Jump to content

Mercedes 63AMG


mmaciejosss
 Share

Recommended Posts

byłem wczoraj w salonie MB AMG u znajomego na pogaduszki , trochę powspominaliśmy stare tematy ale na końcu oczywiście o autach

 

logo 63AMG zostało , ale pojemności spadają, kiedyś 6,3l , potem 4 z kawałkiem , dziś 3 , a zaraz będzie 2L - 4-cylindry i moc ponad 500km 

 

trochę lipnie to będzie wyglądać pod maską GLS-a i powiedzieć sąsiadowi , że mam silnik 2 litry , tyle co sok jabłkowy , ale moc ponad pińcet w połączeniu z elektrykiem , pewnie będą 2 bagażniki jak w elektrykach ,jeden z tyłu drugi z przodu 😄

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, mmaciejosss napisał:

byłem wczoraj w salonie MB AMG u znajomego na pogaduszki , trochę powspominaliśmy stare tematy ale na końcu oczywiście o autach

 

logo 63AMG zostało , ale pojemności spadają, kiedyś 6,3l , potem 4 z kawałkiem , dziś 3 , a zaraz będzie 2L - 4-cylindry i moc ponad 500km 

 

trochę lipnie to będzie wyglądać pod maską GLS-a i powiedzieć sąsiadowi , że mam silnik 2 litry , tyle co sok jabłkowy , ale moc ponad pińcet w połączeniu z elektrykiem , pewnie będą 2 bagażniki jak w elektrykach ,jeden z tyłu drugi z przodu 😄

Ja nie widzę nic w tym niestosownego. Jeżeli UE zmusza mnie do kupowania nowego auta z silnikiem 1.0T, to takie 2.0T to dalej 2x więcej. Nie rozumiem czemu ktoś może bardziej smrodzić ode mnie i czemu jego ślad węglowy może być większy od mojego. Jeżeli zmuszają nas do ograniczeń, to niech to robią też tacy, których stać na MB AMG, a nie tylko plebs jeżdżący do tej pory 1.6 MPI.

PS. w F1 silnik ma 1.6l pojemności. Takie AMG dalej będzie miało 0,4l więcej.

Edited by mPh
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

30 minut temu, mPh napisał:

Ja nie widzę nic w tym niestosownego. Jeżeli UE zmusza mnie do kupowania nowego auta z silnikiem 1.0T, to takie 2.0T to dalej 2x więcej. Nie rozumiem czemu ktoś może bardziej smrodzić ode mnie i czemu jego ślad węglowy może być większy od mojego. Jeżeli zmuszają nas do ograniczeń, to niech to robią też tacy, których stać na MB AMG, a nie tylko plebs jeżdżący do tej pory 1.6 MPI.

PS. w F1 silnik ma 1.6l pojemności. Takie AMG dalej będzie miało 0,4l więcej.

Niby tak ,ale ile waży GLS A F1 , śmiesznie to wygląda co jak co. 63AMG 2.0

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, mmaciejosss said:

Niby tak ,ale ile waży GLS A F1 , śmiesznie to wygląda co jak co. 63AMG 2.0

 

Wystarczy nie rozmawiac z sasiadem co jest pod maska i po klopocie :hehe:

 

  • Like 3
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, mmaciejosss napisał:

byłem wczoraj w salonie MB AMG u znajomego na pogaduszki , trochę powspominaliśmy stare tematy ale na końcu oczywiście o autach

 

logo 63AMG zostało , ale pojemności spadają, kiedyś 6,3l , potem 4 z kawałkiem , dziś 3 , a zaraz będzie 2L - 4-cylindry i moc ponad 500km 

 

trochę lipnie to będzie wyglądać pod maską GLS-a i powiedzieć sąsiadowi , że mam silnik 2 litry , tyle co sok jabłkowy , ale moc ponad pińcet w połączeniu z elektrykiem , pewnie będą 2 bagażniki jak w elektrykach ,jeden z tyłu drugi z przodu 😄

BMW od kilku lat montuje  po 4 sprężarki 😂🤣😁😁

Edited by sdss
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, mmaciejosss napisał:

Niby tak ,ale ile waży GLS A F1 , śmiesznie to wygląda co jak co. 63AMG 2.0

Nie tylko Merc tak robi, np. BMW też.

