Skocz do zawartości

Najwieksza Dacia dotychczas - Dacia Jogger


jaceq

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, jaceq napisał:

Siedziałem w tej co stała w salonie 🤣 a serio to nie wiem co to była za wersja. Obok stał renault amulet (jak to mówił @koNik) tzb talisman w wersji initial paris i jak się z jednego w drugie przesiadłem to przepaść była ogromna. 

 

Może to była jakaś topowa wersja tego talismana ? Możesz porównać ceny ?

Bo nawet w obrębie jednego modelu potrafią być duże różnice

Obecnie jeżdżę kadjar, czyli taki odpowiednik duster'a tylko ze znaczkiem Reno

I te plastiki wcale nie zachwycają, co ciekawe to w Reno coś trzeszczy i wpada w wibracje (na pewno plastik pod lusterkiem trzeszczy)

Oczywiście jeździ się lepiej kadjarem, bo jest lepiej wyciszony i ma twardsze zawieszenie

Tyle że kadjar w takiej wersji to min 100tys, duster 70-80tys?

Więc dopłacić 20tys za lepszy plastik ?

Jeździłem pół roku dusterem, to auto da się lubić, ale mercedes czy topowe reno to na pewno nie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, Koonrad said:

 

Może to była jakaś topowa wersja tego talismana ? Możesz porównać ceny ?

Bo nawet w obrębie jednego modelu potrafią być duże różnice

Obecnie jeżdżę kadjar, czyli taki odpowiednik duster'a tylko ze znaczkiem Reno

I te plastiki wcale nie zachwycają, co ciekawe to w Reno coś trzeszczy i wpada w wibracje (na pewno plastik pod lusterkiem trzeszczy)

Oczywiście jeździ się lepiej kadjarem, bo jest lepiej wyciszony i ma twardsze zawieszenie

Tyle że kadjar w takiej wersji to min 100tys, duster 70-80tys?

Więc dopłacić 20tys za lepszy plastik ?

Jeździłem pół roku dusterem, to auto da się lubić, ale mercedes czy topowe reno to na pewno nie jest

No ten talisman to był IP czyli najwyższą wersja. Ale nawet u mnie w Espace (mam intens, czyli średnio wyższa) to mimo wszystko jest przepaść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, jaceq napisał:

No ten talisman to był IP czyli najwyższą wersja. Ale nawet u mnie w Espace (mam intens, czyli średnio wyższa) to mimo wszystko jest przepaść

 

Espace też nie jest tanim autem

Weź Kangoo lub Clio w najtańszej wersji i porównuj z dacia, może cenowo będzie zbliżone, to już przepaści we wnętrzu nie będzie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, jaceq napisał:

No ten talisman to był IP czyli najwyższą wersja. Ale nawet u mnie w Espace (mam intens, czyli średnio wyższa) to mimo wszystko jest przepaść

Chłopie ale o czym dyskusja, porównujesz auta z wyższych klas produkcji Renault, na dodatek nie w najbiedniejszych wersjach, do niewiadomo jak wyposażonej Dacii.

Dodatkowo pewnie jest tak, że max wypas w Dacii to jakiś średni w Renault, a w takim Talizmanie pewnie nawet nie średni.

 

Renault Thalii chyba już nie produkuje, ale to by był godny konkurent dla Dacii.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, ZUBERTO napisał:

Chłopie ale o czym dyskusja, porównujesz auta z wyższych klas produkcji Renault, na dodatek n w najbiedniejszych wersjach, do niewiadomo jak wyposażonej Dacii.

Dodatkowo pewnie jest tak, że max wypas w Dacii to jakiś średni w Renault, a w takim Talizmanie pewnie nawet nie średni.

 

Renault Thalii chyba już nie produkuje, ale to by był godny konkurent dla Dacii.

 

w Turcji dość dużo jeździ Renault Symbol 3 https://pl.wikipedia.org/wiki/Renault_Symbol , czyli Dacia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, Koonrad said:

 

Espace też nie jest tanim autem

Weź Kangoo lub Clio w najtańszej wersji i porównuj z dacia, może cenowo będzie zbliżone, to już przepaści we wnętrzu nie będzie

 

 

Kangoo dawno, dawno temu (>10 lat) mialem sluzbowe -> czysta plastikoza.

