Skocz do zawartości

225/40 R18


Camel

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Krisker napisał:

Jeśli pytasz o Quadraxery 2, to ja osobiście odradzam ze względu na problemy z wyważaniem. Miałem zarówno 18, jak i 17 cali i było to samo. Teraz ujeżdżam AS210 225/45 R18 i póki co jest :oki:

Dobrze wiedzieć bo się do nich skłaniałem 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Krisker napisał:

Jeśli pytasz o Quadraxery 2, to ja osobiście odradzam ze względu na problemy z wyważaniem. Miałem zarówno 18, jak i 17 cali i było to samo. Teraz ujeżdżam AS210 225/45 R18 i póki co jest :oki:

 

Ja co prawda niezupełnie na temat, ale jak widzę to kolejna pozytywna opinia o Falkenach. Zimówki lepiej jak Kleber, letnie lepiej jak Fulda :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Camel said:

Właśnie na kijance mam i se chwale , ale to małe auto na 15. 
chyba kupie do kolejnego 😎

Ja mam 215/55/R17 na Vectrze, absolutnie żadnych problemów. Z dnia na dzień jestem coraz bardziej zaskoczony, w zasadzie za te pieniądze to wymiatają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Camel napisał:

Dobrze wiedzieć bo się do nich skłaniałem

 

Niestety moja ocena nie jest pełna. Jeżdżę na AS210 dopiero miesiąc. Trakcja bez uwag, nieco głośne na niektórych rodzajach asfaltu, ale to chyba kwestia kształtu bieżnika, bo na kleberach też był charakterystyczny świst na mokrych nawierzchniach (a AS210 mają bardzo podobny układ). Na pewno nie było problemów z wyważaniem i biciem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Krisker napisał:

 

Niestety moja ocena nie jest pełna. Jeżdżę na AS210 dopiero miesiąc. Trakcja bez uwag, nieco głośne na niektórych rodzajach asfaltu, ale to chyba kwestia kształtu bieżnika, bo na kleberach też był charakterystyczny świst na mokrych nawierzchniach (a AS210 mają bardzo podobny układ). Na pewno nie było problemów z wyważaniem i biciem. 

Mój wulkanizator mówił, że czasami Imperiale maja problem z wyważaniem. U mnie i u kolegi bez problemu. Maja twarde boki (XL) i trzeba je „dymnać” z zewnętrznej butli aby wskoczyły na rant.

Generalnie człowiek wie co mówi/ robi bo ma hantery do testów drogowych do „ranflat” itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Krisker napisał:

W kwestii wyważania Quadraxerów to nie ma znaczenia. One się deformują promieniowo, czasem to widać aż za wyraźnie na wyważarce. Raz na gwarancji wymieniono mi komplet, za drugim razem dwie z czterech sztuk.

To powiem Ci że moje imperiale łatwego życia nie maja. Z górka 20 000 tylko po mieście i ze 2 trasy po 1000km i wszystko ok. A po jakich wyrwach w jezdni jeżdżą to zęby bolą i od krawężników się odbijają. Z tego widać że te klebery by miesiąca u mnie nie przeżyły 🤣

A jeszcze do 1 markera nie dojechały. Jak tak dalej pójdzie to z 60 000 dadzą radę.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Camel napisał:

To powiem Ci że moje imperiale łatwego życia nie maja. Z górka 20 000 tylko po mieście i ze 2 trasy po 1000km i wszystko ok. A po jakich wyrwach w jezdni jeżdżą to zęby bolą i od krawężników się odbijają. Z tego widać że te klebery by miesiąca u mnie nie przeżyły 🤣

A jeszcze do 1 markera nie dojechały. Jak tak dalej pójdzie to z 60 000 dadzą radę.

Zachęciliście mnie do sprawdzenia ceny tych opon i w rozmiarze 225/45/18 cena jest więcej niż zachęcająca.

Potrzebuję ich do miejskiego, lekkiego pudełka Kia Soul, bo dotychczasowe letnie Conti są już trochę styrane życiem, a zimówki śliskie jak diabli.

Mówicie, że w mieście nie będzie gorzej niż na jakiś tam Kleberach?

 

Czekaj, Ty piszesz o Imperial all season driver, bo reszta kumam o Falkenach AS210?

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, ZUBERTO napisał:

Zachęciliście mnie do sprawdzenia ceny tych opon i w rozmiarze 225/45/18 cena jest więcej niż zachęcająca.

Potrzebuję ich do miejskiego pudełka Kia Soul, bo dotychczasowe letnie Conti są już trochę styrane życiem, a zimówki śląskie jak diabli.

Mówicie, że w mieście nie będzie gorzej niż na 

Mam w Kia RIO. Kolega w Corsa. Jest lepiej niż ok. Widziałem, że chyba Twisten ma chyba w Paseratti i jest OK. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 hours ago, Camel said:

To powiem Ci że moje imperiale łatwego życia nie maja. Z górka 20 000 tylko po mieście i ze 2 trasy po 1000km i wszystko ok. A po jakich wyrwach w jezdni jeżdżą to zęby bolą i od krawężników się odbijają. Z tego widać że te klebery by miesiąca u mnie nie przeżyły 🤣

A jeszcze do 1 markera nie dojechały. Jak tak dalej pójdzie to z 60 000 dadzą radę.

Ja zmieniłem na Imperiale i pisałem tutaj:


Nic się nie zmieniło, zrobiłem jeszcze ileś tras, z platformą na 4 rowery z rowerami, i wciąż nie ma do czego się przyczepić. A jak popatrzę na cenę zakupu to jak 3 lata wytrzymają to będą mega spoko. :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.