Skocz do zawartości

HYUNDAI IONIQ 5 73 kWh AWD - dobra oferta ?


PawelWaw

Rekomendowane odpowiedzi

Uprzedzam, nie kupilem watek teoretyczny :)

 

- odbior poczatek grudnia

- wyposazenie PLATINUM (standardowe chyba z panorama)

- cena 221 000 brutto (cena katalogowa 269 000)

- tylko kolor sredni Lucid Blue

 

BTW dojade tym do Trojmiasta z Wawy ? :)

 

Edytowane przez PawelWaw
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minutes ago, PawelWaw said:

Uprzedzam, nie kupilem watek teoretyczny :)

 

- odbior poczatek grudnia

- wyposazenie PLATINUM (standardowe chyba z panorama)

- cena 221 000 brutto (cena katalogowa 269 000)

- tylko kolor sredni Lucid Blue

 

BTW dojade tym do Trojmiasta z Wawy ? :)

 

 

Nieźle, 5 sekund do setki 👾

image.png.215107e412d1de181582b36efe4f79de.png

 

 

Do Trójmiasta to już duża wyprawa, będziesz musiał na 25 minut zatrzymać się na ładowanie... :swieca:   Jak żyć?

 

image.png.8cb36d11bd931f87f43e1d57e0a75504.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minutes ago, PawelWaw said:

 

o kurna wiedzialem ze o czyms zapomnialem ;]

narazie jestem dopiero umowiony na jazde probna w poniedzialek :)

 

 

po jeżdzie próbnej może juz nie być ratunku 

 

możliwe, że przejadę sie jutro. nie siedziałem jescze nawet w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uprzedzam, nie kupilem watek teoretyczny
 
- odbior poczatek grudnia
- wyposazenie PLATINUM (standardowe chyba z panorama)
- cena 221 000 brutto (cena katalogowa 269 000)
- tylko kolor sredni Lucid Blue
 
BTW dojade tym do Trojmiasta z Wawy ?
 
W takich pieniądzach kupiłbym T3.
Pod biurem stoji ten nowy Ionic o ma coś.ciekawego w sobie, ale srodek mi się nie podoba.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Kiwal napisał:

W takich pieniądzach kupiłbym T3.
Pod biurem stoji ten nowy Ionic o ma coś.ciekawego w sobie, ale srodek mi się nie podoba.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

 

a jak wielkosciowo w srodku ? tesla podobna ?

 

widze ze do tesli tez mozna hak zamontowac za 5k

 

Long Range: 580 km zasięgu, 0–100 km/h w 4,4 s, prędkość maksymalna 233 km/h, napęd na wszystkie koła – 239 990 zł

 

jak z serwisem tego w PL ? bo ioniq to pewnie bez problemu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, PawelWaw napisał:

Long Range: 580 km zasięgu, 0–100 km/h w 4,4 s, prędkość maksymalna 233 km/h, napęd na wszystkie koła – 239 990 zł

 

jak z serwisem tego w PL ? bo ioniq to pewnie bez problemu

 

Jak umiesz dolać płynu do spryskiwaczy, wymienić raz na jakiś czas pióra wycieraczek i filtr kabinowy (są manuale na YT!) to tam nie ma czego serwisować. A jak coś się już zepsuje to masz serwis w Ząbkach pod Wawą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minutes ago, PawelWaw said:

 

to PL, pewnie wszystkie beda zajete i co wtedy ???

 

Jest chyba z 6-8 po drodze, ale według mnie potrzeba prawdziwych stacji ładowania po kilka instrybutorów.

Ja przejechałem niedawno tę trasę w eNiro i autentycznie nie pamiętam, gdzie ładowałem. Może nawet nigdzie, chyba dojechałem do Gdańska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minutes ago, hefi said:
37 minutes ago, PawelWaw said:
 
to PL, pewnie wszystkie beda zajete i co wtedy ???

