Skocz do zawartości

Rabat na nowe BMW


FrugOs

Rekomendowane odpowiedzi

40 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Ale tu nie mnie chcieli oszukać tylko mi zrobić dobrze.

Podobno nie mogą demo sprzedać przez pół roku więc wymyślili, że kupią auto na siebie i mi je na pół roku wynajmą. Po pół roku przejmę leasing i voila.

;]

 

Kupiłem Clio jako demo, które miało dokładnie 3 miesiące od dnia pierwszej rejestracji. A na auto musiałem czekać miesiąc, bo powiedzieli, że nie mogą wcześniej wydać auta niż 3 miesiące, więc wszystko zależy od producenta.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ale tu nie mnie chcieli oszukać tylko mi zrobić dobrze.
Podobno nie mogą demo sprzedać przez pół roku więc wymyślili, że kupią auto na siebie i mi je na pół roku wynajmą. Po pół roku przejmę leasing i voila.
;]
 

Robią takie myki, ale podobno mocno zostało to ukrócone. Ostatnio nie dałem tak rady się dogadać w Mercu na nową S klasę. Trzeba czekać do marca.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

Ale tu nie mnie chcieli oszukać tylko mi zrobić dobrze.

Podobno nie mogą demo sprzedać przez pół roku więc wymyślili, że kupią auto na siebie i mi je na pół roku wynajmą. Po pół roku przejmę leasing i voila.

;]

 

Generalnie chodziło mnie o to, że różne kombinacje się trafiają. Też miałem tego typu propozycje, lecz jak zawsze trzeba kalkulować  :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.10.2021 o 16:21, Dark_Knight napisał:

Czasem dilerzy oszukują. Mi proponowano Skodę Kodiaq zarejestrowaną na salon jako demo.

Ameryki nie odkryłeś.

Mi pracownik dealera proponował kupno auta na niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, sherif napisał:

Dobra napisz lepiej czemu BMW po Volvo ? 

Też diesel i sedan ?

 

No w sumie tak jakoś samo wyszło. Nie chcę kolejnego Volvo, bo trzeba coś zmienić od czasu do czasu :phi: Audi A6 mam do dyspozycji bez przerwy, znudziło mi się już, Arteon (niby nie ta klasa, ale rozważałem) to wewnątrz kopia Passata, którego tłukłem kiedyś 2 lata, Merce nie leżą za bardzo...

A w sumie zawsze chciałem mieć BMW, mimo, że wszystkie wyglądają tak samo i czasem na ulicy cholera wie czy to nowe auto czy 8letnie :hehe:  

Też sedan, ale tym razem benzyna (mild hybrid). Mam dość hałasu - mimo, że S90 nieźle wygłuszone (ale gorzej niż A6) to klekot to klekot 😐 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, FrugOs napisał:

 

No w sumie tak jakoś samo wyszło. Nie chcę kolejnego Volvo, bo trzeba coś zmienić od czasu do czasu :phi: Audi A6 mam do dyspozycji bez przerwy, znudziło mi się już, Arteon (niby nie ta klasa, ale rozważałem) to wewnątrz kopia Passata, którego tłukłem kiedyś 2 lata, Merce nie leżą za bardzo...

A w sumie zawsze chciałem mieć BMW, mimo, że wszystkie wyglądają tak samo i czasem na ulicy cholera wie czy to nowe auto czy 8letnie :hehe:  

Też sedan, ale tym razem benzyna (mild hybrid). Mam dość hałasu - mimo, że S90 nieźle wygłuszone (ale gorzej niż A6) to klekot to klekot 😐 

Pisałem, żeby diesla nie kupować :phi:. U mnie cisza ...

5ka fajna, z sedanem z tego co dealer mówił to nie ma większych problemów z dostawami, niestety z kombi jest rożnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, sherif napisał:

Pisałem, żeby diesla nie kupować :phi:. U mnie cisza ...

5ka fajna, z sedanem z tego co dealer mówił to nie ma większych problemów z dostawami, niestety z kombi jest rożnie.


 

Wlasnie zauważyłem ze sedany w VW czy Audi, Mercedes klepią a z kombi są problemy. 
 

