Skocz do zawartości

Toyota Corolla Sedan 1,8 Hybryda ile kosztuje przegląd


Gienek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ile płaci się średnio za przegląd gwarancyjny toyoty corolli hybrydowej w ASO? Pytam się o średni koszt przeglądu ponieważ wiadomo, że przegląd w którym wymienia się jedynie olej i filtr oleju będzie kosztować mniej niż ten w którym wymienia się pasek rozrządu.

Edytowane przez Gienek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.09.2021 o 15:42, Gienek napisał:

Witam

Ile płaci się średnio za przegląd gwarancyjny toyoty corolli hybrydowej w ASO? Pytam się o średni koszt przeglądu ponieważ wiadomo, że przegląd w którym wymienia się jedynie olej i filtr oleju będzie kosztować mniej niż ten w którym wymienia się pasek rozrządu.

Zadaj to pytanie Toyocie. Poproś o harmonogram z przybliżonymi cenami. 
Ogólnie w Toyocie nie jest tanio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.09.2021 o 00:02, Lynda napisał:

zależy który. Pierwszy w granicach 800zł, drugi koło 1200, trzeci w podobie pierwszego, czwarty jakieś 1500.

Ceny z głowy podaję, a i zależy też od konkretnego ASiO 😜

Za Rav4 były wyraźnie wyższe. Chyba, że podajesz za samą robociznę 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za Rav4 były wyraźnie wyższe. Chyba, że podajesz za samą robociznę  

Rav 4 jest większa to i roboty więcej default_wink.gif
Ceny za kompletny przegląd wg karty, jaki bym Ci podał przy biurku. Choć w pierwszym roku nie omieszkał bym zaproponować Ci np przeciwpylkowego filtra, którego nie ma w zakresie, a który zwiększy cenę


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.09.2021 o 15:42, Gienek napisał:

Witam

Ile płaci się średnio za przegląd gwarancyjny toyoty corolli hybrydowej w ASO? Pytam się o średni koszt przeglądu ponieważ wiadomo, że przegląd w którym wymienia się jedynie olej i filtr oleju będzie kosztować mniej niż ten w którym wymienia się pasek rozrządu.

Biorąc pod uwagę że 2 1,6 benzyna przegląd przy 55 tyś kosztuje 1200 ( tylko olej i filtr) a z filtrami powietrza i kabinowym prawie 1500 to nie spodziewam się że będzie tanio ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minutes ago, Oscar_ said:

Biorąc pod uwagę że 2 1,6 benzyna przegląd przy 55 tyś kosztuje 1200 ( tylko olej i filtr) a z filtrami powietrza i kabinowym prawie 1500 to nie spodziewam się że będzie tanio ;)

 

Tanio/drogo to w tym przypadku czesto roznice rzedu 200-300PLN na przegladzie pomiedzy markami.

Jak ktos robi przecietne przebiegi (15-20kkm) to w zasadzie bez wiekzego znaczenia bo zrobi caly 1 przeglad w roku ;]

Samo ubezpieczenie to bedzie kwota 2-3x koszt przegladu i jakos ludzie tego nie rozkminiaja az tak bardzo ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Tanio/drogo to w tym przypadku czesto roznice rzedu 200-300PLN na przegladzie pomiedzy markami.

Jak ktos robi przecietne przebiegi (15-20kkm) to w zasadzie bez wiekzego znaczenia bo zrobi caly 1 przeglad w roku ;]

Samo ubezpieczenie to bedzie kwota 2-3x koszt przegladu i jakos ludzie tego nie rozkminiaja az tak bardzo ;)

 

 

Pewnie tak ale uważam że cena za bańkę oleju , filtr ,pieczątkę w książce i myjnie 1200 pln to rozbój ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Oscar_ napisał:

Pewnie tak ale uważam że cena za bańkę oleju , filtr ,pieczątkę w książce i myjnie 1200 pln to rozbój ;)

Też mam takie odczucia, ale trzeba pamiętać, że w tej cenie jest koszt utrzymania gwarancji. Dzisiaj przeważnie dłuższej, niż ustawowa rękojmia. 

Godząc się na te ceny zyskujemy kolejny rok ochrony w razie awarii. Dlatego po jej upływie spora część klientów odpływa do niezależnych warsztatów.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minutes ago, ghost2255 said:

Też mam takie odczucia, ale trzeba pamiętać, że w tej cenie jest koszt utrzymania gwarancji. Dzisiaj przeważnie dłuższej, niż ustawowa rękojmia. 

Godząc się na te ceny zyskujemy kolejny rok ochrony w razie awarii. Dlatego po jej upływie spora część klientów odpływa do niezależnych warsztatów.

 

Tylko, ze niezalezne warsztaty w duzych miastach wcale nie sa duzo tansze... Jak ktos ma znajomego mechanika to moze.

Za 5-ty przeglad (tuz po gwarancjI) Mazdy CX5 zaplacilem 1500PLN (w tym wymiana 2 paskow osprzetu)

W niezaleznym warsztacie moze bym urwal 2-3 stowy. To ja juz wole jechac do ASO niz testowac okolicznych Mirkow ;]

Najwieksze przebitki sa na czesciach typu tarcze/klocki i to spokojnie mozna kupic na wlasna reke i zlecic tylko wymiane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.