Skocz do zawartości

Rabat na nowe BMW


FrugOs

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

W praktyce, tylko albo zakup bez rabatu, albo rezygnacja z zamówienia. 

 

Wiesz, w przypadku moje zawodu, taki wałek może się źle skończyć :)

 

A u Ciebie akurat tak. Tu pełna zgoda.

:ok:

 

 

7 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Może na początku 2022 roku będzie trochę luźniej, ale na ten moment mimo szczerych chęci nie ma mocy przerobowych 😄

 

;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Czy przypadkiem to jednak nie Ty się grzałeś  jak pisałeś priv z prośbą o pomoc z rabatem? 😄

 

 

No, błagałem o litość :hehe:

I pomogłeś, że hoho ;]  

 

A gul śmignął, że się da :smirk: 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2021 o 06:53, ppmarian napisał:
W dniu 14.11.2021 o 21:54, Łukasz___F napisał:
Pojeździj prawdziwym dobrym autem, czyli BMW i zobaczysz co to dobra skrzynia :skromny:

To nie skrzynia bmw tylko tylko zf. Podobna siedzi np w volvo jag czy alfa...

Volvo nie ma ZFa, tylko AISINa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy później...

Epilog

W praktyce wyglądało to tak. 

Rabat 25% możliwy do uzyskania, ale bardzo mocno weryfikowany (trzeba pisemnie udowodnić posiadaną flotę minimum 50 aut). I nie oświadczeniem, jak to kiedyś bywało. 

 

Auto zamówione na koniec listopada z myślą o odbiorze w czerwcu. Po zamówieniu wyrzucili mi kamerę 360 i kluczyk z wyświetlaczem (nie ma!), ale dorzucili otwieranie bagażnika nogą (osobiście dla mnie zbędne). 

Finalnie auto gotowe w... marcu! 

W kwietniu nacisk z BMW, aby "odbierać, bo długo stoi, a jak nie to sprzedamy komuś a dla Ciebie nowe będzie z fabryki, ale nieco później". Żenada :facepalm:

Mała awantura mailowa (ustalenia o oczekiwan odbiorze w czerwcu były pisemne) i dali se luz. 

Odebrane 24 czerwca. 

 

Pali, skręca, hamuje 😉

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.06.2022 o 06:50, FrugOs napisał:

Epilog

W praktyce wyglądało to tak. 

Rabat 25% możliwy do uzyskania, ale bardzo mocno weryfikowany (trzeba pisemnie udowodnić posiadaną flotę minimum 50 aut). I nie oświadczeniem, jak to kiedyś bywało. 

 

 

To jaki ostatecznie rabat wyszedł?

Może być na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.06.2022 o 14:21, prawoimotoryzacja napisał:

@FrugOs, gratulacje, niech się sprawuje! Gdzie jakieś foty? 😄

 

 

Przyznam, że sam już nie wiem co Ci odpisać :bzik: ;l

 

Najpierw zadeklarowałeś pomoc w uzyskaniu rabatu :idea:

Potem nawet nie odpisałeś na priva :out:

Następnie śmiałeś się, że "się grzałem" :hehe:

A teraz chcesz fotki rotfl

 

Godzinę temu, buch napisał:

 

To jaki ostatecznie rabat wyszedł?

Może być na priv.

 

Nietrudno policzyć ;) 

Weź cenę za 5tkę xDrive 252KM, dorzuć kilka bajerów i odejmij 25%.

Hint - w ostatecznym podsumowaniu bajery wyszły "za free" ;);] 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, FrugOs napisał:

Nietrudno policzyć ;) 

Weź cenę za 5tkę xDrive 252KM, dorzuć kilka bajerów i odejmij 25%.

Hint - w ostatecznym podsumowaniu bajery wyszły "za free" ;);] 

Kombi czy sedan ?

Nie obcięli Ci tych bajerów ? Jak 8m temu byłem w BMW to co się nie zapytałem to nie można było zamówić a czas oczekiwania na kombi nieznany :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, sherif napisał:

Kombi czy sedan ?