Idziesz na drugi obiad, ten co zjadlbys "jutro"

 

Można też nie jeść poprzedniego dnia. Wtedy się je ten wczorajszy, ewentualnie dziesiejszy i, w najgorszym wypadku, jutrzejszy. Można jeść hotdogi pod ładowarką cały dzień. :fly:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minutes ago, PawelWaw said:

 

a jak wielkosciowo w srodku ? tesla podobna ?

 

widze ze do tesli tez mozna hak zamontowac za 5k

 

Long Range: 580 km zasięgu, 0–100 km/h w 4,4 s, prędkość maksymalna 233 km/h, napęd na wszystkie koła – 239 990 zł

 

jak z serwisem tego w PL ? bo ioniq to pewnie bez problemu.

 

 

TM3 jest też dość dużym samochodem, wadą jest bagażnik, bo to sedan.

 

image.png.c64a29a5ab92ec8b8a234d150ba00905.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, format napisał:

 

Jak umiesz dolać płynu do spryskiwaczy, wymienić raz na jakiś czas pióra wycieraczek i filtr kabinowy (są manuale na YT!) to tam nie ma czego serwisować. A jak coś się już zepsuje to masz serwis w Ząbkach pod Wawą.

 

szukam salonu tesli chyba jest na radzyminskiej jakis. podjade zobaczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, PawelWaw napisał:

ja to jestem dziwny, bardziej podoba mi sie ten ioniq ;]

ale tesla ma chyba sporo wiekszy zasieg w podobnej cenie

 

Tesla ma parę przewag nad Koreańczykami, przede wszystkim jest jedynym BEV którym bez żadnej gimnastyki robisz dowolną trasę, wchodzisz, zaznaczasz miejsce docelowe na navi i jedziesz.

Ale generalnie powinieneś brać samochód który Tobie się podoba :oki:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, PawelWaw said:

 

ja to jestem dziwny, bardziej podoba mi sie ten ioniq ;]

ale tesla ma chyba sporo wiekszy zasieg w podobnej cenie

 

Tesla bierze też mniej prądu (a prąd się robi droższy od pieniędzy).

Tesla ma też świetny planner pordrózy ...jeśli są po drodze superchargery.

Nie wiem, jak z cenami ubezpieczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
a jak wielkosciowo w srodku ? tesla podobna ?
 
widze ze do tesli tez mozna hak zamontowac za 5k
 
Long Range: 580 km zasięgu, 0–100 km/h w 4,4 s, prędkość maksymalna 233 km/h, napęd na wszystkie koła – 239 990 zł
 
jak z serwisem tego w PL ? bo ioniq to pewnie bez problemu.
 
Tesli serwisy masz jak narazie w: WaW, PRG, BER.
Zależnie gdzie mieszkasz, będzie nie dalej jak 200km...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, PawelWaw napisał:

ale tesla ma chyba sporo wiekszy zasieg w podobnej cenie

 

Realne wartości w różnych opcjach znajdziesz tu:

 

Tesla 3 LR

Real Rangebetween 325 - 655 km

City - Cold Weather425 km

Highway - Cold Weather325 km

Combined - Cold Weather375 km

City - Mild Weather655 km

Highway - Mild Weather430 km

Combined - Mild Weather525 km

 

Ioniq 5 AWD

Real Range Estimationbetween 270 - 550 km

City - Cold Weather *375 km

Highway - Cold Weather *270 km

Combined - Cold Weather *320 km

City - Mild Weather *550 km

Highway - Mild Weather *345 km

Combined - Mild Weather *430 km

 

https://ev-database.org/car/1479/Hyundai-IONIQ-5-Long-Range-AWD

https://ev-database.org/car/1321/Tesla-Model-3-Long-Range-Dual-Motor

 

Tesla natomiast będzie głośniejsza w środku, + kilka innych różnic, mniej lub bardziej istotnych, zależnie kto testuje ;) 