Moze zależy im na sprzedaży aby sedanów nie ubijać jako modeli. 

Edytowane przez chojny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co słyszałem, w firmie BMW w ostatnim czasie były spore zmiany, i część pracowników salonów (sprzedawców) zmieniło pracodawcę. Na fali odejść dawali rabaty bo im nie zależało. Może to był taki przypadek, nie ma co oceniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, chojny napisał:


 

Wlasnie zauważyłem ze sedany w VW czy Audi, Mercedes klepią a z kombi są problemy. 
 

Moze zależy im na sprzedaży aby sedanów nie ubijać jako modeli. 

IMHO znacznie mniejsze zainteresowanie jest sedanami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, chojny napisał:


Jak mi się zapytali w salonie: „w Prezesie czy w przedstawicielu?” 😆

 

Ktora wersja jaka ma ksywkę chyba się domyślasz ;) 

 

 

Hmm może chodziło o biznes line ? 
 

PH w 5er kombi handlujący towarem z bagażnika? Ciekawe co to za branża ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, FrugOs napisał:

 

No w sumie tak jakoś samo wyszło. Nie chcę kolejnego Volvo, bo trzeba coś zmienić od czasu do czasu :phi: Audi A6 mam do dyspozycji bez przerwy, znudziło mi się już, Arteon (niby nie ta klasa, ale rozważałem) to wewnątrz kopia Passata, którego tłukłem kiedyś 2 lata, Merce nie leżą za bardzo...

A w sumie zawsze chciałem mieć BMW, mimo, że wszystkie wyglądają tak samo i czasem na ulicy cholera wie czy to nowe auto czy 8letnie :hehe:  

Też sedan, ale tym razem benzyna (mild hybrid). Mam dość hałasu - mimo, że S90 nieźle wygłuszone (ale gorzej niż A6) to klekot to klekot 😐 

 

A6 C8? Jak oceniasz A6?

 

O ile Arteon z zewnątrz jest bardzo ładny, dla mnie ofc,  o tyle pozycja za kierownicą (jak na stołku) nie idzie w parze ze stylizacją i pozycjonowaniem.

 

 

 

 

2 godziny temu, zet napisał:

Z tego co słyszałem, w firmie BMW w ostatnim czasie były spore zmiany, i część pracowników salonów (sprzedawców) zmieniło pracodawcę. Na fali odejść dawali rabaty bo im nie zależało. Może to był taki przypadek, nie ma co oceniać

 

Raczej pracownik nie może dać wyzszych rabatów niz określone przez importera dla danego klienta?

 

 

2 godziny temu, sherif napisał:

IMHO znacznie mniejsze zainteresowanie jest sedanami.

 

W wypadku premium jest raczej na odwrót. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

W wypadku premium jest raczej na odwrót. 

Nie wiem, piszę to co mówił dealer. Sedany były do zobaczenia w salonie. Kombi ani jednego. Na ul też mi się wydaje, że znacznie więcej jest kombi. To spory rodzinny samodochów, a wybór dużego kombi coraz skromniejszy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria 5, ktora mnie trochę rozczarowała pod względem filingu jazdy. Mercem klasy E jeszcze nie jeździłem.
Moim zdaniem
W213 bardziej buja niż c8. Imo ma lepszą 9cio biegowa skrzynie, ładniejsze ekrany i jest przytulniejsza w środku. Z zew wieje karawanem. Ideałem jest cls 19+.
Z g30 mam marne porównanie bo miałem tylko do dyspozycji jakąś blisko 400 konna na pełnym wypasie a 40 tdi ciężko do tego porównać.
C8 poprawne, jeździ jak każde inne audi, bez niespodzianek. Ekrany wow przez pierwsze parę minut. Jeździłem 3ma 40 tdi ze średnio niskim wypasem - mała navi w 2ch, średni led, bez 360 i radarów.
Moje następne auto ale musowo z lepszym wyposażeniem.
Lepsze jak suv typu nowy tuskon, skoda na k czy sportage.
Jakby crv mk5 byłaby wyposażona w normalna skrzynie to wygrywa u mnie z c8.
Do premium suv jeszcze tym a6tkom brakowalo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, hefi napisał:

Moim zdaniem
W213 bardziej buja niż c8. Imo ma lepszą 9cio biegowa skrzynie, ładniejsze ekrany i jest przytulniejsza w środku. Z zew wieje karawanem. Ideałem jest cls 19+.
 

