Skocz do zawartości

Koniec z odcinkowym pomiarem na A1


pejus1982

Rekomendowane odpowiedzi

Jest takie powiedzenie: "Porządek lubi świat, a dupa lubi bat". Niektórym ten bat przeszkadza, ale według mnie odcinkowy powinien być w każdym newralgicznym miejscu na drogach. Jeszcze żeby coś zrobili z bambrami, co grubo przesadzają w obszarze zabudowanym.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Polarny napisał:

Ale ja się nurzam w TWOICH oparach absurdu. Mogę napisać dokładnie to, co ty, tylko dla przypadku 20 km/h. Zapewniam cię, że będzie płynnie i bez wypadków.

Masz tylko jeden bit do oceny tych sytuacji, stąd właśnie takie a nie inne oceny.

 

Dla mnie możesz sobie tupać nóżką - faktów nie zmienisz, że ten absurdy Ty sam produkujesz, co potwierdzasz każdym zdaniem. Możesz się jeszcze oflagować i w ramach protestu unikać A1 (zresztą nie tylko A1) na podobnych odcinkach, z zyskiem dla innych, choć boję się, że tak po wsiach i podobnych drogach ludzie zadowoleni nie będą.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kaczorek79 napisał:

Jest takie powiedzenie: "Porządek lubi świat, a dupa lubi bat". Niektórym ten bat przeszkadza, ale według mnie odcinkowy powinien być w każdym newralgicznym miejscu na drogach. Jeszcze żeby coś zrobili z bambrami, co grubo przesadzają w obszarze zabudowanym.

 

Na powyższe było lekarstwo - mobilne FR SM/SG, nawet w oznakowanym obszarze. Jaki był spokój, ale w mediach i na AK był wrzask, że sobie maszynkę do robienia pieniędzy zrobili. Ile razy pisałem jakie wpływy z FR (stacjonarnych i mobilnych) zakładał budżet francuskich miast, miasteczek itd., a jak w Polsce pokazali projekt budżety z wpływami w kontroli i mandatów to o tempora, o mores, suwerena gnębią, parchi jedne. Taki Konstancin-Jeziora dla przykładu zrobił badanie bezpieczeństwa i pomiary prędkości na terenie uzdrowiska, okolic szpitali, szkół itd. Wyszła np. średnia ~70km/h przed szpitalem z internatem z pasami, ograniczeniem do 30km/h oraz "uwaga, inwalidzi". Miasto zakupiło SM mobilny FR do uspokojenia tego bandytyzmu. No i co? Ni i nic. Suweren krzyczał i zabrali SM/SG uprawnienia do używania tego i pokrewnych rodzajów środków nadzoru ruchu. Nawet chyba nie zdążyli użyć. Na tym właśnie przejściu kiedyś tu opisywałem akcję, jak ja stałem przed pasami i kobieta o kulach przechodziła, a za mną doszło do dantejskich scen i pasem w druga stronę zostałem ominięty przez coś dużego, które się zatrzymało jakoś na końcu pasów. Kobieta zaczęła uciekać, ale o kulach trochę ciężko. Tu na forum dowiedziałem się, że to długa prosta (zabudowany, z wieloma ograniczeniami do 40km/h) i te 30km/h to w ogóle przesada i redukować trzeba. 

 

Przepraszam, nie śmiem używać słów powszechnie uznawanych za obraźliwe. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Polarny napisał:

Pewnie przy ograniczeniu do 20 dojechałbyś jeszcze szybciej.

Bo płynność ruchu - jak podejrzewam - wzniosłaby się do współczynników niebotycznych. A bezpieczeństwo byłoby nieprzyzwoicie wręcz wysokie.

 

Dobrze kombinujesz. Wprowadzajac dawno dawno temu w Warszawie strefe 50 argumentowali, ze przepustowosc skrzyowan wzrosnie bo spadna odległości miedzy autami 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.09.2021 o 14:30, kaczorek79 napisał:

Zdejmą odcinkowy, to i tak nikt szybciej nie dojedzie, bo zamiast jechać 70 i później płynnie na końcu minąć światła, to teraz będą jechać 90-120 i na końcu będą stali w kilometrowym korku do świateł.

Jak dla mnie, to odcinkowy pomiar jest genialny, mocno upłynnia ruch i sprzyja ekologii.