Jeżeli ma osiągi jak poprzednik to jakie znaczenie mają te dwie cyfry? Wolę taką politykę niż BMW, które w reklamach rzuca hasła "there is no planet B"  i inne chwytliwe hasła, a w ofercie ma benzynę 4,4l z emisją CO2 na chorym poziomie. 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, mmaciejosss napisał:

logo 63AMG zostało , ale pojemności spadają, kiedyś 6,3l , potem 4 z kawałkiem , dziś 3 , a zaraz będzie 2L - 4-cylindry i moc ponad 500km 

 

trochę lipnie to będzie wyglądać pod maską GLS-a i powiedzieć sąsiadowi , że mam silnik 2 litry , tyle co sok jabłkowy , ale moc ponad pińcet w połączeniu z elektrykiem , pewnie będą 2 bagażniki jak w elektrykach ,jeden z tyłu drugi z przodu 😄

Coś tu nie gra. AMG C63 to nadal 4 litry i V8 z biturbo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, mPh napisał:

Nie tylko Merc tak robi, np. BMW też.

Jeżeli ma osiągi jak poprzednik to jakie znaczenie mają te dwie cyfry? Wolę taką politykę niż BMW, które w reklamach rzuca hasła "there is no planet B"  i inne chwytliwe hasła, a w ofercie ma benzynę 4,4l z emisją CO2 na chorym poziomie. 

Tragedii nie ma, takie BMW 550i z silnikiem V8 i ponad 500 KM ma spalanie według normy WLTP na poziomie 10,3/100. W dużych też zawitał postęp.

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, kaczorek79 napisał:

Tragedii nie ma, takie BMW 550i z silnikiem V8 i ponad 500 KM ma spalanie według normy WLTP na poziomie 10,3/100. W dużych też zawitał postęp.

BMW X7 M50d: Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 235-247

BMW X7 M50i: Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 286-303
Toyota Auris II 1.6: Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 107-130 g/km

BMW w sprzedaży, silnika Toyoty już nie produkują bo za duża emisja CO2. Jaki to ma sens? Bogacz truje, biedak płacze?
A normę WLTP można sobie w nos wsadzić. Ma tyle wspólnego z rzeczywistością co ci siedzący w ławach na Wiejskiej.

Edited by mPh
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, mPh napisał:

BMW X7 M50d: Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 235-247

BMW X7 M50i: Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 286-303
Toyota Auris II 1.6: Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 107-130 g/km

BMW w sprzedaży, silnika Toyoty już nie produkują bo za duża emisja CO2. Jaki to ma sens? Bogacz truje, biedak płacze?

No ale porównujesz największego klocka od BMW z kompaktową Toyotą? Ten sam silnik, który siedzi w X7 M50i, włożony do M550i emituje już 221g CO2. Jaki wynik byłby w porównywalnym kompakcie, to Ci nie powiem, bo 5er jest najmniejszym autem z V8.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, mmaciejosss napisał:

trochę lipnie to będzie wyglądać pod maską GLS-a i powiedzieć sąsiadowi , że mam silnik 2 litry , tyle co sok jabłkowy , ale moc ponad pińcet w połączeniu z elektrykiem , pewnie będą 2 bagażniki jak w elektrykach ,jeden z tyłu drugi z przodu 😄

 

a to jak sąsiad się nie zna na nowinkach... pamiętam jak w octavi się pojawił 1.0 i ten sam tekst mówił Zachar, że sąsiad się zapyta jaki silnik a tu 1.0 ;] a teraz od groma tego jeździ wszędzie pakują 1.0 i kto jest trochę w temacie to się orientuje co i jak

 

co do auta, na szczeście mamy wybór, możesz kupić auto z lat 50 ubiegłego wieku z 8 litrami pod maską i ze 150KM, możesz kupić coś nowszego z 6l i 500KM, albo te 2.0 nowe, koszta będą podobne pewnie

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, mPh napisał:

 Nie rozumiem czemu ktoś może bardziej smrodzić ode mnie i czemu jego ślad węglowy może być większy od mojego. 