 

1 hour ago, ZUBERTO said:

Chłopie ale o czym dyskusja, porównujesz auta z wyższych klas produkcji Renault, na dodatek n w najbiedniejszych wersjach, do niewiadomo jak wyposażonej Dacii.

Dodatkowo pewnie jest tak, że max wypas w Dacii to jakiś średni w Renault, a w takim Talizmanie pewnie nawet nie średni.

 

Renault Thalii chyba już nie produkuje, ale to by był godny konkurent dla Dacii.

 

Ale tu nie chodzilo o porownanie tylko o subiektywne odczucie - dla mnie masakra niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, jaceq napisał:

Ale tu nie chodzilo o porownanie tylko o subiektywne odczucie - dla mnie masakra niestety.

 

odczucie zależy od tego jakie masz odniesienie :hmm:

jak byś całe życie jeździł takim plastikiem to być docenił nową dacie ;)

pamiętam jak przesiadałem się z kilkuletniego boleno do nowego duster'a 2gen

to dacia wydawała się super samochodem ;)

z drugiej strony jak porównuje do starej X3 (2007) to zarówno duster jak i kadjar wypadają słabo

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, Koonrad said:

 

odczucie zależy od tego jakie masz odniesienie :hmm:

jak byś całe życie jeździł takim plastikiem to być docenił nową dacie ;)

pamiętam jak przesiadałem się z kilkuletniego boleno do nowego duster'a 2gen

to dacia wydawała się super samochodem ;)

z drugiej strony jak porównuje do starej X3 (2007) to zarówno duster jak i kadjar wypadają słabo

 

 

O prosze Pana... 😄

Plastikami to ja jezdzilem w zyciu!

Mialem:

- Vw Polo - rocznik 83 wersja bez niczego

- Seata Ibize - rocznik 89 albo 90 - ogolnie ten oparty o fiata pande / uno

- Fiata Uno - rocznik 97 (no przy pozostalych dwoch to byl to luksus, mial nawet zegarek elektroniczny... ktory musialem sam dolozyc 🤣 )

Dalej zaczalem juz jezdzic "luksusowymi" autami (😇🙃😞

- Lanos 1.4 SE (rocznik chyba 2000)

- Fiat Bravo 1,2  (nie pamietam ktory rok) -> to bylo pierwsze auto ktore mialem z wbudowanym, oryginalnym radiem!! luksus!

- Fiat Grande Punto 1,3 mJTD (tez nie pamietam ktory rok, mial 3-4 lata jak go kupilem)

No a pozniej przesialem sie na wieksze, pojazdy:

Laguna 2ph2 (1,9 dCi), Skoda Superb 2 (2.0 TDI), Audi A6 (1.8 Tfsi - jedyne ktore bylo nowe), Renault Espace (1,8 Tce - kupilem roczne)...

 

Wiec jezdzilem malymi i duzymi, plastikowymi po calosci, srednio i nie plastikowaymi w ogole... ale w Dacii bylo poprostu tanio i biednie :)

Edytowane przez jaceq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, jaceq napisał:

 

O prosze Pana... 😄

Plastikami to ja jezdzilem w zyciu!

Mialem:

- Vw Polo - rocznik 83 wersja bez niczego

- Seata Ibize - rocznik 89 albo 90 - ogolnie ten oparty o fiata pande / uno

- Fiata Uno - rocznik 97 (no przy pozostalych dwoch to byl to luksus, mial nawet zegarek elektroniczny... ktory musialem sam dolozyc 🤣 )

Dalej zaczalem juz jezdzic "luksusowymi" autami (😇🙃😞

- Lanos 1.4 SE (rocznik chyba 2000)

- Fiat Bravo 1,2  (nie pamietam ktory rok) -> to bylo pierwsze auto ktore mialem z wbudowanym, oryginalnym radiem!! luksus!

- Fiat Grande Punto 1,3 mJTD (tez nie pamietam ktory rok, mial 3-4 lata jak go kupilem)

No a pozniej przesialem sie na wieksze, pojazdy:

Laguna 2ph2 (1,9 dCi), Skoda Superb 2 (2.0 TDI), Audi A6 (1.8 Tfsi - jedyne ktore bylo nowe), Renault Espace (1,8 Tce - kupilem roczne)...

