Skocz do zawartości

Szukam opinii o 1.5 TSI 130 KM VV


Wiza

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

doczytałem się w internetach, że silniki 1.5 TSI 130 KM cierpią na efekt kangura (skakanie na biegu 1 i 2). 

Jednakże, nie trafiłem na jakieś konkrety dotyczące usunięcia tej wady. 

 

Czy macie może jakieś informacje na ten temat? 

 

Wstępnie zastanawiam się nad zakupem Seata Leona z manualną skrzynią i silnikiem 1.5 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Wiza napisał:

Cześć, 

doczytałem się w internetach, że silniki 1.5 TSI 130 KM cierpią na efekt kangura (skakanie na biegu 1 i 2). 

Jednakże, nie trafiłem na jakieś konkrety dotyczące usunięcia tej wady. 

 

Czy macie może jakieś informacje na ten temat? 

 

Wstępnie zastanawiam się nad zakupem Seata Leona z manualną skrzynią i silnikiem 1.5 

Jeżdzę takim od stycznia (Leon 1.5 130KM, manual). Co do kangurowania to opcje są 3:

a) ja tego nie mam (farciarz)

b) mam ale nie zauważam (ignorant)

c) nie umiem tego wywołać (super driver)

 

Tak czy siak z wyżej przytoczonym wątkiem zupełnie się nie zgadzam ale wojny toczyć nie będę. 

 

Jakbyś chciał coś więcej to pisz tu lub na priv.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, tasiorek napisał:

 

Tak czy siak z wyżej przytoczonym wątkiem zupełnie się nie zgadzam

 

Ja jezdziłem ostatnio w krótkich odstępach czasu 3ma autami z 1.5 TSI:

VW T-roc 150km

Skoda Karoq 150km

VW Golf 130km

Wszystkie z manualnymi skrzyniami biegów.

 

W żadnym z nich kangura nie zaobserwowałem choć wielką uwagę przywiązywałem do tego, jak auta ruszają. 

Jal dla mnie problem w nowych autach nie występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, pejus1982 napisał:


Jakie masz średnie spalanie?

Z ostatnich 4300km 6,4l wg komputera (z dotychczasowych obserwacji wynika ze zaniza o 0.1-0.2 w stosunku do dystrybutora). 
 

Patrzac na zuzycie wg kolejnych tankowan to najnizej udalo mi sie dobic do 6l, najwiecej bylo 7. 
 

Trudno natomiast powiedziec jaka to jazda bo niby ciagle miasto ale jednak czesto odcinki 3-pasmowka gdzie jadac przepisowo schodze do niskej piątki. Z drugiej strony czesto kawałki po 2km - stop - 2km. 
 

Ciężko to z kims porownac ale moj peugeot 2.0 benzyna raczej nie schodził poniżej 10l więc dla mnie jest bardzo OK;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2021 o 09:47, Woockush napisał:

 


Dzięki, jakoś nie wpadłem na to 😄 

 

W dniu 21.08.2021 o 15:24, sowik85 napisał:

 

Ja jezdziłem ostatnio w krótkich odstępach czasu 3ma autami z 1.5 TSI:

VW T-roc 150km

Skoda Karoq 150km

VW Golf 130km

Wszystkie z manualnymi skrzyniami biegów.

 

W żadnym z nich kangura nie zaobserwowałem choć wielką uwagę przywiązywałem do tego, jak auta ruszają. 

Jal dla mnie problem w nowych autach nie występuje.

Super. Dzięki. 

W dniu 21.08.2021 o 15:40, tasiorek napisał:

Z ostatnich 4300km 6,4l wg komputera (z dotychczasowych obserwacji wynika ze zaniza o 0.1-0.2 w stosunku do dystrybutora). 
 

Patrzac na zuzycie wg kolejnych tankowan to najnizej udalo mi sie dobic do 6l, najwiecej bylo 7. 
 

Trudno natomiast powiedziec jaka to jazda bo niby ciagle miasto ale jednak czesto odcinki 3-pasmowka gdzie jadac przepisowo schodze do niskej piątki. Z drugiej strony czesto kawałki po 2km - stop - 2km. 
 

Ciężko to z kims porownac ale moj peugeot 2.0 benzyna raczej nie schodził poniżej 10l więc dla mnie jest bardzo OK;)


Dzięki, właśnie myślę nad Leonem 1.5 130 KM. 
 

Edytowane przez Wiza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 25.08.2021 o 18:28, Janosik z Pogranicza napisał:

Jeździłem trochę. Nie licząc niezbyt satysfakcjonujących wrażeń bardzo poprawnie. Z manualem. Zero problemów z ruszaniem kangurowaniem etc. 