Nie obcięli Ci tych bajerów ? Jak 8m temu byłem w BMW to co się nie zapytałem to nie można było zamówić a czas oczekiwania na kombi nieznany :phi:

 

Obcięli bez dyskusji kamerę 360 i pilota z wyświetlaczem. 

Dołożyli (bez dopłaty, pytania i wcześniejszego info), otwieranie klapy bagażnika ruchem stopy. Zbędny bajer ;)

Edit: sedan. Jestem ostatnim prawdziwym facetem, nie lubię SUV i kombi :phi:

 

4 godziny temu, Łukasz___F napisał:

Panewki? Co z panewką i turbinami!!!

 

Były jakieś panie przy odbiorze, ale ja nie pytał o szczegóły :totalszok:;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, FrugOs napisał:

 

Obcięli bez dyskusji kamerę 360 i pilota z wyświetlaczem. 

Dołożyli (bez dopłaty, pytania i wcześniejszego info), otwieranie klapy bagażnika ruchem stopy. Zbędny bajer ;)

Edit: sedan. Jestem ostatnim prawdziwym facetem, nie lubię SUV i kombi :phi:

 

 

Były jakieś panie przy odbiorze, ale ja nie pytał o szczegóły :totalszok:;]

 

Takie 540 to bym przytulił. 

  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.07.2022 o 11:31, FrugOs napisał:

 

Przyznam, że sam już nie wiem co Ci odpisać :bzik: ;l

 

Najpierw zadeklarowałeś pomoc w uzyskaniu rabatu :idea:

Potem nawet nie odpisałeś na priva :out:

Następnie śmiałeś się, że "się grzałem" :hehe:

A teraz chcesz fotki rotfl

 

 

Kolego, jeżeli nie odpowiedziałem na Twoją jedną z wiadomości priv, które prowadziliśmy, to wystarczyło się przypomnieć? Wejść na profil/stronę i przedzwonić?

 

Chyba są jakieś granice dobrego smaku i jakiegoś elementarnego szacunku do siebie?

 

Nie dość, że człowiek coś komuś załatwia pro publico bono, to jeszcze oczekujący załatwienia korzyści dla siebie samego ma pretensje do tego, kto nie mając w tym żadnego interesu ma poświęcić czas i wypracowane kontakty, że nie odpowiedział na ostatnią wiadomość???????

 

Sporej ilości osób z tego forum załatwiłem rabaty na samochody, udzielałem porad prawnych w formie priv lub tel., po czym po sprawie ani słowa jak ona się ostatecznie zakończyła, ani głupiego "dzięki".

 

A dlaczego miałbym Tobie źle życzyć? Super, że się udało i nie było żadnego przypału!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
20 minut temu, Rado_ napisał:

ale ile realnie w salonie u sprzedawcy mozna wyżebrać

 

Wydaje mi się, że nie ma jednej odpowiedzi. Zależy od salonu i przede wszystkim od modelu. Na 5tke ponoć 3% teraz, ale na serię 1 (szukamy czegoś dla żony) mam propozycję 10% od ręki, bez żadnych specjalnych układów. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakies auta demo mają w salonach czy pusto? Ogolnie to X5 i X4 mnie i ineresuje. Orientujesz się  czy adaptacyjny zawias w x4 to jest komfortowy? Duza roznica jest między X5 i X4? Bo w X5 jest pneumatyka, a w X4 nie. 

No i chyba w wersji X4 M40 to zawias jest utwardzony, nawet ten adaptacyjny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

14 godzin temu, Rado_ napisał:

A jakies auta demo mają w salonach czy pusto? Ogolnie to X5 i X4 mnie i ineresuje. Orientujesz się  czy adaptacyjny zawias w x4 to jest komfortowy? Duza roznica jest między X5 i X4? Bo w X5 jest pneumatyka, a w X4 nie. 

