Skocz do zawartości

Kia e-Niro // ewentualnie coś innego


karax

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra,
Z racji że warunki dopłat są jakie są (cesja i reklama) chyba poszukam czegoś ciut taniej. 
Max dwa lata. Minimalny przebieg. Krajowe.
Wpadło mi w oko takie auto:
https://www.otomoto.pl/oferta/kia-niro-kia-e-niro-64kw-204km-ID6DYc44.html?#gallery-open

Ponieważ sekta koreańska działa tutaj prężnie, co możecie mi powiedzieć patrząc na tą konkretną sztukę?
Jakieś wady które dyskwalifikują ten samochód. Zakładam, że napęd to ciągle to samo co w MY22.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, karax napisał:

Dobra,
Z racji że warunki dopłat są jakie są (cesja i reklama) chyba poszukam czegoś ciut taniej. 
Max dwa lata. Minimalny przebieg. Krajowe.
Wpadło mi w oko takie auto:
https://www.otomoto.pl/oferta/kia-niro-kia-e-niro-64kw-204km-ID6DYc44.html?#gallery-open

Ponieważ sekta koreańska działa tutaj prężnie, co możecie mi powiedzieć patrząc na tą konkretną sztukę?
Jakieś wady które dyskwalifikują ten samochód. Zakładam, że napęd to ciągle to samo co w MY22.

Wada taka, jesli o Kia/Hiundaie ogolnie chodzi, ze kradna teraz na potege na jakas nowa metode na gameboya. Masz watek tu i na MK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, zinger napisał:

Wada taka, jesli o Kia/Hiundaie ogolnie chodzi, ze kradna teraz na potege na jakas nowa metode na gameboya. Masz watek tu i na MK.

 

Ano zgadza się, widzę że tu jest kessy też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, karax napisał:

Jakieś wady

W ogłoszeniu nie zaznaczone, że bezwypadkowy. Do tego 2-letnie auto z przebiegiem 6kkm. Mogło długo nie jeździć z powodu jakiejś szkody. Sprzedaje warsztat samochodowy.

Najlepiej zadzwonić i zapytać jak wygląda historia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, zinger napisał:

Ok, sugerowalem sie, ze sygnal z kluczyka potrzebny, jak przy walizce.

 

W przypadku Hyundaia/KIA nie potrzeba kluczyka. Gameboy w parę chwil konfiguruje się jako kluczyk.

 

Niestety w związku z powyższym auta trzeba dodatkowo zabezpieczać. Mój Hyundai zabezpieczony dodatkowo nie był i już go nie mam.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, karax napisał:

Z racji że warunki dopłat są jakie są (cesja i reklama)

 

A czemu to boli? Cesja jest przy kradzieży/szkodzie całkowitej. I tak trzeba mieć AC i GAP, więc trochę nie czuję problemu.

Reklama? No cóż...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Maxit napisał:

 

W przypadku Hyundaia/KIA nie potrzeba kluczyka. Gameboy w parę chwil konfiguruje się jako kluczyk.

 

Niestety w związku z powyższym auta trzeba dodatkowo zabezpieczać. Mój Hyundai zabezpieczony dodatkowo nie był i już go nie mam.

Wlasnie o tym pisalem. Przy metodzie na walizke przynajmiej bylo takie ograniczenie, ze musili miec i auto i kluczyk w poblizu, zeby sygnal sciagnac. Z ta konsola moga zwinac auto w dowolnych okolicznosciach i miejscu. Dopoki producent tego jakos rozsadnie nie zabezpieczy, ja bym raczej unikal tych aut.

Albo zabezpieczac dodatkowo, ale z rozkminy na MK wynika, ze nie jest to takie proste i oczywiste ;)

Edytowane przez zinger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minutes ago, Maxit said:

 

W przypadku Hyundaia/KIA nie potrzeba kluczyka. Gameboy w parę chwil konfiguruje się jako kluczyk.

 

Niestety w związku z powyższym auta trzeba dodatkowo zabezpieczać. Mój Hyundai zabezpieczony dodatkowo nie był i już go nie mam.