Zrezygnowałem. Nie można zamówić czarnej tapicerki.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod moim ostatnim filmem dotyczącym Leona posypały się komentarze, że w samochodach wyposażonych w te silniki pojawia się jakis dziwny rezonans w zakresie 1900-2500 obr. Czy ktoś z  Was coś takiego zauważył u siebie?

 

Ktoś wrzucił nawet link do nagrania w komentarzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezonansem bym tego nie nazwał. Raczej to buczenie związane z układem wydechowym i to przy wyższych obrotach.
Ja już tego nie zauważam albo z czasem układ się "dotarł". Większość pasażerów chwali, że bardzo cichy.

No ale ja mam Golfa. Spalanie z 40kkm poniżej 6. Powrót z Chorwacji to nawet 5,4.
Kangura można wywołać na zimnym silniku ale można nauczyć się jeździć płynnie.
Ten silnik ma całkiem odmienną charakterystykę od innych benzyn którymi jeździłem. Kwestia przyzwyczajnia
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem, oprocz tego ze silnik muli, szarpie itd zaczal pojawiac sie jakis dziwny dzwiek gdzies miedzy 2 a 3 tys rpm. Buczenie, czasem drażniące, czasem jest czasem nie ma.

 

generalnie najgorszy silnik z jakim sie spotkalem w calym motoryzacyjnym zyciu, jedyna zaleta jest niskie zuzycie paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to mam.Ale moja wersja to 150, w 130 w golfie tego nie czułem.

Do tego szarpanie, stukanie na wolnych obrotach (częsty objaw w bardzo wielu 1,5 gdy temperatura na zewnątrz ponizej około 10 stopni) i bardzo opóźniona reakcja na gaz.Rowniez małe kangury przy zmianie z jeden na dwa i trzy przy bardziej dynamicznej jezdzie to norma. W zimie rano przy przyspieszaniu słychać jakby stukanie łańcuszka(którego tu nie ma) lub cichy odgłos diesla(kiedyś tego nie było). Poza tym silnik ok🤣 spalanie też jest niskie ale w zimie bardzo idzie w górę i 10 litrów na odcinku około 5-6 km to nic nadzwyczajnego.

Szczegolnie cichy to on też nie jest jak na benzynę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, alastair napisał:

owszem, oprocz tego ze silnik muli, szarpie itd zaczal pojawiac sie jakis dziwny dzwiek gdzies miedzy 2 a 3 tys rpm. Buczenie, czasem drażniące, czasem jest czasem nie ma.

 

generalnie najgorszy silnik z jakim sie spotkalem w calym motoryzacyjnym zyciu, jedyna zaleta jest niskie zuzycie paliwa

zaraz się rozleci jak każde TSI i problem się sam rozwiąże. 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

 

W dniu 21.08.2021 o 09:45, Wiza napisał:

Cześć, 

doczytałem się w internetach, że silniki 1.5 TSI 130 KM cierpią na efekt kangura (skakanie na biegu 1 i 2). 

Jednakże, nie trafiłem na jakieś konkrety dotyczące usunięcia tej wady. 

 

Czy macie może jakieś informacje na ten temat? 

 

Wstępnie zastanawiam się nad zakupem Seata Leona z manualną skrzynią i silnikiem 1.5 

 

Powiem tak, w VW ten silnik jeździ kiepsko, a w Seacie znośnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, czachabrava napisał:

 

W Skodzie tez jezdzi kiepsko. 

SEAT widocznie coś zmienia w oprogramowaniu, gdyż tak samo było do tej pory w kwestii odczuć z jazdy tymi samymi silnikami w różnych modelach grupy VAG, lub po prostu SEATy są lżejsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, czachabrava napisał:

 

Jezeli do mnie piejesz, to tez wiem ze w skodzie nie ma 130KM odmiany 1.5. Ale w tym temacie nie raz pada kwestia 1.5 150KM. A ze jezdzilem i jednym i drugim to mimo, ze roznia sie konstrukcyjnie maja tez efekt kangura. 

 

Skoro tak mówisz... ale mimo wszystko odnosiłeś się do wypowiedzi o wersji 130km, której w skodzie nigdy nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja napiszę jako swieży użytkownik 1.5 TSI 150km w Skodzie- kupiona 2 miesiące temu.

- Kangura brak.