No i chyba w wersji X4 M40 to zawias jest utwardzony, nawet ten adaptacyjny? 

 

X'ami się zupełnie nie interesowałem, więc niestety nie pomogę. 

 

Ostatnio byłem w wielu salonach bardzo różnych marek i jest dość podobnie, coś tam na stanie czasem jest, ale najczęściej się czeka 4/6/10 miesięcy, często bez gwarancji finalnej ceny. Ruletka. 

 

W Citroën na ten przykład, były 2 auta w salonie (sprzedane), a obok nich hulał wiatr 😆

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosyć różne auta porównujesz. X4 to jak moje X3. X5 jest w każdym wymiarze większe, bardziej dojrzałe, ciężkie i bardziej komfortowe nawet porównując golasa X5 z doposażonym X4 (zakładam szyby akustyczne w obu przypadkach). Koszty utrzymania też rosną na duży + w stosunki do mniejszych braci.

Za komfort odpowiadają też siedzenia, które w X5 mogą być mocno komfortowe. Ja u siebie mam prawie najbogatszą konfigurację czyli siedzenia sportowe, skóra, z rozszerzoną elektryką i to wszystko na nic bo twarde siedzisko z przeszyciami gniecie mnie w tyłek i po dwóch godzinach marzę o ładowarce.

 

Zawieszeń w X3 przed liftem miałeś 4:

- standardowe (dosyć miękkie)
- sportowe M
- adatacyjne (EDC)
- adaptacyjne M (to może już można dokupować w abonamencie do powyższego)

 

W X5 co mi się nie podobało odnośnie komfortu, to że już za wysoko się wsiada, duży, szeroki, nieosłonięty próg.

 

Co do cen, to z forum BMW widziałem, że ceny poszły w górę a rabaty w dół. Piszą o 5% ale ktoś niby 10% wywalczył. X3/4 są po liftingu więc ciężko raczej. X5 przed więc powinno być łatwiej.

 

Ogólnie X5 fajniejsze auto ale mniej poręczne i szczególnie po gwarancji mogące generować większe koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Rado_ napisał:

A jakies auta demo mają w salonach czy pusto? Ogolnie to X5 i X4 mnie i ineresuje. Orientujesz się  czy adaptacyjny zawias w x4 to jest komfortowy? Duza roznica jest między X5 i X4? Bo w X5 jest pneumatyka, a w X4 nie. 

No i chyba w wersji X4 M40 to zawias jest utwardzony, nawet ten adaptacyjny? 

Dorzucę trzy grosze od siebie, gdyż swego czasu rozważałem.

 

Najpierw o X3/4.

Jeżeli zależy Ci a komforcie, to X3 jest bardziej komfortowo zestrojone od X4, które jest bardziej "dynamiczną" odmianą X3 - trochę niżej się siedzi i zawieszenie bardziej sztywne.

 

Zasadnicze pytanie jest czym obecnie jeździsz i na jakich kołach, gdyż jedynie wtedy można mieć jakiś pkt. odniesienia dot. sztywności.

 

Generalnie zawias adaptacyjny w X3/X4 jest dosyć komfortowy w wersji wyposażenia M.

 

X3/4 jeździ się całkiem przyjemnie, gdyż są zwarte i zwrotne.

 

Koniecznie należy brać klejone szyby. Niestety są dostępnie tylko przednie.

 

Co do X5, jest to już duża krowa i to czuć również podczas jazdy. Nie jest to już tak zwarty samochód jak mniejsze X-y.

 

Jeszcze jakiś czas temu dobrze doposażona X3/X4 kosztowała niewiele mniej niż X 25D.

 

Komfort jazdy zdecydowanie na plus w X5. 

 

Tutaj sam sobie musisz ocenić. Dla mnie X5 było już zbyt dużym samochodem - czułem się za kierownicą jak w autobusie.

