Skocz do zawartości

Nowa Insignia


Camel

Rekomendowane odpowiedzi

za i przeciw, a może Paseratti- ale ma wyjść nowy model za 2 lata, a może jeszcze spojżeć na mondeo ?

Na czym najmniej stracę po 3-4 latach ?

I jak w użytkowaniu ? 

Typowe bolączki ? (jak automat w insygnia i diesel 1.5 ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minutes ago, Camel said:

za i przeciw, a może Paseratti- ale ma wyjść nowy model za 2 lata, a może jeszcze spojżeć na mondeo ?

Na czym najmniej stracę po 3-4 latach ?

I jak w użytkowaniu ? 

Typowe bolączki ? (jak automat w insygnia i diesel 1.5 ?)

 

Najmniej to stracisz na jakims SUVie ;] Z klasa D to troche loteria, bo sporo producentow sie z tego segment wycofuje...

Szczerze mowiac to jedyne model z klasy D, ktory mi sie podoba to Peugeot 508 i Alfa Giulia i ewentualnie marki premium ;]

Niska utrate wartosci ma tez Mazda 6, ale to dosc specyficzne auto i chyba nawet nie ma juz diesla w ofercie.

 

Edytowane przez Maciej__
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najmniej na wartości z tych aut straci Passat - w Polsce ten model objęty jest prawdziwym motoryzacyjnym kultem, zwłaszcza na obszarach podmiejsko-wiejskich :) Opel z tej trójki straci najwięcej na wartości.

Edytowane przez pejus1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Najmniej to stracisz na jakims SUVie ;] Z klasa D to troche loteria, bo sporo producentow sie z tego segment wycofuje...

Szczerze mowiac to jedyne model z klasy D, ktory mi sie podoba to Peugeot 508 i Alfa Giulia i ewentualnie marki premium ;]

Niska utrate wartosci ma tez Mazda 6, ale to dosc specyficzne auto i chyba nawet nie ma juz diesla w ofercie.

 

W firmie miałem mazdę 6. A to lusterka padły zewnętrzne (mojemu koledze to samo), jakiś przeciek i głośniki skorodowany w drzwiach (koledze tez), poziomowanie „Zenonow” tez nam padło, po amortyzatorze z tylu - na gwarancji po jednym wymieniają. Generalnie co chwila coś się działo 👎 i to w kilku egzemplarzach to samo.

Alfa, nie przekonam żony po Fiacie gdzie padało wszystko od nowości po kolei. 
508 - fajny a 5008 to już zupełnie fajna trumna, ale teraz potrzebuje dużego bagażnika a nie auta 🤣 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Azbest napisał:

To jeszcze zobacz co jest dostępne w salonach .. i wtedy wybieraj. Możesz się zdziwić, bo na część samochodów czeka się kilka(naście) miesięcy.

Kilkanaście ? 
Do maja chciałbym odebrać 🤪

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Camel napisał:

za i przeciw, a może Paseratti- ale ma wyjść nowy model za 2 lata, a może jeszcze spojżeć na mondeo ?

Na czym najmniej stracę po 3-4 latach ?

I jak w użytkowaniu ? 

Typowe bolączki ? (jak automat w insygnia i diesel 1.5 ?)

 

Duży SUV, jak duży bagażnik i nie SUV  Skoda Superb , Arteon SB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Camel napisał:

Alfa, nie przekonam żony po Fiacie gdzie padało wszystko od nowości po kolei. 

 

Alfa daje 5 lat gwarancji, Giulia zbiera dość dobre opinie. Do tego, co jest teraz rzadkością, nie jest źle z dostępnością aut (przynajmniej tak twierdzili w programie motoryzacyjnym)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Majkiel napisał:

 

Alfa daje 5 lat gwarancji, Giulia zbiera dość dobre opinie. Do tego, co jest teraz rzadkością, nie jest źle z dostępnością aut (przynajmniej tak twierdzili w programie motoryzacyjnym)

 

Nie chce Alfy i jej 5 lat gwarancji 🤣

zreszta nie stać mnie na nią 😭

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pejus1982 napisał:

Najmniej na wartości z tych aut straci Passat - w Polsce ten model objęty jest prawdziwym motoryzacyjnym kultem, zwłaszcza na obszarach podmiejsko-wiejskich :) Opel z tej trójki straci najwięcej na wartości.

10 lat temu mogles tak pisać, obecnie superby są droższe, a passatow to w ogóle za dużo nie ma w stosunku do tego co było kiedyś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Camel napisał:

za i przeciw, a może Paseratti- ale ma wyjść nowy model za 2 lata, a może jeszcze spojżeć na mondeo ?

Na czym najmniej stracę po 3-4 latach ?

I jak w użytkowaniu ? 

Typowe bolączki ? (jak automat w insygnia i diesel 1.5 ?)

napisz wpierw czego oczekujesz od auta, to ma byc kombi czy sedan czy liftback?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Vadero napisał:

10 lat temu mogles tak pisać, obecnie superby są droższe, a passatow to w ogóle za dużo nie ma w stosunku do tego co było kiedyś. 

Inisgnia patrząc na to jak jest wyceniana przez floty i jak zakładają odsprzedaże nie traci na wartości :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Camel napisał:

za i przeciw, a może Paseratti- ale ma wyjść nowy model za 2 lata, a może jeszcze spojżeć na mondeo ?

Na czym najmniej stracę po 3-4 latach ?

I jak w użytkowaniu ? 

Typowe bolączki ? (jak automat w insygnia i diesel 1.5 ?)

