Skocz do zawartości

Skoda - terminy realizacji dostaw


bergerac

Rekomendowane odpowiedzi

9 hours ago, KJO said:

Najgorsze że kodiaq nie ma alternatywy na rynku dla mnie (od biedy tarraco) 

 

Rozumiem, ze chodzi o rozmiar?

Wg mnie nowe Sorento czy Santa Fe np sprawia duzo lepsze wrazenie pod kazdym wzgledem :ok:

 

Edytowane przez Maciej__
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Rozumiem, ze chodzi o rozmiar?

Wg mnie nowe Sorento czy Santa Fe np sprawia duzo lepsze wrazenie pod kazdym wzgledem :ok:

 

 

To prawda, wrażenie lepsze, ostatnio oglądałem santa fe i w środku (głównie) i na zewnątrz inna liga niż kodiaq. Tylko że to auto kolejne 10cm większe, i cena kolejne +30kpln a jeszcze nie ma cenników na 2022... a podobno ma być solidnie drożej.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, AstraC napisał:

Bo ja wiem czy frajer. Zależy na co, i wcale nie chodzi o premium. 

nawet w obecnych trudnych czasach osoba fizyczna ma spore pole manewru, dużo gorzej mają floty.

 

Rozumiem też sytuację, że ktoś sobie konfiguruję Merca S klasę w specyfikacji AMG, to musi poczekać. Ale na kurę, no c'mon :hehe: 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, bergerac said:

nawet w obecnych trudnych czasach osoba fizyczna ma spore pole manewru, dużo gorzej mają floty.

 

Rozumiem też sytuację, że ktoś sobie konfiguruję Merca S klasę w specyfikacji AMG, to musi poczekać. Ale na kurę, no c'mon :hehe: 

 

 

Ja czekam na Forda, 8 miesięcy. Nic nie poradzę i nie przeskoczę tematu. Szczęśliwie samo czekanie mnie zasadniczo nie boli. :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bergerac napisał:

Rozumiem też sytuację, że ktoś sobie konfiguruję Merca S klasę w specyfikacji AMG, to musi poczekać. Ale na kurę, no c'mon :hehe: 

 

 

Zwróć uwagę że własnie top modele są dostępne, RSy, AMG, Mki bo fabryki na nich nieźle zarabiają, brakuje średniaków. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Rozumiem, ze chodzi o rozmiar?

Wg mnie nowe Sorento czy Santa Fe np sprawia duzo lepsze wrazenie pod kazdym wzgledem :ok:

 

 

no tylko kodiaq startuje od 136kzł (a jeszcze nie dawno od 120) a cena sorrento od 170. Myśle że dla drożnych wersji kodiaqa to już może mieć jakiś sens.

 

Ja potrzebuje czegoś co mi zastąpi passata jeśli chodzi o pojemność + da się przewieść dwójkę dzieci w fotelikach i awaryjnie 3os dorosłe. Kodiaq i Superb to spełniają bo można domówić isofix na przednie siedzenie. Nie chcę samochodów 7os bo w 96% czasu będzie jeździć rodzina 2+2 a dodatkowe miejsca w bagażniku zajmują  miejsce.  

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, TomekD000 napisał:

 

Wersja jak moja (też Style) poszła w 2 lata w górę ~22k, do tego praktycznie nie ma rabatów, koniec końców dzisiaj za taki trzeba liczyć ~40kpln.

ps. Tiguan allspace też jest alternatywą prawie 1:1 do kodiaq'a.

 

Dla mnie nie jest bo nie ma isofix'a z przodu. Ja jeszcze załapałem się na moment kiedy dało się dostać rabat i zamówiłem styla z rabatem koło 10% + opony + pakiet serwisowy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minutes ago, KJO said:

 

no tylko kodiaq startuje od 136kzł (a jeszcze nie dawno od 120) a cena sorrento od 170. Myśle że dla drożnych wersji kodiaqa to już może mieć jakiś sens.

 

Ja potrzebuje czegoś co mi zastąpi passata jeśli chodzi o pojemność + da się przewieść dwójkę dzieci w fotelikach i awaryjnie 3os dorosłe. Kodiaq i Superb to spełniają bo można domówić isofix na przednie siedzenie. Nie chcę samochodów 7os bo w 96% czasu będzie jeździć rodzina 2+2 a dodatkowe miejsca w bagażniku zajmują  miejsce.  

S-MAX 5os.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bergerac napisał:

nawet w obecnych trudnych czasach osoba fizyczna ma spore pole manewru, dużo gorzej mają floty.