 

Zerknij sobie na jedną rzecz, w BMW strasznie szybko jest widoczne zużycie materiałów we wnętrzu, w szczególności kierownice. Po kilkunastu tys. km kierownice w X3/X4 nie wyglądają już tak super jak w momencie odbioru samochodu z salonu - stają się bardzo czarne i tandetne w odbiorze (jakby ktoś je plakiem smarował). Jako nowe są świetne - mega przyjemne w dotyku. Po przebiegu raptem kilkunastu tysięcy km w dotyku czuć zużycie.

 

Co do rabatów, u Dobrzańskiego oraz Sikory sporo można było ugrać.

 

 

Edytowane przez prawoimotoryzacja
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jest Q5 na pneumatyce. Wyglada na to, że trzeba bedzie pojezdzic po salonach. Najbardziej zalezy na komforcie i osiągach.  Rozwazamy też GLE, ale wlasnie ..czy nie będzie za duze, bo do garażu to na pewno na centymetry wejdzie. X4 fajnie wyglada i osiagi w wersji M40 sa super. Fajny tez jest nowy GLC, ale tam slabe dizle, wiec odpada. Na swieczniku jest X4, X5 i GLE, choc ten oststnio z dizlem 3.0 bedzie najdrozszy po doposazeniu.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Rado_ napisał:

Teraz jest Q5 na pneumatyce. Wyglada na to, że trzeba bedzie pojezdzic po salonach. Najbardziej zalezy na komforcie i osiągach.  Rozwazamy też GLE, ale wlasnie ..czy nie będzie za duze, bo do garażu to na pewno na centymetry wejdzie. X4 fajnie wyglada i osiagi w wersji M40 sa super. Fajny tez jest nowy GLC, ale tam slabe dizle, wiec odpada. Na swieczniku jest X4, X5 i GLE, choc ten oststnio z dizlem 3.0 bedzie najdrozszy po doposazeniu.

Q5 w obecnej generacji od początku miało dostępną pneumatykę - samochód jest bardzo komfortowy, lecz niezwykle nudny w jeździe na tle BMW. GLE mnie się bardzo podoba, ale jest już kolos.

Z jazdy BMW będziesz mega zadowolony. 

Nowy GLC ma się pojawić lada moment w salonach. Z ciekawości pojadę go zobaczyć, jak tylko się pojawi.

 

Z czystej ciekawości, jeżeli zależy Ci na odczuciach z jazdy - męskim prowadzeniu, przejedź się Macanem. Dużo bardziej angażuje w jeździe niż pozostałe z wymienionych przez Ciebie samochodów, w tym od BMW X4, które na jego tle jest samochodem dla kobiety (serio :)

 

 

Przy rabacie 5% ja bym BMW nie kupił pod względem ekonomicznym, gdyż jest to marka, która słynie z rabatów flotowych, a te ostatnio się poprawiły.

 

Merc ma kiepski poziom realizacji zgłoszeń gwarancyjnych oraz obsługi klienta pod tym względem. Ich sposób postępowania z klientami woła o pomstę do nieba. Pod tym względem BMW jest na innym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie z tym serwisem Mercedesa to podobno jest slabo.  

Autem będzie jeździć kobieta, ja tylko czasami, dlatego ten komfort jazdy jest ważny. Trzeba będzie się przejechać, moze wjechac do garażu, bo sie okaże, że wybor będzie prosty 😆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Rado_ napisał:

No wlasnie z tym serwisem Mercedesa to podobno jest slabo.  

Autem będzie jeździć kobieta, ja tylko czasami, dlatego ten komfort jazdy jest ważny. Trzeba będzie się przejechać, moze wjechac do garażu, bo sie okaże, że wybor będzie prosty 😆

Jest słaby pod względem uznawania roszczeń gwarancyjnych oraz dalszego postępowania w przypadku wstępnej odmowy. Centrala zazwyczaj w ogóle nie odpowiada na zgłoszenia/pisma.

