramą"

Nie znałem.

I najwyraźniej pasuje do sytuacji. Czyli płaci się dużo drożej za pozorną gwarancję.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, OPAL said:

Przyjmie się wśród takich samych klientów, którzy myślą, że aso to gwarancja jakości i uczciwości obsługi samochodów, czyli tych co się nie znają.

 

Widocznie sie nie znam, ale w zyciu bym nie kupil mlodego auta, ktore bylo serwisowane poza ASO :ok:

 

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Widocznie sie nie znam, ale w zyciu bym nie kupil mlodego auta, ktore bylo serwisowane poza ASO :ok:

 

Przecież nie chodzi mi o osoby, które serwisują auta na gwarancji w ASO, tylko o takie, które mają 10 letnie auto i jeżdżą tylko do ASO, bo inne warsztaty się nie znają i na pewno ich oszukają.

Też tak uważasz?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, OPAL said:

Przecież nie chodzi mi o osoby, które serwisują auta na gwarancji w ASO, tylko o takie, które mają 10 letnie auto i jeżdżą tylko do ASO, bo inne warsztaty się nie znają i na pewno ich oszukają.

Też tak uważasz?

 

Jesli nie maja w okolicy zaufanego warsztatu niezaleznego, to co w tym zlego?

Osobiscie od kilku lat korzystam tylko z ASO i bede kontynuowal rowniez po gwarancji, jesli auto zostanie na dluzej :ok:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Jesli nie maja w okolicy zaufanego warsztatu niezaleznego, to co w tym zlego?

Osobiscie od kilku lat korzystam tylko z ASO i bede kontynuowal rowniez po gwarancji, jesli auto zostanie na dluzej :ok:

 

Słowo klucz:

 

Godzinę temu, OPAL napisał:

myślą, że aso to gwarancja jakości i uczciwości obsługi samochodów,

 

Ja piszę o tych co są przekonani, że tylko w ASO mają gwarancję jakości i uczciwości, a Ty, że co w tym złego, że serwisują w ASO. 🙄

Tacy naiwni właśnie kupią na Otomoto Klik, bo będą wierzyć, że samochody tam sprzedawane będą idealne.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

31 minut temu, OPAL napisał:

Przecież nie chodzi mi o osoby, które serwisują auta na gwarancji w ASO, tylko o takie, które mają 10 letnie auto i jeżdżą tylko do ASO, bo inne warsztaty się nie znają i na pewno ich oszukają.

Też tak uważasz?

Myślę, że te serwisowane w ASO będą z znacznej większości w lepszym stanie niż poza ASO. Co by jednak nie gadać ASO się nie certoli i wymienia wszystko na grubo na nowe i nie zamienniki. Oczywiście zdarzają się jakieś oszustwa w ASO ale myślę, że będzie ich znacznie mniej niż w nieatoryzowanych. Oczywiście porównujemy średnie ASO ze średnim panem Heniem a nie idealnego pana Henia i złodziejskie ASO.

Oczywiście po gwarancji serwisuje poza ASO, bo jest taniej i głównie wygodniej, bo mam warsztat niedaleko pracy i rano zostawiam, po południu odbieram gotowy. Gość jest dosyć dobry ale niestety ceny ma już zbliżone do tańszych ASO.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

51 minut temu, MarcG napisał:

Myślę, że te serwisowane w ASO będą z znacznej większości w lepszym stanie niż poza ASO. Co by jednak nie gadać ASO się nie certoli i wymienia wszystko na grubo na nowe i nie zamienniki.

Jakiś czas temu - po wielu latach - byłem na przeglądzie w ASO. Nic się nie zmieniło.

Tak samo na fakturze jest wykaz wszystkich czynności i tak samo zmieniają tylko olej i filtr, w dodatku w pośpiechu i niedbale.

Wolę jednak swojego mechanika, do którego jeżdżę od kilku lat. Ryzykuję co najwyżej tym, że niektórzy mnie odfiltrują w ogłoszeniach sprzedaży. Ale pewnie i tu będzie jak zwykle - pójdzie do rodziny albo znajomych. Oni przynajmniej wiedzą, że tutaj znacznik "serwisowany w ASO" nie miał znaczenia - a jeżeli już, to pozytywne.