 

Wyobraź sobie, że ślad węglowy pewnie jest taki sam na produkcji auta 1.0 czy 5.0. Fabryka i tak musi spalić tony węgla, by prąd do produkcji skądś wziąć... podobnie z elektrykami. Taka to ekologia.

Za chwile historia zatoczy koło i kryzys paliwowo energetyczny wykończy wszystkich. I tyle z tych ograniczeń emisji...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, kanu napisał:

 

Wyobraź sobie, że ślad węglowy pewnie jest taki sam na produkcji auta 1.0 czy 5.0. Fabryka i tak musi spalić tony węgla, by prąd do produkcji skądś wziąć... podobnie z elektrykami. Taka to ekologia.

Za chwile historia zatoczy koło i kryzys paliwowo energetyczny wykończy wszystkich. I tyle z tych ograniczeń emisji...

 

ciekawie by było zaliczyć jeszcze przewrót światowy gdzie paliwo się kończy i wracamy do konika ;] 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, bielaPL napisał:

 

ciekawie by było zaliczyć jeszcze przewrót światowy gdzie paliwo się kończy i wracamy do konika ;] 

 

A Anglii rozpoczęli testy już ;]

13 godzin temu, mmaciejosss napisał:

trochę lipnie to będzie wyglądać pod maską GLS-a i powiedzieć sąsiadowi , że mam silnik 2 litry , tyle co sok jabłkowy , ale moc ponad pińcet w połączeniu z elektrykiem , pewnie będą 2 bagażniki jak w elektrykach ,jeden z tyłu drugi z przodu 😄

 

No to chyba proste, w dobie braku aut należy brać co jest, na kobyłki i za 20 lat sprzedać ze zdwojoną wartością ;l

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, mPh napisał:

BMW X7 M50d: Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 235-247

BMW X7 M50i: Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 286-303
Toyota Auris II 1.6: Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 107-130 g/km

BMW w sprzedaży, silnika Toyoty już nie produkują bo za duża emisja CO2. Jaki to ma sens? Bogacz truje, biedak płacze?
A normę WLTP można sobie w nos wsadzić. Ma tyle wspólnego z rzeczywistością co ci siedzący w ławach na Wiejskiej.

W sportowych bardzo drogich autach to jest inaczej? Taki rząd Włoch ma podnieść temat, aby marek premium nie dotyczyła data końca motoryzacji w UE czyli 2035.

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, mPh napisał:

BMW X7 M50d: Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 235-247

BMW X7 M50i: Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 286-303
Toyota Auris II 1.6: Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 107-130 g/km

BMW w sprzedaży, silnika Toyoty już nie produkują bo za duża emisja CO2. Jaki to ma sens? Bogacz truje, biedak płacze?
A normę WLTP można sobie w nos wsadzić. Ma tyle wspólnego z rzeczywistością co ci siedzący w ławach na Wiejskiej.

Ale tutaj chodzi głównie o kasę; producenci aut płaca karę za zbyt duża emisje - łatwiej sobie wyobrazić nawet spora dopłatę do auta z v8 z tytułu kary za przekroczenie normy emisji-opłaca się sprzedawać bo klient jest w stanie zapłacić większa sumę za samochód-producent ma zbyt. W przypadku małego autka miejskiego gdzie liczy się cena ciężko byłoby to zaakceptować i łatwiej jest zrobić auto spełniające normy z silnikiem od kosiarki.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

18 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Wystarczy nie rozmawiac z sasiadem co jest pod maska i po klopocie :hehe:

 

Przecież sąsiad będzie miał pod maską taką samą butelkę coca coli jak to @OZI pisze.

Ewentualnie złoma po dziadku z wermachtu lub przystanek z USA, a o tym to już on może nie chcieć rozmawiać.

:phi:

Edited by ZUBERTO
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, bielaPL napisał:

a to jak sąsiad się nie zna na nowinkach... pamiętam jak w octavi się pojawił 1.0 i ten sam tekst mówił Zachar, że sąsiad się zapyta jaki silnik a tu 1.0 ;] a teraz od groma tego jeździ wszędzie pakują 1.0 i kto jest trochę w temacie to się orientuje co i jak

Pamiętam znajomego, miłośnika fordów, jak się nabijał z mojego 1,4 w Insignii.