W213 szczególnie w limuzynie nijak nie podchodzi pod karawan ;)  Zresztą ciężko jeszcze mieć takie porównania nawet, bo karawanów 213, szczególnie po lifcie jest raptem kilka sztuk, bo to cholernie drogie i mam na myśli solidne przebudowy, a nie ten badziew od Bojara, który robią we Wrocławiu, a wyglądają tak kosmicznie, że limuzyna czy kombi jest totalnie zwykłym autem, które nie podchodzi nawet pod karawan.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 31.10.2021 o 21:09, hefi napisał:

Moim zdaniem
W213 bardziej buja niż c8. Imo ma lepszą 9cio biegowa skrzynie, ładniejsze ekrany i jest przytulniejsza w środku. Z zew wieje karawanem. Ideałem jest cls 19+.
Z g30 mam marne porównanie bo miałem tylko do dyspozycji jakąś blisko 400 konna na pełnym wypasie a 40 tdi ciężko do tego porównać.
C8 poprawne, jeździ jak każde inne audi, bez niespodzianek. Ekrany wow przez pierwsze parę minut. Jeździłem 3ma 40 tdi ze średnio niskim wypasem - mała navi w 2ch, średni led, bez 360 i radarów. emoji2961.png
Moje następne auto ale musowo z lepszym wyposażeniem.
Lepsze jak suv typu nowy tuskon, skoda na k czy sportage.
Jakby crv mk5 byłaby wyposażona w normalna skrzynie to wygrywa u mnie z c8.
Do premium suv jeszcze tym a6tkom brakowalo.

Dzięki za porównanie! 

Chcę się wybrać jeszcze na jazdę A6 C8 z dieslem 40 TDI lub 45/50 TDI, oczywiście musowo z napędem na 4 koła.

 

CLS całkiem ładny.


Dla mnie ideałem jest A7, lecz cena bardzo wysoka. Może nie daje tyle frajdy z jazdy co BMW, ale za to jest mega ładna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.10.2021 o 21:09, hefi napisał:

Moim zdaniem
W213 bardziej buja niż c8. Imo ma lepszą 9cio biegowa skrzynie, ładniejsze ekrany i jest przytulniejsza w środku. Z zew wieje karawanem. Ideałem jest cls 19+.
 


Jeździłem Mercedesem z ta 9 biegowa skrzynia dłużej niż tylko jazda testowa i mam odwrotne zdanie. Niezliczone zmiany biegów, momentami jakby pogubiona „co robić”  - przerost formy nad treścią jak ktoś jezdzi ciut bardziej dynamicznie. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Chorzyn napisał:


Jeździłem Mercedesem z ta 9 biegowa skrzynia dłużej niż tylko jazda testowa i mam odwrotne zdanie. Niezliczone zmiany biegów, momentami jakby pogubiona „co robić”  - przerost formy nad treścią jak ktoś jezdzi ciut bardziej dynamicznie. 

Zależy od silnika. W 1.6 t w GLA była katastrofa, dokładnie to o czym mówisz. U mnie w 2.0 t działa świetnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jeździłem Mercedesem z ta 9 biegowa skrzynia dłużej niż tylko jazda testowa i mam odwrotne zdanie. Niezliczone zmiany biegów, momentami jakby pogubiona „co robić”  - przerost formy nad treścią jak ktoś jezdzi ciut bardziej dynamicznie. 
Ja jestem przyzwyczajony do takiego mieszania. Nie patrze na wyświetlacz. Miałem 9 teraz 8 a pomiędzy 7 dsg .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Chorzyn napisał:


Jeździłem Mercedesem z ta 9 biegowa skrzynia dłużej niż tylko jazda testowa i mam odwrotne zdanie. Niezliczone zmiany biegów, momentami jakby pogubiona „co robić”  - przerost formy nad treścią jak ktoś jezdzi ciut bardziej dynamicznie. 