 

Jeżeli dla kobiety, to X4 będzie super. W X3 bardzo dobre wrażenie zrobiła na mnie hybryda, i bym ją zdecydowanie wołał nie diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Rado_ napisał:

Teraz jest Q5 na pneumatyce. Wyglada na to, że trzeba bedzie pojezdzic po salonach. Najbardziej zalezy na komforcie i osiągach.  Rozwazamy też GLE, ale wlasnie ..czy nie będzie za duze, bo do garażu to na pewno na centymetry wejdzie. X4 fajnie wyglada i osiagi w wersji M40 sa super. Fajny tez jest nowy GLC, ale tam slabe dizle, wiec odpada. Na swieczniku jest X4, X5 i GLE, choc ten oststnio z dizlem 3.0 bedzie najdrozszy po doposazeniu.


 

Bierz X5, będzie Pan zadowolony! :oki:
 

Auto jak na swój gabaryt w mieście bardzo poręczne, jeździ jak wielki gokart, na autostradach doskonale, po testach wersji z pneumatyką i osia skrętną, zawieszenie klasyczne ale adaptacyjne wydaje się precyzyjniejsze. Co ważne dużo lepiej wykonane auto niż GLE. GLE bardzo plastikowe. Mniej miejsca z tylu niż w GLE ale i tak spoko miejsca. Nie bierz za dużych koł, lepiej jak jest trochę opony. 20-21” optymalnie. 

Edytowane przez chojny
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Rado_ napisał:

No wlasnie z tym serwisem Mercedesa to podobno jest slabo.  

Autem będzie jeździć kobieta, ja tylko czasami, dlatego ten komfort jazdy jest ważny. Trzeba będzie się przejechać, moze wjechac do garażu, bo sie okaże, że wybor będzie prosty 😆

To przy całych zaletach X5, niech ta kobieta zobaczy czy wsiadanie i wysiadanie z tego auta będzie dla niej komfortowe. Jest tam na tyle wysoko a próg duży że bez kontaktu z nim ciężko to robić a mam 183 cm. Ten próg jest jeszcze nieosłonięty drzwiami. 

 

X3/4 zrobiło wielki postęp w stosunku do poprzednika odnośnie wyciszenia, resorowania ale kosztem czucia auta. Nie wiem jak działają te wszystkie adaptacje w tym modelu ale czytałem kiedyś, że bardziej komfortowo nie jest w stosunku do zwykłego a jest sztywniej jak trzeba. 

Wnętrze potrafi ładnie wyglądać a multimedia, panel klimatyzacji, liczniki tak samo w mniejszym i większym X. 

Nie wiem jak teraz po lifcie ale uważajcie na te siedzenia bo cały komfort pryska jak przeszycia wgniatając się w tyłek (mam chudy, obszerniejsze mniej narzekają ale dla takich może być wąsko). 

 

W pracy mam kolegę z q5 i ciężko stwierdzić co lepsze. I tu i tu różnice są na + i - co do wyglądu i odczucia komfortu. W q5 zwykłe zawieszenie chyba jest głośniejsze delikatnie. 

 

U siebie nie zauważyłem zużycia kierownicy. Teraz są bardziej plastikowe jak skórzane. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, chojny napisał:


 

Bierz X5, będzie Pan zadowolony! :oki:
 

Auto jak na swój gabaryt w mieście bardzo poręczne, jeździ jak wielki gokart, na autostradach doskonale, po testach wersji z pneumatyką i osia skrętną, zawieszenie klasyczne ale adaptacyjne wydaje się precyzyjniejsze. Co ważne dużo lepiej wykonane auto niż GLE. GLE bardzo plastikowe. Mniej miejsca z tylu niż w GLE ale i tak spoko miejsca. Nie bierz za dużych koł, lepiej jak jest trochę opony. 20-21” optymalnie. 