 

Wracając do tematu - też mam wrażenie, że ten cały "klik" to takie ASO - niby płaci się za pewność i jakość, a tak naprawdę płaci się tylko za wrażenie pewności i jakości.

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Jesli nie maja w okolicy zaufanego warsztatu niezaleznego, to co w tym zlego?

Osobiscie od kilku lat korzystam tylko z ASO i bede kontynuowal rowniez po gwarancji, jesli auto zostanie na dluzej :ok:

 

Nic ale dziś w toyocie żona za przegląd olejowy +filtr powietrza i kabiny dostała fakturę na 1400 moim zdaniem rozbój w biały dzień za wstawienie pieczątki w książkę ;)

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Oscar_ napisał:

Nic ale dziś w toyocie żona za przegląd olejowy +filtr powietrza i kabiny dostała fakturę na 1400 moim zdaniem rozbój w biały dzień za wstawienie pieczątki w książkę ;)

O to grubo, ja w tym tygodniu w KIA za 6.5l. oleju, wszystkie filtry, wymiana płynu hamulcowego i przegląd lakieru 1150.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Oscar_ said:

Nic ale dziś w toyocie żona za przegląd olejowy +filtr powietrza i kabiny dostała fakturę na 1400 moim zdaniem rozbój w biały dzień za wstawienie pieczątki w książkę ;)

 

Po jakim przebiegu tyle wyszlo? Ja jednak wychodze z zalozenia, ze przeglad to cos wiecej niz pieczatka ;) 

Inna kwestia, ze wiekszosc ludzi robi przeglad raz w roku i pare stow w jedna czy druga jest pomijalne w lacznym koszcie uzytkowania samochodu.

Samo ubezpieczenie za rok potrafi kosztowac 2-3 razy tyle ;]

Zawsze mozna tez kupic materialy na wlasna reke i zaplacic za sama usluge :ok:

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, MarcG said:

O to grubo, ja w tym tygodniu w KIA za 6.5l. oleju, wszystkie filtry, wymiana płynu hamulcowego i przegląd lakieru 1150.

 

To regularna cena za Sorento czy miales jakas dodatkowa znizke? Ktory to przeglad, pierwszy?

Chyba, ze wszystkie filtry to oleju i moze kabinowy, bo reszta wymieniana po 3 latach.

Z tego co pisal @rwIcIk to za Tucsona wychodzi sporo wiecej.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

52 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

To regularna cena za Sorento czy miales jakas dodatkowa znizke? Ktory to przeglad, pierwszy?

Chyba, ze wszystkie filtry to oleju i moze kabinowy, bo reszta wymieniana po 3 latach.

Z tego co pisal @rwIcIk to za Tucsona wychodzi sporo wiecej.

Za pierwszy po 30 kkm zapłaciłem 1265 zł - ale coś tam doszło, w podstawie cena była w okolicy 1100 zł, czyli podobnie. Ale to było 4 lata temu.

Po 60 kkm drożej 1825 zł, bo wszystkie filtry wymieniają - paliwa, powietrza.

W międzyczasie wymiana oleju po 15 kkm: 540 zł. Wymiana oleju, tarcz klocków po 45 kkm: 2137 zł.

 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Po jakim przebiegu tyle wyszlo? Ja jednak wychodze z zalozenia, ze przeglad to cos wiecej niz pieczatka ;) 

Inna kwestia, ze wiekszosc ludzi robi przeglad raz w roku i pare stow w jedna czy druga jest pomijalne w lacznym koszcie uzytkowania samochodu.

Samo ubezpieczenie za rok potrafi kosztowac 2-3 razy tyle ;]

Zawsze mozna tez kupic materialy na wlasna reke i zaplacic za sama usluge :ok:

 

56 kkm. 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

To regularna cena za Sorento czy miales jakas dodatkowa znizke? Ktory to przeglad, pierwszy?

Chyba, ze wszystkie filtry to oleju i moze kabinowy, bo reszta wymieniana po 3 latach.

Z tego co pisal @rwIcIk to za Tucsona wychodzi sporo wiecej.

Cena normalna, pierwszy przegląd po 30kkm. Tylko 60km od Warszawy w Łowiczu, tam gdzie kupowałem. Reklamowałem też hak, który mi założyli w ASO przy zakupie.

W Warszawie co najmniej 500PLN drożej.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Polarny said:

Ja to założenie zweryfikowałem wielokrotnie. Wynik: negatywny.