 

Wiec jezdzilem malymi i duzymi, plastikowymi po calosci, srednio i nie plastikowaymi w ogole... ale w Dacii bylo poprostu tanio i biednie :)

 

Ale w daci jest tanio i biednie, ale tak ma być ;)

a i tak jest z dużo lepiej jak było kilka lat temu

O ile duster 1gen to faktycznie była słabizna, tak 2gen mocno na plus 

A czy taki Lanos był lepszy od daci ?

Bo te ostatnie to już jednak inna półka 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych nowych Sandero/Logan to tak już ani bardzo biednie, ani niespecjalnie tanio :hehe:
O właśnie :ok:
Porównując Clio w wysokiej wersji do Dacia Sandero jest przepaść, ale już porównanie Clio w wersji zen ( podstawowa+) i nagle się okazuje że to są bardzo podobne i tak samo tanie pojazdy ;] jeśli weźmiemy pod uwagę fakt że już niewielu pamięta slogan "prosto z raju" to się okazuje że nie taki diabeł z Sandero :bananaevil:

Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, iwik napisał:

W tych nowych Sandero/Logan to tak już ani bardzo biednie, ani niespecjalnie tanio :hehe:

 

Ano właśnie, idą droga Skody :hmm:

Jak cena się zrówna z Reno to wyboru nie będzie

A dacia to nie skoda, jednak Czesi mięli lepsze notowania i to prawie VW ;)

 

Jak widać po wynikach sprzedaży to ludzie jednak szukają tanich prostych aut

A dziś takie ma dacia, kiedyś Korea i skoda, były też np astry classic

Zostaje czekać na China ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 hours ago, Koonrad said:

 

Ale w daci jest tanio i biednie, ale tak ma być ;)

a i tak jest z dużo lepiej jak było kilka lat temu

O ile duster 1gen to faktycznie była słabizna, tak 2gen mocno na plus 

A czy taki Lanos był lepszy od daci ?

Bo te ostatnie to już jednak inna półka 

 

Lanosa mialem ze 14 lat temu... wtedy az taki biedny mi sie nie wydawal 😄 no ale mialem wersje jakas lepsza, z siedzeniami z jakiejs alkantary (czy czegos innego z takimi mikro wloskami), wspomaganiem i nawet poduszka pasazera i centralnym zamkiem ! 😄 - byl luksus! 😄

 

Ale masz racje, w Daci jest biednie i tak ma byc - pelna zgoda

to ze sie poprawia to tez widac, zobaczymy jak dluga beda poprawiac (zeby nie wejsc na terytorim "premium" 🤣 , tzn. Renault 🤣)

 

 

Edyta: znalazlem stare fotki! Taki byl Lanos:

image.png.7eb70e78c86d76c660303081c28dfa0f.png

Edytowane przez jaceq
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jaceq napisał:

no ale mialem wersje jakas lepsza, z siedzeniami z jakiejs alkantary

Też miałem taką wersję właśnie. Pod koniec produkcji kosztowało to w PL koło 35k cennikowo. Logan jak wchodził zaczynal się chyba od 30k, ale jakość wnętrza to był dramat przy lanosie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, iwik said:

Też miałem taką wersję właśnie. Pod koniec produkcji kosztowało to w PL koło 35k cennikowo. Logan jak wchodził zaczynal się chyba od 30k, ale jakość wnętrza to był dramat przy lanosie.

 

Moj to byl koreaniec z kierownica po zlej stronie 😄 (w czasach jak mieszkalem w Irlandii), pamietam ze za 2k eur to kupilem... 😄

 

A i widze ze z przodu nawet elektryczne szyby byly! :)

Edytowane przez jaceq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

No i pojawil sie cennik Jogger'a na rynku PL: https://francuskie.pl/dacia-jogger-ceny-w-polsce/

Mysle, ze moze sie bardzo dobrze sprzedawac, bo w cenie auta klasy B dostajemy kawal praktycznego samochodu z przeswitem 20cm :ok:

Co ciekawe w pozniejszym czasie bedzie wersja hybrydowa.