 

Coś w tym jest co napisałeś .... tam teraz i tak się nie da pogonić, czy to dużym czy małym .... dla mnie to było rozwiązanie dobre z jedną WIELKĄ wadą... jak się ustawił osobowym na "70" licznikowe to te duże miały przeje...ne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, futrzak napisał:

 

Dla mnie możesz sobie tupać nóżką - faktów nie zmienisz, że ten absurdy Ty sam produkujesz, co potwierdzasz każdym zdaniem

Po prostu poszedłem za ciosem posługując się twoją "logiką".

A z tego odcinka faktycznie nie korzystam - jeżdżę wioskami i jest szybciej. Tak to już jest, że na węższej drodze są dozwolone wyższe prędkości. Nie żeby to był absurd - tu się zaprzyj i broń tego niczym Częstochowy (do której btw. prowadzi dwupasmówka z ograniczeniem z przysłowiowej dupy).

9 godzin temu, Filipfm napisał:

Wprowadzajac dawno dawno temu w Warszawie strefe 50 argumentowali, ze przepustowosc skrzyowan wzrosnie bo spadna odległości miedzy autami 😂

 

Przecież ci ludzie nie mają pojęcia ani o fizyce, ani o matematyce - o niczym. Zdają sobie jedynie sprawę, że większość społeczeństwa nie myśli i łatwo tę większość sobie zjednać populistycznymi hasełkami. Jak jeszcze w treści jest "bezpieczeństwo", to mogą wyprawiać, co im się żywnie podoba.

 

Ciekawostką jest odcinek Wisłostrady przy Karowej, gdzie od lat jest fotoradar. Kiedyś było tam ograniczenie do 30 na 3-pasmówce - odcinek bez świateł i bez przejść dla pieszych, jedynie wjazd i zjazd z Karowej. Później podwyższyli do 50. Teraz - od dłuższego czasu - jest 70 (co ciekawe, ludzie i tak zwalniają do 50). Droga cały czas ta sama, nic się nie zmieniło. Ale wszelkie futrzaki broniłyby tej 30 na początku znajdując miliony uzasadnień, dlaczego tyle ma właśnie być. A jak komuś się nie podoba, to niech się oflaguje, ew. "tupie nóżkami".

 

Odcinek na północ od Mostu Gdańskiego - typowa 3-pasmowa arteria niespełniająca kryteriów obszaru zabudowanego.

Było kiedyś 50 i też na pewno znalazłyby się miliony uzasadnień. Teraz jest 80 i jakoś nic się nie dzieje złego. Może oprócz braku jednego miejsca łownego, gdzie można plan mandatowy wyrabiać. Ale zawsze można się przenieść tu (a suszą często w tym miejscu):  Dawaj futrzasty uzasadnienie, dlaczego tu jest 50

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Polarny napisał:

Po prostu poszedłem za ciosem posługując się twoją "logiką".

 

Gdybyś się posługiwał "moją logiką" to byś takich bredni nie produkował. 

 

Teraz, Polarny napisał:

A z tego odcinka faktycznie nie korzystam - jeżdżę wioskami i jest szybciej.

 

Właśnie pokazałeś swą wiedzę w temacie - dziękuję. Gdybyś nie teoretyzował, a miał doświadczenie to byś wiedział, że wioskami nie jest szybciej. No nic, tak to jest z tymi na grupie, którym się wydaje, że mają pojęcie o "matematyce, fizyce, o wszystkim". 

 

Miłego dnia i dalszego teoretyzowania w Internecie.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, futrzak napisał:

Gdybyś się posługiwał "moją logiką" to byś takich bredni nie produkował. 

A to nie  twoja logika "im wolniej tym płynniej i bezpieczniej"?

1 godzinę temu, futrzak napisał:

Właśnie pokazałeś swą wiedzę w temacie - dziękuję. Gdybyś nie teoretyzował, a miał doświadczenie to byś wiedział, że wioskami nie jest szybciej.

Bardzo dużo piszesz "gdybyś", a bardzo mało uzasadniasz. Po prostu wiesz lepiej i już.

Zobacz sobie nawet na Guglu drogę z miejscowości Pradła przy DK78 do W-wy. Kieruje na S-7, ale ciekawsze jest to, że preferuje DK91 nad odcinkowy pomiar prędkości (4 minuty różnicy).