- Irytujący tryb 2 cylindrowy- nie czuć żadnych szarpnięć ale go słychać- kiedy się aktuwuje to zaczyna burczeć. Jak gwara minie to od razu jadę to dezaktywować.

- Reakcja na gaz jakaś taka gumowa. Dynamika jest niezła, ale trzeba trochę pogonić po obrotach, poniżej 1500rpm jest tak sobie.

- Silnik świetnie wyważony-  nie czuć absolutnie żadnych wibracji.

- Spalanie- dzisiaj droga z centrum Katowic przez A1 do centrum Czestochowy, tempomat na licznikowe 125km/h- rezultat na koniec 6.6l. Auto Skoda Karoq.

 

Ogólny odbiór silnika raczej na plus.

Edytowane przez sowik85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spad napisał:

Żadna. Skoda miała tylko 150KM, a to inny silnik, nie tylko inny soft.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

Silniki 1.5 tsi 130 i 150 KM są takie same. Oznaczenia kodowe stosowane w G8, O4 i L4, to DPBA i DPCA (Skoda ma tylko DPCA). Różnice wynikają z osprzętu, takiego jak turbosprężarka, czy sprzęgło (w słabszych jest jednomasowe koło zamachowe) i oczywiście soft. 

9 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

SEAT widocznie coś zmienia w oprogramowaniu, gdyż tak samo było do tej pory w kwestii odczuć z jazdy tymi samymi silnikami w różnych modelach grupy VAG, lub po prostu SEATy są lżejsze?

Tylko i wyłącznie oprogramowanie powoduje kangura. Źle są zapisane mapy dla przepustnicy względem niskich obrotów i momentu puszczania sprzęgła. Seat mógł sobie sam tworzyć soft i nie skopał tego po całości, np w Fabii II i Ibizie równocześnie był 1.4 16V 86 KM CGGB, który zupełnie inaczej oddawał moc, ale to już po przegazówce na luzie było czuć, bo w Ibizie inaczej była zestrojona przepustnica.

Jeśli komuś 1.5 tsi w VW, czy O4 nie kanguruje, to znaczy że może być też minimalna różnica na linii sprzęgło-wysprzęglik-pedał sprzęgła. Czujnik położenia sprzęgła jest na pompie przy pedale i względem niego jest podany sygnał do ECU, aby odpowiednio sterować przepustnicą. Wystarczy, że sprzęgło będzie "brało" pół cm w innym położeniu pedału i już inaczej będzie reagował sterownik. 1.5 tsi 130 KM są teoretycznie bardziej podatne na kangurowanie, bo nie mają dwumasowego koła zamachowego, które w pewnym stopniu niweluje szarpnięcia.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, sowik85 napisał:

To ja napiszę jako swieży użytkownik 1.5 TSI 150km w Skodzie- kupiona 2 miesiące temu.

- Kangura brak.

- Irytujący tryb 2 cylindrowy- nie czuć żadnych szarpnięć ale go słychać- kiedy się aktuwuje to zaczyna burczeć. Jak gwara minie to od razu jadę to dezaktywować.

- Reakcja na gaz jakaś taka gumowa. Dynamika jest niezła, ale trzeba trochę pogonić po obrotach.

- Silnik świetnie wyważony-  nie czuć absolutnie żadnych wibracji.

- Spalanie- dzisiaj droga z centrum Katowic przez A1 do centrum Czestochowy, tempomat na licznikowe 125km/h- rezultat na koniec 6.6l. Auto Skoda Karoq.

 

Ogólny odbiór silnika raczej na plus.

 

Jak pytalem tunerow z 3 miesiace temu to w 1.5 jeszcze nie ogarneli jeszcze dezaktywacji ACT.  Masz dsg, czy manual? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, kaczorek79 napisał:

Wystarczy, że sprzęgło będzie "brało" pół cm w innym położeniu pedału i już inaczej będzie reagował sterownik.

 

U mnie w 1.5 150km zauważyłem, że jak wrzucę jedynkę i zacznę puszczać sprzegło, to obroty same skaczą do około 1200rpm.

Do tego po zimnym starcie dość długo trzyma podniesione obroty- tak na oko z 30- 40 sekund. Na mój rozum to są środki zaradcze na słynne kangury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, sowik85 napisał:

 

U mnie w 1.5 150km zauważyłem, że jak wrzucę jedynkę i zacznę puszczać sprzegło, to obroty same skaczą do około 1200rpm.

Do tego po zimnym starcie dość długo trzyma podniesione obroty- tak na oko z 30- 40 sekund. Na mój rozum to są środki zaradcze na słynne kangury.

