Jump to content

Tesla Model 3


kravitz
 Share

Recommended Posts

12 minut temu, format napisał:

 

Tak.

 

PS. SR+ podrożała z tydzień czy dwa temu.

To czekamy i kibicujemy Elonowi dotrzymania terminu.

Lepszej zabawki na ten moment nie ma 😎

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, kravitz napisał:


Pochwalisz się jakaś oferta za ubezpieczenie?

Bo ja dostałem tak w zaokrągleniu 7.5k

 

Jak będę ubezpieczał to się pochwalę jeśli chcesz. Spodziewam się 8k+

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, format napisał:

 

Jak będę ubezpieczał to się pochwalę jeśli chcesz. Spodziewam się 8k+


No ja zapytałem się o ofertę ubezpieczenia przed zamówieniem sprzętu.

Cena polisy to jednak składowa ceny auta, a raczej oferty na auto.

 

7.5k na auto tej wartości to nie jest zła oferta uwazam. Ciekawe jak w następnych latach.

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, kravitz napisał:


No ja zapytałem się o ofertę ubezpieczenia przed zamówieniem sprzętu.

Cena polisy to jednak składowa ceny auta, a raczej oferty na auto.

 

7.5k na auto tej wartości to nie jest zła oferta uwazam. Ciekawe jak w następnych latach.

 

Na grupach TM3 piszą że tak jak wszędzie, składka się utrzymuje const.

Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, format napisał:

 

Niestety z centoczasów już wyrosłem 😕

Ja na 100% wymienię uchwyt do ekranu na uchylny, bo mnie drażni, że nie można go skierować w swoją stronę. 

A , no i otwieranie przedniej klapy z guzika się też jest wygodne.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 27.10.2021 o 17:13, format napisał:

 

image.png

 

 

;] 

 


Sie dopytam jeszcze.

Wyklikales w konfigu ten ich pakiet na opony zimowe?

Cena jakiś kosmosik, ale moze do tego wozu tyle opony kosztują?

Link to comment
Share on other sites

59 minut temu, kravitz napisał:

Cena jakiś kosmosik, ale moze do tego wozu tyle opony kosztują?

Tak, nikt nie kupuje zimówek w Tesli.

Link to comment
Share on other sites

Teraz, Przypal napisał:

To jest cena za kompletne koła, nie za same opony.

 

Anom, z czujnikami TPMS na BT w dodatku. Ale tak czy inaczej, jest jakieś 2 razy za drogo.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Przypal napisał:

 

To jest cena za kompletne koła, nie za same opony.


Sa jakieś problemy u gumiarza przy przekładce zima/lato samych opon?

Jakies czujniki, kalibracje?

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, kravitz napisał:

Sa jakieś problemy u gumiarza przy przekładce zima/lato samych opon?

Jakies czujniki, kalibracje?

 

Nie, tylko opony droższe, bo z wyciszeniem.

 

 

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, Maxit napisał:

Hehe. Nienaprawialne opony ;]

 

Zawsze można się przyzwyczaić do głośniejszych, standardowych. 

Link to comment
Share on other sites

Teraz, format napisał:

Zawsze można się przyzwyczaić do głośniejszych, standardowych. 

 

Jasna sprawa.

 

Co nie zmienia faktu, że jeśli da się kołkiem wyłatać, to naprawisz, ale łata od środka odpada.

Link to comment
Share on other sites

Czaczing ! ;]

 

Tesla Model 3 Standard Range Plus: price went from $43,990 to $44,990

Tesla Model 3 Long Range AWD: price went from $49,990 to $50,990

Tesla Model 3 Performance: price went from $57,990 to $58,990

 

@format dostaliśmy rabat ! :old:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, HanYs napisał:

Czaczing ! ;]

 

Tesla Model 3 Standard Range Plus: price went from $43,990 to $44,990

Tesla Model 3 Long Range AWD: price went from $49,990 to $50,990

Tesla Model 3 Performance: price went from $57,990 to $58,990

 

@format dostaliśmy rabat ! :old:

 

U nas performance jeszcze w starej cenie. Ale podrożeje, jestem tego pewien, właściwie dlatego kliknąłem go teraz, a nie na wiosnę.

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, format napisał:

 

U nas performance jeszcze w starej cenie. Ale podrożeje, jestem tego pewien, właściwie dlatego kliknąłem go teraz, a nie na wiosnę.

Dodali też szary kolor za free i zmienili chyba ceny dużych kółek. Przy LR są tylko srebrne 19" :(

Ja sobie chyba dokupię czarne 20" na lato. Sporo osób u mnie je sprzedaje. :hmm:

Już mam wstępny termin odbioru na 4-31 grudnia. :balwan: Nie mam jeszcze VIN-a przypisanego.