Takie są fakty - i co teraz zrobisz. Kolejne "gdybyś"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Polarny napisał:

A to nie  twoja logika "im wolniej tym płynniej i bezpieczniej"?

 

Cóż, binarność Twoich wywodów jest taka sama jak argumentacja i zrozumienie :hehe:

 

2 godziny temu, Polarny napisał:

Bardzo dużo piszesz "gdybyś", a bardzo mało uzasadniasz. Po prostu wiesz lepiej i już.

 

Bo gdybyś jeździł omawianym odcinkiem to byś wiedział, że wiochami jest wolniej. Nie bardzo mam co udowadniać, jak ktoś brednie opowiada. Wiochami na dłuższej trasie będzie szybciej. niż krótszą, bezkolizyjną, ze średnią 70km/h - z pewnością ;l  Po prostu przejedź się i sprawdź, skoro fakty Ciebie nie przekonują. 

 

2 godziny temu, Polarny napisał:

Zobacz sobie nawet na Guglu drogę z miejscowości Pradła przy DK78 do W-wy. Kieruje na S-7, ale ciekawsze jest to, że preferuje DK91 nad odcinkowy pomiar prędkości (4 minuty różnicy).

Takie są fakty - i co teraz zrobisz. Kolejne "gdybyś"?

 

A co ma wspólnego DK78, GM i jakieś Wypiździajewo Górne z jazdą A1 na omawianym odcinku vs objazd tego wiochami? A, zapomniałem, to są Twoje fakty :facepalm:

 

Dla ułatwienia pokoloruję o czym była dyskusja:

 

image.png.7cc2026bbf1d9d96fffa40bb3b5b1bd9.png

 

A o czym Ty piszesz, twierdząc, że takie są fakty:

 

image.png.fa595d3e6fdcc38c33d2bfc81fce90e2.png

 

Tego chyba naprawdę nie ma co dalej komentować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Filipfm napisał:

 

Dobrze kombinujesz. Wprowadzajac dawno dawno temu w Warszawie strefe 50 argumentowali, ze przepustowosc skrzyowan wzrosnie bo spadna odległości miedzy autami 😂

 

Argumentacja dziwna.

Jakiś czas temu na Polibudzie pokazywali symulacje, jak zmniejszenie prędkości usprawnia ruch. Bynajmniej nie chodziło o odległości między autami. Generalnie chodziło o to, że jak ruch główną ulicą idzie wolniej (np. 50 zamiast 70), to łatwiej włączyć się z bocznych uliczek. Podobnie przy "wpychaniu się", jak jakieś auto wyjeżdża z bocznej kawałek przed jadącym wolniej. Ten na głównej, lekko przyhamuje, ewentualnie jeden za nim jeszcze zdejmie nogę z gazu, zanim ten włączający się do ruchu nie rozpędzi się. Przy większych prędkościach ten na głównej musi już ostrzej przyhamować, kolejnych kilku także i łatwiej o utratę płynności ruchu.

Na symulacji fajnie to widać. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku - przy zbyt małych prędkościach przepustowość "układu" drastycznie spada.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, futrzak napisał:

Cóż, binarność Twoich wywodów jest taka sama jak argumentacja i zrozumienie 

Nie odpowiedziałeś na pytanie.

 

58 minut temu, futrzak napisał:

Bo gdybyś jeździł omawianym odcinkiem to byś wiedział, że wiochami jest wolniej.

Nie piszę o odcinku stricte z Częstochowy, lecz zaraz obok. Normalnie jest tak, że się dojeżdża do 2-pasmówki nadrabiając nawet drogi i wtedy jest i tak szybciej. A tu - dzięki temu durnemu ograniczeniu, Gugiel prowadzi RÓWNOLEGLE do dwupasmówki aż za Piotrków. To jest aż śmieszne, że szkoda dojechać do 2-pasmówki, która jest rzut beretem obok i lepiej turlać się krajówką, która w dodatku prowadzi przez miasta (Kamieńsk, Radomsko). Gdyby nie to, to Gugiel ewakuowałby każdego na zwykłą drogę, nawet przy wyznaczeniu trasy z Częstochowy.

Bo na zwykłej drodze z kolizyjnym wyprzedzaniem można szybciej jechać niż na 2 pasach w jedną stronę ...

obraz.png.8df021948750b790e18ec787f3263841.png

 

Teraz jest tam jakiś zator, ale wcześniej nie było, a i tak wybierał krajówkę.