Minę miał nietęgą jak go zapytałem o 1,0 w Mondeo. :hehe:

 

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Wystarczy nie rozmawiac z sasiadem co jest pod maska i po klopocie :hehe:

 

 

Sąsiad z takich historii zwykle doskonale już wie co jest pod maską z Internetu i przychodzi to wypunktować i wykpić. Tym bardziej, że sam zwykle jeździ Oplem.

;]

 

 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, ZUBERTO napisał:

Przecież sąsiad będzie miał pod maską taką samą butelkę coca coli jak to @OZI pisze.

Ewentualnie złoma po dziadku z wermachtu lub przystanek z USA, a o tym to już on może nie chcieć rozmawiać.

:phi:

 

Ponieważ chciałem kiedyś:

1) poczuć smak amerykańskiej motoryzacji,

2) mieć V6 pod maską i słuchać jego brzmienia,

3) mieć SUV-a,

to wobec tego co się dzieje w EU postanowiłem kupić właśnie takiż "przystanek".

I padło na Edka, bo przy okazji:

4) jest duży i dużo mieści,

5) ma napęd AWD,

6) łyka LPG jak pelikan.

Sąsiad nie zna jego "przystankowej przeszłości", której zresztą nie widać na zewnątrz.

A ja sobie parę lat pojeżdżę "smrodząc" dwutlenkiem węgla i patrząc jak to wszytko zmierza w niezbyt dobrym kierunku. :)

 

Edited by ArekMiz
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, bielaPL napisał:

 

ciekawie by było zaliczyć jeszcze przewrót światowy gdzie paliwo się kończy i wracamy do konika ;] 

To raczej niemożliwe, za dużo ludzi i za duża koncentracja (ogromne miasta. itd), z tego to tylko wojna światowa mogłaby być... 

 

 

23 godziny temu, mPh napisał:

Nie rozumiem czemu ktoś może bardziej smrodzić ode mnie i czemu jego ślad węglowy może być większy od mojego. Jeżeli zmuszają nas do ograniczeń, to niech to robią też tacy, których stać na MB AMG, a nie tylko plebs jeżdżący do tej pory 1.6 MPI.

Równie dobrze można  by napisać, ze co to za sprawiedliwość skoro ten z AMG robi nim 5kkm rocznie a Ty swoim plebsowym 1.6MPInp 30kkm rocznie to czyj slad jest większy?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, ArekMiz napisał:

 

Ponieważ chciałem kiedyś:

1) poczuć smak amerykańskiej motoryzacji,

2) mieć V6 pod maską i słuchać jego brzmienia,

3) mieć SUV-a,

to wobec tego co się dzieje w EU postanowiłem kupić właśnie takiż "przystanek".

I padło na Edka, bo przy okazji:

4) jest duży i dużo mieści,

5) ma napęd AWD,

6) łyka LPG jak pelikan.

Sąsiad nie zna jego "przystankowej przeszłości", której zresztą nie widać na zewnątrz.

A ja sobie parę lat pojeżdżę "smrodząc" dwutlenkiem węgla i patrząc jak to wszytko zmierza w niezbyt dobrym kierunku. :)

Tak na poważnie to sam rozważałem takie rozwiązanie.:ok:

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Maciej__ napisał:

W Twoich okolicach to chyba ciagna z USA na potege ;]

Podejrzewam, że wszędzie tak samo.

Jak człowiek nie zna osobiście kogoś kto się tym trudni i się napatrzy co na plac zwożą to się odechciewa ryzykować.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, ArekMiz napisał:

 

 

Sąsiad nie zna jego "przystankowej przeszłości", której zresztą nie widać na zewnątrz.

 

 

A wewnatrz widac?

Link to comment
Share on other sites

39 minut temu, ZUBERTO napisał:

Jak człowiek nie zna osobiście kogoś kto się tym trudni i się napatrzy co na plac zwożą to się odechciewa ryzykować.