VAG taki numer stosuje od prawie 30 lat, już w Audi A4 w 95 r obroty same się zwiększały podczas puszczania sprzęgła. Jak widać dobrze zapisana mapa w tym tricku może nie powodować kangura. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, sowik85 napisał:

 

- Irytujący tryb 2 cylindrowy- nie czuć żadnych szarpnięć ale go słychać- kiedy się aktuwuje to zaczyna burczeć. Jak gwara minie to od razu jadę to dezaktywować.

 

Wlacz radio i nie cuduj 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 8/21/2021 at 3:11 PM, tasiorek said:

Jeżdzę takim od stycznia (Leon 1.5 130KM, manual). Co do kangurowania to opcje są 3:

a) ja tego nie mam (farciarz)

b) mam ale nie zauważam (ignorant)

c) nie umiem tego wywołać (super driver)

 

Tak czy siak z wyżej przytoczonym wątkiem zupełnie się nie zgadzam ale wojny toczyć nie będę. 

 

Jakbyś chciał coś więcej to pisz tu lub na priv.

podjade na rude to ci pokaże jak tego kangura wywołać ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, mokrii napisał:

podjade na rude to ci pokaże jak tego kangura wywołać ;]

Lepiej nie bo pozniej bede to podswiadomie wywolywal i sie denerwowal:) a tak zyje sobie zadowolony z auta:) nie slysze nawet tych strasznych dzwiekow ktore tak ludzi denerwuja gdy przelacza sie na 2 cylindry :) jakby nie kontrolka na zegarach to bym nie wiedzial:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, sowik85 napisał:

To ja napiszę jako swieży użytkownik 1.5 TSI 150km w Skodzie- kupiona 2 miesiące temu.

- Kangura brak.

- Irytujący tryb 2 cylindrowy- nie czuć żadnych szarpnięć ale go słychać- kiedy się aktuwuje to zaczyna burczeć. Jak gwara minie to od razu jadę to dezaktywować.

- Reakcja na gaz jakaś taka gumowa. Dynamika jest niezła, ale trzeba trochę pogonić po obrotach, poniżej 1500rpm jest tak sobie.

- Silnik świetnie wyważony-  nie czuć absolutnie żadnych wibracji.

- Spalanie- dzisiaj droga z centrum Katowic przez A1 do centrum Czestochowy, tempomat na licznikowe 125km/h- rezultat na koniec 6.6l. Auto Skoda Karoq.

 

Ogólny odbiór silnika raczej na plus.


Mam ten silnik w wersji mhev z DSG. Tryb dwucylindrowy mi nie przeszkadza, z mocą to faktycznie niby dużo a jednak nie czuć tego, nie jest to auto zrywne. Spalanie jak się jedzie Emeryt stajl to spoko przy normalnej jeździ nie ma rewelacji i pali mi około 7.5-9 l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.01.2022 o 23:02, sowik85 napisał:

jak wrzucę jedynkę i zacznę puszczać sprzegło, to obroty same skaczą do około 1200rpm.

Też tak mam, a mam silnik sprzed GPF, wydziwionych norm spalania i "kangurów".

Edytowane przez iwik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.01.2022 o 17:09, adamm_mk1 napisał:


Mam ten silnik w wersji mhev z DSG. Tryb dwucylindrowy mi nie przeszkadza, z mocą to faktycznie niby dużo a jednak nie czuć tego, nie jest to auto zrywne. Spalanie jak się jedzie Emeryt stajl to spoko przy normalnej jeździ nie ma rewelacji i pali mi około 7.5-9 l/100km

Widać musisz się nim nauczyć jeździć,  gdyż ten silnik jest oszczędny,  lub po prostu jeździsz e mało sprzyjających warunkach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Widać musisz się nim nauczyć jeździć,  gdyż ten silnik jest oszczędny,  lub po prostu jeździsz e mało sprzyjających warunkach 


Średnia z 5000km to 7.5 l/100km podział mniej więcej po równo między trasy a ruch miejski. Od 1.01.2022 pali zauważalnie mniej, ale też jeżdżę tylko w trybie ECO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adamm_mk1 napisał:


Średnia z 5000km to 7.5 l/100km podział mniej więcej po równo między trasy a ruch miejski.

Dla mnie to najgorszy silnik jeśli chodzi o wrażenia z jazdy jak  np płynność, reakcja na gaz,od kiedy zacząłem swoją przygodę z motoryzacja. Ale jeśli chodzi o spalanie to średnio od kiedy go mam nigdy 7 nie przekroczył, a zwykle oscyluje w okolicach 6,3-6,5.