 

image.png.bfc52daed4d05a127a7d6ef7dc499a69.png

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

schodzić na pewno będzie ale dustera raczej nie przebije, duster też sporawy i dla rodzinki 2+1 czy 2+2 wystarczy, jak ktoś liczy kasę to w Joggera nie pojdzie,  wezmie bardziej podbajerzonego dustera ;)

 

Ciekawy cennik, wersja benzyna mocniejsza o 10KM jest droższa o 2 tys ;] to powoduje że nie opłaca się brać wersji bez lpg ;] dzięki dacii te paliwo wciąż będzie się sprzedawać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minutes ago, bielaPL said:

schodzić na pewno będzie ale dustera raczej nie przebije, duster też sporawy i dla rodzinki 2+1 czy 2+2 wystarczy, jak ktoś liczy kasę to w Joggera nie pojdzie,  wezmie bardziej podbajerzonego dustera ;)

 

Ciekawy cennik, wersja benzyna mocniejsza o 10KM jest droższa o 2 tys ;] to powoduje że nie opłaca się brać wersji bez lpg ;] dzięki dacii te paliwo wciąż będzie się sprzedawać

Dlatego się będzie sprzedawać, Essential jak na klimę, jak nie to maks Comfort LPG 5 miejsc, i myślę że to będzie samochód który będzie na rynku do dostania jako 7 osobowy, myślę że tak może 20% sprzedaży bo dopłata stosunkowo nie duża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Wasylek napisał:

Racja-zmylił mnie brak wersji Access w tabeli...

tak... dotarliśmy do miejsca gdzie Polak ma minimalne wymagania i otwieranie kluczykiem jest już passe, chociaż miało to swój dżentelmeński urok przy otwieraniu drzwi niewiaście ;] 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, bielaPL napisał:

tak... dotarliśmy do miejsca gdzie Polak ma minimalne wymagania i otwieranie kluczykiem jest już passe, chociaż miało to swój dżentelmeński urok przy otwieraniu drzwi niewiaście ;] 

Od zeszłego roku było w Dacii, że najbogatsze wersję Dustera czy Sandero były jako "niedostępne" bez systemu bezkluczykowego przy zamawianiu w salonie... Dopiero po dłuższej rozmowie można było zamówić do produkcji taką konfigurację...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Maciej__ napisał:

No i pojawil sie cennik Jogger'a na rynku PL: https://francuskie.pl/dacia-jogger-ceny-w-polsce/

Mysle, ze moze sie bardzo dobrze sprzedawac, bo w cenie auta klasy B dostajemy kawal praktycznego samochodu z przeswitem 20cm :ok:

Co ciekawe w pozniejszym czasie bedzie wersja hybrydowa.

 

 

Normalnie ślinka leci jak się patrzy na cennik. Tylko łeb opada jak widzisz te dychawiczne 1.0 TCE w większym aucie. CCC

Kłuci się to z autem rodzinnym, choć jak ktoś jest ślimak to w trasy wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, komor said:

 

Normalnie ślinka leci jak się patrzy na cennik. Tylko łeb opada jak widzisz te dychawiczne 1.0 TCE w większym aucie. CCC

Kłuci się to z autem rodzinnym, choć jak ktoś jest ślimak to w trasy wystarczy.

 

To nie jest auto do wyscigow...

Na A czy S spokojnie 120-140km/h pojedzie na krajowkach nie bedziesz wyprzedzal na limicie.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Normalnie ślinka leci jak się patrzy na cennik. Tylko łeb opada jak widzisz te dychawiczne 1.0 TCE w większym aucie. CCC
Kłuci się to z autem rodzinnym, choć jak ktoś jest ślimak to w trasy wystarczy.
Te dychawiczne 1.0 w Clio (1200+kg) całkiem dawało radę (tylko brzmi bardzo nieprzyjemnie) więc może w niewiele cięższym nie będzie tragedii ;]

Natomiast tragedia będzie ze spalaniem - w Clio średnie było na poziomie 10l lpg

Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Maciej__ napisał:

No i pojawil sie cennik Jogger'a na rynku PL:

 

W Dacii/Renault da się wyrwać rabat od cennika? Dlaczego nie wrzucili 1.33 tce? Wersja z LPG tańsza od czystej benzyny? Ciekawe czy w tych nowych Daciach opanowali hałas we wnętrzu? Może ktoś jeździł nowym Loganem bo wygląda podobnie 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

To nie jest auto do wyscigow...