 

A ja wrecz przeciwnie, z wynikiem pozytywnym :ok:

W Mazdzie przy okazji przegladu wymienili zacisk z tylu, a w Oplu cewke mimo, ze nic nie zglaszalem.

Oba auta na przedluzonej gwarancji.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MarcG said:

Cena normalna, pierwszy przegląd po 30kkm. Tylko 60km od Warszawy w Łowiczu, tam gdzie kupowałem. Reklamowałem też hak, który mi założyli w ASO przy zakupie.

W Warszawie co najmniej 500PLN drożej.

 

OK, to teraz wszystko jasne :ok:

BTW, po co wymieniaja plyn hamulcowy po roku? 8]

Link to comment
Share on other sites

W dniu 19.08.2021 o 11:28, OPAL napisał:

Przecież nie chodzi mi o osoby, które serwisują auta na gwarancji w ASO, tylko o takie, które mają 10 letnie auto i jeżdżą tylko do ASO, bo inne warsztaty się nie znają i na pewno ich oszukają.

Też tak uważasz?

Dla mnie jako kupujacego taki wariant jest pożądany.

Jeśli kogoś było stać na serwis 10 latka w ASO to bardzo możliwe,że dbał o to auto.

Bo,że na nim nie oszczędzał serwisując w ASO to już jasne.

Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, Mihail napisał:

Jeśli kogoś było stać na serwis 10 latka w ASO to bardzo możliwe,że dbał o to auto.

Bo,że na nim nie oszczędzał serwisując w ASO to już jasne.

Może nieserwisowanie w ASO nie jest związane z oszczędnościami lecz właśnie z dbaniem o auto?

 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Polarny said:

Widziałeś, co mechanik robi a czego nie robi w ramach przeglądu?

 

NIe ma sensu ciagnac tej dyskusji, ani Ty nie przekonasz mnie ani ja Ciebie.

Niech kazdy sobie serwisuje gdzie chce i bedzie zadowolony.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, Mihail napisał:

Dla mnie jako kupujacego taki wariant jest pożądany.

Jeśli kogoś było stać na serwis 10 latka w ASO to bardzo możliwe,że dbał o to auto.

Bo,że na nim nie oszczędzał serwisując w ASO to już jasne.

 

Ok, wracając do meritum mojego pierwszego posta na temat tego, czy to się przyjmie:

Skoro przyjęły sie ASO to i przyjmie się Otomoto Klik, bo kupno tam auta to "gwarancja jakości i uczciwości obsługi samochodów". Co więcej, osoby, które tam kupują auta "na nim nie oszczedzają".

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Polarny napisał:

Widziałeś, co mechanik robi a czego nie robi w ramach przeglądu?

Ja natchnięty takimi postami i opowieściami kolegi, który z niejednego ASO chleb jadł, sprawdzałem czy robią to co mają w tabelce. 

Robili.

Teraz już nie sprawdzam. 

Jak bardzo im nie ufasz to istnieją usługi typu 

"videotransmisja online z czynności serwisowych". 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

NIe ma sensu ciagnac tej dyskusji, ani Ty nie przekonasz mnie ani ja Ciebie.

Niech kazdy sobie serwisuje gdzie chce i bedzie zadowolony.

Ale ja nie chcę cię przekonywać. Po prostu jestem ciekawy, czy widziałeś, co mechanik robił albo czego nie robił na przeglądzie.

@DamUnawet twierdzi, że on sprawdził. Czyli na pytanie da się odpowiedzieć.

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, Polarny napisał:

Ale ja nie chcę cię przekonywać. Po prostu jestem ciekawy, czy widziałeś, co mechanik robił albo czego nie robił na przeglądzie.

@DamUnawet twierdzi, że on sprawdził. Czyli na pytanie da się odpowiedzieć.

Naprawiali mi w ASO Subaru dach. Nie wiem co robili ale przed naprawą odstawał a po naprawie jest idealnie. Cena nie była specjalnie wygórowana ale nie mam porównania bo nikt inny nie chciał się tego podjąć.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Polarny said:

Ale ja nie chcę cię przekonywać. Po prostu jestem ciekawy, czy widziałeś, co mechanik robił albo czego nie robił na przeglądzie.

@DamUnawet twierdzi, że on sprawdził. Czyli na pytanie da się odpowiedzieć.