Camry? katalogowo za 143k dostajesz hybrydę więc automat masz w cenie

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Camel napisał:

Ten i ten bagażnik jest dla mnie ok. Luftback ma nieco większy nawet 490/460l.

skoro nie ma większych wymagać to passat i avensis to zawsze w miarę trzyma cenę, passat dosyć przyjemny cenowo bo starawy model, w 508 bym się nie pchał, drogi i poleci na wartości, mondeo bym odpuścił bo trąci myszką i nie bedzie trzymał wartości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, bielaPL napisał:

skoro nie ma większych wymagać to passat i avensis to zawsze w miarę trzyma cenę, passat dosyć przyjemny cenowo bo starawy model, w 508 bym się nie pchał, drogi i poleci na wartości, mondeo bym odpuścił bo trąci myszką i nie bedzie trzymał wartości

Mondeo oficjalnie przestaje być produkowany więc pewnie straci więcej na wartości niż inne 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Camel napisał:

za i przeciw, a może Paseratti- ale ma wyjść nowy model za 2 lata, a może jeszcze spojżeć na mondeo ?

Na czym najmniej stracę po 3-4 latach ?

I jak w użytkowaniu ? 

Typowe bolączki ? (jak automat w insygnia i diesel 1.5 ?)

 

klasa D pomału umiera. Insignia ma coraz uboższą ofertę silnikową i coraz większe ceny. Następcy może nie być. Chociaż jak chcesz diesla to coś tam jeszcze znajdziesz. Mondeo to chyba niedługo w ogóle zniknie, japończycy w ogóle już chyba nie robią takich aut (chyba że Toyota Camry), obstawiam że tylko Passat i Superb oferują nadal bogaty wybór wersji i jeszcze doczekają się kolejnych odsłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Camel napisał:

Superba nie brałem pod uwagę - pewnie przewyższa cena paseratti. Arteon - cena 😱

Raczej nie , Skoda to taka Dacia dla VW. Gorsza jakość, gorsze materiały czy brak najnowszych rozwiązań.

 

Jak chcesz pakowane Auto to VW Touran ma bardzo duży bagażnik, dodatkowo fotele tylne są przesuwane     I oddzielne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, maro_t napisał:

 

klasa D pomału umiera. Insignia ma coraz uboższą ofertę silnikową i coraz większe ceny. Następcy może nie być. Chociaż jak chcesz diesla to coś tam jeszcze znajdziesz. Mondeo to chyba niedługo w ogóle zniknie, japończycy w ogóle już chyba nie robią takich aut (chyba że Toyota Camry), obstawiam że tylko Passat i Superb oferują nadal bogaty wybór wersji i jeszcze doczekają się kolejnych odsłon.

 

Niestety tak to będzie wyglądało, jakiś czas temu VW zapowiedział ze następny passat będzie już tylko jako kombi, i produkowany w czechach. I wyjdzie na to że to nie superb jest passatem ale passat superbem :] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Oscar_ napisał:

Mondeo oficjalnie przestaje być produkowany więc pewnie straci więcej na wartości niż inne 👍

 

W dzisiejszych czasach może być odwrotnie - nie zdziwię się jeśli zaczną nabierać wartości. Brakuje samochodów na rynku, segment D się kończy - może to być najtańszy samochód tych rozmiarów - popyt zwiększy cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Azbest napisał:

 

W dzisiejszych czasach może być odwrotnie - nie zdziwię się jeśli zaczną nabierać wartości. Brakuje samochodów na rynku, segment D się kończy - może to być najtańszy samochód tych rozmiarów - popyt zwiększy cenę.

Pożyjemy zobaczymy ale mondeo jest sporo na rynku z racji flot więc zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Niestety tak to będzie wyglądało, jakiś czas temu VW zapowiedział ze następny passat będzie już tylko jako kombi, i produkowany w czechach. I wyjdzie na to że to nie superb jest passatem ale passat superbem :] 
I będzie już tylko z automatem, manual ma wypaść z oferty. W Tiguanie podobnie.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.08.2021 o 20:41, Camel napisał:

za i przeciw, a może Paseratti- ale ma wyjść nowy model za 2 lata, a może jeszcze spojżeć na mondeo ?

Na czym najmniej stracę po 3-4 latach ?

I jak w użytkowaniu ? 

Typowe bolączki ? (jak automat w insygnia i diesel 1.5 ?)

 

Wybierałem między Passatem, Insignią, Superbem i Mondeo

Padło na to ostatnie, ale głównie ze względu że trafiłem w 99% na to czego szukałem, mowa o 3 latku.

 

Passat jest dalej nuuudny, Superb w zasadzie też. Ale oferują sporo miejsca. Insignia jest takim kompromisem między praktycznością a wyglądem, bo ani to piękne ani brzydkie. Koledzy mają w firmie kilka sztuk 2.0 D z automatem, po 2 latach nie słyszałem słów krytyki.

Z Mondeo to teraz trochę jak z Avensis swojego czasu, też schodzący model bez następcy. Avensis jako tako trzyma cenę, ale bez rewelacji. Z Mondeo pewnie będzie podobnie, szczególnie że rynek zalany przez floty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Azbest napisał:

W dzisiejszych czasach może być odwrotnie - nie zdziwię się jeśli zaczną nabierać wartości. Brakuje samochodów na rynku, segment D się kończy - może to być najtańszy samochód tych rozmiarów - popyt zwiększy cenę.

 

15 godzin temu, wladmar napisał:

Nie sądzę, by Fordy Mondeo zaczęły zyskiwać na wartości ;l

 

Ale i owszem, nabrały na wartości, na początku tego roku, jak zrobił się krach w używkach, za auto które kosztowało mnie 62 PLN brutto w listopadzie 2020 miałem propozycje pod 70 k PLN. Ale już spadło ;l Oby za 2 lata ktoś chciał za niego 50 dać to będzie super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.