Akurat przy aucie z USA w necie znajdziesz mnóstwo zdjęć po wpisaniu VIN także przystanki od razu można odsiać. Tylko i tak nie każdy pogodzi się ze świadomością że jeździ autem po dzwonie, niektórzy wolą kompromis i odpuszczają spełnienie swoich motoryzacyjnych marzeń na rzecz komfortu psychicznego.

 

P.s Łomża, Białystok to zagłębie importu z US

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Piotrus napisał:

Akurat przy aucie z USA w necie znajdziesz mnóstwo zdjęć po wpisaniu VIN także przystanki od razu można odsiać. Tylko i tak nie każdy pogodzi się ze świadomością że jeździ autem po dzwonie, niektórzy wolą kompromis i odpuszczają spełnienie swoich motoryzacyjnych marzeń na rzecz komfortu psychicznego.

 

P.s Łomża, Białystok to zagłębie importu z US

Jak już na placu w PL jest mielonka to i zdjęcia z USA nie pomogą.

Co do zagłębia to nie wiedziałem, może i tak.

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, kanu napisał:

 

Wyobraź sobie, że ślad węglowy pewnie jest taki sam na produkcji auta 1.0 czy 5.0. Fabryka i tak musi spalić tony węgla, by prąd do produkcji skądś wziąć... podobnie z elektrykami. Taka to ekologia.

Za chwile historia zatoczy koło i kryzys paliwowo energetyczny wykończy wszystkich. I tyle z tych ograniczeń emisji...

ale ślad węglowy po 300kkm autem wytwarzającym 130gCO2/km, a autem wytwarzającym 300gCO2/km jest "troszkę" inny ;) 

Link to comment
Share on other sites

28 minut temu, Piotrus napisał:

Akurat przy aucie z USA w necie znajdziesz mnóstwo zdjęć po wpisaniu VIN także przystanki od razu można odsiać. Tylko i tak nie każdy pogodzi się ze świadomością że jeździ autem po dzwonie, niektórzy wolą kompromis i odpuszczają spełnienie swoich motoryzacyjnych marzeń na rzecz komfortu psychicznego.

 

P.s Łomża, Białystok to zagłębie importu z US

Jak Ci nikt nie znajdzie na miejscu w USA to ze zdjęcia ściągniesz kota w worku. Nie pamiętam kanału na YT ale był jakiś młody chłopak, który ściągnął rozbitego Golfa R czy Golfa GTI. Nie dość, że stan auta rozmijał się z ogłoszeniem, to potem w ciula robił go mechanik. Koniec końców zrobił tego Golfa w cenie rynkowej xD
Podobny przykład mam kolegi w pracy. Kupił ściągane Mondeo. Miało być super ekstra, zdjęcia jak płynął, oględziny na miejscu. Kupił go na placu w Polsce jeszcze jako rozbitka ale zapłacił już za naprawiony. 2 lata minęły a jemu łuszczy się bezbarwny.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 5.10.2021 o 21:14, sdss napisał:

BMW od kilku lat montuje  po 4 sprężarki 😂🤣😁😁

 

W 3-litrowym, 6-cylindrowym silniku. To źle? Możesz zresztą ten sam silnik kupić w wersji z dwoma albo jedną sprężarką.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, torelek napisał:

 

W 3-litrowym, 6-cylindrowym silniku. To źle? Możesz zresztą ten sam silnik kupić w wersji z dwoma albo jedną sprężarką.

Dobrze , jak się popsuje jedna to zostają 3 :) 

Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, mPh napisał:

ale ślad węglowy po 300kkm autem wytwarzającym 130gCO2/km, a autem wytwarzającym 300gCO2/km jest "troszkę" inny ;) 

A ile aut jeździ więcej, tych drogich z dużym silnikiem czy tańszych z małym. Być może zmiany w autach które występują masowo znaczą więcej niż zmiany w autach niszowych.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, mugen napisał:

A ile aut jeździ więcej, tych drogich z dużym silnikiem czy tańszych z małym. Być może zmiany w autach które występują masowo znaczą więcej niż zmiany w autach niszowych.

to ma sens, zamknijmy fabryki VW i Toyoty bo sumarycznie Ferrari i Lambo mniej zatruwają środowisko

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, mPh napisał:

to ma sens, zamknijmy fabryki VW i Toyoty bo sumarycznie Ferrari i Lambo mniej zatruwają środowisko

Kolega humanista? Widzę że z logicznym myśleniem jest słabo.