 

Nie da się tego keyless wyłączyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, karax napisał:

Z racji że warunki dopłat są jakie są (cesja i reklama)

A tak konkretnie to gdzie widzisz problem? 
 

Co do egzemplarza to unikałbym naprawianych rozbitków. Zazwyczaj nie mają gwarancji, bo przeglądy są co rok, a te auta długo stoją. 
Pomijam już jakość napraw itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, mrBEAN napisał:

Co do egzemplarza to unikałbym naprawianych rozbitków. Zazwyczaj nie mają gwarancji, bo przeglądy są co rok, a te auta długo stoją. 
Pomijam już jakość napraw itd. 

właśnie dlatego szukam dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Maxit said:

 

Nie. To jedyny sposób uruchomienia auta.

 

Chodzi mi o to, czy można wyłączyć działanie tego przycisku na klamce. 

Tego, którego naciśnięcie sprawdza, czy kluczyk (lub gameboy) jest w pobliżu i otwiera auto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, HelixSv napisał:

 

Chodzi mi o to, czy można wyłączyć działanie tego przycisku na klamce. 

Tego, którego naciśnięcie sprawdza, czy kluczyk (lub gameboy) jest w pobliżu i otwiera auto. 

Otwarcie auta to najmniejszy problem.

Później jest jego "odpalenie" i tu już nie ma innej opcji.

 

Oprócz przycisku na klamce jest możliwość awaryjnego mechanicznego otwarcia kluczykiem.

Jest zaślepka, a pod zaślepką od spodu miejsce na kluczyk.

Jakbym miał w ten sposób otwierać samochód kilka razy dziennie, to bym go sprzedał kolejnego dnia 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, mrBEAN said:

Otwarcie auta to najmniejszy problem.

Później jest jego "odpalenie" i tu już nie ma innej opcji.

 

Oprócz przycisku na klamce jest możliwość awaryjnego mechanicznego otwarcia kluczykiem.

Jest zaślepka, a pod zaślepką od spodu miejsce na kluczyk.

Jakbym miał w ten sposób otwierać samochód kilka razy dziennie, to bym go sprzedał kolejnego dnia 😄 

 

Z tego, co zrozumiałem to gameboy działa w ten sposób, że:

1. podchodzi się do auta

2. naciska przycisk na klamce

3. samochód wysyła sygnał i sprawdza, czy w pobliżu jest kluczyk (gameboy hakuje ten sygnał i udaje kluczyk)

4. samochód otwarty

5. samochód jest gotowy do jazdy, bo w samochodzie jest aktywny gameboy

 

Bez tego przycisku na klamce cały misterny plan w...

I nie mam na myśli otwierania fizycznym kluczykiem pod zaślepką a normalnie pilotem. Tylko żeby zdezaktywować ten przycisk na klamce, żeby nie było sygnału, którego gameboy się uczy. 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, HelixSv napisał:

 

Z tego, co zrozumiałem to gameboy działa w ten sposób, że:

1. podchodzi się do auta

2. naciska przycisk na klamce

3. samochód wysyła sygnał i sprawdza, czy w pobliżu jest kluczyk (gameboy hakuje ten sygnał i udaje kluczyk)

4. samochód otwarty

5. samochód jest gotowy do jazdy, bo w samochodzie jest aktywny gameboy

 

Bez tego przycisku na klamce cały misterny plan w...

I nie mam na myśli otwierania fizycznym kluczykiem pod zaślepką a normalnie pilotem. Tylko żeby zdezaktywować ten przycisk na klamce, żeby nie było sygnału, którego gameboy się uczy. 

 

Ok, rozumiem.

Trzeba złodziei zapytać jak to ogarnąć 😄 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DObra, to lecimy z kolejną propozycją.
https://www.otomoto.pl/oferta/renault-zoe-zoe-jaki-nowe-z-bateria-na-wlasnosc-22ah-ID6DsVff.html#a226a7b7f0
Tak - wiem, że od handlarza. 
Tak - sprawdziłbym auto dokładnie. Zakładam, że ASO by temu podołało.