 

NIe widzialem i nie wnikam, zostawiam auto rano i odbieram gotowe po pracy :ok:

Ale skoro 2 razy znalezli problem i go rozwiazali w ramach gwarancji, mimo ze nic nie zglaszalem to zakladam, ze robia co trzeba.

W Mazdzie dostalem nawet jakies zdjecia/filmy na maila z inspekcji kluczowych elementow z pomiarami grubosci klockow, tarcz, etc.

Serio mam ciekawsze rzeczy do roboty niz patrzec mechanikom na rece.

Ja sie poki co na ASO jeszcze nie zawiodlem, w przeciwienstwie do niezaleznych warsztatow.

Miedzy innymi dlatego postanowilem sobie, ze wiecej zadnej uzywki raczej nie kupie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, marcindzieg said:

Naprawiali mi w ASO Subaru dach. Nie wiem co robili ale przed naprawą odstawał a po naprawie jest idealnie. Cena nie była specjalnie wygórowana ale nie mam porównania bo nikt inny nie chciał się tego podjąć.

 

Podobnie mialem z Primera P12 jakies 10 lat temu...

Zaden mechanik niezalezny nie potrafil ogarnac tematu check engine ( w tym jeden polecany na AK).

W ASO szybko znalezli, ze uszkodzony byl pin w kostce od EGR i w 2h problem byl rozwiazany :ok:

Wczesniej niepotrzebnie wymienilem EGR i wydalem sporo na diagnostyke.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 minut temu, Maciej__ napisał:

Ja sie poki co na ASO jeszcze nie zawiodlem, w przeciwienstwie do niezaleznych warsztatow.

Miedzy innymi dlatego postanowilem sobie, ze wiecej zadnej uzywki raczej nie kupie.

OK - ja mam odwrotne doświadczenia.

Niestety, w ogłoszeniach nie da się zaznaczyć "po upływie gwarancji NIE serwisowany w ASO".

 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Podobnie mialem z Primera P12 jakies 10 lat temu...

Zaden mechanik niezalezny nie potrafil ogarnac tematu check engine ( w tym jeden polecany na AK).

W ASO szybko znalezli, ze uszkodzony byl pin w kostce od EGR i w 2h problem byl rozwiazany :ok:

Wczesniej niepotrzebnie wymienilem EGR i wydalem sporo na diagnostyke.

 

Aso ma dostęp do procedur serwisowych które prowadzą mechanika za rękę, także szukanie takich usterek to czysta przyjemność. Niezależny mechanik który nie specjalizuje się w danej marce musi się doktoryzować ze schematów, uczyć się jak dany podzespól funkcjonuje i finalnie pomimo tańszej rbg i tak swoje musi skasować.

 

W BMW w Ista jest nawet opcja wyszukiwania podobnych usterek w takim samym modelu w bazie serwisowej na całym świecie i rekomendacje gdzie szukać problemu. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Polarny napisał:

Np. "wymień cały wiatrak chłodnicy" zamiast "sprawdź czy nie ma gdzieś zabrudzenia".

 

Nie, zanim procedura kieruje do wymiany części jest cały szereg testowania wiązki elektrycznej, połączeń pomiędzy odpowiednimi konektorami itd.

 

 

dtcm.pdf

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, Piotrus napisał:

 

Nie, zanim procedura kieruje do wymiany części jest cały szereg testowania wiązki elektrycznej, połączeń pomiędzy odpowiednimi konektorami itd.

 

 

dtcm.pdf 525 kB · 1 pobranie

Opieram się na doświadczeniu.

Werdykt z ASO: wymieniamy całość, koszt 500 PLN

Werdykt Heńka: trzeba trochę przeczyścić, koszt 30 PLN.

Nie wiem, czy wtedy w ASO też były takie procedury, jak teraz. A jeżeli były, to nie wiem czy mają one wpływ na faktyczny werdykt.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Polarny napisał:

Opieram się na doświadczeniu.

Werdykt z ASO: wymieniamy całość, koszt 500 PLN

Werdykt Heńka: trzeba trochę przeczyścić, koszt 30 PLN.

Nie wiem, czy wtedy w ASO też były takie procedury, jak teraz. A jeżeli były, to nie wiem czy mają one wpływ na faktyczny werdykt.

Ja nie upieram się ani na ASO ani na mechanika. Robię tu i tu w zależności co uznam za słuszne.

