Skocz do zawartości

Tesla Model 3


kravitz

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, kravitz napisał:


Pochwalisz się jakaś oferta za ubezpieczenie?

Bo ja dostałem tak w zaokrągleniu 7.5k

 

Jak będę ubezpieczał to się pochwalę jeśli chcesz. Spodziewam się 8k+

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, format napisał:

 

Jak będę ubezpieczał to się pochwalę jeśli chcesz. Spodziewam się 8k+


No ja zapytałem się o ofertę ubezpieczenia przed zamówieniem sprzętu.

Cena polisy to jednak składowa ceny auta, a raczej oferty na auto.

 

7.5k na auto tej wartości to nie jest zła oferta uwazam. Ciekawe jak w następnych latach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kravitz napisał:


No ja zapytałem się o ofertę ubezpieczenia przed zamówieniem sprzętu.

Cena polisy to jednak składowa ceny auta, a raczej oferty na auto.

 

7.5k na auto tej wartości to nie jest zła oferta uwazam. Ciekawe jak w następnych latach.

 

Na grupach TM3 piszą że tak jak wszędzie, składka się utrzymuje const.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, format napisał:

 

Niestety z centoczasów już wyrosłem 😕

Ja na 100% wymienię uchwyt do ekranu na uchylny, bo mnie drażni, że nie można go skierować w swoją stronę. 

A , no i otwieranie przedniej klapy z guzika się też jest wygodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Przypal napisał:

To jest cena za kompletne koła, nie za same opony.

 

Anom, z czujnikami TPMS na BT w dodatku. Ale tak czy inaczej, jest jakieś 2 razy za drogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kravitz napisał:

Sa jakieś problemy u gumiarza przy przekładce zima/lato samych opon?

Jakies czujniki, kalibracje?

 

Nie, tylko opony droższe, bo z wyciszeniem.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, format napisał:

Zawsze można się przyzwyczaić do głośniejszych, standardowych. 

 

Jasna sprawa.

 

Co nie zmienia faktu, że jeśli da się kołkiem wyłatać, to naprawisz, ale łata od środka odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czaczing ! ;]

 

Tesla Model 3 Standard Range Plus: price went from $43,990 to $44,990

Tesla Model 3 Long Range AWD: price went from $49,990 to $50,990

Tesla Model 3 Performance: price went from $57,990 to $58,990

 

@format dostaliśmy rabat ! :old:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, HanYs napisał:

Czaczing ! ;]

 

Tesla Model 3 Standard Range Plus: price went from $43,990 to $44,990

Tesla Model 3 Long Range AWD: price went from $49,990 to $50,990

Tesla Model 3 Performance: price went from $57,990 to $58,990

 

@format dostaliśmy rabat ! :old:

 

U nas performance jeszcze w starej cenie. Ale podrożeje, jestem tego pewien, właściwie dlatego kliknąłem go teraz, a nie na wiosnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, format napisał:

 

U nas performance jeszcze w starej cenie. Ale podrożeje, jestem tego pewien, właściwie dlatego kliknąłem go teraz, a nie na wiosnę.

Dodali też szary kolor za free i zmienili chyba ceny dużych kółek. Przy LR są tylko srebrne 19" :(

Ja sobie chyba dokupię czarne 20" na lato. Sporo osób u mnie je sprzedaje. :hmm:

Już mam wstępny termin odbioru na 4-31 grudnia. :balwan: Nie mam jeszcze VIN-a przypisanego.

Ludzie którzy teraz odbierają dostali już model 2022. ;`

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, twinsen napisał:

A czemu Performance? Zachcianka? Bo LR pewnie odpycha się lepiej niż wszystko co miałeś do tej pory ;] 

 

Generalnie dodanie 25 kawałków do LR dość dużo wnosi. Po pierwsze, 4.8s vs 3.2s do setki to jest zupełnie inna liga.