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałem w czwartek, wracałem w niedzielę.

W czwartek staliśmy z pół godziny - zwężka, przed zwężką stojąca ciężarówka, do tego chwilowe wstrzymanie ruchu na przejazd sprzętu budowlanego.

Na CB mówili, że na DK91 wcale nie lepiej, bo też jakieś prace drogowe tam były.

W niedzielę jedynie w miejscu zwężenia był zator, ruch szedł, ale powolutku "na jedynce".

 

Co do odcinka gdzie jest organizacja ruchu 2+2, większość jechała mniej więcej 90, pojedyncze przypadki "szaleńców" i grupka "grzecznych" ;)

 

Fajnie że już cały odcinek jest po nowej nawierzchni - w lipcu były miejsca, że trzeba było jeszcze bardziej zwalniać, bo nawierzchnia starej gierkówki była już w opłakanym stanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, iwik napisał:

Wypadek pewnie wydarzył się, pomimo że wszyscy jechali grzecznie 70km/h zgodnie z ograniczeniem. :hehe:

 

W niedzielę miałem jedno awaryjne hamowanie, a jakiś czas później widziałem gościa, który ledwo wyhamował. W obydwu przypadkach było znacznie poniżej 70-ciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.09.2021 o 08:46, futrzak napisał:

 

Gdybyś się posługiwał "moją logiką" to byś takich bredni nie produkował. 

 

 

Właśnie pokazałeś swą wiedzę w temacie - dziękuję. Gdybyś nie teoretyzował, a miał doświadczenie to byś wiedział, że wioskami nie jest szybciej. No nic, tak to jest z tymi na grupie, którym się wydaje, że mają pojęcie o "matematyce, fizyce, o wszystkim". 

 

Miłego dnia i dalszego teoretyzowania w Internecie.  

 

Takie proste pytanie, jakie masz doświadczenie, tym wykształcenie, iż uważasz, że masz tylko i wyłącznie Ty rację w tym temacie, a reszta teoretyzuje?

 

2 godziny temu, wujek napisał:

Mierza ale mandatow nie wystawiaja. 

 

Panie na bramkach mówiły coś zgoła innego ;) 

 

 

Jako ciekawostka, jechałem z Krakowa do Sopotu.

 

W tamtą stronę przez wioski, do Piotrkowa na następnie autostradą do Spotu. Czas przejazdu równe 6:01 h, średnia prędkość 95 km/h, w tym 3 krótkie postoje.

 

Powrót przez Częstochowę do Krakowa, czas przejazdu: 6:00h, średnia prędkość: 102 km/h. jeden krótki postój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Jako ciekawostka, jechałem z Krakowa do Sopotu.

 

W tamtą stronę przez wioski, do Piotrkowa na następnie autostradą do Spotu. Czas przejazdu równe 6:01 h, średnia prędkość 95 km/h, w tym 3 krótkie postoje.

 

Powrót przez Częstochowę do Krakowa, czas przejazdu: 6:00h, średnia prędkość: 102 km/h. jeden krótki postój.

 

autostradą sporo się nadkłada jednak

dawno już nie jechałem A4 i A1, tylko właśnie "jakoś" do Piotrkowa i dalej już A1

swego czasu często jeździłem Krk- Łódź i najszybsza trasa była przez Jędrzejów, Włoszczową, Piotrków

jak zrobią A1 na gotowo to pewnie się zmieni i będzie się opłacało nadłożyć km A4 i A1

tam jeszcze remont S1 wpadnie przez najbliższe kilka lat 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.09.2021 o 13:05, Majkiel napisał:

 

Argumentacja dziwna.

Jakiś czas temu na Polibudzie pokazywali symulacje, jak zmniejszenie prędkości usprawnia ruch. Bynajmniej nie chodziło o odległości między autami. Generalnie chodziło o to, że jak ruch główną ulicą idzie wolniej (np. 50 zamiast 70), to łatwiej włączyć się z bocznych uliczek. Podobnie przy "wpychaniu się", jak jakieś auto wyjeżdża z bocznej kawałek przed jadącym wolniej. Ten na głównej, lekko przyhamuje, ewentualnie jeden za nim jeszcze zdejmie nogę z gazu, zanim ten włączający się do ruchu nie rozpędzi się. Przy większych prędkościach ten na głównej musi już ostrzej przyhamować, kolejnych kilku także i łatwiej o utratę płynności ruchu.