I tak, oleje, hamulce i jakieś tam standardowe pierdy robię u mechanika, elektrykę i nieoczywiste sprawy w ASO.

Elektrykę robiłem kiedyś poza ASO u ogarniętego gościa, ale teraz kolejka u niego przeważnie miesiąc, a w ASO tydzień.

Widziałem już problemy przy których poległ mechanik (po wymianie na czuja kupy rzeczy), a ASO ogarnęło w moment i niedrogo, jak też i w drugą stronę, gdzie ASO samo dało namiar na magika bo se nie radziło.

Miałem też przypadek gdzie ASO potrafiło w starym aucie zrobić coś za darmo mimo, że go wcześniej na oczy nie widziało.

Nie ma jednej słusznej prawdy, wszędzie pracują tylko ludzie, czasem coś się uda, a czasem nie.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, Maciej__ napisał:

Ja sie poki co na ASO jeszcze nie zawiodlem, w przeciwienstwie do niezaleznych warsztatow.

 

Ja dla odmiany "zawiodłem" się i na ASO i na niezależnych, więc mam inne zdanie. Nie upieram się przy żadnym z powyższych, korzystam zależnie od sytuacji itd. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, ZUBERTO napisał:

Nie ma jednej słusznej prawdy, wszędzie pracują tylko ludzie, czasem coś się uda, a czasem nie.

I to jest dobre podejście, bez mitologii.

Ja - póki co - z ASO mam same wpadki. Z mechanikami garażowymi - żadnej.

Link to comment
Share on other sites

On 8/19/2021 at 11:04 AM, MarcG said:

Myślę, że te serwisowane w ASO będą z znacznej większości w lepszym stanie niż poza ASO. Co by jednak nie gadać ASO się nie certoli i wymienia wszystko na grubo na nowe i nie zamienniki. Oczywiście zdarzają się jakieś oszustwa w ASO ale myślę, że będzie ich znacznie mniej niż w nieatoryzowanych. Oczywiście porównujemy średnie ASO ze średnim panem Heniem a nie idealnego pana Henia i złodziejskie ASO.

Oczywiście po gwarancji serwisuje poza ASO, bo jest taniej i głównie wygodniej, bo mam warsztat niedaleko pracy i rano zostawiam, po południu odbieram gotowy. Gość jest dosyć dobry ale niestety ceny ma już zbliżone do tańszych ASO.

 

W ASO najwyżej oszukają/naciagną wlasciciela na zasadzie że wymienili coś, a nie było trzeba. 

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, grogi napisał:

 

W ASO najwyżej oszukają/naciagną wlasciciela na zasadzie że wymienili coś, a nie było trzeba. 

Do ASO jeżdżę na gwarancji, więc niech wymieniają ile chcą ;]

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, MarcG napisał:

Do ASO jeżdżę na gwarancji, więc niech wymieniają ile chcą ;]

Gorzej jak napiszą że wymienili a nie wymienią ale mam nadzieję że te czasy odeszły już w zapomnienie. 

Link to comment
Share on other sites

 
W ASO najwyżej oszukają/naciagną wlasciciela na zasadzie że wymienili coś, a nie było trzeba. 
Kolejny z jakąś obsesja odnośnie ASO :hehe:
Po co tam jeździsz jak na każdym kroku oszukują?
Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, grogi napisał:

 

Za klocki i tarcze też nie płacisz?!

Jak są zużyte to wymieniam, nowych nie dam sobie wymienić. 

2x w roku wymiana opon/kół więc z grubsza wiem jaki jest ich stan.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Oscar_ said:

Gorzej jak napiszą że wymienili a nie wymienią ale mam nadzieję że te czasy odeszły już w zapomnienie. 

 

W czasach ciągłego CCTV to samobójstwo i kryminał ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gorzej jak napiszą że wymienili a nie wymienią ale mam nadzieję że te czasy odeszły już w zapomnienie. 
W ASO tak, gorzej w małych warsztatach. Kolega pojechał na wymianę wtryskiwaczy gazu (jako przyczynę nierównej pracy silnika na gazie), wrócił lżejszy o 600 zł razem z robocizną, a pod maską stare wtryski. Nawet śruby zardzewiałe były , tak bardzo mechanik chciał zarobić wykonując tylko regulację gazu.
  • Like 2
  • shocked 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.