W moim 7 biegowa i też czasem mam wrażenie, że zbyt często zmienia biegi ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Chorzyn napisał:


Jeździłem Mercedesem z ta 9 biegowa skrzynia dłużej niż tylko jazda testowa i mam odwrotne zdanie. Niezliczone zmiany biegów, momentami jakby pogubiona „co robić”  - przerost formy nad treścią jak ktoś jezdzi ciut bardziej dynamicznie. 

Skrzynia się uczy, może poprzedni kierowca był 😁😂🤣😂

 

Dawno temu jak myślałam o zakupie automatu poszedłem na jazdę próbną i było identycznie jak opisujesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, sdss napisał:

Skrzynia się uczy, może poprzedni kierowca był 😁😂🤣😂

 

Dawno temu jak myślałam o zakupie automatu poszedłem na jazdę próbną i było identycznie jak opisujesz. 


Jeździłem tym dłużej niż tylko przejażdżka żeby sie powymądrzać. Na najgorszym polskim odcinku autostrady jaki jest, w godzinach szczytu Warszawa - Łódź / Łódź - Warszawa było to niestety irytujace dla

mnie, kiedy z uporem maniaka w każdym trybie. dążyła do jak najszybszego wrzucenia maksymalnie wysokiego biegu a potem i tak co chwila redukcja o kilka biegów z racji słabej płynności ruchu.

Jedynie tryb sport był dla mnie ok. Ale podkreślam, ze to moje osobiste zdanie a ja jeżdżę raczej bardziej dynamicznie niż „oszczędnie”.
 

Ze wszystkich skrzyń AT to max 8 biegów a mi wystarczy dwusprzęgłowe 7. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Chorzyn napisał:

W jednym i drugim mi nie podeszła. A to 1.6T to  w ogole jakaś pomyłka ;] 

Pozostanę przy swoim zdaniu, iż w W205, w połączeniu z 2.0 T i 4MATIC działa rewelacyjnie. Stawiam ją prawie na równi z ZF od BMW. W Glc 200d skrzynia katastrofa.

 

Które dwusprzęgłowe 7b według Ciebie działa lepiej?

Edytowane przez prawoimotoryzacja
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ppmarian napisał:
10 godzin temu, Łukasz___F napisał:
Pojeździj prawdziwym dobrym autem, czyli BMW i zobaczysz co to dobra skrzynia :skromny:

To nie skrzynia bmw tylko tylko zf. Podobna siedzi np w volvo jag czy alfa...

ale każdy z producentów ma specyficzne oprogramowanie. Są różnice. Musimy też pamiętać, że to nie skrzynia napędza auto a silnik. O tym jak auto jeździ decyduje również silnik, który jest spięty ze skrzynią.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Łukasz___F napisał:

Ale to najlepsze ZF pod słońcem!!!

 

Nie możesz tak mówić, bo ja też mam ZF. A wtedy wujek i format znów zaczną pisać, że moje auto jest najlepsze pod słońcem. 

:hehe:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Nie możesz tak mówić, bo ja też mam ZF. A wtedy wujek i format znów zaczną pisać, że moje auto jest najlepsze pod słońcem. 

:hehe:

 

 

 

Ale ZF w Jagu ma fatalne oprogramowanie. Byłem w szoku jak można zepsuć tak dobrą skrzynie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, chojny napisał:

 

Ale ZF w Jagu ma fatalne oprogramowanie. Byłem w szoku jak można zepsuć tak dobrą skrzynie. 

 

Nie wiem o czym mówisz, mi się podoba. Może to kwestia silnika?

 

  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

Nie możesz tak mówić, bo ja też mam ZF. A wtedy wujek i format znów zaczną pisać, że moje auto jest najlepsze pod słońcem. 

:hehe:

 

 

Nie zrozumiałes mnie, najlepsza skrzynia ZF jest tylko w najlepszym samochodzie marki BMW !!!