W zimie spalanie rośnie wyraźnie i na odcinkach około 6km potrafi łyknąć i 9 czy 10. Trasa lokalnymi drogami z prędkościami do 100 czy 110km(generalnie w miarę zgodnie z przepisami) to potrafi i 4.8 pokazać a 5,2 to nic nadzwyczajnego.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, irishpiter napisał:

Dla mnie to najgorszy silnik jeśli chodzi o wrażenia z jazdy jak  np płynność, reakcja na gaz,od kiedy zacząłem swoją przygodę z motoryzacja.

 

Jeździłem obecnym Golfem z motorem 130km i wrażenia takie, że mój Golf V 1.4 122km jedzie lepiej.

Bardziej spontanicznie reaguje na gaz, ogolnie przyjemniej.

 

Moim zdaniem w nowych 1.5 TSI oprogramowanie przepustnicy + ubogie dawki paliwa na niskich obrotach mulą te motory. 

Korektę dawek zrobi tuner, do tego dezaktywacja ACT i powinno być trochę lepiej.

No ale nie każdy chce dłubać silnik w swoim wozie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, irishpiter napisał:

Dla mnie to najgorszy silnik jeśli chodzi o wrażenia z jazdy jak  np płynność, reakcja na gaz,od kiedy zacząłem swoją przygodę z motoryzacja. Ale jeśli chodzi o spalanie to średnio od kiedy go mam nigdy 7 nie przekroczył, a zwykle oscyluje w okolicach 6,3-6,5.

W zimie spalanie rośnie wyraźnie i na odcinkach około 6km potrafi łyknąć i 9 czy 10. Trasa lokalnymi drogami z prędkościami do 100 czy 110km(generalnie w miarę zgodnie z przepisami) to potrafi i 4.8 pokazać a 5,2 to nic nadzwyczajnego.


Jak w przypadku Autostrady ? Tu ten silnik nie ma gdzie oszczędzać tylko wir się włącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, adamm_mk1 napisał:


Jak w przypadku Autostrady ? Tu ten silnik nie ma gdzie oszczędzać tylko wir się włącza.

Kazde 1.4 tsi oraz 1.5 tsi pali ok 6,5 do 6,8 l/ 100 km przy 140 km/h, za wyjątkiem suvow, gdyż wtedy trzeba przyjąć wynik 9 do 10 l/100 km.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Kazde 1.4 tsi oraz 1.5 tsi pali ok 6,5 do 6,8 l/ 100 km przy 140 km/h, za wyjątkiem suvow, gdyż wtedy trzeba przyjąć wynik 9 do 10 l/100 km.

Wiesz dla kogoś 7l to wir i nie kazdy jezdzi 140😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

W jakiej wersji silnika i skrzyni biegów, a przede wszystkim w jakim samochodzie?

 

U mnie jest to Leon ST eTSI powyżej jest test spalania Golfa Kombi, przy 140km/h jest to 7.5l/100km.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, adamm_mk1 napisał:

 

U mnie jest to Leon ST eTSI powyżej jest test spalania Golfa Kombi, przy 140km/h jest to 7.5l/100km.

 

Zatem albo musisz się nim nauczyć jeździć, albo masz zbyt niskie ciśnienie powietrza w kołach albo coś nie tak z hamulcami?  ;)

 

Dlaczego wprowadzasz odbiorców w błąd?

 

Piszesz, że 7.5 l/100 km wyszło w teście Golfa Kombi, a na dowód tego dajesz test Sportsvana - czyli vana na bazie Golfa...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Zatem albo musisz się nim nauczyć jeździć, albo masz zbyt niskie ciśnienie powietrza w kołach albo coś nie tak z hamulcami?  ;)

 

Dlaczego wprowadzasz odbiorców w błąd?

 

Piszesz, że 7.5 l/100 km wyszło w teście Golfa Kombi, a na dowód tego dajesz test Sportsvana - czyli vana na bazie Golfa...

 

 


Jestes tez test SuperB 1.5 manual 150km i również przy 140km/h jest 7,5 l. W jeździe miejskiej lub drogami krajowymi przy spokojnej jeździe eTsi może być oszczędne. Niestety na autostradzie spalanie dosyć szybko rośnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, adamm_mk1 napisał:


Jestes tez test SuperB 1.5 manual 150km i również przy 140km/h jest 7,5 l. W jeździe miejskiej lub drogami krajowymi przy spokojnej jeździe eTsi może być oszczędne. Niestety na autostradzie spalanie dosyć szybko rośnie.

1.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.