Jest lepszy hamulec, niższy zawias, fajniejsze koło. No i track mode który pozwala wyłączyć całe ESP i płynnie sobie robić pełne RWD, FWD, jak tam masz ochotę. Uważam że LR słabo się opłaca po prostu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maxit napisał:

 

Po pierwsze powiadasz.... Będziesz tego używał jako auta codziennego, czy woził na tor?


@formatmieszka w lepszym miejscu niż my. Taka prawda.

 

Ja się obracam z obłędem w oczach po tych mapkach z plugshare i superchargerach i mi wychodzi wielka bida z podróżą nawet tak dobrym elektrykiem jak T3 LR w kierunkach europejskich.

Bym sobie zrobił kuku mieszkając w Wawie i chcąc tym jezdzic dalej :(

 

Zaluje bardzo. Szczerze mi szkoda, bo pomysł na auto Elon miał super.

 

A idąc tropem miejsca zamieszkania, to ja w Kato tez bym brał Perf, bo tak ;)

Dlaczego sobie życia nie umilić taką petardą? ;)

 

Taka mala dygresja tylko, ze moj osobisty odbiór tego modelu takie na mnie wywarł „wrażenie”, ze skręciłem w kierunku zupełnie innego, kompletnie nieoczekiwanego przeze mnie samochodu. Aż wstyd przyznać.

 

Ale napisze jak kupię ;]

Edytowane przez kravitz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maxit napisał:

Po pierwsze powiadasz.... Będziesz tego używał jako auta codziennego, czy woził na tor?

 

Jest to sztandarowy przykład dysfunkcji logicznej polskiego "lub" która to zdecydowanie składnia się logicznemu XOR aniżeli zwykłemu OR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minutes ago, kravitz said:

Taka mala dygresja tylko, ze moj osobisty odbiór tego modelu takie na mnie wywarł „wrażenie”, ze skręciłem w kierunku zupełnie innego, kompletnie nieoczekiwanego przeze mnie samochodu. Aż wstyd przyznać.

 

Ale napisze jak kupię ;]


KIA eNiro albo Golf GTE. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, format napisał:

 

Generalnie dodanie 25 kawałków do LR dość dużo wnosi. Po pierwsze, 4.8s vs 3.2s do setki to jest zupełnie inna liga.

Jest lepszy hamulec, niższy zawias, fajniejsze koło. No i track mode który pozwala wyłączyć całe ESP i płynnie sobie robić pełne RWD, FWD, jak tam masz ochotę. Uważam że LR słabo się opłaca po prostu.

Każdy ma swoje priorytety. Fajnie, że wybrałeś to co lubisz. :ok: Bezdyskusyjnie Track mode i zawias to inna bajka.

Cieszę się, że będziemy mieli różne wersje, bo będziemy mogli podzielić się spostrzeżeniami. ;`

Szkoda, że nie będziemy mogli nimi zrobić spota. :(

Ja wybrałem LR na kołach 18" po obejrzeniu kilku filmików na YT. Czy będę zadowolony to się okaże.

To mój pierwszy własny EV więc muszę się najpierw przyzwyczaić do wszystkiego.

Moim priorytetem był zasięg ze względu na zimy u mnie na wiosce. Czy niepotrzebnie spinam poślady to się dowiemy. ;]

Co do różnic w przyspieszeniu od 0-60 mph to LR ma 4.2s, a Performance 3.1 s ale z rolki. Na filmiku poniżej widać, że LR z rolki też się odpycha.

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, twinsen napisał:

BTW w tej Tesli 3 jest wajcha do "biegów", czy trzeba macać ekran by wrzucić wsteczny? :] 


Jest jak w Mercedesie, przy kierownicy.

Troche ma opóźnienie to wrzucanie biegów, ale bez tragedii.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, HanYs napisał:

Co do różnic w przyspieszeniu od 0-60 mph to LR ma 4.2s, a Performance 3.1 s ale z rolki. Na filmiku poniżej widać, że LR z rolki też się odpycha.


Gosc jechał LR i z tego co widze na jego ekranie to tam nie ma trybu sport pod Acceleration.