Najlepiej przetestować jeden i drugi i zdać relację tu nam :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mrBEAN napisał:

 

Realne wartości w różnych opcjach znajdziesz tu:

 

Tesla 3 LR

Real Rangebetween 325 - 655 km

City - Cold Weather425 km

Highway - Cold Weather325 km

Combined - Cold Weather375 km

City - Mild Weather655 km

Highway - Mild Weather430 km

Combined - Mild Weather525 km

 

Ioniq 5 AWD

Real Range Estimationbetween 270 - 550 km

City - Cold Weather *375 km

Highway - Cold Weather *270 km

Combined - Cold Weather *320 km

City - Mild Weather *550 km

Highway - Mild Weather *345 km

Combined - Mild Weather *430 km

 

https://ev-database.org/car/1479/Hyundai-IONIQ-5-Long-Range-AWD

https://ev-database.org/car/1321/Tesla-Model-3-Long-Range-Dual-Motor

 

Tesla natomiast będzie głośniejsza w środku, + kilka innych różnic, mniej lub bardziej istotnych, zależnie kto testuje ;) 

Najlepiej przetestować jeden i drugi i zdać relację tu nam :) 

 

100 więcej praktycznie zasięgu. W pon testuje ioniq i podjadę do tego salonu Tesli zobaczę czy można się przejechać. Ale Tesla mi się nie podoba jakoś :)

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, format napisał:

 

Tesla ma parę przewag nad Koreańczykami, przede wszystkim jest jedynym BEV którym bez żadnej gimnastyki robisz dowolną trasę, wchodzisz, zaznaczasz miejsce docelowe na navi i jedziesz.

Ale generalnie powinieneś brać samochód który Tobie się podoba :oki:

 

Ma też kilka niedowag ;) 

Jeśli chodzi o planer w Tesli jest genialny, ale też nie do końca, bo potrafi planować i uwzględniać tylko SC, po innych ładowarkach i sieciach nie zaplanuje.

Natomiast manualnie klikając na docelową ładowarkę fajne jet to, że przelicza zasięg i z jakim SOC dojedzie.

Pełnia szczęścia jest jadąc w Europę, bo SC jest full. W Polsce tak średnio na ten moment planer się sprawdza, albo wcale. 

Tego głównie brakuje w innych EV - zdecydowanie. 

Choć w Ioniqu 5 namiastka ma być ponoć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, mrBEAN said:

 

Choć w Ioniqu 5 namiastka ma być ponoć.

 

 

W ID3/4 też jest namiastka. O kant dupy potłuc. Proponuje mi ładowarki 11 kW, kiedy obok są 50 kW. Nie można wybrać preferowanych mocy czy operatorów.

W nawigacji jako preferowane "poi" daję tylko Ionity (nie ma znaczenia dla planowania, tylko żeby widzieć na mapie) i żeby je zobaczyć muszę dać taki zoom, że muszę wcześniej dokładnie wiedzieć, gdzie są... No witki opadają.

Bez abrp czy ps nie ma szans na komfortową jazdę w nieznane.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, HelixSv napisał:

 

W ID3/4 też jest namiastka. O kant dupy potłuc. Proponuje mi ładowarki 11 kW, kiedy obok są 50 kW. Nie można wybrać preferowanych mocy czy operatorów.

W nawigacji jako preferowane "poi" daję tylko Ionity (nie ma znaczenia dla planowania, tylko żeby widzieć na mapie) i żeby je zobaczyć muszę dać taki zoom, że muszę wcześniej dokładnie wiedzieć, gdzie są... No witki opadają.

Bez abrp czy ps nie ma szans na komfortową jazdę w nieznane.

 

O sofcie w ID3/4 już legendy zaczynają krążyć ;) 

W Kia/Hultaj ma być jakieś prowadzenie po Ionity i innych, ale niestety spodziewam się jakiejś, że będzie..., średnio 😄 

Tesla w tej kwestii rozbija bank, choć nie bez wad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, mrBEAN napisał:

Już nie raz pisałem. Ale Twojej listy jeszcze nie widzieliśmy, śmiało. 