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bergerac napisał:

ale każdy z producentów ma specyficzne oprogramowanie. Są różnice. Musimy też pamiętać, że to nie skrzynia napędza auto a silnik. O tym jak auto jeździ decyduje również silnik, który jest spięty ze skrzynią.

Oczywiście masz rację, ale jeżdząc wieloma samochodami z podobna mocą np Audi 286 KM i BMW 260 czy 320 KM, oceniajac tylko pracę skrzyni, w BMW ona lepiej pracuje, szybciej, płynniej zmienia biegi. Ale to tylko moje odczucia.

Nie wiem jaka skrzynia siedzi Macanie 2.0, czy to PDK czy DSG ? Ale jakoś nie przypadła mi do gustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.10.2021 o 23:06, Dark_Knight napisał:

 

A jak już kupi to jak mu ten rabat zabiorą? Każą dopłacić?

 

Tak, oferta bez rabatów.

 

W dniu 29.10.2021 o 07:47, bergerac napisał:

Proponuję się tym nie chwalić, bo za takie coś może zarówno dealer jak i kupujący mieć problemy. Niech Twój kolega dokładnie doczyta warunki zamówienia, które podpisał. Jakiś czas temu zatwierdzałem jedną umowę na zakup BMW i widziałem co i jak tam jest zapisane.

 

Do tego poświadczeniem nieprawdy prowadzące do niekorzystnego rozporządzenia mieniem (oszustwo).

 

W dniu 29.10.2021 o 07:55, bergerac napisał:

nie napinaj się, kolega dobrze Ci mówi :ok: 

 

Jak się uda to się, uda, a jak będzie wtopa to zaboli i wstyd na całego.

 

W dniu 29.10.2021 o 16:06, Dark_Knight napisał:

 

No ale ja nie jestem kupującym, więc logiczne że nie przeczytam. Dlatego pytam tutaj.

:ok:

 

jak wyżej: Do tego poświadczeniem nieprawdy prowadzące do niekorzystnego rozporządzenia mieniem (oszustwo).

 

 

W dniu 29.10.2021 o 16:07, Dark_Knight napisał:

 

Czyli właściwie tylko anulowanie zamówienia. Tak sądziłem, że zbyt wiele mu nie mogą zrobić.

 

 

jak wyżej, jeżeli ktoś będzie uparty.

 

4 godziny temu, ppmarian napisał:
13 godzin temu, Łukasz___F napisał:
Pojeździj prawdziwym dobrym autem, czyli BMW i zobaczysz co to dobra skrzynia :skromny:

To nie skrzynia bmw tylko tylko zf. Podobna siedzi np w volvo jag czy alfa...

 

Volvo akurat ma paskudnie działające automaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Do tego poświadczeniem nieprawdy prowadzące do niekorzystnego rozporządzenia mieniem (oszustwo).

 

 

jak wyżej: Do tego poświadczeniem nieprawdy prowadzące do niekorzystnego rozporządzenia mieniem (oszustwo).

 

 

 

jak wyżej, jeżeli ktoś będzie uparty.

 

 

Ja się nie pytam co mogą teoretycznie zrobić tylko co w praktyce robią. Już widzę jak salon donosi do prokuratury na własnego klienta, że ten chciał dostać nieregulaminowy rabat.

:hehe:

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dark_Knight napisał:

 

Ja się nie pytam co mogą teoretycznie zrobić tylko co w praktyce robią. Już widzę jak salon donosi do prokuratury na własnego klienta, że ten chciał dostać nieregulaminowy rabat.

:hehe:

 

 

Ostatnio wypełniałem oświadczenie o ilości samochodów we flocie. Zdaje się że fabryki dobrały się dilerom do tyłka za podciąganie pod floty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

Volvo akurat ma paskudnie działające automaty.

które ?

ZFefy działają podobnie jak w innych autach. Ja nie widzę różnicy np w BMW 5-tce.

