Asteriusz Napisano 9 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2021 Witam od pewnego czasu zmagam się z brakiem mocy w moim asterixie. Co może być powodem aż tak dużych korekt paliwa ? Na biegu jałowym długoterminowa regulacja wynosi -100procent, krótkoterminowa raz -99 raz 99 na plusie. Z góry dziękuję za każdą pomocna odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 9 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2021 Witam. Na początek zmień urządzenie diagnostyczne, bo już przy korektach -50% silnik miałby problemy z utrzymaniem wolnych obrotów. Jeśli innego nie masz, to sprawdź co pokazuje podczas jazdy ze stałą prędkością i małym obciążeniem. Jak pracują sondy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asteriusz Napisano 10 Listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2021 Witaj dziś zrobię zdjęcia korekt paliwa i sondy. Ogólnie sonda już 3 wsadzona ta przed katem i zero efektu. Sonda za katem jest całkowicie odłączona. Kat jest pusty i podejrzewam że dlatego ktoś ją dlatego wypiął kiedyś. Co do urządzenia diagnostycznego jest to maxidas Autela więc raczej pokazuje doborze. Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asteriusz Napisano 10 Listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2021 B1s1 02 czujnik- skacze od 180 do 750 mv na biegu jałowym Stosunek powietrze paliwo b1s1 skacze z uboga na bogata na biegu jałowym. B1s2 02 czujnik cały czas 1106 mv. B1s2 stosunek powietrze paliwo uboga. Podczas jazdy ze stałą prędkością korekta długo terminowa paliwa -95 procent Krótko terminowa skacze z -99 do 99. Przy większym obciążeniu są nieznaczne różnice jak wyżej. Po przełączeniu na gaz Korekta długoterminowa wynosi 80 a krótkoterminowa 97 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 12 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2021 Z pewnością źle pokazuje. Który to dokładnie silnik? Ma przepływomierz? Co pokazuje pierwsza sonda, podczas przyśpieszania z gazem w podłodze? Napięcie faluje, czy jest stałe (jakie)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asteriusz Napisano 15 Listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2021 Silnik 1.6 yng . Przepływomierza nie ma. Podczas przyspieszania z gazem w podłodze napięcie faluje od 80mV do 700mv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asteriusz Napisano 15 Listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2021 Ogólnie auto zaczęło się dławić na zimnym silniku na benzynie. I wyskakuje także błąd p0130-1 za wysokie napięcie obwodu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 16 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2021 Masz lpg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asteriusz Napisano 16 Listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2021 Tak mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 24 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2021 W dniu 16.11.2021 o 08:16, Asteriusz napisał: Tak mam. szczelam zbyt bogato na zimnym, trzeba zrobic korekte po temp gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asteriusz Napisano 24 Listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2021 Czyli korekty po temp gazu mają wpływ na korekty benzyny ? Ogólnie auto na gazie jedzie dużo lepiej niż na benzynie nie szarpie obroty nie falują tylko słabo przyspiesza. Na benzynie to już wogle nie chce się zbierać i na zimnym silniku potrafi poszarpywać, zauważyłem też że jeśli jeżdżę na gazie i zgaszę silnik to muszę dłużej kręcić rozrusznikiem żeby odpalił, natomiast jeśli jeżdżę na benzynie i gaszę auto na niej to zawsze odpali od strzała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 25 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2021 14 godzin temu, Asteriusz napisał: Czyli korekty po temp gazu mają wpływ na korekty benzyny ? Ogólnie auto na gazie jedzie dużo lepiej niż na benzynie nie szarpie obroty nie falują tylko słabo przyspiesza. Na benzynie to już wogle nie chce się zbierać i na zimnym silniku potrafi poszarpywać, zauważyłem też że jeśli jeżdżę na gazie i zgaszę silnik to muszę dłużej kręcić rozrusznikiem żeby odpalił, natomiast jeśli jeżdżę na benzynie i gaszę auto na niej to zawsze odpali od strzała. rozjezdzaja sie korekty na LPG i do chyba reduktor popuszczas lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.