Na symulacji fajnie to widać. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku - przy zbyt małych prędkościach przepustowość "układu" drastycznie spada.

 

różnicę widać gołym okiem np. w Wiedniu, który podobnie jak Wawa ma "obwodnicę" ekspresową idącą prawie przez środek miasta z ogromnym natężeniem ruchu w godzinach szczytu. Tylko kulturę i płynność jazdy mają całkiem inną.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.09.2021 o 14:43, Dark_Knight napisał:

 

Z rozrzewnieniem wspominam czasy jak straże miejskie/gminne miały fotoradary. Budżety gmin kwitły a bezpieczeństwo na drogach poprawiało się w tempie geometrycznym. Marzy mi się prawo, które pozwala na ukrywanie fotoradarów w krzakach i śmietnikach, jak w Niemczech.

 

Jestem za z małym zastrzeżeniem - kasa ma trafiać tam gdzie kasa z mandatów wystawianych przez resztę służb w tym policję powyżej kosztów wydanych na zakup danego urządzenia. Chodzi o to by nie bali kosztów zakupu ale też nie zrobili z tego maszynki do zarabiania pieniędzy (szczególnie kombinacją znaków początku i końca miasta oraz terenu zabudowanego) - jak to wcześniej bywało. Albo ze znakiem w krzakach...
W skrócie - foto ma być dla bezpieczeństwa a nie dla trzepania kasy.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, pawel_78 napisał:

Jestem za z małym zastrzeżeniem - kasa ma trafiać tam gdzie kasa z mandatów wystawianych przez resztę służb w tym policję powyżej kosztów wydanych na zakup danego urządzenia. Chodzi o to by nie bali kosztów zakupu ale też nie zrobili z tego maszynki do zarabiania pieniędzy (szczególnie kombinacją znaków początku i końca miasta oraz terenu zabudowanego) - jak to wcześniej bywało. Albo ze znakiem w krzakach...
W skrócie - foto ma być dla bezpieczeństwa a nie dla trzepania kasy.
 

 

A ja uważam, że powinno być dla kasy. Co złego jest w robieniu biznesu na idiotach? Przecież to jedyny z nich pożytek.

 

 

 

Co do znaku w krzakach to się zgadzam ale w czasach gdy każdy ma kamerkę długo by tak nie pociagnęli.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, pawel_78 napisał:

Jestem za z małym zastrzeżeniem - kasa ma trafiać tam gdzie kasa z mandatów wystawianych przez resztę służb w tym policję powyżej kosztów wydanych na zakup danego urządzenia.

 

Niby dlaczego kasa z dróg lokalnych, gdzie gminy wydały pieniądze na bezpieczeństwo, miałaby trafiać gdzie indziej? Z kasą z "policji" jest inaczej".  Tyle, że tam policji nie ma, a mieszkańcu robią zrzutę na systemy bezpieczeństwa. 

 

22 minuty temu, pawel_78 napisał:

Chodzi o to by nie bali kosztów zakupu ale też nie zrobili z tego maszynki do zarabiania pieniędzy (szczególnie kombinacją znaków początku i końca miasta oraz terenu zabudowanego) - jak to wcześniej bywało.

 

Jednostkowe przypadki, gdzie SM/SG robiła zasadzki i należało to ukrócić, a nie likwidować wszystkim. Człuchów czy Biały Bór - wrzaski były o polowaniu na kasę, ale dziwnym trafem to nie tam dochodziło do nieprawidłowości, tam zwyczajnie była regularna i częsta kontrola, stąd takie przychody. Te opowieści o kombinacjach itd. to można traktować w kategorii urban legend - wystarczyło popatrzeć co kierowcy wyczyniali i jakoś mnie nie dziwi, że tyle kasy nabiło. W innych krajach jakoś kasę trzepią i to niemałą i jakoś nie ma krzyków o napadach na suwerena. Suweren się cywilizuje. Dodatkowo pomiarówki są nieoznakowane. Można? 

 

22 minuty temu, pawel_78 napisał:

Albo ze znakiem w krzakach... 