 

Rozumiem też sytuację, że ktoś sobie konfiguruję Merca S klasę w specyfikacji AMG, to musi poczekać. Ale na kurę, no c'mon :hehe: 

 

 

Z tym manewrem też nie jest łatwo. Bo albo nie wiedzą kiedy auto będzie (jak np Skoda, BMW), albo wydłużają terminy (jak Kia, Hyudai) albo nie da się zamówić (jak np AR). Sam kombinuje już miesiąc i nie wiem co zamówić. Stanęło niby na Volvo, ale odrzucili zamówienie bo nowy cennik wchodzi 8-).

 

6 godzin temu, Maciej__ napisał:

Rozumiem, ze chodzi o rozmiar?

Wg mnie nowe Sorento czy Santa Fe np sprawia duzo lepsze wrazenie pod kazdym wzgledem 

Podobnie uważam. Są też większe (dla mnie optymalne) niż inne SUVy tej klasy (Stelvio, XC60, X3, itd) a mniejsze niż duże SUVy (X5, XC90).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, KJO said:

 

no tylko kodiaq startuje od 136kzł (a jeszcze nie dawno od 120) a cena sorrento od 170. Myśle że dla drożnych wersji kodiaqa to już może mieć jakiś sens.

 

Ja potrzebuje czegoś co mi zastąpi passata jeśli chodzi o pojemność + da się przewieść dwójkę dzieci w fotelikach i awaryjnie 3os dorosłe. Kodiaq i Superb to spełniają bo można domówić isofix na przednie siedzenie. Nie chcę samochodów 7os bo w 96% czasu będzie jeździć rodzina 2+2 a dodatkowe miejsca w bagażniku zajmują  miejsce.  

 

Narzekasz. Jak złożysz trzeci rząd siedzeń, to nawet nie wiesz, że tam są. Tak, zabierają trochę miejsca - ale i tak nawet w tych mniejszych 7-osobowcach, jak Touran, 5008 czy Grand Scenic, miejsca w bagażniku jest multum. 

Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, grogi napisał:

 

Narzekasz. Jak złożysz trzeci rząd siedzeń, to nawet nie wiesz, że tam są. Tak, zabierają trochę miejsca - ale i tak nawet w tych mniejszych 7-osobowcach, jak Touran, 5008 czy Grand Scenic, miejsca w bagażniku jest multum. 

 

Touran by się nadał nawet 5os by są oddzielne fotele więc sa się wcisnąć kogoś z tyłu tylko czas oczekiwania jest taki sam jak w kurze. Co do 5008 to tam też są 3 fotele więc teoretycznie można by pomieścić się ale kanapa jest wąska (przymierzałem foteliki w kilku samochodach), wychodził drożej, miał gorsze finansowanie, z zalet 3 rząd można niby wymontować jak się go nie używa. Czas oczekiwania podbny jak na kurę, Scenika nie oglądałem, generalnie nie lubię francuzów, ale peugeota jeszcze bym przetrawił, renault nigdy więcej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minutes ago, KJO said:

 

Touran by się nadał nawet 5os by są oddzielne fotele więc sa się wcisnąć kogoś z tyłu tylko czas oczekiwania jest taki sam jak w kurze. Co do 5008 to tam też są 3 fotele więc teoretycznie można by pomieścić się ale kanapa jest wąska (przymierzałem foteliki w kilku samochodach), wychodził drożej, miał gorsze finansowanie, z zalet 3 rząd można niby wymontować jak się go nie używa. Czas oczekiwania podbny jak na kurę, Scenika nie oglądałem, generalnie nie lubię francuzów, ale peugeota jeszcze bym przetrawił, renault nigdy więcej 

A jaki budżet miałeś? I ile wyszła kura?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
rozumiem jeszcze czekac rok na jakis fajny elektryczny samochod ale na zwykly spalinowy ???? nie!
 
Ogólnie czekanie rok na samochód, jezeli inny można kupić szybciej to jakaś choroba, która powinno się leczyć. Rozumiem, jakies szczególne przypadki, ale tak bo tak?
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Rado_ napisał:

Ogólnie czekanie rok na samochód, jezeli inny można kupić szybciej to jakaś choroba, która powinno się leczyć. Rozumiem, jakies szczególne przypadki, ale tak bo tak?

 

Ale dlaczego?