Nie wiem czy włączyli tryb Sport w tej wersji Perf.

Ten tryb zmienia bardzo to auto.

Ale tak bardzo bardzo ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, HanYs napisał:

Co do różnic w przyspieszeniu od 0-60 mph to LR ma 4.2s, a Performance 3.1 s ale z rolki. Na filmiku poniżej widać, że LR z rolki też się odpycha.

 

 

Wg tego filmiku, to T3P wcale tak kosmicznie nie goruje nad T3LR, a nawet przegrywa w ostatnich probach. Ciekawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, HelixSv napisał:


KIA eNiro albo Golf GTE. ;]


Jedno prawie trafione ale znacznie znacznie gorzej ;]
A to drugie zupełnie nietrafione i akurat odnosnie tego to byłem w salonie oglądać i jestem gotowy kupić nawet bez jazdy testowej :hehe:

 

Licze ze żona mi z głowy wybije. Serio liczę na jej zdrowy rozsądek.

W sobotę jazda testowa dla żony. Jak małżonka się nie wykaże trzeźwym umysłem, to nastąpi katastrofa przez duże „K” ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, kravitz said:


Jedno prawie trafione ale znacznie znacznie gorzej ;]
A to drugie zupełnie nietrafione i akurat odnosnie tego to byłem w salonie oglądać i jestem gotowy kupić nawet bez jazdy testowej :hehe:

 

Licze ze żona mi z głowy wybije. Serio liczę na jej zdrowy rozsądek.

W sobotę jazda testowa dla żony. Jak małżonka się nie wykaże trzeźwym umysłem, to nastąpi katastrofa przez duże „K” ;]


eSoul nie jest taki zły. Mniej praktyczny od eNiro, ale znacznie ładniejszy.  ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, HanYs napisał:

Chyba mocno mu zazdrościsz ;]

 

Uczciwie mówiąc to ani trochę. Tesla 3 pojawiła się na chwilę przy rozpatrywaniu wyboru, ale zgasła szybciej, niż się pojawiła.

 

19 godzin temu, HanYs napisał:

A kiedy ma kupić takie auto jak nie teraz ? Na starość ? 

 

Przecież kupił na starość... ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, zinger napisał:

Wg tego filmiku, to T3P wcale tak kosmicznie nie goruje nad T3LR, a nawet przegrywa w ostatnich probach. Ciekawe.

Mają inne baterie. LR ma LG, a P Panasonica.

I jeszcze jedno. Obecnie mają baterie po 82 kWh, a w tym filmiku 72.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, zinger napisał:

Wg tego filmiku, to T3P wcale tak kosmicznie nie goruje nad T3LR, a nawet przegrywa w ostatnich probach. Ciekawe.

Kolejny filmik który mnie skłonił do LR to ten w którym po dokupieniu opcji Boost za 2k

LR jedzie tak. ;`

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Maxit napisał:

 

Uczciwie mówiąc to ani trochę. Tesla 3 pojawiła się na chwilę przy rozpatrywaniu wyboru, ale zgasła szybciej, niż się pojawiła.

Nie wiem dokładnie jakie są realia w PL ale u mnie nie ma konkurencji dla Tesli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, kravitz napisał:


Gosc jechał LR i z tego co widze na jego ekranie to tam nie ma trybu sport pod Acceleration.

Nie wiem czy włączyli tryb Sport w tej wersji Perf.

Ten tryb zmienia bardzo to auto.

Ale tak bardzo bardzo ;]

Nowsze LR mają Chill i Sport zamiast Standard.

 

lr.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.11.2021 o 00:55, HanYs napisał:

Co do różnic w przyspieszeniu od 0-60 mph to LR ma 4.2s, a Performance 3.1 s ale z rolki. Na filmiku poniżej widać, że LR z rolki też się odpycha.

 

Ten test jest w ogóle bez sensu. Porównują różne generacje. No i 0-60mph to co innego niż 0-100kmh. W wolnych autach to pomijalne, w szybszych już nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.