Tak - wiem, że mam spory rozstrzał budżetowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minutes ago, karax said:

DObra, to lecimy z kolejną propozycją.
https://www.otomoto.pl/oferta/renault-zoe-zoe-jaki-nowe-z-bateria-na-wlasnosc-22ah-ID6DsVff.html#a226a7b7f0
Tak - wiem, że od handlarza. 
Tak - sprawdziłbym auto dokładnie. Zakładam, że ASO by temu podołało.

Tak - wiem, że mam spory rozstrzał budżetowy. 

 

To jest chyba wersja z baterią 23 kWh.

Ciężko tą informację znaleźć (wnioskuję po linku). Jeśli tak, to to coś miało 140 km realnego zasięgu, jak było fabrycznie nowe. 

Po mieście się nada. Nic więcej. 

 

Masz rozstrzał.... ;]

Nie tylko cena. Również zasięg, szybkość ładowania, przestrzeń dla pasażerów i bagażnik...

Edytowane przez HelixSv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, HelixSv napisał:

To jest chyba wersja z baterią 23 kWh.

22kWh
OK. Dziękuję. Zatem jeśli Zoe to po 19 roku. Z baterią 52kWh.
W ogóle to jest tylko 10 cm krótsze i 4 cm węższe od mojej Vitary. Chyba właśnie dlatego zwróciło to moją uwagę.

 

18 minut temu, HelixSv napisał:

Masz rozstrzał.... ;]

Nie tylko cena. Również zasięg, szybkość ładowania, przestrzeń dla pasażerów i bagażnik...

Bo to jest tak. Powiedzmy do 80k pln kupię coś za cash. 
Wszystko powyżej musiałbym sobie jakoś dokredytować. 
Niro mi się podoba, ale za wersję XL bo tylko taką biorę pod uwagę musiałbym wyłożyć katalogowo koło 198k pln minus 7% zniżki za panele minus to co wytarguję.
A to jest blisko 199k pln ile wydał bym za Teslę.

Z drugiej strony - czy jest sens wydawać więcej na auto skoro odsetki od kredytu zjedzą sporo oszczędności?
Dlatego właśnie też patrzę na trochę mniejsze i tańsze auta. 
Gdybym miał taki dylemat jakieś dwa miesiące temu to kupiłbym pewnie demo CitigoE które miałem bodajże w Jankach dostępne. Niestety obecnie tych aut wcale nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minutes ago, karax said:

22kWh
OK. Dziękuję. Zatem jeśli Zoe to po 19 roku. Z baterią 52kWh.
W ogóle to jest tylko 10 cm krótsze i 4 cm węższe od mojej Vitary. Chyba właśnie dlatego zwróciło to moją uwagę.

 

Bo to jest tak. Powiedzmy do 80k pln kupię coś za cash. 
Wszystko powyżej musiałbym sobie jakoś dokredytować. 
Niro mi się podoba, ale za wersję XL bo tylko taką biorę pod uwagę musiałbym wyłożyć katalogowo koło 198k pln minus 7% zniżki za panele minus to co wytarguję.
A to jest blisko 199k pln ile wydał bym za Teslę.

Z drugiej strony - czy jest sens wydawać więcej na auto skoro odsetki od kredytu zjedzą sporo oszczędności?
Dlatego właśnie też patrzę na trochę mniejsze i tańsze auta. 
Gdybym miał taki dylemat jakieś dwa miesiące temu to kupiłbym pewnie demo CitigoE które miałem bodajże w Jankach dostępne. Niestety obecnie tych aut wcale nie ma.

 

Próbowałeś jakiś elektryków? Mam na myśli jazdy próbne.

Jeśli nie, to jest szansa, że po przetestowaniu eNiro czy szczególnie TM3, oszczędności nie bedą głównym powodem zakupu EV.

Inny świat. Moje bardzo subiektywne zdanie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, HelixSv napisał:

 

Próbowałeś jakiś elektryków? Mam na myśli jazdy próbne.

Jeśli nie, to jest szansa, że po przetestowaniu eNiro czy szczególnie TM3, oszczędności nie bedą głównym powodem zakupu EV.

Inny świat. Moje bardzo subiektywne zdanie.