 

No właśnie nie. Za każdym razem piszesz o szeregu wad których nigdy nie udało ci się spisać. Tak więc daję ci możliwość.

 

Dla mnie, brak huda, nie do zdobycia poza ASO czujniki TPM, dramatyczne koszty ubezpieczenia, ASO 300km od domu, hak tylko dla wersji LR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, hefi napisał:

Z jakiegoś?
Przecież do tego nie ma części zamiennych. Albo ASO kosmiczne $ lub kradzione.
Byle dzwon i całka emoji23.png

 

Niestety nie. Tesli powypadkowo nie musisz naprawiać w jedynym ASO w kraju.

https://www.tesla.com/pl_PL/support/body-shop-support

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, hefi napisał:

Faktycznie, masz rację.emoji106.png Te 2 pozostałe warsztaty klepia pewnie na zamiennikach

 

Nie, na częściach Tesli które oczywiście są dostępne. A warsztatów z akredytacją jest kilkanaście o ile już nie kilkadziesiąt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie rozmawiałem ze sprzedawcą Hyundaia u siebie. W kwietniu dostali przydział 10 samochodów. Poszły w ciągu tygodnia. Aktualny czas oczekiwania 1 rok. :dziekidzieki:

Tak że brać i nie marudzić. ;]

 

 

IMG_20210925_121049.jpg

Edytowane przez HelixSv
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, format napisał:

No właśnie nie. Za każdym razem piszesz o szeregu wad których nigdy nie udało ci się spisać.

 

Nigdy! Tak na szybko to choćby w tych wątkach:

 

 

 

 

20 godzin temu, format napisał:

Tak więc daję ci możliwość.

 

:lol:

Ale! Skoro Pan taki łaskaw to skorzystam, bo jeszcze się rozmyślisz.

 

Wady Tesli 3 z mojego punktu widzenia:

- ponad 400 km do serwisu, a niestety zdarza się, że trzeba odwiedzić.

- kontakt z serwisem nie istnieje, obsługa jak w PRL (nie reguła, ale zbyt często się zdarza), a dodając te 400 km, to już amba. 

- SEDAN - katastrofa, można teraz wziąć Y, ale tu już cena 300 jest wadą.

- delikatne zawieszenie

- twarde zawieszenie, za twarde

- słabe wyciszenie, poprawiono ale nadal nie to.

- drogie opony, kłopotliwe czujniki i ogólnie pod górkę w tej materii

- brak wentylowanych foteli

- brak adaptacyjnych świateł, choć coś tam się zmieniło już lub ma zmienić

- kiepsko działający czujnik deszczu i zmiany świateł mijania/drogowe + różne inne dziwne akcje.

- problemy z lakierem, ale tu losowo, niektórzy nie narzekają, innym płatami odpada z progów. Przód wszyscy oklejają folią, bo co kamyczek to lakier znika. 

- dość drogie ubezpieczenie, ewentualna naprawa tylko w bodyshopie Tesli (tu szczęśliwie mam tylko 80 km ;) )

- brak HUD, ale nie jestem jeszcze w 100% przekonany, że to potrzebuję, ale chyba tak.

- brak szyberdachu klasycznego, a przez tą panoramę robi się piekarnik w środku, trzeba to oklejać folią.

- mało miejsca z tyłu, ogólnie ciasno.

- brak trybu żeglowania, który uwielbiam. Jest tylko jeden poziom rekuperacji, momentami jazda przez to jest mało komfortowa, choć można przywyknąć.

- drenowanie baterii na postoju, samoistnie. Ale największe przy włączonym sentry mode (świetna sprawa, genialna!) ale drenuje dość poważnie.

