Majkiel Napisano 22 Września 2021 Udostępnij Napisano 22 Września 2021 (edytowane) W MK1, w niektórych wersjach (na pewno 45 i 55), były zegary z ekonomizerem: W nowszych, brazylijskich też bywał taki wskaźnik. Jak to cudo działało, skąd był sygnał. Miał ktoś z zaglądających tutaj taki wskaźnik u siebie? Edytowane 22 Września 2021 przez Majkiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 22 Września 2021 Udostępnij Napisano 22 Września 2021 2 godziny temu, Majkiel napisał: Jak to cudo działało, skąd był sygnał. Miał ktoś z zaglądających tutaj taki wskaźnik u siebie? To zwykły wskaźnik (mechaniczny) podciśnienia w kolektorze ssącym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 22 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2021 6 godzin temu, pawel_78 napisał: To zwykły wskaźnik (mechaniczny) podciśnienia w kolektorze ssącym. Tutaj na zdjęciach tylnej części widać że są dwie cewki: https://www.oldtimer-shop.eu/parts/fiat-uno-econ-meter-gauge-9938762 A podłączone są poprzez śruby do ścieżek licznika (zaznaczyłem) Sygnał pewnie z jakiegoś mapsensora czy wprost z komputera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 23 Września 2021 Udostępnij Napisano 23 Września 2021 17 godzin temu, Majkiel napisał: Tutaj na zdjęciach tylnej części widać że są dwie cewki: https://www.oldtimer-shop.eu/parts/fiat-uno-econ-meter-gauge-9938762 A podłączone są poprzez śruby do ścieżek licznika (zaznaczyłem) Sygnał pewnie z jakiegoś mapsensora czy wprost z komputera? a widzisz - pomyliłem się w takim razie w poprzednim poście. W mk1 jeśli już to było to podłączone z modułem zapłonu. Ale też nic sobie za to uciąć nie dam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 14 Października 2021 Udostępnij Napisano 14 Października 2021 W dniu 23.09.2021 o 18:14, pawel_78 napisał: a widzisz - pomyliłem się w takim razie w poprzednim poście. W mk1 jeśli już to było to podłączone z modułem zapłonu. Ale też nic sobie za to uciąć nie dam. To by nawet się zgadzało, bo w module zapłonowym pewnie jest wbudowany mapsensor, z którego można wziąć sygnał elektryczny na taki wskaźnik w zegarach. Sprytne. Prawdę mówiąc też myślałem, że ten wskaźnik jest podciśnieniowy. Ciekawe jak to jest rozwiązane w mkI 45 ES? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 11 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2022 ostatnio mialem przyjemnosc jechac i nawet fajnie dziala ten ekonomizer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 12 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2022 16 godzin temu, Tschoob napisał(a): ostatnio mialem przyjemnosc jechac i nawet fajnie dziala ten ekonomizer Gdzie on jest podpięty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 25 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2022 W dniu 12.11.2022 o 14:02, Majkiel napisał(a): Gdzie on jest podpięty ? trzeba by sie zapytac @trychu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 26 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2022 Chyba do ecoboxa, nie przyglądałem się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.