Jeśli mam konkretną potrzebę i zdefiniowany wóz to mogę poczekać. Ja kupiłem koniec końców Kurę z placu, akurat się trafiło praaaawie to co miałem zamówione do produkcji.

W moim przypadku- co jest alternatywą dla Karoqa?

 

Ateca? To to samo i ten sam czas oczekiwania.

Tiguan- wiekszy i droższy

Sportage- prawie by się nadał ale z jedynym sensownym silnikiem beznynowym dużo pali i jest wiekszy od Karoqa- mam małe m-ce parkingowe

XCeed- za mały bagażnik

T-roc- za mały w ogóle

Rav4- za wielka, za droga

Francuzy- hejtuję ;)

S-cross- przedpotopowy design i wąskie wnętrze, choć auto jako całość nienajgorsze

 

Coś pominąłem?

Wszelkie kombi odpadają- za długie do miasta

 

Tak więc moim zdaniem wcale wielkiego pola manewru nie było w moim przypadku, jeśli kryterium to średni SUV w określonym budżecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, Rado_ said:


 

 

Szczegolne przypadki to sa raczej jak ktos musi kupic na juz, bo poprzednie auto np ukradli albo zostalo rozbite...

Jak planujesz z wyprzedzenie, albo wiesz ze konczy sie leasing to w sumie mozna poczekac :ok:

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Szczegolne przypadki to sa raczej jak ktos musi kupic na juz, bo poprzednie auto np ukradli albo zostalo rozbite...
Jak planujesz z wyprzedzenie, albo wiesz ze konczy sie leasing to w sumie mozna poczekac :ok:
W sumie to tak, ale zdąży się znudzić jeszcze zanim odbierzesz

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Szczegolne przypadki to sa raczej jak ktos musi kupic na juz, bo poprzednie auto np ukradli albo zostalo rozbite...
Jak planujesz z wyprzedzenie, albo wiesz ze konczy sie leasing to w sumie mozna poczekac :ok:
Odnoszę się do sytuacji, jaka jest teraz, gdzie samochód jest towarem deficytowym. Historia zatoczyła koło. Czekanie nie wiadomo ile tak na prawdę, bo często nie są nawet w stanie określić terminu dostawy. Leasing się skonczy, a ty dalej bez auta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, Rado_ said:

Odnoszę się do sytuacji, jaka jest teraz, gdzie samochód jest towarem deficytowym. Historia zatoczyła koło. Czekanie nie wiadomo ile tak na prawdę, bo często nie są nawet w stanie określić terminu dostawy. Leasing się skonczy, a ty dalej bez auta.

 

Obecnie sytuacja jest dosc nietypowa i pewnie krotkotrwala... Jak sie leasing konczy to najczesciej tym autem mozna spokojnie dalej jezdzic ;]

Jak ktos nie "zrobi kosztow" przez 2-3 miesiace to swiat sie nie zawali ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Obecnie sytuacja jest dosc nietypowa i pewnie krotkotrwala... Jak sie leasing konczy to najczesciej tym autem mozna spokojnie dalej jezdzic ;]
Jak ktos nie "zrobi kosztow" przez 2-3 miesiace to swiat sie nie zawali
 
No tak, ale w leasingu masz za darmo, a jak się skonczy to musisz płacić
  • Lubię to 2
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Rado_ napisał:
50 minut temu, Maciej__ napisał:
 
Szczegolne przypadki to sa raczej jak ktos musi kupic na juz, bo poprzednie auto np ukradli albo zostalo rozbite...
Jak planujesz z wyprzedzenie, albo wiesz ze konczy sie leasing to w sumie mozna poczekac :ok:

Odnoszę się do sytuacji, jaka jest teraz, gdzie samochód jest towarem deficytowym. Historia zatoczyła koło. Czekanie nie wiadomo ile tak na prawdę, bo często nie są nawet w stanie określić terminu dostawy. Leasing się skonczy, a ty dalej bez auta.