- zaparowane lampy, lejąca się woda przez podszybie i różne inne co rusz nowe dziwne usterki losowo, zależnie od partii. Ogólnie coraz lepiej, ale nadal coś wychodzi.

- co rusz nowy soft i z jednej strony, co chwilę coś dodają poprawiają, ale inne psują i tak w kółko. To może irytować. Czasem coś zabiorą z funkcjonalności.

- zbyt dużo funkcji w tablecie na środku, ale pewnie kwestia przyzwyczajenia, choć obsługa wycieraczek to przegięcie. Częściowo można zapropgramować w kierownicy ale to półśrodek.

- krzywa ładowania już nie imponuje w porównaniu do nowego Ioniqa i EV6.

- brak V2L, a na wsi się to u mnie przyda na bank, i w podróży, ogólnie dziwne, że jeszcze Elonik tego nie zaimplementował. 

- do niedawna brak podgrzewanej kierownicy

- nie wiem jak z szybami z przodu, czy są atermiczne, jak nie są, to też na minus 😄

 

W skrócie: sedan, serwis, zawias, brak wentylowanych foteli i zmiennej rekuperacji. Dyskwalifikacja.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mrBEAN napisał:

 

Nigdy! Tak na szybko to choćby w tych wątkach:

 

 

 

 

 

:lol:

Ale! Skoro Pan taki łaskaw to skorzystam, bo jeszcze się rozmyślisz.

 

Wady Tesli 3 z mojego punktu widzenia:

- ponad 400 km do serwisu, a niestety zdarza się, że trzeba odwiedzić.

- kontakt z serwisem nie istnieje, obsługa jak w PRL (nie reguła, ale zbyt często się zdarza), a dodając te 400 km, to już amba. 

- SEDAN - katastrofa, można teraz wziąć Y, ale tu już cena 300 jest wadą.

- delikatne zawieszenie

- twarde zawieszenie, za twarde

- słabe wyciszenie, poprawiono ale nadal nie to.

- drogie opony, kłopotliwe czujniki i ogólnie pod górkę w tej materii

- brak wentylowanych foteli

- brak adaptacyjnych świateł, choć coś tam się zmieniło już lub ma zmienić

- kiepsko działający czujnik deszczu i zmiany świateł mijania/drogowe + różne inne dziwne akcje.

- problemy z lakierem, ale tu losowo, niektórzy nie narzekają, innym płatami odpada z progów. Przód wszyscy oklejają folią, bo co kamyczek to lakier znika. 

- dość drogie ubezpieczenie, ewentualna naprawa tylko w bodyshopie Tesli (tu szczęśliwie mam tylko 80 km ;) )

- brak HUD, ale nie jestem jeszcze w 100% przekonany, że to potrzebuję, ale chyba tak.

- brak szyberdachu klasycznego, a przez tą panoramę robi się piekarnik w środku, trzeba to oklejać folią.

- mało miejsca z tyłu, ogólnie ciasno.

- brak trybu żeglowania, który uwielbiam. Jest tylko jeden poziom rekuperacji, momentami jazda przez to jest mało komfortowa, choć można przywyknąć.

- drenowanie baterii na postoju, samoistnie. Ale największe przy włączonym sentry mode (świetna sprawa, genialna!) ale drenuje dość poważnie.

- zaparowane lampy, lejąca się woda przez podszybie i różne inne co rusz nowe dziwne usterki losowo, zależnie od partii. Ogólnie coraz lepiej, ale nadal coś wychodzi.

- co rusz nowy soft i z jednej strony, co chwilę coś dodają poprawiają, ale inne psują i tak w kółko. To może irytować. Czasem coś zabiorą z funkcjonalności.

- zbyt dużo funkcji w tablecie na środku, ale pewnie kwestia przyzwyczajenia, choć obsługa wycieraczek to przegięcie. Częściowo można zapropgramować w kierownicy ale to półśrodek.

- krzywa ładowania już nie imponuje w porównaniu do nowego Ioniqa i EV6.