Fiat 500 pierwszej generacji się liczy? 😄

Boję się że jak skosztuję dobrego to już przepadnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minutes ago, karax said:

Fiat 500 pierwszej generacji się liczy? 😄

Boję się że jak skosztuję dobrego to już przepadnę.

 

Każdy się boi. Będzie dobrze. :tuli:

;]

 

Nie prowadziłem 500 żadnej generacji. 

Ale słyszałem, Fiat ją zrobił, bo musiał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, HelixSv napisał:

 

Każdy się boi. Będzie dobrze. :tuli:

;]

 

Nie prowadziłem 500 żadnej generacji. 

Ale słyszałem, Fiat ją zrobił, bo musiał. 

Ja akurat Abarthem latałem w tym momencie. Więc generalnie był to taki fiat jak mój tylko przyspieszał ciut gorzej i ciągle trakcję zrywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, karax napisał:

2
Gdybym miał taki dylemat jakieś dwa miesiące temu to kupiłbym pewnie demo CitigoE które miałem bodajże w Jankach dostępne. Niestety obecnie tych aut wcale nie ma.

To sobie przywiez. 32szt dostepne jako uzywane....

https://www.skodaplus.cz/list/?isUsed=true&make=brand_32&model=model_1596&carsOrderBy=FIRST_REGISTRATION_DESC&isSkodaPlus=true&isOneYearCar=true&fuelTypes=fuel_type_5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kiwal napisał:

Drogo jak fix. Roczne, uzywane za 550tys tj jakies 97tys PLN. Nowe u nas tyle kosztowaly. A gdzie jakies podatki/clo, ktore by pewnie trzeba zaplacic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, HelixSv napisał:

 

Z tego, co zrozumiałem to gameboy działa w ten sposób, że:

1. podchodzi się do auta

2. naciska przycisk na klamce

3. samochód wysyła sygnał i sprawdza, czy w pobliżu jest kluczyk (gameboy hakuje ten sygnał i udaje kluczyk)

4. samochód otwarty

5. samochód jest gotowy do jazdy, bo w samochodzie jest aktywny gameboy

 

Bez tego przycisku na klamce cały misterny plan w...

I nie mam na myśli otwierania fizycznym kluczykiem pod zaślepką a normalnie pilotem. Tylko żeby zdezaktywować ten przycisk na klamce, żeby nie było sygnału, którego gameboy się uczy. 

 

W skodzie nie mam keyless i musze pilota uzywac i mnie za kazdym razem trafia, jak go musze po kieszeniach szukac, szczegolnie jak rece zajete.

Raczej nie kupie juz auta bez keyless, chyba, ze to mialby byc jakis zabytek;)

 

Tak w ogole, to chyba producent powinien kminic, jak zapobiec takim kradziezom, a nie, zeby uzytkownik placicl za cos, co musi szybko dezaktywowac, bo inaczej jest szansa, ze sie dlugo autem nie nacieszy. Jakas abstrakcja dla mnie. Jesli Kia/Hundai wiedza o tym, co sie dzieje i zlewaja temat, tzn ma maja nas-klientow w glebokiej... Nie wiem czy tak faktycznie jest, ale tam raczej niezle mozgi pracuja i nie powinni miec problemow z ogarnieciem tematu, jesli tylko zechca. A nie, zebysmy na jakims zasciankowym AK musieli za nich globalny problem rozwiazywac :bzik:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogo jak fix. Roczne, uzywane za 550tys tj jakies 97tys PLN. Nowe u nas tyle kosztowaly. A gdzie jakies podatki/clo, ktore by pewnie trzeba zaplacic?
Takie są ceny....

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W skodzie nie mam keyless i musze pilota uzywac i mnie za kazdym razem trafia, jak go musze po kieszeniach szukac, szczegolnie jak rece zajete.
Raczej nie kupie juz auta bez keyless, chyba, ze to mialby byc jakis zabytek;)
 
Tak w ogole, to chyba producent powinien kminic, jak zapobiec takim kradziezom, a nie, zeby uzytkownik placicl za cos, co musi szybko dezaktywowac, bo inaczej jest szansa, ze sie dlugo autem nie nacieszy. Jakas abstrakcja dla mnie. Jesli Kia/Hundai wiedza o tym, co sie dzieje i zlewaja temat, tzn ma maja nas-klientow w glebokiej... Nie wiem czy tak faktycznie jest, ale tam raczej niezle mozgi pracuja i nie powinni miec problemow z ogarnieciem tematu, jesli tylko zechca. A nie, zebysmy na jakims zasciankowym AK musieli za nich globalny problem rozwiazywac :bzik:
I'm to na rękę. Kupi nowe....