Tylko leasing to nie loteria, użytkownik wie kiedy mu się kończy i może zaplanować zmianę. Ja zawsze ok 6m wcześniej wybierałem i zamawiałem auto. Teraz to mało, ale mam jeszcze 8m. Inna sprawa, że część producentów nie potrafi przewidzieć czy będzie to pół roku czy rok. Takich osobiście odpuszczam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko leasing to nie loteria, użytkownik wie kiedy mu się kończy i może zaplanować zmianę. Ja zawsze ok 6m wcześniej wybierałem i zamawiałem auto. Teraz to mało, ale mam jeszcze 8m. Inna sprawa, że część producentów nie potrafi przewidzieć czy będzie to pół roku czy rok. Takich osobiście odpuszczam.
Chodzi mi o to, że konczy się leasing za pół roku, chcesz np taką Kurę, a oni mówią, że spoko za pol roku to zadzwonią i poinformują czy mozesz zlozyc zamówienie hehe. I co bedziesz w to brnął, by koniecznie jezdzic Kurą? No nikt normalny raczej nie.
  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Rado_ napisał:
10 minut temu, sherif napisał:
Tylko leasing to nie loteria, użytkownik wie kiedy mu się kończy i może zaplanować zmianę. Ja zawsze ok 6m wcześniej wybierałem i zamawiałem auto. Teraz to mało, ale mam jeszcze 8m. Inna sprawa, że część producentów nie potrafi przewidzieć czy będzie to pół roku czy rok. Takich osobiście odpuszczam.

Chodzi mi o to, że konczy się leasing za pół roku, chcesz np taką Kurę, a oni mówią, że spoko za pol roku to zadzwonią i poinformują czy mozesz zlozyc zamówienie hehe. I co bedziesz w to brnął, by koniecznie jezdzic Kurą? No nikt normalny raczej nie.

Raz tak zrobiłem i nie zamierzam więcej kury zamawiać :). Podobnie z BMW, "może będzie za pół roku, może za rok a niektórzy klienci czekają ponad rok".

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz tak zrobiłem i nie zamierzam więcej kury zamawiać . Podobnie z BMW, "może będzie za pół roku, może za rok a niektórzy klienci czekają ponad rok".
 
A czy coś chociaz drgnęło na lepsze, czy caly czas taka wujnia wszędzie? Idzie gdzieś cos zamówić do produkcji z terminem np 3 miesiące?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Rado_ napisał:
4 minuty temu, sherif napisał:
Raz tak zrobiłem i nie zamierzam więcej kury zamawiać emoji4.png. Podobnie z BMW, "może będzie za pół roku, może za rok a niektórzy klienci czekają ponad rok".
 

A czy coś chociaz drgnęło na lepsze, czy caly czas taka wujnia wszędzie? Idzie gdzieś cos zamówić do produkcji z terminem np 3 miesiące?

Nie, tzn tam gdzie ja byłem to nie.

AR miała dość krótkie terminy, ale w październiku skończyli zamówienia na MY21 i czekają na nowy cennik.

BMW - bez podania terminu

Kia - były 8m, ostatnio już 10m

Volvo - 6m, niby bezproblemowo - slot przydzielany po zamówieniu, ale 2dni temu wprowadzili nowy cennik (kilka procent do góry) i nie zaakceptowali zamówień z poprzedniego tygodnia

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, bergerac said:

Pug 3008. Jedno z ładniejszych i ciekawszych aut w segmencie. Kura nie ma najmniejszego startu. 

 

Silnikowo Skoda bije Puga na glowe i jednak ma sporo lepsze value for money...

To takiego Karoqa mozesz miec 1,0TSI, 1,5TSI albo 2,0TSI a w P3008 masz jedynie 1,2PT 3cyl i dopiero pozniej plug-in za chore pieniadze.

PS. Osobiscie Skoda i Ford wg mne robia najbardziej nijakie auta ale jednak P3008 to 130-140kPLN a Karoq jakies 20kPLN mniej.

Edytowane przez Maciej__
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, sowik85 said:

 

Albo wyjdzie jakiś lifting i odbierzesz przestarzały model ;]

Nie rozumiem tego, jakie to ma znaczenie? Ma wyposażenie jak należy, jeździ się przyjemnie, to co za różnica czy wszedł na rynek rok temu czy 5-6 lat? Szczególnie, że teraz między modelami nie ma już przepaści technologii. Ja się nie znam, jak nowy to zawsze schodzący model, Almera N16, Astra H, Grand C-MAX i wszystkie sprawują się super, a zmieniane były głównie z innych przyczyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, Maciej__ said:

 

Silnikowo Skoda bije Puga na glowe i jednak ma sporo lepsze value for money...

To takiego Karoqa mozesz miec 1,0TSI, 1,5TSI albo 2,0TSI a w P3008 masz jedynie 1,2PT 3cyl i dopiero pozniej plug-in za chore pieniadze.