 

Potwierdzam, i pali bardzo rozsadnie, co do kol ja mam 22" i moglby byc wygodniejsze, ale wyglad wygral

  • Lubię to 1
  • maszt 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przy całych zaletach X5, niech ta kobieta zobaczy czy wsiadanie i wysiadanie z tego auta będzie dla niej komfortowe. Jest tam na tyle wysoko a próg duży że bez kontaktu z nim ciężko to robić a mam 183 cm. Ten próg jest jeszcze nieosłonięty drzwiami. 
 
X3/4 zrobiło wielki postęp w stosunku do poprzednika odnośnie wyciszenia, resorowania ale kosztem czucia auta. Nie wiem jak działają te wszystkie adaptacje w tym modelu ale czytałem kiedyś, że bardziej komfortowo nie jest w stosunku do zwykłego a jest sztywniej jak trzeba. 
Wnętrze potrafi ładnie wyglądać a multimedia, panel klimatyzacji, liczniki tak samo w mniejszym i większym X. 
Nie wiem jak teraz po lifcie ale uważajcie na te siedzenia bo cały komfort pryska jak przeszycia wgniatając się w tyłek (mam chudy, obszerniejsze mniej narzekają ale dla takich może być wąsko). 
 
W pracy mam kolegę z q5 i ciężko stwierdzić co lepsze. I tu i tu różnice są na + i - co do wyglądu i odczucia komfortu. W q5 zwykłe zawieszenie chyba jest głośniejsze delikatnie. 
 
U siebie nie zauważyłem zużycia kierownicy. Teraz są bardziej plastikowe jak skórzane. 

Ostatnio żona mojego znajomego Wybierała pomiędzy Bmw X5 a mercedesem GLE. Po kilku przymiarkach, zdecydowanie wygrał Mercedes. W w jej ocenie samochód jest bardziej komfortowy oraz zdecydowanie lepiej wykonany wewnątrz.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bergerac napisał:


Ostatnio żona mojego znajomego Wybierała pomiędzy Bmw X5 a mercedesem GLE. Po kilku przymiarkach, zdecydowanie wygrał Mercedes. W w jej ocenie samochód jest bardziej komfortowy oraz zdecydowanie lepiej wykonany wewnątrz.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

 

Zdecydowanie nie jest. Nadal układ sił w temacie jakości wnętrza wygląda następująco... Q7, X5, GLE. W nowszych Audi mocno przyoszczędzili ale że Q7 to jednak stary model jest, nadal trzyma poziom. GLE skrzypi, trzeszczy a jak nam diler podstawił pod dom GLE na testy, to wlew paliwa był zaklejony zwykła taśmą bo się zatrzask zepsuł, rączka od klapy podłodze bagażnika została mi w ręce, zwyczajnie wyrwałem ją (na szczęście przy pracowniku), elementy wnętrza skrzypiały a samochód po wjeździe na wertepy trzeszczał. Może też być, że jakoś poprawili ale to co do nas przyjechało było słabe.  

 

 

Tu jest fajne i bardzo trafne porównanie. :oki:

 

 

Edytowane przez chojny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.07.2022 o 13:41, Rado_ napisał:

Teraz jest Q5 na pneumatyce. Wyglada na to, że trzeba bedzie pojezdzic po salonach. Najbardziej zalezy na komforcie i osiągach.  Rozwazamy też GLE, ale wlasnie ..czy nie będzie za duze, bo do garażu to na pewno na centymetry wejdzie. X4 fajnie wyglada i osiagi w wersji M40 sa super. Fajny tez jest nowy GLC, ale tam slabe dizle, wiec odpada. Na swieczniku jest X4, X5 i GLE, choc ten oststnio z dizlem 3.0 bedzie najdrozszy po doposazeniu.

Dlaczego bierzesz pod uwagę X5, X4 a w Audi tylko Q5? Może pomyśl nad Q8 czy Q7.

Piszesz że X4 fajnie wygląda, wiem że gusta są różne ale to auto z tyłu wygląda jak wielka kupa Twinsena.