Biegi zmieniają szybko i nie mieszają. W starszych Volvo jak np w moim byłym XC70 był zwykły hydraulik 6-biegowy, działał poprawnie ale wolno. Obecnie nie ma tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Dark_Knight napisał:

nieregulaminowy rabat

 

Nie chcę psuć ekscytacji koledze od prawa, bo się tak fajnie grzeje ;] ale moje 20% rabatu jest absolutnie "regulaminowe" ;] 

 

 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, FrugOs napisał:

 

Nie chcę psuć ekscytacji koledze od prawa, bo się tak fajnie grzeje ;] ale moje 20% rabatu jest absolutnie "regulaminowe" ;] 

 

 

 

 

Szkoda, liczyłem na pokazowy proces.

;]

 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

które ?
ZFefy działają podobnie jak w innych autach. Ja nie widzę różnicy np w BMW 5-tce.
Biegi zmieniają szybko i nie mieszają. W starszych Volvo jak np w moim byłym XC70 był zwykły hydraulik 6-biegowy, działał poprawnie ale wolno. Obecnie nie ma tego problemu.
Dokładnie. Nie widzę różnicy do f10 525d czy też najnowszej 330i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

Ja się nie pytam co mogą teoretycznie zrobić tylko co w praktyce robią. Już widzę jak salon donosi do prokuratury na własnego klienta, że ten chciał dostać nieregulaminowy rabat.

:hehe:

 

Z całą pewnoscią spowoduje to lawinowe zwiekszenie sie ilości nowych klientów ;) 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

Ja się nie pytam co mogą teoretycznie zrobić tylko co w praktyce robią. Już widzę jak salon donosi do prokuratury na własnego klienta, że ten chciał dostać nieregulaminowy rabat.

:hehe:

 

 

W praktyce, tylko albo zakup bez rabatu, albo rezygnacja z zamówienia. 

 

Wiesz, w przypadku moje zawodu, taki wałek może się źle skończyć :)

 

 

12 godzin temu, chojny napisał:

 

Ostatnio wypełniałem oświadczenie o ilości samochodów we flocie. Zdaje się że fabryki dobrały się dilerom do tyłka za podciąganie pod floty. 

 

Pewnie wszystko wróci do normy jak fabryki odkopią się z zamówień

 

9 godzin temu, sherif napisał:

które ?

ZFefy działają podobnie jak w innych autach. Ja nie widzę różnicy np w BMW 5-tce.

Biegi zmieniają szybko i nie mieszają. W starszych Volvo jak np w moim byłym XC70 był zwykły hydraulik 6-biegowy, działał poprawnie ale wolno. Obecnie nie ma tego problemu.

 

V60 T5 oraz B3, XC60 B4.

 

8 godzin temu, FrugOs napisał:

 

Nie chcę psuć ekscytacji koledze od prawa, bo się tak fajnie grzeje ;] ale moje 20% rabatu jest absolutnie "regulaminowe" ;] 

 

 

Skąd wniosek, że ktoś się grzeje?

 

Czy przypadkiem to jednak nie Ty się grzałeś  jak pisałeś priv z prośbą o pomoc z rabatem? 😄

 

Generalnie, jeżeli bierze się w leasing, to podpięcie się pod flotę daje korzyść ok. 2% względem oferty z ulicy plus promo leasing - takie kalkulacje u mnie wychodziły, co nie zmienia faktu, że każdy % przy cenie katalogowej pod 300 tys zł ma znaczenie.

 

 

 

 

8 godzin temu, Dark_Knight napisał:

 

Szkoda, liczyłem na pokazowy proces.

;]

 

Może na początku 2022 roku będzie trochę luźniej, ale na ten moment mimo szczerych chęci nie ma mocy przerobowych 😄

 

 

7 godzin temu, ppmarian napisał:
9 godzin temu, sherif napisał:
które ?
ZFefy działają podobnie jak w innych autach. Ja nie widzę różnicy np w BMW 5-tce.
Biegi zmieniają szybko i nie mieszają. W starszych Volvo jak np w moim byłym XC70 był zwykły hydraulik 6-biegowy, działał poprawnie ale wolno. Obecnie nie ma tego problemu.

Dokładnie. Nie widzę różnicy do f10 525d czy też najnowszej 330i

 jak wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.