Ludzie którzy teraz odbierają dostali już model 2022. ;`

Link to comment
Share on other sites

W dniu 27.10.2021 o 18:39, format napisał:

 

Performance

 

A czemu Performance? Zachcianka? Bo LR pewnie odpycha się lepiej niż wszystko co miałeś do tej pory ;] 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, twinsen napisał:

A czemu Performance? Zachcianka? Bo LR pewnie odpycha się lepiej niż wszystko co miałeś do tej pory ;] 

 

Generalnie dodanie 25 kawałków do LR dość dużo wnosi. Po pierwsze, 4.8s vs 3.2s do setki to jest zupełnie inna liga.

Jest lepszy hamulec, niższy zawias, fajniejsze koło. No i track mode który pozwala wyłączyć całe ESP i płynnie sobie robić pełne RWD, FWD, jak tam masz ochotę. Uważam że LR słabo się opłaca po prostu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, format napisał:

Po pierwsze, 4.8s vs 3.2s do setki to jest zupełnie inna liga.

 

Po pierwsze powiadasz.... Będziesz tego używał jako auta codziennego, czy woził na tor?

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Maxit napisał:

 

Po pierwsze powiadasz.... Będziesz tego używał jako auta codziennego, czy woził na tor?


@formatmieszka w lepszym miejscu niż my. Taka prawda.

 

Ja się obracam z obłędem w oczach po tych mapkach z plugshare i superchargerach i mi wychodzi wielka bida z podróżą nawet tak dobrym elektrykiem jak T3 LR w kierunkach europejskich.

Bym sobie zrobił kuku mieszkając w Wawie i chcąc tym jezdzic dalej :(

 

Zaluje bardzo. Szczerze mi szkoda, bo pomysł na auto Elon miał super.

 

A idąc tropem miejsca zamieszkania, to ja w Kato tez bym brał Perf, bo tak ;)

Dlaczego sobie życia nie umilić taką petardą? ;)

 

Taka mala dygresja tylko, ze moj osobisty odbiór tego modelu takie na mnie wywarł „wrażenie”, ze skręciłem w kierunku zupełnie innego, kompletnie nieoczekiwanego przeze mnie samochodu. Aż wstyd przyznać.

 

Ale napisze jak kupię ;]

Edited by kravitz
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Maxit napisał:

Po pierwsze powiadasz.... Będziesz tego używał jako auta codziennego, czy woził na tor?

 

Jest to sztandarowy przykład dysfunkcji logicznej polskiego "lub" która to zdecydowanie składnia się logicznemu XOR aniżeli zwykłemu OR.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, format said:

 

Jest to sztandarowy przykład dysfunkcji logicznej polskiego "lub" która to zdecydowanie składnia się logicznemu XOR aniżeli zwykłemu OR.

Od razu się rzucasz. Wytłumacz się i przeproś. ;]

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, kravitz said:

Taka mala dygresja tylko, ze moj osobisty odbiór tego modelu takie na mnie wywarł „wrażenie”, ze skręciłem w kierunku zupełnie innego, kompletnie nieoczekiwanego przeze mnie samochodu. Aż wstyd przyznać.

 

Ale napisze jak kupię ;]


KIA eNiro albo Golf GTE. ;]

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, format napisał:

 

Generalnie dodanie 25 kawałków do LR dość dużo wnosi. Po pierwsze, 4.8s vs 3.2s do setki to jest zupełnie inna liga.

Jest lepszy hamulec, niższy zawias, fajniejsze koło. No i track mode który pozwala wyłączyć całe ESP i płynnie sobie robić pełne RWD, FWD, jak tam masz ochotę. Uważam że LR słabo się opłaca po prostu.

Każdy ma swoje priorytety. Fajnie, że wybrałeś to co lubisz. :ok: Bezdyskusyjnie Track mode i zawias to inna bajka.

Cieszę się, że będziemy mieli różne wersje, bo będziemy mogli podzielić się spostrzeżeniami. ;`

Szkoda, że nie będziemy mogli nimi zrobić spota. :(

Ja wybrałem LR na kołach 18" po obejrzeniu kilku filmików na YT. Czy będę zadowolony to się okaże.

To mój pierwszy własny EV więc muszę się najpierw przyzwyczaić do wszystkiego.

Moim priorytetem był zasięg ze względu na zimy u mnie na wiosce. Czy niepotrzebnie spinam poślady to się dowiemy. ;]

Co do różnic w przyspieszeniu od 0-60 mph to LR ma 4.2s, a Performance 3.1 s ale z rolki. Na filmiku poniżej widać, że LR z rolki też się odpycha.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Maxit napisał:

 

Po pierwsze powiadasz.... Będziesz tego używał jako auta codziennego, czy woził na tor?

Chyba mocno mu zazdrościsz ;]

A kiedy ma kupić takie auto jak nie teraz ? Na starość ? 