To problem wielu marek obecnie, VW też nie lepszy, 2.0TDI 122KM np. w Caddy, Tourneo Connect podobnie 1.5TDCi 120KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, AstraC said:

To problem wielu marek obecnie, VW też nie lepszy, 2.0TDI 122KM np. w Caddy, Tourneo Connect podobnie 1.5TDCi 120KM.

 

Diesle w autach osobowych tej klasy odchodza do lamusa i nikt w to juz nie inwestuje...

Sa w cennikach zeby floty mialy co kupowac i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minutes ago, Maciej__ said:

 

Diesle w autach osobowych tej klasy odchodza do lamusa i nikt w to juz nie inwestuje...

Sa w cennikach zeby floty mialy co kupowac i tyle.

Caddy i Tourneo? Nie problem, że to diesel, problem że TYLKO diesel. 😕

Przez chore normy spalania mamy co mamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minutes ago, AstraC said:

Caddy i Tourneo? Nie problem, że to diesel, problem że TYLKO diesel. 😕

Przez chore normy spalania mamy co mamy.

 

Akurat w takich auta diesel to caly czas lepszy wybor :ok:

Berlingo i Partner sa w wersjach noPB ale przy szybszej jezdzie to pali 10+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Silnikowo Skoda bije Puga na glowe i jednak ma sporo lepsze value for money...

To takiego Karoqa mozesz miec 1,0TSI, 1,5TSI albo 2,0TSI a w P3008 masz jedynie 1,2PT 3cyl i dopiero pozniej plug-in za chore pieniadze.

PS. Osobiscie Skoda i Ford wg mne robia najbardziej nijakie auta ale jednak P3008 to 130-140kPLN a Karoq jakies 20kPLN mniej.

masz bardzo przyzwoity motor 130 KM plus diesel (w takim aucie ja bym brał) oraz dwie bardzo fajne hybrydy.

 

W mojej ocenie zdecydowanie warto dopłacić do Puga, ta Skoda jest dość nudnym i nijakim jak napisałeś autem.

 

Jest mnóstwo innych ciekawych propozycji: Mazda, Hyundai, jak ktoś chce markę ekonomiczną jak Skoda to Dacia jest (chociaż dla mnie wygląd wnętrza jest nieakceptowalny), Jeep, Kia. Jest z czego wybierać :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz bardzo przyzwoity motor 130 KM plus diesel (w takim aucie ja bym brał) oraz dwie bardzo fajne hybrydy.
 
W mojej ocenie zdecydowanie warto dopłacić do Puga, ta Skoda jest dość nudnym i nijakim jak napisałeś autem.
 
Jest mnóstwo innych ciekawych propozycji: Mazda, Hyundai, jak ktoś chce markę ekonomiczną jak Skoda to Dacia jest (chociaż dla mnie wygląd wnętrza jest nieakceptowalny), Jeep, Kia. Jest z czego wybierać :oki:
No właśnie okazuje się, że ten motor jednak nie taki przyzwoity.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minutes ago, bergerac said:

masz bardzo przyzwoity motor 130 KM plus diesel (w takim aucie ja bym brał) oraz dwie bardzo fajne hybrydy.

 

1,5 diesel + automat to chyba najrozsadniejszy wybor w tej chwili, ale osiagi to ma dosc przecietne.

Ostatnio coraz czesciej sie pisze, ze jednak ten 1,2 Puretech az taki udany nie jest i pasek rozrzadu w kapieli olejowej to nie do konca udane rozwiazanie.

Z drugiej strony jezdza tych aut miliony, wiec az tak zle chyba nie jest. Pracuja tez nad nowsza wersja tego silnika z lancuszkiem.

Mnie sie nowe Pugi bardzo podobaja, ale brakuje tam jakiegos wiekszego silnika noPB. 

W 508 jest to samo, albo 1,2T albo 1,5hdi, a to juz naprawde zart ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, bergerac napisał:

W mojej ocenie zdecydowanie warto dopłacić do Puga, ta Skoda jest dość nudnym i nijakim jak napisałeś autem

 

Skoda jest nudna, to fakt. Ani w sylwetce ani w obsłudze i prowadzeniu nic nie porywa. Ale w każdym z tych aspektów jest przynajmniej dobrze, to jest dość "równy" wóz. No i urzekł mnie pakownoscią i użytecznoscią.

A Pug owszem ładny i może się podobać :ok:

Natomiast silnik 3cyl i troche dziwna koncepcja wnętrza sprawiły, że nawet nie byłem w salonie. 

