TWENTIS Napisano 7 Października 2021 Udostępnij Napisano 7 Października 2021 Znalazłem takie auto sprzęgniete z automatem 2017 90 tys przebiegu Warto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Października 2021 Udostępnij Napisano 10 Października 2021 W dniu 7.10.2021 o 09:14, TWENTIS napisał: Znalazłem takie auto sprzęgniete z automatem 2017 90 tys przebiegu Warto ? Jak nie targane z USA to brac i jezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 10 Października 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2021 Jak nie targane z USA to brac i jezdzic.Salon polskaPodobno pęk kolektor i automat sie chrzani? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Października 2021 Udostępnij Napisano 10 Października 2021 2 godziny temu, TWENTIS napisał: Salon polska Podobno pęk kolektor i automat sie chrzani? Tego jeździ mnóstwo na całym świecie. Poczytaj fora amerykańskie. U nas kroluje diesel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Października 2021 Udostępnij Napisano 10 Października 2021 2 hours ago, TWENTIS said: Salon polska Podobno pęk kolektor i automat sie chrzani? @ArekMiz mial chyba S-maxa z tym silnikiem, wiec moze cos napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 11 Października 2021 Udostępnij Napisano 11 Października 2021 Zgadza się. Może coś tam pękać (nie wiem czy kolektor) przy turbinie oraz PowerShift - jeśli się wymienia olej co 60 kkm (jak każe instrukcja) to pada zespół sprzęgieł i czujnik prędkości wałka wejściowego. Wtedy skrzynia do regeneracji - 7-8 kpln, w Wawie polecanym warsztatem jest Maktrans. U mnie od 140 kkm do 200 kkm turbina nie padła, natomiast PS regenerowałem przy 180 kkm. Gdyby wymieniać olej w PS co 40 kkm to wtedy (podobno) ma szansę nie paść. No ale o częstszej wymianie oleju pierwszy właściciel nie wie. Ja byłem przygotowany na pad PS (czytałem wcześniej fora internetowe), ale ja kupiłem S-maxa za 52 tys pln, gdy cena podobnych była na poziomie 70 tys pln (kupowałem z firmy w której pracuję, służbowe auto dyrektora). Ci którzy nie są przygotowani to potem plują na PS w internecie albo wymieniają na manuala (co jest bez sensu, bo można od razu kupić manuala)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 11 Października 2021 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2021 Zgadza się. Może coś tam pękać (nie wiem czy kolektor) przy turbinie oraz PowerShift - jeśli się wymienia olej co 60 kkm (jak każe instrukcja) to pada zespół sprzęgieł i czujnik prędkości wałka wejściowego. Wtedy skrzynia do regeneracji - 7-8 kpln, w Wawie polecanym warsztatem jest Maktrans. U mnie od 140 kkm do 200 kkm turbina nie padła, natomiast PS regenerowałem przy 180 kkm. Gdyby wymieniać olej w PS co 40 kkm to wtedy (podobno) ma szansę nie paść. No ale o częstszej wymianie oleju pierwszy właściciel nie wie. Ja byłem przygotowany na pad PS (czytałem wcześniej fora internetowe), ale ja kupiłem S-maxa za 52 tys pln, gdy cena podobnych była na poziomie 70 tys pln (kupowałem z firmy w której pracuję, służbowe auto dyrektora). Ci którzy nie są przygotowani to potem plują na PS w internecie albo wymieniają na manuala (co jest bez sensu, bo można od razu kupić manuala)... Czyli kupic i trzymac 10 tys na w razie niemca?To pada nagle czy daje jakies objawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 11 Października 2021 Udostępnij Napisano 11 Października 2021 Daje objawy w postaci przeciągania przełączania biegów, poszarpywania przy zmianie w górę i redukcji (szczególnie 1-2 i 2-3) a na końcu wypadnięciem z użycia biegów parzystych lub nieparzystych i komunikatem o awarii skrzyni. Głównym powodem jest wadliwa konstrukcja tzw. tłumika drgań sprzęgła - są tam plastikowe przekładki i metalowe sprężynki. Jak to się rozpadnie to opiłki razem z olejem krążą po skrzyni i zapychają zawory sterowania skrzynią. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianMig Napisano 20 Października 2021 Udostępnij Napisano 20 Października 2021 Kolega ma takie mondeo z 2018 roku. Poza tym że trochę plastikowe w środku to sama jazda bajka. płynnie i mocno sie rozpędza a automat bardzo sprawny. no i ogromne auto w środku plus przepastny kufer. z takim przebiegiem bym sie nie bał. chociaz usterkę trzeba obadać przed zakupem u speca od Fordów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 20 Października 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2021 Kolega ma takie mondeo z 2018 roku. Poza tym że trochę plastikowe w środku to sama jazda bajka. płynnie i mocno sie rozpędza a automat bardzo sprawny. no i ogromne auto w środku plus przepastny kufer. z takim przebiegiem bym sie nie bał. chociaz usterkę trzeba obadać przed zakupem u speca od Fordów.Pokaż takiego w Gdańsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianMig Napisano 20 Października 2021 Udostępnij Napisano 20 Października 2021 Nie ma żadnego? To ewentualnie do jakiegos Ford Store. Wieksza szansa na fachowca. Ale na pewno ktoś w Gdańsku ogarnia Fordy. Na forum Forda trzeba uderzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.