Skocz do zawartości

Pierwszy fajlur


karax

Rekomendowane odpowiedzi

Podjechałem na ładowarkę publiczną pod UM. O tutaj: https://www.plugshare.com/location/174161

Podłączyłem się pod CCS i zacząłem ładowanie. Podładowałem z 20 do około 50%. Ponieważ chciałem już wracać zastopowałem ładowanie na ładowarce, odblokowałem auto i klapkę, odpiąłem i takim komunikatem powitał mnie samochód.

 

image.png

 

Klapki ładowania nie można było otworzyć. O ile dobrze znalazłem to jest to analogiczna sytuacja jak w tym artykule: https://elektrowoz.pl/testy/moje-renault-zoe-ze-50-poki-dzialalo-bylo-fajnie-gdy-pojawily-sie-problemy-ech-czytelnik/

 

 

Samochód trafił do ASO. O własnych siłach bo generalnie dokąd w baterii był prąd to jeździł o własnych siłach.

Z serwisu wyjechał z taką adnotacją:

Diagnostyka komputerowa - defekt obwodu przekaźnika - testowanie prądem stałym.

Przeprogramowanie modułu UCH wraz z automatyczną konfiguracją.

Przeprogramowanie modułu EVC wraz z automatyczną konfiguracją.

Auto jeździ i wszystko działa. Ładowanie przetestowane. Na razie mam jeździć - obserwować.

Z "diety" zamierzam usunąć wszystkie ładowarki tego samego typu co ta, która spowodowała problem. Ewentualnie korzystać tylko z ładowania poprzez gniazdo Typ2.

 

A dziś z racji, że dzień w domu ładowanie z wallbox'a. weszło circa 30kWh za całe 38 groszy sztuka ❤️

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, karax napisał:

Auto jeździ i wszystko działa. Ładowanie przetestowane. Na razie mam jeździć - obserwować.

Z "diety" zamierzam usunąć wszystkie ładowarki tego samego typu co ta, która spowodowała problem.

Znany problem z ZOE, nawet na AK zdaje się było coś wspominane, że Zoe się nie lubi z ładowarkami, bo ma jakieś specyficzne zabezpieczenia i wymaga ładowarek Zoe-friendly. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minutes ago, mrBEAN said:

Znany problem z ZOE, nawet na AK zdaje się było coś wspominane, że Zoe się nie lubi z ładowarkami, bo ma jakieś specyficzne zabezpieczenia i wymaga ładowarek Zoe-friendly. 

 

Co ciekawe, takie problemy mają obie generację Zoe. Było i jest wybredne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...

Witam.Mnie spotkało dziś to samo.Ladowalem Zoe na parkingu miejskim w Pobiedziskach.Ladowarka f-my Siltec.Ladowanie przebiegło ok. po odłączeniu auta i zamknięciu klapki wyświetla się komunikat ładowanie akumulatora jest niemożliwe i klapka się nie otwiera.Zglosilem do assistance i czekam na mechanika mobilnego a następnie pewnie transport do ASO. Omijajcie szerokim łukiem CCS na ładowarkach SILTEC !!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy.Problem z blokadą klapki ładowania rozwiązałem za pomocą modułu OBDII. Zastosowałem funkcje kasowanie błędów i wszystko wróciło do normy.Komunikat zniknął i klapka się otwiera. Zoe już się ładuje z gniazdka bez problemów. Obyło się bez interwencji ASO. Polecam to rozwiązanie. Moduł kupiłem w internecie za 30 PLN.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.04.2022 o 16:33, hajduk58 napisał:

Witam.Mnie spotkało dziś to samo.Ladowalem Zoe na parkingu miejskim w Pobiedziskach.Ladowarka f-my Siltec.Ladowanie przebiegło ok. po odłączeniu auta i zamknięciu klapki wyświetla się komunikat ładowanie akumulatora jest niemożliwe i klapka się nie otwiera.Zglosilem do assistance i czekam na mechanika mobilnego a następnie pewnie transport do ASO. Omijajcie szerokim łukiem CCS na ładowarkach SILTEC !!!!

 

I tak i nie. Generalnie Siltec miał problemy również z Typ 2.
W moim przypadku zostało to rozwiązane po chyba trzeciej wizycie w ASO.
Generalnie o ile Typ 2 polecam, o tyle na Siltecu znowu przez CCS ładować się nie próbowałem.
Renault oficjalnie nie przyznaje, że ma problem, ale sugeruje ładowanie na GreenWayach tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.04.2022 o 16:33, hajduk58 napisał:

Witam.Mnie spotkało dziś to samo.Ladowalem Zoe na parkingu miejskim w Pobiedziskach.Ladowarka f-my Siltec.Ladowanie przebiegło ok. po odłączeniu auta i zamknięciu klapki wyświetla się komunikat ładowanie akumulatora jest niemożliwe i klapka się nie otwiera.Zglosilem do assistance i czekam na mechanika mobilnego a następnie pewnie transport do ASO. Omijajcie szerokim łukiem CCS na ładowarkach SILTEC !!!!

 

Poszukaj sobie aplikacji CanZee. Potrafi dużo fajnych rzeczy i jest pisana typowo pod zośki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.