- brak V2L, a na wsi się to u mnie przyda na bank, i w podróży, ogólnie dziwne, że jeszcze Elonik tego nie zaimplementował. 

- do niedawna brak podgrzewanej kierownicy

- nie wiem jak z szybami z przodu, czy są atermiczne, jak nie są, to też na minus 😄

 

W skrócie: sedan, serwis, zawias, brak wentylowanych foteli i zmiennej rekuperacji. Dyskwalifikacja.

 

Bardzo dużo przesady w tym co tu piszesz, ale jak  to mówią mądrzy ludzie, spróbuj sam a wyrobisz sobie swoje zdanie, a nie zasłyszane opinie od innych :)

Jeżdziłem prawie wszystkimi EV dostępnymi na rynku, prawie, bo tylko te małe Skody Citigo i bliźniacze VWeje mnie ominęły i T3 ma jedną wadę, jest sedanem, w całej reszcie wymiata konkurencję. Można lepiej, ale budżet mocno rośnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, tom111 napisał:

Bardzo dużo przesady w tym co tu piszesz, ale jak  to mówią mądrzy ludzie, spróbuj sam a wyrobisz sobie swoje zdanie, a nie zasłyszane opinie od innych :)

Jeżdziłem prawie wszystkimi EV dostępnymi na rynku, prawie, bo tylko te małe Skody Citigo i bliźniacze VWeje mnie ominęły i T3 ma jedną wadę, jest sedanem, w całej reszcie wymiata konkurencję. Można lepiej, ale budżet mocno rośnie :)


Pewne kwestie są obiektywne i z nimi nie bardzo można dyskutować, inne subiektywne i też jak wyżej.
 

Napisz co konkretnie uważasz za przesadzone, chętnie poczytamy Twój punkt widzenia. Zawsze to więcej wiedzy z pierwszych rąk. Optyka też się trochę zmienia, gdy auto jest służbowe, a nie z własnego budżetu. 

Fakt jest taki, że nie na tygodnia albo dnia, bez mniejszego lub większego faila, i to tylko dotyczy użytkowników obecnych w PL internecie, którzy się chwalą. A później w komentarzach znajduje się ktoś lub kilku „też to miałem”. 
 

Choćby z wczoraj:

37325BD4-583A-4AB5-81CF-7CF28DA352DD.jpeg.c43de8dc97b9c2e6d205ba52c6e537c4.jpeg
 

I już w moim przypadku do serwisu 450 km, a auto potrzebne codziennie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, mrBEAN napisał:

Ale! Skoro Pan taki łaskaw to skorzystam, bo jeszcze się rozmyślisz.

 

Nie wiem o co się pieklisz. Nigdy tego nie napisałeś w jednym wątku. 

Odnośnie wyliczanki, właściwie zamyka się w braku wentylowanych foteli. I to jest solidny argument przeciw, jeśli oczywiście wentylowanych foteli potrzebujesz. Reszta, no cóż, nie skomentuję :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, tom111 napisał:

Jeżdziłem prawie wszystkimi EV dostępnymi na rynku, prawie, bo tylko te małe Skody Citigo i bliźniacze VWeje mnie ominęły

 

Napisz jak będziesz w okolicy Katowic, może da się to zmienić 😉

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, format napisał:

 

Nie wiem o co się pieklisz. Nigdy tego nie napisałeś w jednym wątku. 

Odnośnie wyliczanki, właściwie zamyka się w braku wentylowanych foteli. I to jest solidny argument przeciw, jeśli oczywiście wentylowanych foteli potrzebujesz. Reszta, no cóż, nie skomentuję :hehe:


Czyli nie dość, że pozwalasz na wypowiedź, to jeszcze później poddajesz ocenie co właściwe, a co nie. Dobrze, że chociaż z jednym trafiłem! Uffff 😱
Taki przewodnik życia to skarb, dziękuję 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.