Na A czy S spokojnie 120-140km/h pojedzie na krajowkach nie bedziesz wyprzedzal na limicie.

 

Mam odniesienie do 0.9 TCE, na pusto w Clio to jakoś jedzie jak go ciągniesz do 5k rpm, ale weź to załaduj i próbuj jechać ;]

Godzinę temu, mokrii napisał:

Te dychawiczne 1.0 w Clio (1200+kg) całkiem dawało radę (tylko brzmi bardzo nieprzyjemnie) więc może w niewiele cięższym nie będzie tragedii ;]
Natomiast tragedia będzie ze spalaniem - w Clio średnie było na poziomie 10l lpg

Czyli nowsza konstrukcja wcale nie jest bardziej oszczędna od poprzednika 0.9 TCE ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minutes ago, komor said:

Mam odniesienie do 0.9 TCE, na pusto w Clio to jakoś jedzie jak go ciągniesz do 5k rpm, ale weź to załaduj i próbuj jechać ;]

 

Ja czasem jezdze jakies krotsze trasy C3 1,2 83KM i dramatu nie ma. NIe oczekuje od tego auta osiagow bo ich tam nie ma :ok:

I tak wiekszosc czasu jade spokojnie na tempomacie,, nie wyprzedzam jak nie ma miejsca, nie scigam sie spod swiatel etc.

Inna kwestia, ze to trasy w weekend kiedy mi sie nie spieszy, wiec czy zajade 10-15 min pozniej to jest zupelnie nieistotne.

Gdybym mial tym krecic 50-80kkm rocznie pod presja czasu, to by mnie szlag trafil ale na szczescie nie musze ;]

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, komor napisał:

 

Normalnie ślinka leci jak się patrzy na cennik. Tylko łeb opada jak widzisz te dychawiczne 1.0 TCE w większym aucie. CCC

Kłuci się to z autem rodzinnym, choć jak ktoś jest ślimak to w trasy wystarczy.

 

wydaje Ci się, to taki dupowozik spokojny, jeździłem dusterem z tym silnikiem, 13s chyba to miało do 100, no jechał ok, poprawnie... , teraz mam 1.0 120KM w ceed kombi, też żółw, niecałe 12s do 100, ale na trasie leci te 150-160 jak chcesz i jakoś nie wyje mocno, no chyba ze górka będzie to zwolni ;) , aczkolwiek przy tych 150-160 to i tak jesteś jednym z najszybszych, sporo jedzie tak koło 120-130 (pewnie przez spalanie) co powoduje że w takich prędkościach ta dacia da radę

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, PiotrekDCI napisał:

W Dacii/Renault da się wyrwać rabat od cennika? Dlaczego nie wrzucili 1.33 tce? Wersja z LPG tańsza od czystej benzyny? Ciekawe czy w tych nowych Daciach opanowali hałas we wnętrzu? Może ktoś jeździł nowym Loganem bo wygląda podobnie 😄

 

W Dacii jak dorzucą jakieś wyposazenie, albo dywaniki to jest dobrze. W Renault pod koniec ubiegłego roku szło całkiem fajne rabaty uzyskać, teraz to symboliczne 1-2tys, albo zimówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W momencie gdy innym producentom ceny oderwały się od rzeczywistości dacie wydają się ostatnim w miarę rozsądnym wyborem. 

Inna sprawa, że rok temu za 70k można było kupić Opla combo, który nie jest na płycie podłogowej klasy B. 

 

Edit:

Tak oglądam i wszystko fajnie, ale typa, który w kombivanie zrobił w bagażniku taki próg to powiesiłbym za...

image.png.6720b7f6ed7dc030a5c10733c0048a45.png

Edytowane przez iwik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.12.2021 o 20:22, iwik napisał:

W momencie gdy innym producentom ceny oderwały się od rzeczywistości dacie wydają się ostatnim w miarę rozsądnym wyborem. 

Inna sprawa, że rok temu za 70k można było kupić Opla combo, który nie jest na płycie podłogowej klasy B. 