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

BTW w tej Tesli 3 jest wajcha do "biegów", czy trzeba macać ekran by wrzucić wsteczny? :] 

Edited by twinsen
Link to comment
Share on other sites

43 minuty temu, twinsen napisał:

BTW w tej Tesli 3 jest wajcha do "biegów", czy trzeba macać ekran by wrzucić wsteczny? :] 


Jest jak w Mercedesie, przy kierownicy.

Troche ma opóźnienie to wrzucanie biegów, ale bez tragedii.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, HanYs napisał:

Co do różnic w przyspieszeniu od 0-60 mph to LR ma 4.2s, a Performance 3.1 s ale z rolki. Na filmiku poniżej widać, że LR z rolki też się odpycha.


Gosc jechał LR i z tego co widze na jego ekranie to tam nie ma trybu sport pod Acceleration.

Nie wiem czy włączyli tryb Sport w tej wersji Perf.

Ten tryb zmienia bardzo to auto.

Ale tak bardzo bardzo ;]

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, HanYs napisał:

Co do różnic w przyspieszeniu od 0-60 mph to LR ma 4.2s, a Performance 3.1 s ale z rolki. Na filmiku poniżej widać, że LR z rolki też się odpycha.

 

 

Wg tego filmiku, to T3P wcale tak kosmicznie nie goruje nad T3LR, a nawet przegrywa w ostatnich probach. Ciekawe.

Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, HelixSv napisał:


KIA eNiro albo Golf GTE. ;]


Jedno prawie trafione ale znacznie znacznie gorzej ;]
A to drugie zupełnie nietrafione i akurat odnosnie tego to byłem w salonie oglądać i jestem gotowy kupić nawet bez jazdy testowej :hehe:

 

Licze ze żona mi z głowy wybije. Serio liczę na jej zdrowy rozsądek.

W sobotę jazda testowa dla żony. Jak małżonka się nie wykaże trzeźwym umysłem, to nastąpi katastrofa przez duże „K” ;]

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, kravitz said:


Jedno prawie trafione ale znacznie znacznie gorzej ;]
A to drugie zupełnie nietrafione i akurat odnosnie tego to byłem w salonie oglądać i jestem gotowy kupić nawet bez jazdy testowej :hehe:

 

Licze ze żona mi z głowy wybije. Serio liczę na jej zdrowy rozsądek.

W sobotę jazda testowa dla żony. Jak małżonka się nie wykaże trzeźwym umysłem, to nastąpi katastrofa przez duże „K” ;]


eSoul nie jest taki zły. Mniej praktyczny od eNiro, ale znacznie ładniejszy.  ;]

 

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, HanYs napisał:

Chyba mocno mu zazdrościsz ;]

 

Uczciwie mówiąc to ani trochę. Tesla 3 pojawiła się na chwilę przy rozpatrywaniu wyboru, ale zgasła szybciej, niż się pojawiła.

 

19 godzin temu, HanYs napisał:

A kiedy ma kupić takie auto jak nie teraz ? Na starość ? 

 

Przecież kupił na starość... ;]

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, zinger napisał:

Wg tego filmiku, to T3P wcale tak kosmicznie nie goruje nad T3LR, a nawet przegrywa w ostatnich probach. Ciekawe.

Mają inne baterie. LR ma LG, a P Panasonica.

I jeszcze jedno. Obecnie mają baterie po 82 kWh, a w tym filmiku 72.

 

 

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, zinger napisał:

Wg tego filmiku, to T3P wcale tak kosmicznie nie goruje nad T3LR, a nawet przegrywa w ostatnich probach. Ciekawe.

Kolejny filmik który mnie skłonił do LR to ten w którym po dokupieniu opcji Boost za 2k

LR jedzie tak. ;`

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, Maxit napisał:

 

Uczciwie mówiąc to ani trochę. Tesla 3 pojawiła się na chwilę przy rozpatrywaniu wyboru, ale zgasła szybciej, niż się pojawiła.

Nie wiem dokładnie jakie są realia w PL ale u mnie nie ma konkurencji dla Tesli. 

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, kravitz napisał:


Gosc jechał LR i z tego co widze na jego ekranie to tam nie ma trybu sport pod Acceleration.

Nie wiem czy włączyli tryb Sport w tej wersji Perf.

Ten tryb zmienia bardzo to auto.

Ale tak bardzo bardzo ;]

Nowsze LR mają Chill i Sport zamiast Standard.

 

lr.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 10.11.2021 o 00:55, HanYs napisał:

Co do różnic w przyspieszeniu od 0-60 mph to LR ma 4.2s, a Performance 3.1 s ale z rolki. Na filmiku poniżej widać, że LR z rolki też się odpycha.

 

Ten test jest w ogóle bez sensu. Porównują różne generacje. No i 0-60mph to co innego niż 0-100kmh. W wolnych autach to pomijalne, w szybszych już nie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.