 

Eeee tam, znak w krzakach. To łatwo podważyć, a z drugiej strony może kierowcy też by zainteresowali brakami czy wadami oznakowania i przesyłali gdzieś wątpliwości w tej materii. Zupełnie nie wiem jak to jest, ale jak dość konkretnie zgłaszałem różne problemy/idiotyzmy to było to sprawnie usuwane/poprawiane. 

 

22 minuty temu, pawel_78 napisał:

W skrócie - foto ma być dla bezpieczeństwa a nie dla trzepania kasy.

 

Było i jest, a trzepanie kasy jest przy okazji. Nie mam nic do tego, bo to nie jest rozbój czy bandytyzm - ludzie przestrzegający przepisów raczej nie płacą...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
6 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Lecę właśnie ze Śląska do Sopotu i albo przegapiłem pomiar albo już żadnego nie ma? 

Edit.

Mają trafić do tunelu na S2 w Warszawie.

A inne już zamontowali na S8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Lecę właśnie ze Śląska do Sopotu i albo przegapiłem pomiar albo już żadnego nie ma? 

 

Jest na odcinku między Piotrkowem a Tuszynem, odcinek około 10km. Tydzień temu robiłem taką samą trasę i jeszcze były urządzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Lecę właśnie ze Śląska do Sopotu i albo przegapiłem pomiar albo już żadnego nie ma? 

 

26 minut temu, pejus1982 napisał:

 

Jest na odcinku między Piotrkowem a Tuszynem, odcinek około 10km. Tydzień temu robiłem taką samą trasę i jeszcze były urządzenia...

W tym tygodniu gdzieś mówili że mają zdemontować ostatni działający, bo kierowcy ponoć już nie zagrażają pracownikom na budowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

To chyba już niczego nie było.... oby.

Chcesz powiedzieć, że świadomie łamałeś ograniczenie prędkości? 

 

Oj nieładnie Panie mecenasie. A jeszcze niedawno w wątku obok ustawiałeś do pionu kolego @FrugOs co to rabat na bmw lepszy od Twojego dostal 😁🤣

Edytowane przez Chalek
  • Dzięki 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Chalek napisał:

Chcesz powiedzieć, że świadomie łamałeś ograniczenie prędkości? 

 

Oj nieładnie Panie mecenasie. A jeszcze niedawno w wątku obok ustawiałeś do pionu kolego @FrugOs co to rabat na bmw lepszy od Twojego dostal 😁🤣

Jest delikatna różnica pomiędzy wykroczeniem  a przestępstwem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Filipfm napisał:

 

Od 15 listopada już nie ma

 

 

👍

 

Godzinę temu, Chalek napisał:

Chcesz powiedzieć, że świadomie łamałeś ograniczenie prędkości? 

 

Oj nieładnie Panie mecenasie. A jeszcze niedawno w wątku obok ustawiałeś do pionu kolego @FrugOs co to rabat na bmw lepszy od Twojego dostal 😁🤣

NIESWIADOMIE 😁

 

 

Godzinę temu, Chalek napisał:

Zarówno nie znamy szczegółów zakupu @FrugOs jak i prędkości @prawoimotoryzacja aby wyrokować które i czy w ogóle  było przestępstwem. 

prędkość sama w sobie nigdy nie jest przestępstwem  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.11.2021 o 12:36, Artur_W_wa napisał:

 

W tym tygodniu gdzieś mówili że mają zdemontować ostatni działający, bo kierowcy ponoć już nie zagrażają pracownikom na budowie

 

teraz już kierowcy będą zagrożeniem tylko dla siebie nawzajem :(

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minutes ago, Artur_W_wa said:

Zobaczymy co ten odcinkowy zdziała w stolicy na S8, dzisiaj go uruchomili

 

Nic :hehe:

Na odcinku przy Połczyńskiej przy zwykłym ruchu nie da się nawet jechać rzeczywiste 120 km/h. Bywają tacy, co próbują, ale ile mogą jechać, +20? Po praskiej stronie rano nie jeżdżę więc nie wiem, co tam się odwija, ale tam jest zazwyczaj permanentny korek w stronę mostu.

Inna sprawa, że te pomiary są ustawione tak beznadziejnie, że tam, gdzie są węzły i duża różnica prędkości jest najbardziej problematyczna jeśli by ktoś chciał na pełnej, to pomiaru nie ma, bo przecież są węzły i "się nie da" :phi: 

Edytowane przez kiziuk
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.