Stojące auta w salonie zazwyczaj wszystkie wygladaja ok, popatrz jak taka X4 prezentuje się w ruchu miejskim.

Jeśli auto dla kobiety i ma być bardzo komfortowo to moim zdaniem Q5 na pneumatyce będzie idealne.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Łukasz___F napisał:

Piszesz że X4 fajnie wygląda, wiem że gusta są różne ale to auto z tyłu wygląda jak wielka kupa Twinsena.

Stojące auta w salonie zazwyczaj wszystkie wygladaja ok, popatrz jak taka X4 prezentuje się w ruchu miejskim.

 

 

X4 wygląda fatalnie, jest nawet gorsze od 5GT. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Łukasz___F napisał:

Jeśli auto dla kobiety i ma być bardzo komfortowo to moim zdaniem Q5 na pneumatyce będzie idealne.

 

99% kobiet i tak nie odróżni czy jest pneumatyka czy wielowahacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Łukasz___F napisał:

Dlaczego bierzesz pod uwagę X5, X4 a w Audi tylko Q5? Może pomyśl nad Q8 czy Q7.

Piszesz że X4 fajnie wygląda, wiem że gusta są różne ale to auto z tyłu wygląda jak wielka kupa Twinsena.

Stojące auta w salonie zazwyczaj wszystkie wygladaja ok, popatrz jak taka X4 prezentuje się w ruchu miejskim.

Jeśli auto dla kobiety i ma być bardzo komfortowo to moim zdaniem Q5 na pneumatyce będzie idealne.

 

 

Kwestia gustu, akurat x4 podoba sie mojej.Q5 jest teraz, wiec odpada. Q7,8 raczej nie wejdą do garażu. 

A czy źle wyglada?

https://youtu.be/g_LXamTib-k

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Rado_ napisał:

Kwestia gustu, akurat x4 podoba sie mojej.Q5 jest teraz, wiec odpada. Q7,8 raczej nie wejdą do garażu. 

A czy źle wyglada?

https://youtu.be/g_LXamTib-k

X4 i X6 to w mojej ocenie jedne z brzydszych aut. X4 nie jest tak wulgarne jak X6, ale jest wyjątkowo nieproporcjonalne. Audi poszło podobną drogą, bo Q5 w wersji Sportback też wygląda słabo:

Audi-Q5_Sportback-2021-1024-01.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, bergerac napisał:

X6 to w mojej ocenie jedne z brzydszych aut

 

Gusta są jednak bardzo różne, bo mnie się x6 podoba ;]

Jest bezsensownym autem, ale mi się podoba :hehe:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, bergerac napisał:

X4 i X6 to w mojej ocenie jedne z brzydszych aut. X4 nie jest tak wulgarne jak X6, ale jest wyjątkowo nieproporcjonalne. Audi poszło podobną drogą, bo Q5 w wersji Sportback też wygląda słabo:

Audi-Q5_Sportback-2021-1024-01.jpg

 

Dlatego te auta powstały,  bo są inne, a wiadomo, ze to wiekszy zarobek dla producentow. Mi się x4 podoba, bo wyglada jak coupe na sterydach, a nie jak zwykly kioskowaty SUV. Gusta sa tak różne,  że wszyscy szukają jakiejś niszy. Nawet taka Multipla się sprzedawała.  Gdyby X3 miało pneumatykę, to pewnie bym się nie zastanawiał.  X5 i podobne i tak jest na nasze potrzeby za duze, ale jest bardziej komfortowe. Zawsze cos, ciężko jednak cos wybrać, by wszystko pasowało. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Filipfm napisał:

 

Sorry za oftop, nie wiem czemu przeczytałem polonezem GLE 😄 

 

dobra, wiem 😄 

 

images?q=tbn:ANd9GcRM81-1oWN6lnxv4qmHhCV

Miałem takiego ;]

G - wysokie wyposażenie

L - limuzyna

E - ekonomiczny gaźnik 

 

  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.