3 cylindry nie, bo nie. Takie widzimisię nie do przeskoczenia ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Maciej__ said:

 

Akurat w takich auta diesel to caly czas lepszy wybor :ok:

Berlingo i Partner sa w wersjach noPB ale przy szybszej jezdzie to pali 10+

Tourneo Connect w wersji osobowej, 7, takie dość fajne, przestronne i rodzinne, w mieście dolewa paliwa do oleju, trzeba zmieniać co 3-10kkm, a rekordziści raz na 2 miesiące na lawecie do serwisu śmigają. 😕 Jakby było 1.5EB 150KM to bym czekał właśnie na Tourneo. I nie tylko ja, gwarantuje że więcej chętnych by było. Ale wycofali, a nowe Tourneo Connect to Caddy. 😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minutes ago, sowik85 said:

 

Skoda jest nudna, to fakt. Ani w sylwetce ani w obsłudze i prowadzeniu nic nie porywa. Ale w każdym z tych aspektów jest przynajmniej dobrze, to jest dość "równy" wóz. No i urzekł mnie pakownoscią i użytecznoscią.

A Pug owszem ładny i może się podobać :ok:

Natomiast silnik 3cyl i troche dziwna koncepcja wnętrza sprawiły, że nawet nie byłem w salonie. 

3 cylindry nie, bo nie. Takie widzimisię nie do przeskoczenia ;)

Rozumiem, ale tata ma 3 cylindry i dla dwójki emerytów jest ok, Vitara 1.0, ale rodzinnie może być mało.

Dlatego Grand C-MAX jest 1.5EB Trend z dodatkami, bo 1.6 albo 1.0 miałbym Titanium, ale wolałem moc zamiast wyposażenia. Acz ma wszystko czego potrzeba. :ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minutes ago, AstraC said:

Tourneo Connect w wersji osobowej, 7, takie dość fajne, przestronne i rodzinne, w mieście dolewa paliwa do oleju, trzeba zmieniać co 3-10kkm, a rekordziści raz na 2 miesiące na lawecie do serwisu śmigają. 😕 Jakby było 1.5EB 150KM to bym czekał właśnie na Tourneo. I nie tylko ja, gwarantuje że więcej chętnych by było. Ale wycofali, a nowe Tourneo Connect to Caddy. 😕

 

Akurat diesle od PSA sa raczej bezproblemowe, na pewno bezpieczniejszy wybor niz noPB w ostatnim czasie :ok:

Na co sie w koncu zdecydowales?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, AstraC napisał:

Nie rozumiem tego, jakie to ma znaczenie? Ma wyposażenie jak należy, jeździ się przyjemnie, to co za różnica czy wszedł na rynek rok temu czy 5-6 lat? Szczególnie, że teraz między modelami nie ma już przepaści technologii

 

Niby niewielkie znaczenie. Ja sam kupiłem lata temu Golfa V jak już VI była w ofercie :ok:

Co najwyżej, mijasz na ulicy takiego polifta i mowisz sobie "qrka, ładny jest, mogłem poczekać ten rok dłużej" ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, sowik85 said:

 

Niby niewielkie znaczenie. Ja sam kupiłem lata temu Golfa V jak już VI była w ofercie :ok:

Co najwyżej, mijasz na ulicy takiego polifta i mowisz sobie "qrka, ładny jest, mogłem poczekać ten rok dłużej" ;]

Mijałem Insignie, AJ mając AH i nigdy tak nie pomyślałem, Almerę zastąpiła TIDA nooo to nawet byłem zadowolony, a C-MAX nie doczekał się następcy więc też się cieszę że jest, bo teraz by go mogło w ogóle nie być. ;]

A nowszy nie znaczy lepszy czy ładniejszy, ważniejsze czy z obecnego jesteś zadowolony to bez znaczenia czy to obecny model czy przed liftingiem, czy w ogóle już nie aktualny. Oczywiście to moje zdanie! :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 hours ago, Maciej__ said:

 

Akurat diesle od PSA sa raczej bezproblemowe, na pewno bezpieczniejszy wybor niz noPB w ostatnim czasie :ok:

Na co sie w koncu zdecydowales?

 

Bezproblemowe powiadasz?

https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=305201

Polecam. Po tym wątku jak nie kupiłem Tourneo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Maciej__ said:

 

Ale te 1.5tdci nie sa juz silnika PSA z tego co wiem...

 

No już nie, ale wciąż jak widać diesle do miasta... Stare diesle ciężko znosiły jazdę miejską, później krok na przód, common rail, i diesle nadawały się do miasta, no to już się nie nadają. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.