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w ogóle to pojawiła się jeszcze jedną opcja jaką panowie lubią najbardziej. 
Zobaczymy czy da radę się ustawić na sobotę na jazdę próbną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, zinger said:

W skodzie nie mam keyless i musze pilota uzywac i mnie za kazdym razem trafia, jak go musze po kieszeniach szukac, szczegolnie jak rece zajete.

Raczej nie kupie juz auta bez keyless, chyba, ze to mialby byc jakis zabytek;)

 

Tak w ogole, to chyba producent powinien kminic, jak zapobiec takim kradziezom, a nie, zeby uzytkownik placicl za cos, co musi szybko dezaktywowac, bo inaczej jest szansa, ze sie dlugo autem nie nacieszy. Jakas abstrakcja dla mnie. Jesli Kia/Hundai wiedza o tym, co sie dzieje i zlewaja temat, tzn ma maja nas-klientow w glebokiej... Nie wiem czy tak faktycznie jest, ale tam raczej niezle mozgi pracuja i nie powinni miec problemow z ogarnieciem tematu, jesli tylko zechca. A nie, zebysmy na jakims zasciankowym AK musieli za nich globalny problem rozwiazywac :bzik:

 

Wydaje mi sie, że należy Hyundaiowi/Kia dać trochę czasu na poprawienie tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, HelixSv napisał:

 

Wydaje mi sie, że należy Hyundaiowi/Kia dać trochę czasu na poprawienie tego.

Powiedz to tym, co juz sie aut pozbyli ;) Przeciez to nie pojawilo sie znikad i juz jakis czas musi byc na rynku. Ja na szczescie mam jeszcze chwile do zmiany auta, licze ze do tego czasu rozwiaza problem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, zinger said:

Powiedz to tym, co juz sie aut pozbyli ;) Przeciez to nie pojawilo sie znikad i juz jakis czas musi byc na rynku. Ja na szczescie mam jeszcze chwile do zmiany auta, licze ze do tego czasu rozwiaza problem :)

 

Jak to znikąd?

Kiedyś nie było, teraz jest. 

 

Skąd wiesz, jak długo ta wersja "gameboya" z tym oprogramowaniem jest już na rynku?

 

:ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, HelixSv napisał:

 

Jak to znikąd?

Kiedyś nie było, teraz jest. 

 

Skąd wiesz, jak długo ta wersja "gameboya" z tym oprogramowaniem jest już na rynku?

 

:ok:

 

O gameboyu juz rok temu pisali, w odniesieniu do kia/h widzialem art z czerwca br, podobno ukradli tak min stingera Dowbora.

A tu jakis diwajs ktory ponoc zabezpiecza przed tym gadzetem https://zabezpiecz-auto.pl/kradziez-na-game-boya/ ale nie wiem czy dziala tez w ev.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, zinger napisał:

O gameboyu juz rok temu pisali, w odniesieniu do kia/h widzialem art z czerwca br, podobno ukradli tak min stingera Dowbora.

A tu jakis diwajs ktory ponoc zabezpiecza przed tym gadzetem https://zabezpiecz-auto.pl/kradziez-na-game-boya/ ale nie wiem czy dziala tez w ev.

 

Działa. To są urządzenia, które zakłócają komunikację szyny Can. Moduły nie gadają ze sobą - auto nie jedzie.

Pomysł jeden, wykonań kilka.

 

Kłopotem jest fakt, że jest to zabezpieczenie ciche (fabryczny alarm po otwarciu "dorobionym" kluczykiem nie jest aktywny) i jeśli złodziej ma czas, to posiedzi i się dogrzebie. To są (na nasze nieszczęście) fachowcy...