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, mugen napisał:

Kolega humanista? Widzę że z logicznym myśleniem jest słabo.

chyba u Ciebie - Twoim tokiem rozumowania Bugatti Chiron może emitować praktycznie dowolne ilości CO2 do atmosfery bo Skoda Citygo bardziej zatruwa środowisko gdyż wolumen sprzedaży skody powoduje, że łączna ilość emisji CO2 wszystkich egzemplarzy Citygo jest większa niż wszystkich egzemplarzy Chirona ;) 

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, mPh napisał:

chyba u Ciebie - Twoim tokiem rozumowania Bugatti Chiron może emitować praktycznie dowolne ilości CO2 do atmosfery bo Skoda Citygo bardziej zatruwa środowisko gdyż wolumen sprzedaży skody powoduje, że łączna ilość emisji CO2 wszystkich egzemplarzy Citygo jest większa niż wszystkich egzemplarzy Chirona ;)

Ważne że się chociaż chwilę nad tym zastanowiłeś :)

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, mPh napisał:

Jak Ci nikt nie znajdzie na miejscu w USA to ze zdjęcia ściągniesz kota w worku.

A co Ty chcesz jeszcze oglądać w aucie z coparta czy iai, które stoi z rozwalonym przodem/tyłem/bokiem na placu, nie zawsze odpala a czasem nawet nie ma do niego kluczyka?

 

To takim sam biznes jak kupowanie z aukcji ubezpieczeniowych w PL.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, ZUBERTO napisał:

Jak już na placu w PL jest mielonka to i zdjęcia z USA nie pomogą.

Tego bym patykiem nie dotknął:

2125647576_Screenshot_20211006-225423_SamsungInternet.jpg.0d5ccbf8ac113b7a07e0eed423202bdf.jpg

ale ten np nie jest taki straszny na jakiego wygląda ( na innych foto wyskoczył tylko jasiek kierowcy):

1370180671_Screenshot_20211006-225233_SamsungInternet.jpg.bb42b6d5814af419f0ed0b089dc565e9.jpg

 

a tutaj to już wogóle lajcik :

 

2058279402_Screenshot_20211006-224955_SamsungInternet.jpg.546db773c6799f8c43d5b2c6592a03de.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 10/5/2021 at 8:10 PM, mmaciejosss said:

byłem wczoraj w salonie MB AMG u znajomego na pogaduszki , trochę powspominaliśmy stare tematy ale na końcu oczywiście o autach

 

logo 63AMG zostało , ale pojemności spadają, kiedyś 6,3l , potem 4 z kawałkiem , dziś 3 , a zaraz będzie 2L - 4-cylindry i moc ponad 500km 

 

trochę lipnie to będzie wyglądać pod maską GLS-a i powiedzieć sąsiadowi , że mam silnik 2 litry , tyle co sok jabłkowy , ale moc ponad pińcet w połączeniu z elektrykiem , pewnie będą 2 bagażniki jak w elektrykach ,jeden z tyłu drugi z przodu 😄

A Lancera Evo skasowali, bo niby byl nieekologiczny i za drogo kosztowaloby dostosowanie go do ekologii ..... a byl 2.0 z turbo i chodzil zacnie.

 

Cos mi tu smierdzi, kazdy pi.....li co innego 😀

Link to comment
Share on other sites

W dniu 7.10.2021 o 20:49, gregoryj napisał:

A Lancera Evo skasowali, bo niby byl nieekologiczny i za drogo kosztowaloby dostosowanie go do ekologii ..... a byl 2.0 z turbo i chodzil zacnie.

 

Cos mi tu smierdzi, kazdy pi.....li co innego 😀

Kosztował by tyle, ze nikt by go nie kupił 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.