 

Edit:

Tak oglądam i wszystko fajnie, ale typa, który w kombivanie zrobił w bagażniku taki próg to powiesiłbym za...

image.png.6720b7f6ed7dc030a5c10733c0048a45.png

 

Miało być tanio to jest. Tu prosi się o opuszczany dolny próg jak miała Marea Weekend, ale to nie te czasy, żeby takie bajery w tej cenie wstawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, spad napisał:

Tu prosi się o opuszczany dolny próg jak miała Marea Weekend

Wystarczyło zrobić dłuższą klapę i niżej próg. Koszt ten sam. 

Nawet w lacetti kombi była płaska podłoga na równo ze zderzakiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, iwik said:

Wystarczyło zrobić dłuższą klapę i niżej próg. Koszt ten sam. 

Nawet w lacetti kombi była płaska podłoga na równo ze zderzakiem. 

 

O ile nie wozisz tam glazury czy czegos bardzo ciezkiego, to w sumie bez znaczenia :ok:

Co za problem walizke wrzucic czy zakupy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minutes ago, Maciej__ said:

 

O ile nie wozisz tam glazury czy czegos bardzo ciezkiego, to w sumie bez znaczenia :ok:

Co za problem walizke wrzucic czy zakupy?

Nawet lepiej jak próg jest, bo rzeczy się nie wysypią. Wiem co mówię mam drugiego Forda bez progu. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, AstraC napisał:

Nawet lepiej jak próg jest, bo rzeczy się nie wysypią. Wiem co mówię mam drugiego Forda bez progu. ;]

 

Dokładnie, w C-Max miałem taki próg i problemu nie było

Teraz mam na równo i zakupy wypadają ;)

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.12.2021 o 20:22, iwik napisał:

W momencie gdy innym producentom ceny oderwały się od rzeczywistości dacie wydają się ostatnim w miarę rozsądnym wyborem. 

Inna sprawa, że rok temu za 70k można było kupić Opla combo, który nie jest na płycie podłogowej klasy B. 

 

Edit:

Tak oglądam i wszystko fajnie, ale typa, który w kombivanie zrobił w bagażniku taki próg to powiesiłbym za...

image.png.6720b7f6ed7dc030a5c10733c0048a45.png

jak ktoś nie jeździł dacią to pewnie nie kupi. auto w moim przypadku dla rodziny 2+3 jest idealne, nawet bez oglądania. niestety silnik 100konny może być za słaby. nie wiem jak z masą tego auta. to jedyna moja obawa. w aktualnym mam 133 i jest fajnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

O ile nie wozisz tam glazury czy czegos bardzo ciezkiego, to w sumie bez znaczenia :ok:

Co za problem walizke wrzucic czy zakupy?

Jakbym miał wozić tylko walizkę albo zakupy z żabki, to bym kupił zwykle sandero, a nie dopłacał 10k do joggera. :hehe:

Ostatnio miałem przewieźć parę rzeczy 'gabarytowych' na działkę (lekkich, ale dużych). I do mojego sv może i by weszły, gdyby nie ten cholerny próg właśnie. W sensie bagażnik był wystarczająco duży, ale dziura za mała, żeby to wlazło. No i musiałem berlingo od brata pożyczać 😎

Paczki z meblami z Ikei też łatwiej wsuwać jak jest płaska podłoga jak w większości kombiaków. 

Edytowane przez iwik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, Marcinas said:

jak ktoś nie jeździł dacią to pewnie nie kupi. auto w moim przypadku dla rodziny 2+3 jest idealne, nawet bez oglądania. niestety silnik 100konny może być za słaby. nie wiem jak z masą tego auta. to jedyna moja obawa. w aktualnym mam 133 i jest fajnie. 

W 2 rzędzie moim zdaniem będzie wąsko dla fotelików, trzeba by pomacać.

1 minute ago, iwik said:

Jakbym miał wozić tylko walizkę albo zakupy z żabki, to bym kupił zwykle sandero, a nie dopłacał 10k do joggera. :hehe:

Jakbym miał brać Dacie to tylko Joggera jak tak patrzę, jeśli poszli drogą Duster'a to może być przyzwoicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.