 

Więc oprócz tego rozwiązania potrzeba jeszcze czegoś, co hałasuje, żeby koleś zrezygnował.... Chyba, że przyjedzie lawetą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maxit napisał:

 

Działa. To są urządzenia, które zakłócają komunikację szyny Can. Moduły nie gadają ze sobą - auto nie jedzie.

Pomysł jeden, wykonań kilka.

 

Kłopotem jest fakt, że jest to zabezpieczenie ciche (fabryczny alarm po otwarciu "dorobionym" kluczykiem nie jest aktywny) i jeśli złodziej ma czas, to posiedzi i się dogrzebie. To są (na nasze nieszczęście) fachowcy...

 

Więc oprócz tego rozwiązania potrzeba jeszcze czegoś, co hałasuje, żeby koleś zrezygnował.... Chyba, że przyjedzie lawetą.

Nie wnikalem, ale czy to nie wysyla jednoczesnie np jakiegos cichego sygnalu/powiadomienia do wlasciciela o probe wlamu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, zinger napisał:

Zawsze cos, zazwyczaj jestes w poblizu auta, mozna zareagowac/zadzwonic na policje itp. Imo to by dalo b.duze szanse, ze jednak nie ukradna nam auta.

 

Generalnie Immo + Alarm to taki komplet, który daje jakieś poczucie spokoju....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, HelixSv napisał:

 

Jak to znikąd?

Kiedyś nie było, teraz jest. 

 

Skąd wiesz, jak długo ta wersja "gameboya" z tym oprogramowaniem jest już na rynku?

 

:ok:

 

 AFAIR to już ze dwa albo trzy lata temu w programie Złodzieje kradli tak Sportage. Wtedy jeszcze na walizkę, ale Kie/ Hyundaie szły łatwo z tego co gdzieś czytałem. Całość zajeła im kilka minut pod marketem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, sherif said:

 AFAIR to już ze dwa albo trzy lata temu w programie Złodzieje kradli tak Sportage. Wtedy jeszcze na walizkę, ale Kie/ Hyundaie szły łatwo z tego co gdzieś czytałem. Całość zajeła im kilka minut pod marketem.

 

W sumie tak samo, jak z każdym innym hakerstwem czy wirusami komputerowymi. Ciągła walka. 

Jedynym ostatecznym rozwiązaniem jest rezygnacja z elektroniki. :old:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.09.2021 o 17:39, mrBEAN napisał:

Oprócz przycisku na klamce jest możliwość awaryjnego mechanicznego otwarcia kluczykiem.

Jest zaślepka, a pod zaślepką od spodu miejsce na kluczyk.

Jakbym miał w ten sposób otwierać samochód kilka razy dziennie, to bym go sprzedał kolejnego dnia 😄 

 

Jak w Koreańcach jest keyless, to nie ma już przycisków na pilocie? Karta jakaś?

 

W eGolfie mam keyless, ale mogę normalnie otworzyć auto z pilota.

Muszę zresztą kluczykiem go "otworzyć" jak chcę wyjąć kabel od ładowania. Nawet jak auto jest otwarte, dosłownie wszystkie drzwi otwarte plus bagażnik ;]

 

Tak samo było w Mitsubishi Lancer (oczywiście nie był elektryczny ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, kravitz napisał:

Jak w Koreańcach jest keyless, to nie ma już przycisków na pilocie? Karta jakaś?

 

W eGolfie mam keyless, ale mogę normalnie otworzyć auto z pilota.

 

Są. Można tak i tak.

 

4 minuty temu, kravitz napisał:

Muszę zresztą kluczykiem go "otworzyć" jak chcę wyjąć kabel od ładowania.

Powinno też zadziałać otwieranie przyciskiem w drzwiach od wewnątrz.

 

Ewentualnie powinna być gdzieś opcja automatycznego odblokowania kabla po skończonym ładowaniu. Koreańce tak majo! :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, mrBEAN napisał:

Ewentualnie powinna być gdzieś opcja automatycznego odblokowania kabla po skończonym ładowaniu. Koreańce tak majo! :phi:


Guzik na drzwiach sprawdzę.

 

A kabla pewnie wyjąc nie można, aby ktoś wziął i nie za…l ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.