Skocz do zawartości

KIA EV6 AWD 77,4 kWh vs HYUNDAI IONIQ 5 73 kWh AWD


PawelWaw

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej nikt tu takiego nie ma, wiec pytanie co sie komu bardziej podoba;) Ja bym brak Kie, bo chyba deko tansza i ma jeszcze jakies rabaty dla posiadaczy paneli. I po dluzszym zastanowieniu, bardziej mi sie podoba.

 

Ostatnio w zakupie kontrolowanym byly ev: T3, ID4, EQC i I-Pace. Gosc wybral T3, mimo ze naslabiej wykonana i najgorszy srodek, co oczywiscie o niczym nie swiadczy, ale podaje jako ciekawostke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, zinger napisał:

Raczej nikt tu takiego nie ma, wiec pytanie co sie komu bardziej podoba;) Ja bym brak Kie, bo chyba deko tansza i ma jeszcze jakies rabaty dla posiadaczy paneli. I po dluzszym zastanowieniu, bardziej mi sie podoba.

 

Ostatnio w zakupie kontrolowanym byly ev: T3, ID4, EQC i I-Pace. Gosc wybral T3, mimo ze naslabiej wykonana i najgorszy srodek, co oczywiscie o niczym nie swiadczy, ale podaje jako ciekawostke :)

 

kia chyba sporo brzydsza z zew....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, PawelWaw napisał:

Co byscie wybrali ?

 

Plusy minusy kazdego z aut ?

 

A moze to nie ma znaczenia ktory sie wybierze ?

 

 

Znaczenia ma i nie ma ;) Zależy jak i dla kogo.

 

W skrócie KIA ma trochę lepszy spec i ciut większe możliwe wyposażenie.

 

Ma większą baterię i ciut lepszą aerodynamikę czyli trochę większy zasięg.

W wyposażeniu możliwy jest szyberdach, ma adaptacyjne światła przednie, i chyba coś jeszcze albo ściemniam 😄

Ioniq natomiast ma przesuwaną kanapę z tyłu, Kia nie. Różni się też zabudowa subwoofera w bagażniku.

 

Największa różnica jest we wnętrzu i tu już kwestia preferencji. Z zewnątrz zresztą też dwa światy.

Osobiście leży mi bardziej to z Kia. 

Aha. Zawieszenie ponoć w Kia przyjemniejsze, w Ioniqu "za sztywne". 

Średnica zawracania lepsza w Kia, bo ma o 10 cm krótszy rozstaw osi. 

 

Gwarancja chyba lepsza w Hyundai, bo ma 5 lat bez limitu km.

W Kia 7 lat z limitem 150.000 km. Ale to też zależy ile kto jeździ.

W Kia też CHYBA więcej wyłączeń z biegiem czasu, ale nie analizowałem dogłębnie. 

 

W Kia możliwa alcantara w GT-line, a w Ioniqu podnóżek w pozycji relaksacyjnej przy drzemce na ładowarce i wielogodzinnym postoju :P 

 

Kluczowa też może być dostępność, bo straszą na forach, że AWD z dużą baterią to za rok.

 

Ogólnie trzeba przeanalizować cenniki albo wybrać po prostu co się podoba ;) 

 

To kiedy? 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, PawelWaw napisał:

 

pracuje nad gniazdkiem w garazu ale nie idzie latwo 😄

nie chce byc pierwszym (no drugim) ktory mieszka w blokowisku bez gniazdka i ma elektryka ;]

Kibicujemy w takim razie ;) 

 

W tym budżecie jeszcze Tesla do rozważenia ze wszelkimi jej zaletami i wadami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, PawelWaw said:

 

pracuje nad gniazdkiem w garazu ale nie idzie latwo 😄

nie chce byc pierwszym (no drugim) ktory mieszka w blokowisku bez gniazdka i ma elektryka ;]

 

EV infra na Ursynowie to porażka. :facepalm:

Z tego, co widziałem na PS, to szybkie punkty dookoła są dość oblegane, pewnie czasem ciężko się dostać. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.